تهرانسر یکی از مناطق بزرگ در غرب تهران به حساب می‌آید. جمعیت بسیاری در این منطقه ساکن هستند. به همین خاطر طبیعتاً باید انتظار رستوران‌های متعدد در این منطقه را داشته باشید. اگر گذرتان به این منطقه افتاد، حتماً به‌دنبال بهترین رستوران‌های آن می‌گردید. در این مقاله با ما همراه باشید تا بهترین رستوران های تهرانسر را بشناسید و دلی از عزا در بیاورید!

۱. سفره خانه سنتی زعفران تهرانسر

بهترین رستوران های تهرانسر

سفره خانه یکی از محبوب‌ترین رستوران‌های سنتی برای کسانی به حساب می‌آید که به‌دنبال لذت قل قل قلیان هستند! سفره خانه سنتی زعفران تهرانسر پاتوقی برای جوانان و همچنین خانواده‌های منطقه است. سفره خانه سنتی زعفران تهرانسر منویی بسیار متنوع و عالی دارد. در این سفره‌خانه می‌توانید انواع غذاهای ایرانی و سنتی تا فست فود و غذاهای فرنگی را در کنار قلیان سفارش دهید.

فضای داخلی سفره خانه سنتی زعفران تهرانسر بسیار دوست‌داشتنی است و حس صمیمانه دارد. به جای میزهای شیک، از تخت‌های راحت در سفره خانه سنتی زعفران تهرانسر استفاده کرده‌اند. این سفره‌خانه قطعاً یکی از بهترین رستوران های تهرانسر به حساب می‌آید.

آدرس: تهرانسر، ابتدای بلوارگلها، مجتمع دلتا، طبقه همکف

شماره تماس: ۰۲۱۴۴۵۴۹۳۷۲

ساعت کار: ۱۱ تا ۲۴

۲. فست فود ریزان تهرانسر

بهترین رستوران های تهرانسر

با وجود آنکه کباب بسیار لذیذ است؛ اما کمتر کسی می‌تواند از طعم برگر و پیتزا بگذرد! الحق که فست‌فودها هرچه هم مضر باشند، باز هم خوشمزه هستند و نمی‌توان از آن‌ها گذشت!

این فست‌فود یکی از بهترین رستوران های تهرانسر برای میل کردن انواع فست فود به حساب می‌آید. فست فود ریزان تهرانسر دارای اینترنت رایگان، فضای دوست‌داشتنی و سرویس بیرون بر است. از سر شب و مخصوصاً در ایام آخر هفته، فست فود ریزان تهرانسر بسیار شلوغ خواهد بود. حتی جلوی فست فود ریزان تهرانسر می‌توانید کسانی را ببینید که ساندویچ به دست داخل ماشین خود در حال میل کردن غذا هستند! پس اگر دلتان فست‌فود خواست، یک راست به فست فود ریزان تهرانسر بیایید.

آدرس: تهرانسر، بلوار گلها، بلوار لاله، پلاک ۱۹و۲۱

شماره تماس: ۰۲۱۴۴۵۳۰۰۰۰

ساعت کار: ۱۲ تا ۲۴

۳. رستوران ایتالیایی گوتی تهرانسر

رستوران ایتالیایی گوتی تهرانسر از آن دسته رستوران‌هایی است که با ورود به آن حس خوبی به دست می‌آورید. رستوران ایتالیایی گوتی تهرانسر دارای فضایی بسیار دوست‌داشتنی و خودمانی است. مدیریت رستوران با خلاقیت بسیار زیاد، دیوارها را با آجرهای قدیمی تزئین کرده و روی دیوارها گلدان‌هایی زیبا قرار داده است.

صندلی‌های سبز و زرد باعث شده تا این رستوران بسیار شاد و پرانرژی باشد. رستوران ایتالیایی گوتی تهرانسر فضایی دنج و کوچک دارد و بهترین گزینه برای پاتوق به حساب می‌آید. رستوران ایتالیایی گوتی تهرانسر فضایی VIP در نیم‌طبقه بالا دارد که می‌توانید برای انواع مراسم از آن استفاده کنید. در این رستوران به‌صورت تخصصی انواع غذاهای ایتالیایی از جمله پاستا، پنه، لازانیا و البته انواع پیتزا سرو می‌شود. کیفیت غذاهای رستوران ایتالیایی گوتی تهرانسر در حد بالایی قرار دارد و یکی از بهترین رستوران های تهرانسر به حساب می‌آید.

آدرس: تهران سر، بلوار لاله، پلاک ۱۲۷

شماره تماس: ۰۲۱۴۴۵۸۶۴۰۰

ساعت کار: ۱۱ تا ۲۳

۴. رستوران پذیرا تهرانسر

رستوران پذیرا تهرانسر از آن دسته رستوران‌هایی است که وقتی وارد آن می‌شوید به یاد دهه ۶۰ و ۷۰ می‌افتید. این رستوران یکی از قدیمی‌ترین و بهترین رستوران های تهرانسر است که هنوز به همان شکل آن را نگه داشته‌اند. میزهای قدیمی فلزی و دیوار سنگی سفید که نمادی از دهه ۶۰ و ۷۰ به حساب می‌آید!

این رستوران به نگه داشتن دکوراسیون خود می‌خواهد سابقه خود را نشان دهد. رستوران پذیرا تهرانسر از جمله رستوران‌های سنتی است که غذاهای ایرانی بسیار خوشمزه سرو می‌کند. این رستوران فضایی شیک و امروزی ندارد؛ اما غذاهایی چرب و خوشمزه را به مشتریان خود با بهترین مواد اولیه ارائه می‌دهد. اگر گذرتان به رستوران پذیرا تهرانسر افتاد، حتماً کباب کوبیده آن را سفارش دهید.

آدرس: تهرانسر ، بلوار اصلی نبش خیابان۱۸ ، روبروی بانک ملت

شماره تماس: ۰۲۱۴۴۵۳۸۳۲۴

ساعت کار: ۱۲ الی ۱۵:۳۰ و ۱۹ الی ۲۳

۵. کافه جوکر تهرانسر

کافه جوکر تهرانسر هم یک پاتوق هم یک رستوران و هم یک کافه باحال و جوان‌پسند است. تنوع منوی این رستوران بسیار عالی بوده و می‌توانید هرچه دلتان می‌خواهد را سفارش دهید. فضای داخلی رستوران را تماماً با چوب طراحی کرده‌اند. همان طور که می‌دانید، چوب انرژی بسیاری دارد و به همین خاطر به محض ورود به این کافه حس و حال خوبی خواهید گرفت. تصور کنید که ترکیب بوی قهوه و چوب چه چیزی می‌شود!

فضای داخلی کافه جوکر تهرانسر نسبتاً کوچک است؛ اما همیشه شلوغ بوده و به نوعی پاتوق جوانان به حساب می‌آید. در منوی این رستوران می‌توانید انواع نوشیدنی سرد و گرم، غذاهای فرنگی، کیک و میان‌وعده سفارش دهید. جلوی کافه جوکر تهرانسر همیشه جای پارک هم به‌راحتی پیدا می‌شود. پس نگران جای پارک خودرو خودتان نباشید.

آدرس: تهران سر، بلوار لاله،انتهای قباد جنوبی، پاساژ رویال، طبقه دوم

شماره تماس: ۰۲۱۴۴۵۱۵۳۳۷

ساعت کار: ۱۱ الی ۲۳

۶. کافه کوالا تهرانسر

کافه کوالا تهرانسر یکی از بامزه‌ترین و بهترین رستوران های تهرانسر برای جوانان است. این رستوران را به شکلی بسیار خاص طراحی کرده‌اند. به شکلی که از حضور در کافه کوالا تهرانسر اصلاً خسته نمی‌شوید و احساس نمی‌کنید که در یک کافه بیرون از خانه خود هستید. در حقیقت احساس می‌کنید که در خانه خودتان نشسته‌اید مبلمان آبی، میز‌های سبز و قرمز و آبی با نقاشی‌های بسیار خاص مدرن بامزه روی دیوارها در ترکیب با میزهای سفید، یک فضای پرانرژی و دوست‌داشتنی را ایجاد کرده است.

این رستوران از نظر طراحی دکوراسیون داخلی بسیار بی‌نظیر و زیبا است و پاتوق جوانان به حساب می‌آید. شاید فضای داخلی رستوران کوچک باشد؛ اما باز هم دوست‌داشتنی و لذت‌بخش است. در این رستوران می‌توانید از منوی کافه و رستوران استفاده کنید. در منوی رستوران انواع غذاهای فرنگی و میان‌وعده وجود دارد. همچنین در منوی کافه می‌توانید انواع نوشیدنی سرد و گرم، دسر و کیک سفارش دهید. در کافه کوالا تهرانسر می‌توانید قلیان نیز سفارش دهید. همچنین کافه کوالا تهرانسر در سه وعده صبحانه، نهار و شام آماده خدمت‌رسانی به شما است.

آدرس: تهرانسر، خیابان قباد جنوبی،پاساژ رویال،طبقه ۱

شماره تماس: ۰۲۱۴۴۵۰۹۷۶۱

ساعت کار: ۹ الی ۲۴

۷. کافه رستوران پلاک ۵ تهرانسر

در نهایت قصد معرفی کافه رستوران پلاک ۵ تهرانسر به‌عنوان یکی از بهترین رستوران های تهرانسر را داریم. این رستوران بسیار شیک و زیبا است و بسیاری آن را به‌عنوان شیک‌ترین رستوران منطقه می‌شناسند. این رستوران منوی فست‌فود، غذاهای فرنگی از جمله استیک، منوی کافه و … را در اختیار مشتریان قرار می‌دهد. کافه رستوران پلاک ۵ تهرانسر در سه وعده صبحانه، نهار و شام در خدمت مشتریان خود است.

فضای داخلی کافه رستوران پلاک ۵ تهرانسر را به شکلی بسیار شیک، مدرن و مینیمال طراحی کرده‌اند. این کافه رستوران برای برگزاری جلسات کافی و مراسم خاص نیز مناسب خواهد بود. سفارش مشتریان با طراحی بسیار شیک و به بهترین شکل ممکن سرو می‌شوند. کیفیت غذاهای این کافه رستوران در سطح بسیار بالایی قرار دارند. قیمت منوی کافه رستوران پلاک ۵ تهرانسر نیز منطقی و معقول است. کافه رستوران پلاک ۵ تهرانسر را می‌توانید به پاتوق خود تبدیل کنید و از حضور در آن نهایت لذت را ببرید.

آدرس: تهرانسر، میدان کمال الملک، داخل پارک نرگس

شماره تماس: ۰۲۱۴۴۵۸۶۰۰۴

ساعت کار: ۷ الی ۲۳

خب دوستان عزیز با بهترین رستوران های تهرانسر هم آشنا شدید. به نظرتان بهترین رستوران تهرانسر کدام است؟ آیا تجربه حضور در هیچ یک را داشته‌اید؟ اگر اینطور است، تجربه خود را با سایر دوستان نیز به اشتراک بگذارید. در ضمن اگر کافه رستوران دیگری را تهرانسر می‌شناسید، همینجا به ما و سایر دوستان معرفی کنید.