پاسداران یکی از مناطق لوکس و تجاری تهران محسوب می‌شود. به همین خاطر همه روزه صدها هزار نفر در این منطقه تردد می‌کنند. در حین خرید یا گشت‌وگذار، یکی از بهترین اماکن برای استراحت، کافه‌ها هستند. همچنین به‌سبب لوکس و تجاری‌بودن منطقه، بسیاری از قرارهای ملاقات در این منطقه انجام می‌شود. همه این مسائل دست به دست هم داده‌اند تا در پاسداران کافه‌های بسیاری وجود داشته باشند. سؤال اینجاست که کدام یکی از کافه های پاسداران جزء بهترین‌ها هستند؟ با ما همراه باشید تا پاسخ سؤال خود را بیابید.

با بهترین کافه های پاسداران آشنا شوید

همان طور  که انتظار دارید، در این مقاله قصد داریم تا بهترین کافه های پاسداران را به شما معرفی کنیم. شاید این سؤال برایتان به وجود بیاید که بر اساس چه معیاری این لیست تکمیل شده است؟ بهترین معیار سنجش برای کیفیت عملکرد کافه‌ها، نظرات مشتریان است. به همین خاطر ما نیز بر همین اساس، لیستی از بهترین کافه های پاسداران را تهیه کرده‌ایم. با ما همراه باشید تا بهترین کافه های پاسداران را بر اساس نظرات کاربران بشناسید.

کافه رستوران فرنگی دوبِرا

کافه های پاسدارانکافه رستوران فرنگی دوبِرا یکی از لوکس‌ترین کافه‌ های پاسداران محسوب می‌شود. این کافه منویی بسیار متنوع و البته خاص دارد. جالب است بدانید که کافه رستوران به منوی خاص خود شهرت پیدا کرده است. در این کافه می‌توانید نوشیدنی‌های ترکیبی خاص با آب‌میوه‌های طبیعی سفارش دهید. برخی از نوشیدنی‌ها را با آتش روشن برای شما سرو می‌کنند که بسیار مشهور هستند. در این نوع نوشیدنی، برخی مواد همانند چوب دارچین را آتش می‌زنند تا طعمی عجیب به کوکتل شما بدهد.

علاوه بر انواع نوشیدنی و کوکتل، در این کافه انواع شیرینی نیز سرو می‌شود. کنافه و انواع دیگر باقلوا، جزء منوی مخصوص دوبِرا به حساب می‌آیند. همچنین شما می‌توانید انواع غذای فرنگی و خاص با کیفیت عالی را در این کافه رستوران سفارش دهید.

آدرس: پاسداران، خیابان داوود اسلامی، بین گلستان دوم و سوم

شماره تماس : ۲۲۷۹۷۵۴۹

ساعت کار : ۱۲ ظهر تا ۱۲ شب

کافه فمیلی

کافه های پاسدارانکافه فمیلی همان طور  که از نامش مشخص است، یک کافه عالی برای دورهمی‌های خانوادگی محسوب می‌شود. این کافه محیطی بسیار آرام و شیک دارد. به همین خاطر باید آن را جزء لوکس ترین کافه های پاسداران دانست. در طراحی دکوراسیون این کافه از بهترین مبلمان و میز استفاده شده است.

پرسنل کافه رفتاری بسیار مؤدبانه و عالی دارند. به همین خاطر می‌توانید دورهمی‌های خانوادگی خود را در با خیال آسوده در این کافه برگزار کنید. با وجود آنکه سیگار‌کشیدن در فضای کافه آزاد است؛ اما با سقف بلند آن، بوی سیگار آزاردهنده نیست. در این کافه انواع سرگرمی برای مشتریان در نظر گرفته شده است. پس با درخواست مشتری، انواع بازی بردگیم نیز ارائه می‌شود. کافه فمیلی منویی کامل و تخصصی دارد. شما می‌توانید انواع نوشیدنی، دمنوش، کیک، دسر و غذاهای فرنگی را در این کافه سفارش دهید. کافه فمیلی کلیه خدمات خود را با کیفیت مطلوب ارائه می‌کند.

آدرس: پاسداران، داوود اسلامی، نبش بوستان ۶ ،پلاک ۲۹

شماره تماس : ۲۶۲۴۴۰۸۶

ساعت کار : ۹:۰۰ الی ۲۳:۰۰

کافه پاگانی

کافه های پاسدارانکافه های پاسداران اکثر لوکس و لاکچری هستند. البته شرایط منطقه نیز نیازمند چنین طراحی خاصی است. به همین منظور، بسیاری از کافه‌ها تلاش می‌کنند تا از نظر دیزاین، طراحی بسیار خاصی داشته باشند. کافه پاگانی در این باره تلاش بسیاری داشته است. در این کافه به‌جای میز و صندلی معمولی، از صندلی‌های بسیار لوکس سلطنتی استفاده شده است. زمانی که در این کافه حضور دارید، احساس می‌کنید در یک ساختمان بسیار لوکس هستید.

منوی این کافه نیز بسیار متنوع است. شما می‌توانید انواع نوشیدنی، دمنوش، کوکتل، دسر، کیک و غذاهای فرنگی را در این کافه سفارش دهید. کلیه سفارشات با دیزاین خاصی ارائه می‌شوند. فضای داخلی کافه بسیار لوکس است. همچنین پاگانی فضای پارک اختصاصی خودرو دارد. با وجود آزاد‌بودن سیگار، بوی سیگار در این محیط آزاردهنده نیست. این کافه دارای بخش VIP نیز است. پس می‌توانید برای جلسات مهم و قرارهای حساس از آن استفاده کنید.

آدرس: تهران، خیابان پاسداران، خیابان اسلامی ، پلاک ۱۲/۲ ،طبقه دوم

شماره تماس : ۰۲۱۲۶۶۵۰۲۶۱

ساعت کار : شنبه تا چهارشنبه از ١٢ تا ٢٠:٣٠ | پنج شنبه و جمعه از ٩ تا ٢٠:٣٠

کافه زی

 

کافه زی یکی از آن کافه های پاسداران است که بر اساس سلیقه جوانان طراحی شده است. فضای داخلی این کافه را بسیار خاص و زیبا طراحی کرده‌اند. در هر بخش این کافه، نوعی میز و صندلی خاص به چشم می‌خورد. پس شما می‌توانید بر اساس سلیقه و تعداد همراهان، یکی از میز و صندلی‌ها را انتخاب کنید. در طول شب این کافه نورپردازی بسیار زیبایی دارد. سقف کافه زی به شکل آسمان شب طراحی شده است.

همچنین نوری آبی رنگ و آرامش‌بخش در طول شب روشن می‌شود. کافه زی در طبقه فوقانی قنادی معروف سولدوش قرار دارد. پس می‌توانید انتظار میل‌کردن شیرینی‌های تازه و خوشمزه را در این کافه داشته باشید. همچنین با کمک شیشه‌های قدی، در طول شب منظره‌ای زیبا را می‌توانید شاهد باشید. جالب است بدانید سیگار‌کشیدن در این کافه فقط داخل فضای مخصوص امکان‌پذیر است. به این ترتیب کافه زی هم دل افراد سیگاری و هم مشتریان غیرسیگاری را به دست می‌آورد.

آدرس: پاسداران پایدارفرد نبش بوستان هشتم طبقه فوقانی قنادی سلدوش

شماره تماس : ۲۲۵۶۵۱۳۴

ساعت کار : ۱۰صبح تا ۲۴ شب

کافه سیت اند گو

کافه های پاسدارانکافه سیت اند گو جزء آن دسته از کافه های پاسداران است که از حضور در آن خسته نمی‌شود. فضای داخلی کافه سیت اند گو بر اساس معیارهای مدرن طراحی شده است. در میانه کافه، کتابخانه مدرن و بزرگی به چشم می‌خورد. جالب است بدانید کتاب‌های داخل این قفسه، دکور نیستند. شما می‌توانید به‌صورت رایگان هر یک از این کتاب‌ها را بردارید و مطالعه کنید.

مدیریت مجموعه بر این باور است که هیچ کاری لذت‌بخش‌تر از خواندن یک کتاب در کنار نوشیدن قهوه‌ای خوش‌عطر نیست. فضای داخلی این کافه بسیار لوکس طراحی شده است. به جای صندلی، از مبلمان شیک استفاده کرده‌اند. به همین خاطر کافه سیت اند گو می‌تواند گزینه مناسبی برای قرارهای دونفره، کاری یا حتی دورهمی‌های خانوادگی باشد. در صورت نیاز می‌توانید از مدیریت درخواست کنید تا در فضای VIP حضور داشته باشید. همچنین انواع سرگرمی برای کودکان و خانواده‌های نیز در این کافه تعبیه شده است.

آدرس: تهران، خیابان دزاشیب، خیابان علیرضا افشار، پلاک ۱۰, کافه رستوران سیت اند گو

شماره تماس : ۲۱۲۲۳۹۷۷۲۸

ساعت کار : ۹صبح تا ۲۴ شب

در سفرزون بخوانید :
کافه کاریز ، کافه‌ای دنج با فضای باز

کافه ویژلیا

کافه ویژلیا جزء آن دسته از کافه های پاسداران محسوب می‌شود که یک دکوراسیون خاص و زیبا دارد. مدیریت مجموعه تلاش داشته تا با طراحی فضای داخلی، فضایی دوستانه و صمیمانه ایجاد کند. این کافه برخلاف بسیاری از کافه‌ها، ظاهری خشک و لوکس ندارد. بلکه در طراحی آن از رنگ‌های روشن استفاده شده است. بیشتر تمرکز طراحی، بر راحتی مشتری و نه ایجاد یک فضای خشک و لوکس بوده است. به همین خاطر می‌توانید از این کافه برای دورهمی‌های دوستانه و خانوادگی نیز استفاده کنید. لازم به ذکر است در شلوغی پاسداران، این کافه دارای فضای پارک اختصاصی خودرو نیز است. پس لازم نیست نگران جای پارک باشید. همچنین باید اشاره کنیم سیگار‌کشیدن در این کافه ممنوع است. پس می‌توان آن را یک کافه خانوادگی دانست. کافه ویژلیا دوبلکس است و از بخش دوبلکس به‌عنوان VIP استفاده می‌کنند.

آدرس: تهران پاسداران نبش نیستان چهارم پلاک ۱/۲ کافه رستوران ویژلیا

شماره تماس : ۰۲۱۲۲۷۸۶۴۵۸

ساعت کار : ۹صبح تا ۲۴ شب

کافه مدام

کافه مدام، جایی برای هم‌نشینی و تعامل؛ خب این شعاری است که کافه مدام برای خود انتخاب کرده است. با این وجود مهم‌ترین بخش کافه مدام، طراحی داخلی آن است. این کافه بر اساس یکی از معروف‌ترین کافه‌های کره جنوبی طراحی شده است. طراحی آن را به‌صورت نقاشی‌های سفید و سیاه ساده انجام داده‌اند. زمانی که وارد این کافه می‌شوید، احساس می‌کنید در یک نقاشی ساده سیاه و سفید هستید.

بر اساس نظر کافه‌گردان، طراحی این کافه یکی از خاص‌ترین طراحی‌ها در تمام تهران محسوب می‌شود. در فضای داخلی کافه خبری از بوی سیگار و دود نیست. در این کافه فقط بوی شیرینی و قهوه تلخ به مشام می‌رسد. فضای  این کافه برای قرارهای دونفره یا ملاقات‌های خانوادگی بسیار مطلوب است. منوی کافه مدام انواع قهوه، نوشیدنی، دسر، شیرینی و میان‌وعده را شامل می‌شود. این کافه از نظر ابعاد شاید نسبتاً کوچک باشد؛ اما صمیمیت در آن موج می‌زند.

آدرس: پاسداران، رو‌به‌روی گلستان یکم، پلاک ۳۰۸،مدرسه نوآوری ارج

شماره تماس : ۰۲۱۲۲۷۹۷۲۶۵

ساعت کار : ۹ الی ۲۳:۳۰

کافه دلسا

کافه های پاسدارانکافه دلسا جزء دنج ترین کافه های پاسداران است. این کافه ظاهری صمیمی، دنج و دوست‌داشتنی دارد. میز و صندلی‌های کافه دلسا بسیار راحت هستند و رنگ‌های روشن و شاد دارند. در گوشه کافه، بار کافه به چشم می‌خورد. نگاهی که به تجهیزات بار کافه دلسا بیاندازید، می‌توانید انتظار قهوه‌هایی خاص را داشته باشید. باریستای این مجموعه بسیار حرفه‌ای است. به همین خاطر از تجهیزات بهترین بهره را می‌برد. شما می‌توانید قهوه‌های دیپ تلخ خاصی را به همراه کیک‌های شکلاتی تازه در این کافه سفارش دهید. شیرینی و دسرهای دلسا بسیار تازه هستند. حتماً باید طعم کروسان‌های شکلاتی تازه دلسا را بچشید. سیگار‌کشیدن در این کافه ممنوع است؛ پس فقط بوی قهوه و شکلات در این کافه به مشام می‌رسد.

آدرس: پاسداران، بوستان دوم، نبش فرخی یزدی، پلاک ۲۸،طبقه دوم

شماره تماس : ۰۹۱۹۳۰۰۸۴۸۷

ساعت کار : ۹ الی ۲۳:۳۰

کافه مایسا

 

کافه مایسا در یکی از شلوغ‌ترین مناطق پاسداران، یعنی سه‌راه ضرابخانه قرار دارد. این کافه با طراحی منحصر‌به‌فرد خود مشتریان خاص و ثابت خود را به دست آورده است. این کافه را به جرئت می‌توان جزء دنج ترین کافه های پاسداران دانست. این کافه در طبقه دوم یک ساختمان قرار دارد. یک دیوار این کافه را با شیشه‌های تمام قدی جایگزین کرده‌اند. یکی دو میز در کنار پنجره قرار داده شده است تا مشتریان بتوانند از مناظر بیرون لذت ببرند. شما می‌توانید در کنار این پنجره، گذر چهار فصل را ببینید. جالب است بدانید در این کافه بخشی مخصوص سیگار‌کشیدن وجود دارد. به این شکل حتی افراد سیگاری نیز از بابت آزار دیگران معذب نمی‌شوند. یکی از نکات مهمی که درباره کافه میسا باید بدانید؛ این است که در روزهای سه‌شنبه‌، خانم‌ها ۱۵ درصد تخفیف دریافت می‌کنند.

آدرس: پاسداران روبروى خیابان گل نبى پلاک ١٣۵ طبقه اول

شماره تماس : ۰۲۱۲۲۶۳۲۲۶۱

ساعت کار : ۹ الی ۲۴

تی لانژ

بر اساس نظر مشتریان و همچنین کافه‌گردان خبره، تی لانژ یکی از حرفه‌ای ترین کافه های پاسداران محسوب می‌شود. در وهله اول بهتر است درباره منوی متنوع این کافه صحبت کنیم. در کافه تی لانژ خبری از نوشیدنی‌ها و کوکتل‌های تکراری و کلیشه‌ای نیست. باریستای این مجموعه دوره‌های بسیار تخصصی دیده است.

به همین خاطر قادر است تا با ترکیبات حرفه‌ای خود، شما را به وجد بیاورد. در این کافه مشتریان تلاش می‌کنند تا طعم هر یکی از آیتم‌های منوی آن را حداقل یک بار بچشند. شما نیز بهتر است همین رویه را برای خود پیش بگیرید! فضای داخلی این کافه به‌صورت چوبی دیزاین شده است. مبلمان و میز و صندلی این کافه همگی دارای رنگ‌های روشن هستند و فضا را شاد می‌کنند. صندلی‌های راحت به مشتریان اجازه می‌دهند تا راحتی را همانند خانه خود احساس کنند. در این کافه امکان سیگار‌کشیدن وجود ندارد. پس می‌تواند گزینه مناسبی برای قرارهای کاری، قرارهای ملاقات، قرارهای دونفره و دورهمی‌های خانوادگی باشد.

آدرس: پاسداران، نبش گلستان یکم، مرکز خرید پریس سنتر، طبقه دوم

شماره تماس: ۰۲۱۹۱۰۰۱۲۵۷

ساعت کار : ۹ الی ۲۴

کافه بستنی چیمنی

 

انواع مختلفی از کافه در تهران وجود دارد. برخی از کافه‌ها، کافه قنادی، برخی دیگر کافه لواشک، برخی کافه کتاب و برخی کافه بستنی هستند. کافه بستنی چیمنی یکی از معروف‌ترین کافه های پاسداران محسوب می‌شود. این کافه یک برند زنجیره‌ای است؛ بستنی‌های خاصی را به مشتریان خود ارائه می‌دهد. بستنی‌های کافه بستنی چیمنی ظاهری بسیار عجیب دارند و با دیدن آن‌ها گرسنه می‌شوید. اگر به این ماده غذایی سرد، شیرین و پرطرفدار علاقه‌مند هستید، حتماً باید یک بار به این کافه بستنی سر بزنید. در این کافه بستنی میز و صندلی‌های راحتی تعبیه شده است تا بتوانید با آرامش کامل بستنی بزرگ چیمنی را تمام کنید. این کافه بهترین گزینه برای قرارهای دوستانه و وقت‌گذرانی محسوب می‌شود.

آدرس: پاسداران؛ بین گلستان ۸ و ۹

شماره تماس : ۰۲۱۲۲۷۹۲۵۷۷

ساعت کار : ۱۱ الی ۲۴

کافه گلاریس

کافه گلاریس در بین کافه های پاسداران ، فضای بسیار بزرگی دارد. این فضای بزرگ با شده تا بسیاری از مشتریان، آن را برای مراسم مختلف و دورهمی‌های خانوادگی انتخاب کنند. فضای داخلی این کافه کاملاً لوکس و مدرن طراحی شده است. میز و صندلی‌های کافه ظاهری زیبا دارند. در بخش میانه کافه گلاریس، یک پیانوی سفید به چشم می‌خورد. در طول روز چند ساعت یک نوازنده حرفه‌ای، قطعاتی از پیانو را در این کافه اجرا می‌کند. دور تا دور کافه، شیشه‌های قدی نصب شده‌اند. به همین خاطر در طول روز نورگیر کافه بسیار عالی است. فضای بزرگ به این کافه اجازه می‌دهد تا سیگار‌کشیدن را در کافه آزاد کند. با این وجود بوی سیگار شما را آزار نخواهد داد. همچنین باید بدانید حضور در این کافه محدودیت زمانی ندارد. پس می‌توانید این کافه را برای قرارهای کاری یا قرارهای دونفره خود انتخاب نمایید.

آدرس: پاسداران؛ بوستان پنجم؛ تقاطع پایدار فرد؛ پلاک ١٢

شماره تماس : ٠٢١٢٢۵٧٩٠۵١

ساعت کار : ۱۰ الی ۲۴

کافه حیاط

کافه حیاط از آن دست کافه‌های دنج پاسداران محسوب می‌شود. این کافه در یک ساختمان بزرگ قدیمی قرار دارد. محیط کافه به دو قسمت مختلف تقسیم می‌شود. بخشی از کافه داخل ساختمان و فضای سرپوشیده قرار دارد؛ اما زیباترین بخش کافه در حیاط ساختمان واقع شده است. در فضای حیاط، محیطی دنج و دوست‌داشتنی را به وجود آورده‌اند. این محیط همانند یک سالن شیشه‌ای مسقف در حیاط است. بسیاری از مشتریان، فقط در بخش حیاط می‌نشینند. پس می‌توان گفت محبوب‌ترین بخش کافه حیاط، حیاط آن است! اگر قصد سیگار‌کشیدن دارید، می‌توانید به بخش فضای باز مراجعه کنید. پس محیط کافه برای مراجعه خانواده نیز مناسب خواهد بود.

آدرس: پاسداران، بوستان دوم(اخوان)، پلاک ۹

شماره تماس : ۰۲۱۲۲۵۴۹۵۵۶

ساعت کار : ۱۰ الی ۲۴

کافه آس

کافه آس یکی از قدیمی‌ترین کافه های پاسداران است. این کافه در ابتدای پاسداران قرار دارد. جالب است بدانید این کافه فضای کوچکی دارد و فقط می‌تواند میزبان حدود ۲۰ مهمان باشد. با تمام محدودیت‌ها، این کافه مشتریان ثابتی دارد که کافه آس را به‌عنوان پاتوق خود انتخاب کرده‌اند. این کافه دارای فضایی لوکس و آرامش‌بخش است. بسیاری از قرارهای کاری مهم نیز در همین کافه برگزار می‌شود. منوی این کافه خیلی متنوع نیست؛ با این وجود انواع قهوه و اسنک‌های حرفه‌ای و خوشمزه را سرو می‌کند.

آدرس: ابتدای خیابان پاسداران؛ نبش خیابان دشتستان سوم

شماره تماس : ۰۲۱۲۲۸۹۹۳۱۳

ساعت کار : ۷ الی ۲۳/۳۰

کافه کلارو

کافه کلارو یکی از بزرگ‌ترین کافه های تهران است. این کافه فضایی بسیار شیک و زیبا دارد. اگر قصد دارید یک کافه بزرگ و لوکس را برای مراسم و دورهمی‌های خود انتخاب کنید، کلارو برای شما بهترین گزینه خواهد بود. در این کافه امکان سیگار‌کشیدن وجود ندارد. به همین خاطر از لحظه ورود، فقط بوی خوش قهوه و انواع دسر به مشام می‌رسد. این کافه دارای فضای پارک اختصاصی خودرو است. پس لازم نیست نگران جای پارک ماشین خود و همراهانتان باشید. کافه کلارو برای قرارهای دونفره، کاری و دوستانه گزینه مناسبی محسوب می‌شود. همچنین می‌توانید با توجه به لوکس‌بودن آن، از کلارو برای قرارهای کاری مهم خود نیز استفاده کنید. منوی این کافه بسیار متنوع است. امکان سفارش انواع نوشیدنی، کوکتل، قهوه، دسر، شیرینی، میان‌وعده، اسنک و غذاهای فرنگی در این کافه وجود دارد.

آدرس: پاسداران، خیابان دولت، بعد از چهارراه اختیاریه، نبش خیابان

شماره تماس : ۰۲۱۲۲۵۵۲۴۹۲

ساعت کار : ۹ الی ۲۳

کلام آخر‌‌

خب دوستان عزیز سفرزون نظر شما درباره لیست بهترین کافه های پاسداران چیست؟ کدام یک از کافه های پاسداران از این لیست جا مانده‌اند؟ به ما کمک کنید تا آن‌ها را نیز به این لیست اضافه کنیم. در ضمن آیا تجربه حضور در هیچ یک از این کافه‌ها را داشته‌اید؟ اگر اینطور است، تجربه خود را با ما و سایر همراهان به اشتراک بگذارید. فراموش نکنید بی‌صبرانه منتظر دیدن نظرات شما هستیم.