کافه رستوران دانته یکی از رستوران‌های بسیار عالی تهران است که در محدوده یوسف‌آباد قرار دارد. این کافه رستوران محبوب در بین جوانان، روی پشت‌بام یک ساختمان پنج طبقه واقع شده است. از این رو در رستوران دانته چشم‌انداز بی‌نظیر و زیبایی انتظار شما را می‌کشد. دانته پاتوقی بسیار محبوب در بین جوانان به حساب می‌آید و در تمامی روزهای سال معمولا بسیار شلوغ است و جمعیت زیادی در آن حضور دارند. پس اگر به دنبال کافه‌های خلوت و آرام هستید، شاید دانته انتخاب مناسبی برای شما نباشد؛ اما در عین حال دانته یک گزینه عالی برای دورهمی‌های شلوغ دوستانه است. با سفرزون همراه شوید تا رستوران دانته را بهتر بشناسید.

دکوراسیون و فضای داخلی کافه رستوران دانته

از نظر فضاسازی، رستوران دانته یک رستوران بی‌نظیر است. این رستوران روی پشت‌بام طبقه پنجم قرار دارد و می‌توانید از چشم‌انداز تماشایی یوسف‌آباد لذت ببرید. رستوران دانته به صورت کلی دارای دو بخش مسقف و فضای باز است. بخش مسقف به شکلی بسیار زیبا طراحی شده است و شما را به یاد کافه‌های کشورهای اروپایی می‌اندازد. مبلمان چرمی بسیار شیک و راحتی به صورت گرد دور تا دور کافه چیده شده‌ است و بخش اصلی بار در مرکز رستوران قرار دارد. از نظر دکوراسیون داخلی این رستوران عملکرد بسیار مطلوبی داشته و یک رستوران بسیار شیک و در عین حال راحت و دوستانه به شمار می‌آید.

بخشی از رستوران در فضای باز واقع شده است و آن را می‌توان روف گاردن مجموعه دانست. در قسمت روف گاردن چند نوع میز و صندلی چوبی زیبا و آلاچیق‌های کوچک و لوکس به چشم می‌خورد. بخش روف گاردن دانته پرطرفدارترین بخش این رستوران به حساب می‌آید و معمولا به سختی باید جای خالی در این بخش پیدا کنید. در فضای داخل رستوران صدای موسیقی با حجم بالا پخش می‌شود و فضا را برای تفریح جوانان مناسب می‌کند. البته همانطور که اشاره کردیم این کافه بیشتر برای جوانان مناسب است و در اکثر روزهای هفته جمعیت زیادی داخل آن حضور دارند.

منوی رستوران دانته

منوی دانته به دو بخش کافه و رستوران تقسیم می‌شود. بر اساس نظرات مشتریان شاید بتوان گفت که رستوران دانته در بخش کافه بیشتر موفق بوده و مشتریان بیشتر از این قسمت رضایت دارند. باریستای دانته انواع دمنوش، قهوه و نوشیدنی‌های ترکیبی را با فرمول سری خود تهیه می‌کند. کیک و شیرینی‌های این کافه بسیار تازه و خانگی هستند و طعمی بی‌نظیر دارند.

اطلاعات رستوران دانته

آدرس: خیابان یوسف آباد نبش کوچه ١٢ پلاک ١٢٢ ، طبقه ۵

شماره تماس: ۰۲۱۸۶۰۴۶۴۷۲

ساعت کار: ۹-۲۴