اغلب ما هنگام خرید پوشاک، لوازم خانگی ، ماشین و … فاکتورهای متعددی را مد نظر قرار می‌دهیم اما آنچه قبل از هرچیز برایمان مهم جلوه می‌کند، برند تولید کننده آن محصول است، این مسئله در مورد رزرو هتل، استراحتگاه و … نیز صدق می‌کند؛ چرا که شهرت نیک یک برند خود به تنهایی ضامن کیفیت و جلب اعتماد کاربران است. در همین راستا هتل هما تهران به عنوان نمادی شناخته شده و مطرح در زمینه صنعت هتلداری توانسته است پذیرای خیل عظیمی از گردشگران و مهمانان ایرانی و خارجی باشد. 

هتل هما تهران به عنوان یکی از قدیمی‌ترین و مطرح‌ترین برندهای هتلداری در ایران طی سال‌ها فعالیت در این عرصه همواره تلاش کرده است تا رضایت و اعتماد مهمانان بی‌شمار خود را به مدد بیش از ۸۰۰ نفر نیروی انسانی متخصص و کارآزموده و با تکیه بر استانداردهای روز هتلداری جهان به خوبی جلب نماید. 

این هتل پنج ستاره که دارای پنج شعبه دیگر در شهرهای بندرعباس، مشهد، شیراز و اصفهان است قبل از انقلاب تحت عنوان هتل‌ شرایتون فعالیت می‌کرد، اما پس از انقلاب به نام هما تغییر نام داده شد و اکنون صد درصد سهام این هتل‌ها در اختیار سازمان تأمین اجتماعی قرار گرفته است. 

هتل هما تهران با معماری چشم‌نواز، اتاق‌های مجلل، رستوران‌های خاص و امکاناتی بی‌نظیر همچون؛ زمین‌ تنیس، سالن‌های ورزشی، مرکز خرید، رستوران، کافی شاپ، استخر و … انتخاب اول بسیاری از گردشگران جهت اقامتی به یادماندنی و خاطره‌ انگیز است.

در واقع مکان گزینی و موقعیت جغرافیایی انحصاری این هتل جذاب و اصیل جایگاه ویژه‌ای را در میان هتل‌هایی چون؛ هتل پرشین پلازا تهران هتل فردوسی و … به همراه داشته است. از آنجاییکه این هتل دیدنی یکی از معروف‌ترین هتل‌های پایتخت است، همواره پذیرای جشنواره‌های ملی و اختصاصی گوناگون بوده است که در ادامه مطلب به آن‌ها اشاره خواهیم کرد. 

در هتل هما چه جشنواره‌هایی برگزار می‌شود؟

در هتل هما چه جشنواره‌هایی برگزار می‌شود؟

در هتل هما تهران بسته به اعیاد و مناسبت‌های تقویمی گوناگون مانند؛ عید نوروز، نیمه شعبان، شب یلدا، روز زن و … جشنواره‌های متنوع و جالبی برگزار می‌شود. اساس برگزاری این نوع مراسم‌ها تکریم فرهنگ، اشاعه سنت‌ و آئین‌های ملی، ترویج روحیه شادی و نشاط و در نهایت کمک به بهبود کیفیت خدمات در صنعت گردشگری و هتلداری است. 

علاوه بر این، مسئولین هتل هما همواره در تلاشند تا با ارائه پکیج‌های اختصاصی اعم از پکیج ماه تولد، سالگرد ازدواج، ماه عسل و … مهمانان عزیز خود را بیش از پیش خشنود سازند. 

بنابراین اگر سودای سورپرایز کردن عزیزانتان در هتلی مجل و پنج ستاره در دل تهران بزرگ را در سر دارید می‌توانید از جشنواره شگفت انگیز ماه تولد هتل هما تهران استفاده کرده و از امکانات این پکیج بی‌نظیر که شامل؛ یک شب اقامت با صبحانه به همراه تزئین اختصاصی اتاق، کیک دو نفره و تقدیم لوح تبریک است نهایت استفاده را به منظور ایجاد شبی استثنایی ببرید. 

پکیج اقامتی ماه عسل و سالگرد ازدواج هتل هما تهران نیز دیگر آپشن جذاب این هتل زیبای پایتخت است. قطعا داشتن ماه عسلی رویایی یا یادآوری سالروز زیبای ازدواج در محیطی مجلل و لاکچری، آرزوی هر زوج جوانی است. 

هتل هما با ارائه یک شب اقامت در هتل همراه با صبحانه، در اتاقی تزئین شده همراه با کیکی دو نفره و لوح تقدیمی‌ای جذاب جهت عرض تبریک، این رویا را برای مهمانان خود به واقعیتی دلچسب و فراموش نشدنی تبدیل کرده است. 

آیا امکان برگزاری همایش و مراسم در هتل هما وجود دارد؟

هتل هما با تخصیص سه سالن اجتماعات مجلل و مجهز  با نام‌های زیبای زمرد، مروارید و نگین امکان برگزاری انواع کنفرانس‌ها، همایش‌ها و دورهمی‌ها را مقدور ساخته است. 

سالن زمرد هتل هما تهران به عنوان بزرگ‌ترین سالن این هتل معروف با گنجایش ۱۱۰۰ نفری خود به خوبی می‌تواند پذیرای مهمانی‌های بزرگی همچون: عروسی، سمینار، همایش، نمایشگاه‌ و … باشد. سالن زیبای مروارید نیز دارای ظرفیت ۷۳۰ نفر است که در این سالن نیز امکان برگزاری انواع کنفرانس‌ها، نشست‌ها و … وجود دارد. اما اگر به دنبال رزرو سالنی کوچک با ظرفیت محدود اما مجلل هستید می‌توانید سالن نگین هتل هما با ظرفیت ۲۲ نفر را مد نظر قرار دهید. 

آیا امکان برگزاری همایش و مراسم در هتل هما وجود دارد؟

سالن‌های اجتماعات هتل هما، مجهز به آخرین و به‌روزترین سیستم‌های صوتی و تصویری هستند. در تمامی این سالن‌ها امکاناتی نظیر اینترنت بی‌سیم، ترجمه‌ی همزمان، سیستم روشنایی پیشرفته و … جهت رفاه حال برگزار کنندگان مراسم‌ها و تشریفات‌های گوناگون تعبیه شده است. 

جمع بندی

هتل هما تهران یکی از برترین هتل‌های ایران است که با تلفیق سنت و مدرنیته توانسته است حسی گرم و صمیمانه را برای آرامش هرچه بیشتر گردشگران و مسافران خود فراهم کند. این هتل زیبا با معماری خاص و بی‌نظیرش، مکانی بسیار شیک و به‌روز جهت برگزاری انواع جشنواره‌ها، همایش‌ها، نمایشگاه‌ها و … دولتی و خصوصی است.

متولیان هتل، همواره در تلاش هستند تا با ارائه تسهیلات و پکیج‌های متنوع، بستری مناسب جهت استفاده عموم مسافران و مهمانان از امکانات این هتل برای داشتن اقامتی به یادماندنی و خاطره‌انگیز را ممکن سازند.