از میدان لواسان که وارد جاده فشم می شوید، باغ رستوران های بسیاری را مشاهده می کنید که در میان آنها، رستوران باغ بهشت فشم به لطف فضای بی نظیر و غذاهای لذیذ و با کیفیت، میان مردم جزء محبوب ترین هاست و بسیاری از ساکنین پایتخت آن را به عنوان بهترین رستوران فشم و منطقه لواسان می شناسند.

این باغ رستوران در قسمت کوهپایه واقع شده و علیرغم داشتن چشم انداز زیبای رودخانه منطقه زردبند و رودبار قصران معایب رستوران های کنار رودخانه را نیز ندارد.

رستوران باغ بهشت، بهترین رستوان منطقه فشم و لواسان

بی رقیب و منحصر به فرد

رستوران باغ بهشت یکی از بزرگترین و معروف ترین رستوان های جاده فشم است. باغ رستوران طبقاتی با فضاهای نوین و سنتی که بسیاری آن را  به عنوان بهترین رستوران فشم میشناسند و معتقدند از لحاظ زیبایی، چشم انداز ،کیفیت غذا، خدمات و امکانات در منطقه بی رقیب و منحصر به فرد است. در واقع رستوران باغ بهشت علاوه بر فضای بسیار چشم نواز و غذاهای لذیذی که با تازه ترین و با کیفیت ترین مواد اولیه تهیه شده است یک رستوران همه چیز تمام محسوب می شود و می توانید با خیال راحت آن را به دوستانتان نیز پیشنهاد دهید. 

 

موقعیت جغرافیایی خاص به دور از ترافیک آخر هفته فشم

رستوران باغ بهشت در ابتدای جاده فشم قراردارد و فاصله آن تا میدان لواسان و یا میدان امام خمینی کمتر از ۵۰۰ متر می باشد و واسطه همین دسترسی آسان، می توانید ضمن بهره مندی از آب و هوای منطقه، درگیر ترافیک سنگین فشم و لواسانات نشوید.

بهشتی کوچک جهت بازگشت به آرامش زندگی پس از یک هفته پردغدغه و فرار از آلودگی شهر تهران زمانی که میخواهید به طبیعت بکر فشم پناه ببرید.

 

محیط طبیعی و باغی دلنشین

رستوران باغ بهشت، احساس در “دل طبیعت بودن “را به شدت تداعی می کند و به لطف معماری داخلی آن که با احترام کامل به طبیعت زیبای منطقه زرد بند ،رودبارقصران و فشم طراحی شده ، دارای محیطی طبیعی است و به عبارتی باغی از باغ های بهشت است.

آب نماهای پر آب، حس دلنشینی را القا می کند و فضای سبز و مشجر و بسیار تمیز آن حال مشتری را جا می آورد.

محیط طبیعی و باغی دلنشین

فضاهای متنوع برای سلایق متفاوت

در رستوران باغ بهشت شما چندین انتخاب خواهید داشت. تنوع بالایی از فضای باز، روف گاردن مجلل، آلاچیق های شیشه ای و چوبی، سالن سر پوشیده که همگی مشرف به کوه های زیبای منطقه می باشد.

 

آلاچیق های متنوع

برگ برنده رستوران باغ بهشت مجهز بودن آن به آلاچیق های متنوع در اندازه های مختلف، از آلاچیق های دنج دو نفره تا آلاچیق های بزرگ با گنجایش ۸۰ نفر با سیستم گرمایشی و سرمایشی متناسب هر فصل می باشد .اگر تمایل به برگزاری جشن های تولد خود در این رستوران دارید پرسنل مجرب باغ بهشت آلاچیق تولد را برای شما تزئین خواهند کرد.

آلاچیق های متنوع

سالن و باغ اختصاصی جهت مراسم

از همه چیز بگذریم این رستوران بهترین گزینه  برای برگزاری انواع مراسم و دورهمی ها و جشن های خانوادگی است. آنچه رستوران باغ بهشت را منحصر به فرد می کند این است که شما می توانید با هماهنگی و رزرو قبلی، از باغ اختصاصی بسیار زیبای رستوران جهت تصویربرداری و برگزاری مراسم استفاده کنید. همچنین اگر قصد اجرای مراسم و جشن های خاص دارید می توانید سالن ۸۰ نفره اختصاصی باغ بهشت را رزرو نمایید.

 

غذاهای متنوع  با طعم بی نظیر

تنوعی از غذاهای سنتی و اصیل ایرانی و فرنگی، انواع کباب های لذیذ، غذاهای دریایی و سوخاری و همچنین لیست کاملی از نوشیدنی های سرد و گرم و انواع دسرها در منو باغ بهشت به چشم می خورد. همچنین قلیان با انواع طعم ها و کاملا بهداشتی سرو می شود. در واقع فضای بکر و زیبای باغ بهشت چنان آرامش بخش است که عمدتاً میهمانان با اتمام غذا از آن دل نمی کنند و برای سپری شدن اوقات بیشتر از منوی متنوع کافی شاپ هم لذت می برند. سماور ذغالی و باقلوای لذیذ باغ بهشت را هم حتما امتحان کنید.

 

خاطره بسازید

رستوران باغ بهشت در همه فصول سال بی ادعا، یکی از زیباترین باغ رستوران های منطقه است، شکوفه های بهاری، منظره برفی زمستان، درختان پر از میوه تابستان و پائیز رنگارنگ ان خاطره انگیزترین تصاویر را برای شما به یادگار می گذارد و سوژه مناسبی جهت عکاسی و ثبت خاطره هایتان محسوب می شود.

 

سالن جلسات و همایش ها

در کمتر باغ رستورانی مانند باغ بهشت می توانید سالن جلسات مجزا جهت برگزاری همایش ها و سیمنارهایتان و مجهز به پرده نمایش و ویدیو پروژکتور بیابید.

 

پارکینگ اختصاصی

در رستوران باغ بهشت نگران جای پارک نیز نباشید هر لحظه که مراجعه کنید، پارکبان های مجرب شما را به پارکینگ اختصاصی و رایگان باغ بهشت هدایت می نمایند.

 

محیط شاد برای کودکان

تماشای مناظر خیره کننده و صرف غذای لذیذ اگر چه بسیار مطلوب بزرگسالان می باشد اما روحیه شاد و پرانرژی کودکان را اغنا نمی کند و مدیریت رستوران  باغ بهشت به این امر کاملاً واقف بوده و جهت رفاه حال این عزیزان نیز سالن بازی با امکانات تفریحی تدارک دیده است.

 

با توجه به این تفاسیر، به این نتیجه می رسید که چرا این مکان به عنوان بهترین رستوران فشم ، روزدبار قصران و لواسانات شناخته می شود.

 

رزرو کنید

از آنجائیکه رستوران باغ بهشت از محبوب ترین رستوران های فشم محسوب می شود همواره شلوغ و  پر از میهمان است به همین جهت قبل از رفتن حتما تماس بگیرید و رزرو کنید.

 

آدرس : 

ابتدای جاده فشم – زردبند – سمت چپ

 تلفن : 

۲۶۵۳۲۶۱۳

۲۶۵۳۲۶۱۴

۰۹۱۲۱۵۰۲۹۴۷

۰۹۱۲۸۷۱۹۹۴۹

http://baghebehesht.com