9.0
امتیاز

نکات مثبت

  • فضایی بسیار بزرگ با مساحت ۹ هزار و ۴۰۰ متر مربع
  • پارکینگ با ظرفیت هفت هزار خودرو
  • حضور ۸۰۰ کارمند فعال
  • تنوع بسیار بالا محصولات
  • دسترسی به سایر امکانات ایران مال
  • خدمت رسانی تا ۱۲ شب

نکات منفی

  • دسترسی دشوار برای ساکنین شرق تهران
  • شلوغی بیش از حد در ایام آخر هفته

چند سالی از ورود برند زنجیره‌ای هایپر مارکت به بازار ایران می‌گذرد. در این مدت، بسیاری از مردم طرفدار هایپر استار شدند و خرید‌های عمده خود را تنها از این فروشگاه انجام می‌دهند. در ابتدا هایپر استار تنها در نزدیکی اتوبان ستاری تهران شعبه داشت. اما امروزه شاهد حضور شعب مختلف این فروشگاه زنجیره‌ای در جای جای تهران هستیم. فروشگاه‌های زنجیره‌ای مثل هایپر استار، رفاه یا شهروند، هرچقدر فضای بیشتری در اختیار داشته باشند، خرید از آنها برای مشتریان راحت‌تر خواهد بود و می‌توانند تنوع محصولات مختلفی را نیز در خود جای دهند. مدتی از افتتاح ایران مال، پنجمین مجتمع تجاری بزرگ دنیا می گذرد.  هایپر استار نیز از این موقعیت عالی استفاده کرده و بزرگ‌ترین شعبه خود را در آن به بهره برداری رسانده. با سفرزون همراه شوید تا هایپر استار ایران مال را بهتر بشناسید.

saadatrent

همه چیز درباره هایپر استار ایران مال

هایپر استار ایران مال در نزدیکی دریاچه چیتگر و در منطقه ۲۲ تهران قرار گرفته. برند زنجیره‌ای هایپر استار حدود ۱۰ سال است که جای خود را در بازار ایران پیدا کرده. در این مدت هایپراستار توانسته در حدود ۱۵ شعبه مختلف داخل ایران داشته باشد. حدود هشت شعبه هایپر استار در تهران قرار گرفته‎‌اند و طرفداران بسیار زیادی نیز دارند. اکثر ساکنین پایتخت، خرید‌های منزل خود را به صورت عمده از هایپر استار انجام می‌دهند. فروشگاه‌های هایپر استار دارای تنوع محصول بالایی هستند. با گرانی سوخت و کمبود زمان در زندگی ماشینی، همه ما ترجیح می‌دهیم تا خرید خود را به صورت یک جا انجام دهیم و به سراغ مغازه‌های مختلف نرویم. به صورت کلی هایپر استار نیز تلاش دارد از خواربار، تا لوازم خانگی و آرایشی بهداشتی و یا هر چیزی که نیاز داشته باشید را در سبد محصولات خود قرار دهد.

هایپر ایران مال
هایپر استار ایران مال

اما داشتن چنین تنوع بالایی، نیاز به فضای بسیار بزرگی نیز خواهد داشت. به همین خاطر، هایپر استار همواره به دنبال اماکن بسیار بزرگ برای افتتاح شعب جدید خود می‌گردد. احداث ایران مال به هایپر استار این شانس را داد تا اقدام به افتتاح بزرگ‌ترین شعبه خود در سراسر ایران کند. این فروشگاه در زمینی به مساحت ۹ هزار و ۴۰۰ متر مشغول فعالیت بوده و لقب بزرگ‌ترین شعبه هایپر استار ایران را به دوش می‌کشد. جالب است بدانید که این شعبه با وجود آنکه بسیار بزرگ است، اما در اواخر هفته خرید از آن به خاطر ازدحام جمعیت بسیار دشوار خواهد بود.

چرا باید از هایپر استار ایران مال خرید کنیم؟

هایپر استار ایران مال
هایپر استار ایران مال
  • این شعبه هایپر استار بسیار بزرگ است و می‌توانید با آزادی بیشتری در آن تردد داشته باشید.
  • فضای بیشتر به مسئولین فروشگاه اجازه داده تا تنوع کاملی از محصولات مختلف را به مشتریان ارائه دهند. پس شما می‌توانید تمام اقلام مورد نیاز خود را از این فروشگاه تهیه کنید.
  • معمولا تخفیف‌های ویژه‌ای در این فروشگاه ارائه می‌شود.
  • فضای کافی پارکینگ با ظرفیت هفت هزار خودرو به شما این امکان را می‌دهد تا بدون اتلاف وقت، سریعا وسیله نقلیه خود را پارک کنید.
  • دسترسی ساده به سایر امکانات رفاهی، خدماتی و فرهنگی ایران مال، همانند پردیس سینمایی ایران مال، کتاب خانه ایران مال و غیره
  • حضور بیش از ۸۰۰ پرسنل فعال در فروشگاه باعث شده تا خبری از قفسه‌های خالی و صف‌های طولانی صندوق نباشد.

اطلاعات بازدید

هایپر استار ایران مال
هایپر استار ایران مال

آدرس هایپر استار ایران مال: تهران، اتوبان خرازی (غرب به شرق)، بعد از خروجی دریاچه شهدای خلیج فارس، ایران مال

شماره تماس: ۰۲۱۴۶۰۲۳۲۹۹

ساعت بازدید: ۹ صبح الی ۲۴ نیمه شب

هزینه بازدید: رایگان

آدرس هایپر استار ایران مال روی نقشه گوگل

هایپر ایران مال
هایپر استار ایران مال

خب سفرزونی عزیز، نظر شما در مورد افتتاح هایپر استار ایران مال چیست؟ به نظر شما چرا هایپر استار اکثر شعب بزرگ خود را در غرب تهران افتتاح می‌کند؟ آیا از نظر شما در شرق، شمال یا جنوب تهران نیز نیاز به حضور چنین شعب بزرگی احساس می‌شود؟ نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید. فراموش نکنید که ما منتظر دیدن نظرات شما عزیزان هستیم.


برای آشنایی بیشتر با دیدنی های تهران کلیک کنید.