عظیمیه یکی از معروف‌ترین مناطق استان البرز و شهر کرج به حساب می‌آید. در این منطقه جمعیت بسیاری ساکن هستند و تردد بسیار صورت می‌گیرد. اگر گذرتان به عظیمیه افتاد، حتماً دلتان می‌خواهد تا بهترین رستوران‌های آن را بشناسید. پس در این مقاله با ما همراه باشید تا بهترین رستوران های عظیمیه کرج را بشناسید.

۱. کافه رستوران پارادیزو

کافه رستوران پارادیزو یکی از بهترین رستوران های عظیمیه است. این رستوران در سال ۱۳۹۶ افتتاح شد. این رستوران شهرت بسیاری دارد و دلیل آن این است که به آقای امیرحسین آرمان، بازیگر سریال مانکن تعلق دارد. در برخی روزهای هفته، آقای آرمان شخصاً در رستوران حضور دارند. کسانی که طرفدار آقای آرمان هستند، می‌توانند با ایشان عکس یادگاری گرفته و از او امضا بگیرند.

البته دلیل شهرت کافه رستوران پارادیزو فقط به مالکیت آن بستگی ندارد. بلکه کافه رستوران پارادیزو دارای فضای بیرونی و داخلی بسیار زیبا است. مشتریان می‌توانند از هر دو فضا استفاده کنند. پیتزاهای کافه رستوران پارادیزو شهرت بسیاری دارند. پس اگر گذرتان به کافه رستوران پارادیزو افتاد، حتماً پیتزای آن را بچشید. در این رستوران انواع نوشیدنی‌های دست‌ساز بسیار خوشمزه نیز سرو می‌شود که کیفیت بسیار عالی و طعمی خاص دارند که در جای دیگری نچشیده‌اید.

آدرس: کرج، عظیمیه، بین میدان مهران و گلستان، بعد از گلستان چهارم

شماره تماس: ۳۲۵۴۳۷۷۰ و ۳۲۵۶۳۰۰۷ و ۳۲۵۶۳۰۰۸

ساعت کاری: ۱۲:۰۰ تا ۱۷:۰۰ و ۱۹:۰۰ تا ۲۴:۰۰

۲. کافه رستوران پلاس کرج

کافه رستوران پلاس کرج یکی دیگر از بهترین رستوران های عظیمیه کرج است. این رستوران به‌عنوان یکی از قدیمی‌ترین غذاخوری‌های تمام منطقه نیز می‌شناسند. اگر به‌دنبال جایی عالی برای میل کردن صبحانه در کرج هستید، بهتر است سری به کافه رستوران پلاس کرج بزنید. این رستوران در سه وعده صبحانه، نهار و شام فعالیت می‌کند. منوی کافه رستوران پلاس کرج تنوع بسیاری دارد. در این منو می‌توانید شاهد انواع غذاهای فرنگی، دسر، نوشیدنی سرد و گرم باشید.

کافه رستوران پلاس کرج در ساختمانی دو طبقه قرار دارد. جالب است بدانید که استعلام دخانیات را در طبقه اول ممنوع کرده‌اند؛ اما در طبقه دوم می‌توانید سیگار بکشید. قیمت منوی این رستوران در حد متوسط قرار دارد. همچنین می‌توانید از قبل میز خودتان را رزرو کنید تا میز مناسبی نصیب شما شود.  همچنین جالب است بدانید که این رستوران انواع غذاهای سنتی نیز سرو می‌کند. در این رستوران می‌توانید طعم کباب بره را کنار انواع استیک فرنگی بچشید. پس برای مراجعه خانوادگی نیز گزینه‌ای عالی به حساب می‌آید.

آدرس: کرج، عظیمیه، ضلع جنوب شرقی میدان گلستان

شماره تماس: ۰۲۶۳۲۵۰۰۰۰۰

ساعت کار: ۸ صبح الی ۲۴ شب

۳. کافه رستوران بلانچ

بهترین رستوران های عظیمیه کرج

کافه رستوران بلانچ یکی از شیک‌ترین و بهترین رستوران های عظیمیه به حساب می‌آید. این کافه رستوران فضایی بسیار زیبا و دوست‌داشتنی و دنج دارد. اگر به‌دنبال یک کافه رستوران عالی با کیفیت و خدمات مناسب برای مراسم خانوادگی یا جلسات کاری هستید، کافه رستوران بلانچ برای شما بهترین گزینه خواهد بود. منوی کافه رستوران بلانچ بسیار مفصل است و انواع غذاهای مختلف، نوشیدنی سرد و گرم، دسر و کیک، فست‌فود و پیتزا را شامل می‌شود. پس می‌توان گفت که هر کس با هر سلیقه‌ای می‌تواند دلی از عزا در بیاورد.

طراحی داخلی این رستوران باعث شهرت بیشتر آن شده است. در این رستوران از مبلمان شیک و صندلی‌های بسیار راحت در کنار میزهای چوبی ظریف زیبا استفاده کرده‌اند. داخل رستوران می‌توانید شاهد یک پرده و ویدئو پروجکشن باشید. در این ویدئو پروجکشن انواع فیلم و البته مسابقات ورزشی پخش می‌شود. پس می‌توانید کافه رستوران بلانچ را به‌عنوان یک پاتوق عالی برای جمع رفقا انتخاب کنید. جالب است بدانید که با تمام این اوصاف، قیمت این رستوران در سطح معقولی قرار دارد.

آدرس: کرج، عظیمیه، میدان بهارستان

شماره تماس: ۰۲۶۳۲۵۶۶۴۰۰

ساعت کار : از ۹ الی ۲۴

۴. کافه رستوران دوران

بهترین رستوران های عظیمیه کرج

کافه رستوران دوران از جمله رستوران‌های مدرن و بهترین رستوارن های عظیمیه کرج است. کافه رستوران دوران فضایی بسیار زیبا، دنج با طراحی مدرن و دوست‌داشتنی دارد. وقتی که در کافه رستوران دوران حضور دارید، احساس خواهید کرد که در خانه خودتان هستید و احساس غریبی نمی‌کنید. همین باعث شده تا مشتریان بسیاری این رستوران را به پاتوق همیشگی خود تبدیل کنند.

همانند هر کافه رستوران دیگری، منوی این کافه رستوران نیز بسیار مفصل و متنوع است. در این کافه رستوران می‌توانید از صبحانه تا نهار و شام و دسر سفارش دهید. منوی نوشیدنی‌های سرد و گرم رستوران بسیار متنوع و عالی است. بسیاری از مشتریان درباره کیفیت سالاد سزار کافه رستوران دوران صحبت می‌کنند. قیمت غذاهای این رستوران متوسط رو به بالا است؛ اما جزو رستوران‌های گران به حساب نمی‌آید. با این حال کیفیت غذاهای آن بسیار عالی است. فضای داخلی آن را بسیار صمیمانه طراحی کرده‌اند و از آن می‌توانید برای برگزاری انواع مراسم و دورهمی دوستانه و خانوادگی نیز استفاده کنید.

آدرس: کرج، عظیمیه، میدان بهارستان

شماره تماس: ۰۲۶۳۵۵۱۲۱۴۱

ساعت کار: ۸ تا ۲۴

۵. فست فود پرپروک

اگر اهل فست‌فود باشید، حتماً نام برند زنجیره‌ای پرپروک به گوشتان خورده است. پیتزا پرپروک در تهران و البرز شهرت بسیاری دارد. این برند زنجیره‌ای دارای شعب مختلفی در سراسر کشور است. تمامی مواد اولیه رستوران‌های پرپروک از طرف نمایدنگی مرکزی تأمین می‌شود. به همین خاطر پیتزاهای آن کیفیت بسیار عالی دارند. به دلیل فروش بسیار بالای فست فود پرپروک، مواد اولیه این رستوران همیشه تازه و عالی هستند.

در این رستوران می‌توانید انواع پیتزا، سوخاری و ساندویچ سفارش دهید. کیفیت غذاهای این رستوران شاید حتی به نوعی از سایر شعب نیز بالاتر باشد. پس اگر به‌دنبال بهترین رستوران های عظیمیه کرج برای فست فود و پیتزا هستید، مستقیم به پرپروک بروید.

آدرس: کرج، عظیمیه، میدان اسبی، بلوار استقلال شمالی، خیابان مهرگان، ساختمان خزر، طبقه دوم، واحد ۳، پلاک ۱۳۳

شماره تماس: ۱۵۴۱

ساعت کاری: ۱۲ الی ۲۴

۶. رستوران مستر دیزی کرج

مستر دیزی یکی از برندهای زنجیره‌ای رستوران در ایران است. این برند اولین برندی بود که توانست به‌صورت انحصاری و اختصاصی فقط دیزی ارائه دهد و در این زمینه هم بسیار موفق شد. حتماً شما هم نام این برند عالی به گوشتان خورده است. غذاهای این رستوران کیفیت بسیار عالی دارند و دارای قیمت مناسبی نیز هستند. در این رستوران می‌توانید انواع و اقسام دیزی از آبگوشت بزباش تا آبگوشت گوسفندی را سفارش دهید.

آدرس:کرج عظیمیه، بلوار استقلال، نرسیده به میدان اسبی، خیابان ارکیده

شماره تماس: ۳۲۵۴۴۳۹۷

ساعت کار: ۱۲ الی ۲۲

۷. اکبر جوجه عظیمیه

حتماً نام اکبر جوجه به گوشتان خورده است. قطعاً این رستوران را می‌توان یکی از معروف‌ترین رستوران‌های زنجیره‌ای در تمام ایران دانست. تا چند سال پیش در هر جایی با نام این رستوران شعب وجود داشت؛ اما شعبه اصلی این رستوران، برادران کلبادی است که در عظیمیه کرج نیز شعبه دارد. این رستوران دارای فضای کافی برای پارک خودرو است. این موضوع برای رستوران شلوغ و پرطرفداری مثل اکبر جوجه اهمیت بسیاری دارد. قیمت غذاهای این رستوران متوسط رو به بالا است و کیفیت بسیار عالی دارد.

آدرس: عظیمیه، بلوار امام رضا، نبش اردلان۳، رستوران اکبر جوجه عظیمیه

شماره تماس: ۰۲۶۳۲۵۵۹۲۱۸

ساعت کار: ۱۲ الی ۲۲

خب دوستان عزیز با بهترین رستوران های عظیمیه کرج آشنا شدید. به نظرتان بهترین رستوران کدام است؟ آیا رستورانی را می‌شناسید که بخواهید به این لیست اضافه کنیم؟ یا اینکه آیا تجربه حضور در هیچ یک از این رستوران‌ها را داشته‌اید؟ اگر اینطور است، تجربیات خود را با ما و سایر دوستان به اشتراک بگذارید.