سایداسفر

هتل‌ها یکی از مهم‌ترین انتخاب‌های مسافران در سفر به یک شهر هستند. بهترین انتخاب معمولا جایی است که علاوه بر استراحت راحت و بدون مشکل، امکانات رفاهی مناسب نیز داشته باشد. سفر به آبادان با جاذبه‌های شگفت انگیز و اقلیم گرم و مردم خونگرم می‌تواند یکی از بهترین سفرهای شما در ایران باشد؛ اگر در انتخاب هتل دقت کنید این تجربه به یک سفر منحصر به فرد تبدیل خواهد شد. سفرزون در این مطلب لیستی از هتل های آبادان را برای شما آورده است.

اقامت در بهترین هتل های آبادان

تعداد هتل های این شهر گرم و زیبا زیاد نیست. اما برای آنکه انتخاب دقیق‌تری داشته باشید بهتر است ویژگی هریک را بدانید تا با توجه به سلیقه، اولویت و بودجه‌ی خود محل مناسبی را برای استراحت چند روزه در این شهر مرزی انتخاب کنید.

هتل پارس کاروانسرا آبادان ، تجربه‌ی اقامت در هتل لوکس

می‌توان گفت با انتخاب این هتل، تجربه‌ای لوکس ، مرفه و راحت خواهید داشت. هتل پارس کاروانسرا یکی از بهترین هتل‌های شهر آبادان است که از سال ۱۳۷۴ فعالیت رسمی خود را آغاز کرد. این هتل علاوه بر اتاق‌هایی راحت و زیبا، دارای امکانات رفاهی ویژه مانند استخر روباز، سالن ماساژ، زمین فوتبال، فوتسال، پینت‌بال و بیلیارد است. محوطه‌ی هتل با کافه‌ی خود می‌تواند پذیرای عصرهای دلچسب شما در آبادان باشد و برای صرف غذا نیز می‌توانید از سه رستوران موجود در هتل استفاده کنید. قیمت یک شب اقامت در سوئیت دو تخته از ۴۹۵ هزار تومان شروع می‌شود.

آدرس: آبادان، بلوار شهید یاسینی، میدان کاروانسرا

هتل پارسیان آزادی ، قدیمی مدرن!

حد فاصل شهر خرمشهر و آبادان هتل پارسیان آزادی قرار گرفته که یکی از قدیمی‌ترین هتل‌های شهر آبادان است. این هتل در سال ۱۳۴۷ شروع به کار کرد اما پس از جنگ به دلیل آسیب‌هایی که دیده بود مورد مرمت قرار گرفت و با فضایی جدید میزبان مهمانان آبادان شد. آخرین تغییرات هتل در سال ۸۲ بود که بسیاری از بخش‌های هتل نوسازی شد. هتل پارسیان آزادی زیر مجموعه‌ی هتل‌های پارسیان است. به همین دلیل با رعایت استانداردهای هتلداری، در شمار بهترین هتل های آبادان قرار دارد. رستوران، کافی شاپ، سالن اجتماعات و ترنسفر فرودگاهی از جمله خدمات هتل است تا برای مسافران خاطره‌ای ماندگار بسازد. قیمت یک شب اقامت در سوئیت دو تخته از ۴۲۰ هزار تومان آغاز می‌شود.

آدرس: آبادان، بلوار آزادی، منطقه بریم


برای دریافت راهنمای سفر به آبادان کلیک کنید.


هتل نخل آبادان ، اقامت در اتاق‌های ویلایی

هتل های آبادان
هتل های آبادان

اگر آپارتمان و اتاق‌های کوچک ساختمانی برای شما خسته کننده و کسالت آور است، هتل نخل پیشنهاد ما به شما برای اقامت در شهر آبادان است. این هتل از سال ۸۳ شروع به کار کرد اما تا سال ۹۵ طرفدار زیادی نداشت. پس از آن بازسازی شد و حالا به عنوان یکی از اقامتگاه‌های لوکس شناخته می‌شود. نزدیک بودن به فرودگاه و قرارگرفتن در قسمت‌های حاشیه‌ای شهر فضایی دنج و خلوت را برای این هتل فراهم کرده است. البته اگر قصد رفتن به مرکز شهر را دارید بهتر است بدانید دسترسی این هتل به جاذبه‌های آبادان و قسمت‌های مرکزی شهر بسیار آسان است. چایخانه‌ی سنتی، رستوران با غذاهای بین المللی، فضای سبز و تاکسی سرویس حاضر در هتل از جمله امکانات رفاهی این هتل است. برای یک شب اقامت در اتاق دو تخته باید ۴۱۰ هزار تومان بپردازید.

آدرس: آبادان، بلوار آزادی، جنب فرودگاه بین المللی آبادان

هتل امیرکبیر ، هتلی با دسترسی آسان

هتل های آبادان
هتل های آبادان

یکی از هتل‌های سه ستاره‌ی شهر است که در لیست انتخاب‌های اول مسافران به آبادان است. نزدیکی به مرکز شهر و بازارهای مهمی مانند بازار ماهی فروشان، بازار ته لنجی‌ها و اسکله مهم‌ترین مزیت این هتل است. رستوران، کافی شاپ ، وای فای رایگان و صبحانه خدمات این هتل هستند. قیمت یک شب اقامت در اتاق دو تخته‌ی هتل امیرکبیر از ۲۵۰ هزار تومان آغاز می‌شود.

آدرس: آبادان، خیابان امیری نبش خیابان کاشانی

هتل ستاره جنوب اروند ، اقامت با هزینه‌ی مناسب

این هتل در شمار اقامتگاه‌های میان رده‌ی آبادان است. اگر می‌خواهید اقامتی راحت با حداقل هزینه داشته باشید هتل ستاره جنوب اروند انتخاب مناسبی است. کافی شاپ، رستوران و پارکینگ از امکانات این هتل است. قیمت یک شب اقامت در سوئیت دو تخته از ۱۵۰ هزار تومان شروع می‌شود.

آدرس: آبادان بلوار طیب بین طیب ۱۸ و ۱۹

هتل کیوان ، بهترین اقامتگاه برای سفرهای کاری

اگرچه امکانات هتل کیوان برای گردشگران هم مناسب است اما اگر سفر کاری به آبادان دارید این هتل بهترین اقامتگاه برای شماست. زیرا علاوه بر امکانات رفاهی و اتاق‌های راحت، دسترسی بسیار خوبی به مرکز شهر دارد. در اطراف این هتل معروف‌ترین غذاخوری‌های شهر قرار گرفته اند. قیمت یک شب قامت در سوئیت دو تخته از ۲۳۰ هزار تومان آغاز می‌شود.

آدرس: آبادان، خیابان شهید محمد منتظری، روبروی بیمارستان امام خمینی

هتل آزادی ، دسترسی به ساحل اروندرود

هتلی سه طبقه و یکی از قدیمی‌ترین هتل های آبادان است که در نزدیکی ساحل اروند رود قرار دارد. این هتل دو ستاره است و اگرچه امکانات آن از سایر اقامتگاه‌های شهر کمتر است اما برای اقامت کم هزینه می‌توانید آن را انتخاب کنید. در رستوران آزادی می‌توانید غذاهای جنوبی خوش طعمی را تجربه کنید. قیمت یک شب اقامت در سوئیت دو تخته از ۱۹۰ هزار تومان شروع می‌شود.

آدرس: آبادان – خیابان امیری – خیابان شهید طالقانی – نبش خیابان زابل

شما برای انتخاب هتل چه معیارهایی دارید؟ اگر تجربه‌ی اقامت در هتل های آبادان را داشته‌اید از تجربه‌ی خود برای سفرزون بگویید.


برای آشنایی بیشتر با دیدنی های آبادان کلیک کنید.