سایداسفر

استان البرز و شهر کرج از نظر امکانات تفریحی چیزی کم از پایتخت است. امروز در این مقاله با ما همراه باشید تا جاهای تفریحی کرج را به‌خوبی بشناسید. در این مقاله ۱۰ مورد از بهترین مراکز تفریحی کرج را به شما معرفی خواهیم کرد.

معرفی جاهای تفریحی کرج | بهترین مراکز تفریحی کرج

خب همان طور که انتظار دارید، در این مقاله قصد داریم تا شما را با بهترین مراکز تفریحی کرج آشنا کنیم. پس خودتان را برای تفریح در کرج آماده کرده و کمربندها را ببندید!

اتاق فرار کرج

جاهای تفریحی کرجاتاق فرار یکی از جدیدترین بازی‌هایی است که در بین جوانان بسیار پرطرفدار است. در اتاق فرار شما با یک سناریوی ترسناک یا معمایی رو‌به‌رو خواهید شد و باید از پس آن بر بیایید. در مدت زمان محدود، باید چالش‌های مختلف را حل کرده و مسیر را تا انتها پیش بروید. این بازی به‌صورت گروهی انجام می‌شود. به همین خاطر بین جوانان طرفداران بسیاری دارد. در اتاق فرار می‌توانید ساعت‌ها سرگرم باشید و خاطراتی فراموش‌نشدنی را به یادگار ببرید. در اتاق فرار کرج، سناریوهای مختلف را می‌توانید انتخاب کنید. برای شرکت در اتاق فرار، باید در گروه‌های ۳ تا ۵ نفره حضور داشته باشید. اگر به‌دنبال ترشح آدرنالین هستید، حتماً سری به اتاق فرار کرج بزنید.

آدرس: گوهردشت ، بلوار انقلاب ، بین خیابان ۱۰ و ۱۱ ، جنب سوپر مارکت پارسیان

شماره تماس : ۰۹۱۰۳۲۷۶۳۴۳

هزینه بازی: بستگی به سناریو دارد

پارک آبی آریا موج

جاهای تفریحی کرجخب در روزهای گرم تابستانی، هیچ چیز به غیر از شنا و آبتنی مزه نمی‌دهد. حال اگر کمی تفریح و خوش‌گذرانی را چاشنی آبتنی کنیم که دیگر محشر می‌شود. پس در این مواقع بهتر است سری به پارک آبی و سرسره‌های هیجان‌انگیز آن بزنید. پارک آبی آریا موج یکی از بهترین جاهای تفریحی کرج در تابستان به حساب می‌آید. این پارک آبی چند سالی است که فعالیت می‌کند و دارای بخش‌های مختلفی از جمله سرسره آبی، سونا بخار، سونا خشک، رودخانه خروشان، بخش آب درمانی، ماساژ درمانی، استخر و آموزش شنا است. همچنین بانوان و آقایان می‌توانند در سانس‌های جداگانه از این پارک آبی هیجان‌انگیز استفاده کنند و لذت ببرند.

آدرس: فردیس، سه راه حافظیه،  پیچ دهکده، انتهای کوچه احمدی

شماره تماس: ۰۹۱۰۹۷۰۰۰۴۵

هزینه ورودی: ۵۰هزار تومان

استخر دلفین کرج

استخر دلفین قطعاً یکی از بهترین مراکز تفریحی کرج به حساب می‌آید. این استخر در فردیس کرج قرار دارد و ۲ سال پیاپی توانست مقام بهترین استخر استان البرز را از آن خود کند. یکی از نکات قابل توجه درباره استخر دلفین، سیستم تصفیه آب آن است. این استخر از سیستم تصفیه با الکترولیز نمک استفاده می‌کند و فاقد کلر است. به همین خاطر اصلاً بوی بد کلر نمی‌دهد و باعث خشکی پوست یا موی شما نمی‌شود. کلر برای سیستم تنفسی بدن نیز ضرر دارد و به این ترتیب استخر دلفین این مشکل را به‌خوبی حل کرده است. استخر دلفین دارای فضای مخصوص کودکان و نوجوانان و بخش مخصوص بزرگسالان است. در این استخر می‌توانید از سونا، جکوزی، بوفه و سایر امکانات استخر استفاده کنید.

آدرس: فردیس، فلکه پنجم، خیابان مالک اشتر

شماره تماس: ۳۶۵۲۲۰۳۰

هزینه ورودی: ۳۵هزار تومان

باشگاه پینت بال فسفر

پینت بال یکی از جذاب‌ترین بازی‌هایی است که در چند سال اخیر به لیست تفریحات جوانان ایرانی اضافه شده است. این بازی شباهت بسیاری به جنگ‌های شهری دارد؛ اما با این تفاوت که هیچکس آسیب جدی نمی‌بیند! این بازی به استراتژی، آمادگی جسمانی بالا، چالاکی و البته هدف‌گیری بستگی دارد. باشگاه پینت بال فسفر کرج در زمینی به مساحت ۲،۵۰۰ مترمربع قرار دارد و دارای آیتم‌های مختلفی است. همچنین باید بدانید که باشگاه فسفر، اولین باشگاه پینت بال است که مارکرهای مخصوص کودکان زیر ۱۰ سال را ارائه می‌کند.

آدرس: مهرشهر، بلوار ارم،  بلوار آزادی، بلوار نور، میدان پلیس، بلوار ایمان،  جنب پارک مهر

شماره تماس: ۰۹۰۲۲۰۱۰۰۲۰

هزینه ورودی: ۵۰هزار تومان

در سفرزون بخوانید :
کافه های کرج | معرفی ۱۰ مورد از بهترین کافه های کرج

پیست اسکی دیزین

پیست اسکی دیزین که کلاً نیازی به معرفی ندارد. این پیست یکی از قدیمی‌ترین پیست‌های اسکی ایران است و از سال ۱۳۴۸ فعالیت می‌کند. این پیست جزو پیست‌های بین‌المللی ایران است و مسابقات جهانی در آن برگزار می‌شود. در این مجموعه، پیست‌های اسکی متعدد با شرایط مختلف وجود دارد. به این ترتیب به ورزشکار حق انتخاب داده می‌شود. همچنین ورزشکاران آماتور نیز می‌توانند از پیست‌هایی با شیب کم و شرایط مطلوب‌تر استفاده کنند. در این مجموعه انواع امکانات رفاهی، خدماتی و تفریحی در اختیار بازدیدکنندگان قرار می‌گیرد. همچنین می‌توانید در واحد‌های اقامتی کلبه چوبی دیزین نیز اقامت کنید.

آدرس:  استان البرز، ۶۵کیلومتری کرج، پیست دیزین

شماره تماس: ۰۲۶۳۵۲۱۵۰۴۲

هزینه ورودی: ۱۰۰هزار تومان

مجموعه استخر و سونای دانشگاه خوارزمی کرج

اگر به‌دنبال مراکز تفریحی کرج هستید، بهتر است سری به مجموعه استخر و سونای دانشگاه خوارزمی کرج بزنید. این مجموعه در بزرگراه کرج – قزوین قرار دارد و دارای فضایی بسیار بزرگ است. در حقیقت این مجموعه، بزرگترین استخر سرپوشیده در تمام استان البرز محسوب می‌شود. مجموعه خوارزمی دارای بخش‌های مختلف همانند استخر، سونا، جکوزی، سالن ماساژ و سالن بدنسازی است. پس می‌توانید چند ساعتی در این استخر مشغول تفریح و خوش‌گذرانی باشید.

آدرس: بزرگراه کرج – قزوین ، بعد از حصارک ، ورودی اول دانشگاه خوارزمی

شماره تماس: ۳۴۵۷۹۶۲۵

سانس آقایان در روزهای فرد و جمعه‌ها : ۸ تا ۹:۳۰ و ۱۰ تا ۱۱:۳۰ و ۱۲ تا ۱۳:۳۰

سانس بانوان در روزهای زوج: ۸ تا ۹:۳۰ ، ۱۰ تا ۱۱:۳۰ ، ۱۲ تا ۱۳:۳۰ ، ۱۴ تا ۱۵:۳۰ ، ۱۶ تا ۱۷:۳۰ ، ۱۸ تا ۱۹:۳۰

پارک خانواده کرج

جاهای تفریحی کرجپارک خانواده یکی دیگر از بهترین مراکز تفریحی کرج به حساب می‌آید. این پارک فضایی بسیار آرام و خانوادگی دارد. امنیت کامل در این پارک برقرار است و می‌توانید با خیال آسوده اعضای خانواده خود را برای تفریح به این پارک بیاورید. پارک خانواده برای قدم زدن، ورزش و دوچرخه‌سواری بسیار مناسب است. فضای داخلی پارک بسیار آرام است و می‌توانید از سکوت آن نهایت لذت را ببرید. همچنین وجود امکانات کافی از جمله مسیر مخصوص دوچرخه‌سواری و پیاده‌روی، دریاچه مصنوعی، زمین بازی کودکان، بوفه و غیره، این پارک را به یکی از بهترین جاهای تفریحی کرج تبدیل می‌کند.

آدرس :کرج جهانشهر، بلوار مولانا

ساعت بازدید: ۲۴ ساعته

هزینه بازدید: رایگان

در سفرزون بخوانید :
کافه های مهرشهر | معرفی بهترین و دنج‌ترین کافه های مهرشهر

سینما سپهر

سینما سپهر یکی از بهترین سینماهای کرج است. این سینما در سال ۱۳۹۰ افتتاح شد و دارای سالنی بزرگ با ظرفیت ۳۵۰نفر است. کیفیت پخش فیلم‌های این سینما در حد بالایی قرار دارد و از بهترین سیستم پخش صوت و تصویر در آن استفاده کرده‌اند. سینما سپهر فضایی خانوادگی دارد و برای روزهای تعطیل آخر هفته بسیار شلوغ می‌شود.

آدرس: کرج، شهرک وحدت

ساعت بازدید: از ۱۰ صبح الی ۲۴ بامداد

هزینه بلیط: ۲۰هزار تومان

پارک آبی سوپارک

جاهای تفریحی کرجدر کنار پارک آبی آریا موج، پارک آبی سوپارک یکی دیگر از بهترین مراکز تفریحی کرج به حساب می‌آید. این پارک آبی که قبلاً با نام ساحل خلیج فارس می‌شناختند، یکی از بزرگترین پارک‌های آبی در استان البرز و غرب تهران به حساب می‌آید. پارک آبی سوپارک دارای امکانات کامل تفریحی، رفاهی و خدماتی است. در این پارک آّی می‌توانید از امکاناتی همچون سکوی شیرجه ۲ متری و ۴ متری، دایو مخصوص، استخر موج، سرسره چاله فضایی، استخر شنا، سرسره ۴ لاینه، سرسره سرعتی روبسته، رودخانه خروشان، سرسره سرعتی روباز، آب درمانی، نمک درمانی، شن درمانی، هیدروتراپی، جکوزی طبی، سونا، اتاق مه سرد و غیره بهره‌مند شوید. این پارک آبی برای چندین ساعت تفریح و سرگرمی جان می‌دهد.

آدرس: البرز، کرج، جاده ملارد، سه راه اندیشه، بهاره شرقی، نرسیده به میدان-پ۸۶۰، پارک آبی ساحل خلیج فارس

شماره تماس: ۶۵۱۰۲۰۰۱

سانس آقایان: همه‌روزه به غیر از شنبه‌ها از ساعت ۱۸ الی ۲۴ و جمعه‌ها از ساعت ۱۰ الی ۲۴

سانس بانوان: همه‌روزه به غیر از جمعه‌ها از ساعت ۱۰ الی ۱۶:۳۰ و شنبه‌ها از ۱۰ الی ۲۲

هزینه ورودی: ۱۰۰هزار تومان

در سفرزون بخوانید :
جاهای تفریحی تهران ، لذت ترشح آدرنالین در شهر پر هیجان

بانجی جامپینگ پل بیلقان

بانجی جامپینگ یکی از تفریحاتی است که آدم را تا استانه مرگ می‌ترساند. اگر شما عاشق بالا رفتن آدرنالین خونتان هستید و می‌خواهید هیجان واقعی را تجربه کنید، حتماً سری به بانجی جامپینگ پل بیلقان کرج بزنید. این مرکز در ابتدای جاده کرج قرار دارد و شما را از ارتفاع تا نزدیک رودخانه می‌رساند. البته این تفریح مخصوص افرادی است که مشکل قلبی نداشته باشند، زیرا می‌تواند بسیار ترسناک باشد. تصور کنید قرار است از ارتفاع ۳۵ متری فقط با یک طناب کشی به‌سمت پایین سقوط آزاد کنید! اگر ترسی از این بابت ندارید، حتماً بانجی جامپینگ کرج را امتحان کنید. توجه داشته باشید در روزهایی که وضعیت هوا مساعد نیست، امکان برگزاری بانجی جامپینگ وجود نخواهد داشت.

آدرس: استان البرز، ابتدای جاده چالوس

ساعت کار: ۸ صبح الی ۱۶

هزینه: ۱۰۰هزار تومان

خب دوستان عزیز سفرزون، نظر شما درباره بهترین جاهای تفریحی کرج چیست؟ تا کنون از کدام یک دیدن کرده‌اید؟ تجربه خود را با ما به اشتراک بگذارید. در ضمن اگر در بین مراکز تفریحی کرج ، مکانی را می‌شناسید که از این لیست جا مانده است، آن را به ما و سایر همراهان معرفی کنید. فراموش نکنید بی‌صبرانه منتظر دیدن نظرات شما عزیزان هستیم.