در تقویم ما ایرانی‌ها، مناسبت‌های بسیاری وجود دارند که بهانه‌ای برای دور هم جمع شدن هستند. از عید نوروز و جشن شب یلدا گرفته تا مناسبت‌هایی مانند روز مادر و پدر در فرهنگ مردم ایران اهمیت زیادی دارند. خانواد‌ه‌ها هم این فرصت‌ها را غنیمت می‌شمرند تا برای ساعاتی هم که شده دور هم جمع شوند و خاطره‌های فراموش‌نشدنی را بسازند. 

فضای کوچک آپارتمان‌های مسکونی از یک سو و سختی تدارک دیدن مقدمات دورهمی‌ها از سویی دیگر باعث می‌شود تا تعداد زیادی از خانواده‌ها ترجیح دهند برای دورهمی‌های خود جایی مانند رستوران را انتخاب کنند. اگر شما هم در استان البرز هستید و به‌دنبال بهترین رستوران برای دورهمی‌های خود می‌گردید، حتما این مطلب را تا پایان دنبال کنید. در ادامه به‌معرفی متفاوت‌ترین رستوران در سطح کرج می‌پردازیم که با هیچ رستوران دیگری قابل مقایسه نیست. 

دورهمی‌های خود را در تنها رستوران گردان کرج با روف گاردن برگزار کنید

رستوران مهستان ارکیده؛ بهترین رستوران کرج برای دورهمی‌های دوستانه و خانوادگی 

ارکیده یکی از قدیمی‌ترین برندهای صنعت رستوران‌داری در ایران است. برای سالیان متمادی فعالیت این رستوران محدود به شعبه‌ای در جاده چالوس بود؛ اما در دهه ۹۰ شمسی بود که ارکیده دومین شعبه خود را در استان البرز افتتاح کرد. این شعبه رستوران ارکیده اولین و تنها رستوران گردان البرز در نشانی میدان نبوت و طبقه سوم مجتمع تجاری مهستان قرار دارد. 

شعبه مهستان ارکیده بسیاری از “اولین‌ها” در سطح استان البرز را به‌خود اختصاص داد. ارکیده مهستان اولین رستوران گردان در سطح کرج است. علاوه بر آن این رستوران، فضای اختصاصی روف گاردن برای پذیرایی از مهمانان دارد که در تمام طول سال فعال است. 

چرا ارکیده مهستان را برای برگزاری دورهمی انتخاب کنیم؟ 

هر چیزی که برای برگزاری یک دورهمی نیاز دارید در رستوران ارکیده شعبه مهستان کرج فراهم است. در اینجا روی تعدادی از مهم‌ترین خدمات این شعبه از رستوران ارکیده تمرکز می‌کنیم که در هیچ رستوران دیگری در سطح استان ارائه نمی‌شوند. اگر هنوز در تصمیم‌گیری برای انتخاب رستوران مناسب دورهمی مردد هستید، حتما این قسمت را با دقت بیشتری مطالعه کنید. 

۱. پذیرایی در فضای متنوع  

مهم‌ترین نکته‌ای که ارکیده مهستان را از هر رستوران دیگری در سطح کرج متمایز می‌کند، پذیرایی در فضای متنوع است. فرقی نمی‌کند که دورهمی خود را در سالن سرپوشیده برگزار می‌کنید یا روف گاردن رستوران را ترجیح می‌دهید. سالن سرپوشیده ارکیده در طبقه سوم مجتمع تجاری مهستان، یک رستوران گردان است. فضایی که به‌دلیل قرار گرفتن در ارتفاع دید ۳۶۰ درجه، مناظر چشم‌نوازی را پیش روی شما قرار می‌دهد. 

1. پذیرایی در فضای متنوع  

در فضای سالن سرپوشیده، بخش VIP نیز وجود دارد. اگر مایل هستید دورهمی خود را در فضای خصوصی برپا کنید یا حتی اگر قصد برگزاری جلسات کاری را دارید، سالن VIP شعبه مهستان ارکیده انتخاب عالی برای شما خواهد بود. 

نکته جذاب ماجرا، روف گاردن رستوران ارکیده است که امکان برپایی دورهمی‌ها در محیط خاص و بی‌نظیر را فراهم می‌کند. در فضای روف گاردن، آلاچیق‌هایی در نظر گرفته شده‌اند. فضای آلاچیق‌ها به‌صورت سنتی دیزاین شده و در مقابل آن‌ها هم جریان آب را شاهد هستیم که لطافت خاصی را به محیط می‌دهد. 

در روف گاردن رستوران ارکیده مهستان، امکان پذیرایی از مهمانان با قلیان نیز وجود دارد. ناگفته نماند که حتی در روزهای سرد سال هم می‌توانید در روف گاردن این رستوران، دورهمی‌های خود را برگزار کنید. پرسنل ارکیده تمهیدات لازم برای ایجاد فضای گرم و دلنشین در محیط روف گاردن را فراهم می‌کنند.

۲. پذیرایی با منوی متنوع رستوران و کافه  

ارکیده مهستان تنها یک رستوران نیست. بلکه به‌عنوان یک رستوران کافه از مهمانان پذیرایی می‌کند. در منوی رستوران ارکیده مهستان، شما خوشمزه‌ترین و خا‌ص‌ترین غذاهای اصیل و سنتی ایرانی را مشاهده خواهید کرد. از انواع و اقسام کباب گرفته تا خوراک گردن، ماهیچه، مرغ و … در بین غذاهای ایرانی منوی ارکیده مهستان به‌چشم می‌خورند. 

خیلی از کسانی که تجربه صرف غذا در ارکیده را دارند، شیشلیک این رستوران را به‌عنوان اولین پیشنهاد خود مطرح می‌کنند. آشپزخانه ارکیده محلی برای هنرنمایی سرآشپز‌های به‌نام ایران است که با دستور پخت‌های منحصربه‌فرد، طعم‌های به‌یادماندنی را خلق می‌کنند. 

2. پذیرایی با منوی متنوع رستوران و کافه  

در کنار غذاهای ایرانی، منوی فرنگی رستوران ارکیده را هم نباید نادیده گرفت. اگر تا به‌امروز تجربه خوردن یک استیک گوشت درجه یک و لذیذ را نداشته‌اید، حتما سری به ارکیده مهستان بزنید. در کنار غذاهای فرنگی، سالادهای متنوع و جذاب ارکیده هم وجود دارند که بعضا می‌توان به‌عنوان یک وعده غذایی کامل روی آن‌ها حساب کرد. 

در ارکیده مهستان علاوه بر میل کردن غذا، می‌توانید لذت یک نوشیدنی گرم یا سرد بی‌نظیر را هم تجربه کنید. کافه ارکیده مهستان با منوی متنوع و کامل برای هر سلیقه و ذائقه‌ای، گزینه مناسبی دارد. فرقی نمی‌کند که اهل بستنی و شیک هستید یا نوشیدنی‌های گرم و سرد را ترجیح می‌دهید. 

۳. سالن بازی اختصاصی کودکان 

گاهی اوقات پیش می‌آید که خانواده‌ها به‌دلیل حضور کودکان از برگزاری دورهمی‌های خود در رستوران صرف نظر می‌کنند. در رستوران ارکیده مهستان، کودکان مهمانان ویژه هستند. یک سالن بازی مجهز به‌صورت اختصاصی برای سرگرمی کودکان در این رستوران در نظر گرفته شده است. کودکان می‌توانند با حضور در این سالن، ساعتی را به بازی مشغول و پس از آن با اشتهای کامل برای میل کردن غذا به جمع شما اضافه شوند. در سالن بازی کودکان، خدمات گریم اختصاصی رایگان در مناسبت‌های مختلف نیز ارائه می‌شود. 

۴. پارکینگ اختصاصی و رایگان 

بعضی مواقع برای پیدا کردن یک جای پارک ممکن است مدت زمان زیادی از شما تلف شود. هر چند این موضوع برای پیگیری کارهای اداری اجتناب ناپذیر است؛‌ اما وقتی پای تفریح و سرگرمی به‌میان می‌آید، چنین چیزی خیلی آزاردهنده می‌شود. ارکیده مهستان برای آسودگی خاطر مشتریان خود، به‌تعداد کافی پارکینگ اختصاصی و رایگان در نظر گرفته تا مهمانان بدون مواجهه با مشکل، از دورهمی نهایت لذت را ببرند. 

راهنمای رزرو رستوران ارکیده مهستان برای مراسم 

رستوران ارکیده با مساحت ۲ هزار متر مربع، شرایط لازم برای میزبانی از مهمانان پرشمار در هر وعده غذایی را دارد. بنابراین در حالت عادی نیازی به رزرو برای حضور در رستوران نخواهید داشت. اما برای برگزاری مراسم لازم است که از قبل هماهنگی‌های لازم را انجام دهید. به‌این ترتیب می‌توانید از خدمات اختصاصی ارکیده مانند اجرای تم، دیزاین میز و موسیقی زنده با پیانو هم بهره‌مند شوید. شما می‌توانید از طریق شماره تماس ۰۲۶۳۴۱۲۳ برای رزرو رستوران کافه ارکیده مهستان اقدام کنید.