سایداسفر

مدتی است که کرج از تلفیق روستاهای اطراف، به استان البرز تبدیل شده است. این استان جمعیت بسیاری دارد. همین مسئله باعث شده تا کافه‌های متعددی نیز در کرج احداث شوند. امروز قصد داریم تا شما را با بهترین کافه های کرج آشنا کنیم. با ما همراه باشید.

معرفی بهترین کافه های کرج

در محدوده کرج چندین و چند کافه مختلف وجود دارد. برخی از این کافه‌ها فضای بسیار کوچکی دارند و برخی دیگر خدمات مطلوبی را ارائه نمی‌دهد. به همین خاطر نمی‌توان هر کافه‌ای را به‌عنوان پاتوق انتخاب کرد. همین مسئله باعث شد تا ما امروز تصمیم بگیریم تا لیستی از ۱۰ کافه برتر کرج را به شما عزیزان معرفی کنیم. تهیه این لیست کار دشواری بود. وجود تنوع بسیار بین کافه های کرج همانند رستوران کافه ارکیده مهستان، انتخاب را سخت‌تر می‌کرد. پس ما از کمک نظرات مشتریان استفاده کردیم. نظرات مشتریان بهترین معیار سنجش کیفیت خدمات کافه های کرج هستند. پس می‌توانید با خیال راحت از این لیست استفاده کنید. البته به یاد داشته باشید شاید بسیاری از کافه های تاپ کرج  از این لیست جا مانده باشند. در انتها شما به ما کمک کنید تا در کنار هم این لیست را تکمیل نماییم.

رستوران کافه ارکیده مهستان

از کافه‌گردهای حرفه‌ای کرج بپرس بهترین کافه کجاست؟ اولین نامی که به ذهنشان می‌رسد، کافه گردان ارکیده است. این کافه اولین و تنها کافه گردان شهر کرج است. در این کافه «بهترین میز» وجود ندارد چرا که هر میزی را که برای نشستن انتخاب کنید با چرخش ۳۶۰درجه‌، تغییر منظره را تجربه می‌کنید!

همچنین باید اشاره کنیم که ارکیده مهستان از امکاناتی همچون محیط بازی کودکان، فضای روف گاردن، سرو قلیان، موسیقی زنده و منوی متنوع و پرطرفدار برخوردار است. اگر قصد دارید برای دورهمی‌های دوستانه یا سورپرایز تولد به کافه بروید، کافه ارکیده مهستان بهترین گزینه است.

رستوران کافه ارکیده مهستان

اطلاعات رستوران ارکیده مهستان :

آدرس رستوران ارکیده مهستان : کرج، میدان نبوت، مرکز خرید مهستان

شماره تماس: 

۰۲۶۳۴۱۲۳

آدرس اینستاگرام رستوران ارکیده مهستان : orkideh_restaurant

کاف کافی

کافه های کرجکاف کافی یکی از تخصصی ترین کافه های کرج محسوب می‌شود. این کافه در لاین کندرو اتوبان گلشهر قرار دارد. با وجود این مشتریان کاف کافی از هر کجای کرج به سراغ این کافی‌شاپ می‌آیند. این کافی ظاهری بسیار مناسب جوانان تعبیه کرده است. در این کافه امکان سیگار کشیدن وجود ندارد. فقط بوی خوش عطر در فضای کافه می‌پیچد. به همین خاطر فضای داخلی کافه، فضایی کاملاً خانوادگی و دوستانه هست.

دلیل شهرت کاف کافی، فضای داخلی آن نیست. در این کافه می‌توانید طعم بیش از ۴۰ نوع ترکیب مختلف قهوه را بچشید. این کافه قهوه‌ها را با طعم‌های مختلف سرو می‌کند. همچنین با کمک تجهیزات لازم و همچنین باریستای حرفه‌ای، انواع نوشیدنی را به همان شکلی که باید، تهیه و سرو می‌کند. لازم به ذکر است در کاف کافی می‌توانید انواع چای ماسالا با شیر، بدون شیر، دمی و یا معمولی را نیز سفارش دهید. خلاصه اگر به‌دنبال یک کافه عالی برای چشیدن طعم نوشیدنی‌های بی‌نظیر هستید، ما به شما کاف کافی را معرفی می‌کنیم.

آدرس: چهل و پنج متری گلشهر، بعد از پمپ بنزین گلشهر، لاین کندرو اتوبان

شهر : کرج

تلفن : ۹۸۹۳۶۳۰۷۲۸۱۸

ساعت کار : ۸صبح تا ۱۲ شب

کافه رستوران وینتیج

کافه های کرجکافه رستوران ونتیج می‌تواند بهترین و باصفاترین پاتوق شما باشد. ظاهر این کافه مشابه با کافه‌های اروپایی و آمریکایی است. این کافه طراحی منحصر‌به‌فرد و بی‌نظیری دارد. شاید شما نیز مشابه این نوع طراحی را در هیچ یک از کافه های کرج ندیده باشید. فضای اصلی این کافه به سه بخش سرپوشیده، فضای باز و فضای نیمه‌باز تقسیم می‌شود! فضای سرپوشیده کافه که در داخل سالن قرار دارد. همان طور که انتظار دارید، امکان سیگار کشیدن در فضای داخلی وجود ندارد. پس اگر رابطه خوشی با بوی دود سیگار ندارید، بهتر است فضای داخلی را انتخاب کنید. جلوی درب ورودی کافه، کنار پیاده‌رویی بزرگ و خلوت، چند میز و صندلی چیده شده است. این میز و صندلی همان فضای خارجی کافه محسوب می‌شوند. در این فضا امکان سیگار کشیدن وجود دارد؛ اما شاید تردد عابران پیاده کمی آزاردهنده باشد.

حال شما را با بخش سوم کافه یعنی بخش نیمه‌باز آشنا می‌کنیم! در دو طرف درب ورودی کافه، همان طور که در عکس مشاهده می‌کنید، دو بخش خصوصی با میز و صندلی‌های چهارنفره تعبیه شده است. شما می‌توانید در این بخش سیگار بکشید و در عین حال از خلوت خود لذت ببرید. این بخش پنجره بدون شیشه بزرگی دارد که باعث می‌شود تردد هوا صورت بگیرد. پس در عین حال از بوی بد سیگار نیز اذیت نخواهید شد. این کافه منویی بسیار متنوع و کامل را نیز ارائه می‌دهد. در این منو می‌توانید انواع نوشیدنی، کیک، دسر و غذاهای فرنگی را سفارش دهید. بر اساس نظرات مشتریان، این کافه یکی از بهترین کافه های کرج محسوب می‌شود.

آدرس: مهرشهر، بلوار شهرداری، خیابان ۱۱۱، خیابان پیچک یکم، نبش خیابان ۱۱۴، کافه رستوران وینتیج

شهر : کرج

تلفن : ۹۸۲۶۳۳۴۲۱۱۷۰

ساعت کار : ۹صبح تا ۲۳/۳۰ شب

در سفرزون بخوانید :
کافه های مهرشهر | معرفی بهترین و دنج‌ترین کافه های مهرشهر

ونکا کافه

کافه های کرجونکا کافه یکی دیگر از بهترین کافه های کرج محسوب می‌شود. این کافه در منطقه گوهردشت کرج قرار دارد و مشتریان ثابت خود را پیدا کرده است. در حقیقت می‌توان گفت که اکثر مشتریان این کافه، مشتریان ثابت آن هستند. کافه ونکا یکی از کافه های لوکس کرج محسوب می‌شود. این کافه ظاهری بسیار شیک و دیدنی دارد. در این کافه از دکوراسیون چوبی ساده استفاده شده است.

لازم به ذکر است که کافه ونکا به دو بخش فضای باز و فضای سرپوشیده تقسیم می‌شود. طبیعتاً در فضای سرپوشیده امکان سیگار کشیدن وجود ندارد. پس کسانی که به‌دنبال تجربه دلپذیر سیگار و چای دمی هستند، می‌توانند از فضای بیرونی استفاده کنند. به همین خاطر در فضای داخلی کافه ونکا فقط بوی خوش قهوه به مشام می‌رسد. در این کافه خبری از شلوغی نیست. معمولاً داخل این کافه خلوت است و آرامش موج می‌زند. پس اگر به‌دنبال کافه‌ای برای قرارهای دونفره عاشقانه هستید، ما این کافه را به شما معرفی می‌کنیم.

آدرس: کرج، گوهردشت، نبش خیابان دوازدهم شرقی

شهر : کرج

تلفن : ۹۸۲۶۳۴۴۰۶۰۰۳

ساعت کار : ۸صبح تا ۲۴شب

در سفرزون بخوانید :
جاهای تفریحی کرج | تجربه هیجان در استان البرز

کافه برچی

کافه های کرجکافه برچی جزء کافه‌های دنج و پاتوق کرج است. این کافه یک کافه دانشجویی به حساب می‌آید. کافه برچی یک کافه باحال با جمعی دوستانه هست. در حقیقت اگر دنبال یک کافه خودمانی و کوچک هستید که قیمت مناسبی داشته باشد، کافه برچی برای شما بهترین گزینه خواهد بود. فضای داخلی این کافه بسیار صمیمی، راحت و دوستانه طراحی شده است. به‌عنوان مثال در کنار میز و صندلی‌های چوبی، از مبلمان راحتی نیز استفاده کرده‌اند. به همین خاطر در فضای داخلی کافه می‌توانید همانند خانه خودتان راحت باشید. در این کافه امکان سیگار کشیدن وجود دارد. همچنین به‌دلیل مجاورت با دانشگاه، دانشجویان بسیاری در این دانشگاه حضور دارند. پس اگر یک کافه آرام برای قرارهای دونفره هستید، این کافه شاید برای شما گزینه مناسبی نباشد. در عین حال می‌توانید این کافه در کنار دوستان خود پاتوق کنید و از جو دوستانه آن لذت ببرید.

آدرس ۱ کرج. بلوار مؤذن. جنب دانشگاه آزاد. خیابان دانشگاه. نبش خیابان میرغفاری(نصر۱) طبقه فوقانی کتابفروشی پیام نور

شهر : کرج

تلفن : ۰۲۶۳۴۲۰۹۵۸۳

ساعت کار : ۱۲ الی ۲۴

کافه میکلانژ

میکلانژ نام یکی از هنرمندان قدیمی است. پس می‌توانید انتظار داشته باشید که این کافه نیز کافه‌ای بسیار شیک و لوکس باشد. داین کافه ظاهر و ابعادی مشابه یک رستوران دارد. طراحی دکوراسیون این کافه اصلاً  شبیه به یک کافه معمولی نیست. در حقیقت می‌توان آن را بیشتر شبیه به یک رستوران لوکس و بزرگ دانست. نمای داخلی و نمای بیرونی این کافه بسیار شیک و زیبا طراحی شده است.

در فضای داخلی، امکان سیگار کشیدن وجود ندارد. به همین خاطر می‌توان آن را یک کافه عالی برای قرارها و مراسم خانوادگی دانست. فضای پارک معمولاً در جلوی کافه پیدا می‌شود. در زمینه منوی کافه میکلانژ نیز باید گفت که بسیار تکمیل است. در این کافه می‌توانید انواع نوشیدنی سرد یا گرم، نوشیدنی‌های ترکیبی، انواع دسر و غذاهای خوشمزه ایتالیایی را سفارش دهید. این کافه برای گذران وقت مشتریان خود، انواع بازی و همچنین کتاب نیز در نظر گرفته است. پس اگر حوصله‌تان سر رفته، می‌توانید همراه دوستان خود به کافه میکلانژ بروید.

آدرس: کرج، دهقان ویلای دوم، خیابان نیاکی، جنب باشگاه رایان سپند

شهر : کرج

تلفن : ۰۲۶۳۴۲۱۷۷۶۷

ساعت کار : ۱۲ الی ۲۴

قهوه شوالیه

اگر اهل نوشیدن قهوه باشید، حتماً نام قهوه شوالیه به گوش شما خورده است. شوالیه یکی از بهترین برندهای تولیدکننده انواع مختلف ترکیبات قهوه به حساب می‌آید. در این کافه شما می‌توانید طعم انواع قهوه را بچشید و حس چشایی خود را به چالش بکشید. اگر از طعم قهوه این کافه لذت ببرید، می‌توانید پودر قهوه مخصوص شوالیه را نیز سفارش دهید. این پودر قهوه در بسته‌بندی کاملاً ارگانیک به شما ارائه می‌شود.

فضای داخلی کافه شوالیه، فضایی بسیار بی‌نظیر و آرامش بخش است. این کافه در یک ساختمان قدیمی قرار دارد. شما می‌توانید از میز و صندلی‌های داخل حیاط این خانه استفاده کنید. در میان حیاط، حوضی باصفا و آبی‌رنگ با فواره‌های بزرگ به چشم می‌خورد. در فصل تابستان زمانی که کنار این حوض بنشینید، گرمای آفتاب را به‌کلی فراموش خواهید کرد. این کافه بی‌تردید از نظر فضا و از نظر کیفیت، بی‌تردید یکی از بهترین کافه های کرج محسوب می‌شود.

آدرس: کرج ، ماهدشت ، منطقه صنعتی سرداران ، خیابان دهم جنوبی

شهر : کرج-ماهدشت

تلفن : ۰۹۰۵۳۳۹۷۰۹۹

ساعت کار : ۹صبح تا ۱۸

کافه دهاتی

کافه دهاتی جزء بزرگ ترین کافه های کرج محسوب می‌شود. ظاهر کلی کافه به شکل مستطیل است. در قسمت انتهای کافه، فضایی دنج برای قرارهای دونفره و گپ‌های دوستانه تعبیه شده است. اگر رابطه خوشی با بوی سیگار در کافه ندارید، باید بدانید سیگار کشیدن در کافه دهاتی ممنوع است. همچنین برخلاف بسیاری از کافه‌های دیگر، در این کافه خبری از نور کم و فضای غمگین نیست. در طول روز نور آفتاب به‌خوبی وارد محیط کافه می‌شود. از هنگام غروب نیز چراغ‌های کافه روشن می‌شوند و فضایی پرانرژی و دوستانه را ایجاد می‌کنند. در این کافه از دکوراسیون چوبی استفاده شده است. در هر گوشه می‌توانید یک آیتم تزئینی زیبا را مشاهده کنید. این کافه فضای بزرگ دارد و به همین خاطر شلوغی و همهمه جمعیت مشتریان دیگر را آزار نمی‌دهد. در منوی کافه دهاتی می‌توانید انواع نوشیدنی سرد یا گرم، دسر و همچنین غذاهای فرنگی سفارش دهید.

آدرس: کرج، درختی، بعد از پارک عطار، قبل از حافظ

شهر : کرج

تلفن : ۲۶۳۳۵۲۶۱۳۶

ساعت کار : ۹صبح تا ۲۴ شب

کافه کلاژ

کلاژ یک سبک هنری محسوب می‌شود. پس می‌توانید انتظار داشته باشید که کافه کلاژ نیز یک کافه هنری باشید. البته انتظاری کمتر از این نیز وجود ندارد. کافه کلاژ رو‌به‌روی دانشگاه هنر کرج واقع شده است. به همین خاطر کافه کلاژ را می‌توان پاتوق بسیاری از دانشجویان رشته هنر دانشگاه کرج دانست. این کافه یک کافه دانشجویی است. قیمت‌های این منو اصلاً  گران نیست. همچنین در منوی آن می‌توانید تنوعی عالی را مشاهده کنید. کافه کلاژ فضای داخلی نسبتاً کوچکی دارد. به همین خاطر امکان سیگار کشیدن در آن وجود ندارد. پس اگر نگار این هستید که لباس شما بوی سیگار نگیرد، این کافه برای شما بهترین گزینه محسوب می‌شود. با وجود ابعاد کوچک، کافه کلاژ انواع قهوه‌های ترکیبی رو حرفه‌ای به مشتریان خود ارائه می‌دهد. در هنگام نهار معمولاً کافه کلاژ بسیار شلوغ می‌شود. شما نیز هنگام نهار می‌توانید طعم اسنک‌های مخصوص کلاژ را بچشید.

آدرس: کافه کلاژ، کرج،  روبروی دانشگاه هنر

شهر : کرج

تلفن : ۰۲۶۳۲۵۵۸۱۰۱

ساعت کار : ۹صبح تا ۲۴ شب

کافه رستوران رسپی

منظور از رسپی، همان دستورپخت است. پس فقط با دیدن نام این کافه رستوران، باید انتظار این را داشته باشید که سرآشپز، دستور پخت خود را به رخ مشتریان بکشد. فضای داخلی این کافه بیشتر همانند یک خانه بسیار لوکس طراحی شده است. از نظر ظاهری می‌توان آن را تلفیقی از سبک مدرن و کلاسیک دانست. میزهای چوبی ظریف در ترکیب با صندلی‌های چرم راحتی، محیطی بسیار زیبا را در این کافه ایجاد کرده‌اند. این کافه یکی از شیک ترین کافه های کرج محسوب می‌شود. در این کافه می‌توانید انواع مراسم خاص خانوادگی، جلسات کاری و قرارهای عاشقانه خود را برگزار کنید. در منوی کافه رستوران رسپی، تنوعی کم‌نظیر ارائه شده است. در این منو می‌توانید شاهد غذاهای خاصی همانند حلزون با کره و جعفری، شاه میگو یا انواع نوشیدنی‌های ترکیبی باشید که نام آن را تا کنون نشنیده‌اید.

این کافه ظاهری بسیار زیبا و تماشایی دارد. زمانی که وارد کافه می‌شوید، جذب لوکس بودن فضای آن خواهید شد. اگر به‌دنبال فضایی لوکس و گران‌قیمت برای قرارهای خود هستید، ما به شما کافه رستوران رسپی را معرفی می‌کنیم. لازم به ذکر است امکان سیگار کشیدن در فضای داخلی کافه وجود ندارد. با این حال می‌توانید از دو میز و صندلی حصیری که در فضای باز کافه قرار دارند استفاده کنید و از سیگار کشیدن لذت ببرید.

آدرس: بلوار مسیح پاکدل

شهر : کرج

تلفن : ۰۲۶۳۳۴۲۴۲۷۴

ساعت کار : ۱۱صبح تا ۲۳ شب

کافه اکتو

کافه های کرجکافه اکتو یکی دیگر از بهترین کافه های کرج محسوب می‌شود. این کافه ظاهری بسیار زیبا و پرانرژی دارد. در طول روز آفتاب به داخل این کافه می‌تابد و آن را روشن می‌کند. فضای داخلی کافه اکتو شاید کوچک باشد؛ اما صمیمیت در آن موج می‌زند. شما می‌توانید در این کافه انواع دسر و شیرینی خوشمزه را در کنار نوشیدنی‌های ترکیبی و خاص سفارش دهید. کافه اکتو مشتریان منحصر‌به‌فرد دارد. به همین خاطر مدیریت مشتری همیشه به اندازه مشتریان خود کیک و دسر سفارش می‌دهد. از‌این‌رو کیک و دسرهای این کافه همیشه تازه و خوشمزه هستند. لازم به ذکر است امکان سیگار کشید در این کافه وجود ندارد. پس فقط عطر خوش قهوه در این کافه به مشام می‌رسد.

آدرس: گوهردشت، بلوار رستاخیز، ابتدای خیابان دکتر حسابی

شهر : کرج

تلفن : ۰۲۶۳۴۴۱۱۵۲۴

ساعت کار : ۹ الی ۲۳:۳۰

خب دوستان عزیز سفرزون، نظر شما درباره لیست بهترین کافه های کرج چیست؟ آیا تا کنون از هیچ کدام این کافه‌های دیدن کرده‌اید؟ اگر اینطور است، تجربیات خود را با سایر دوستان به اشتراک بگذارید. در ضمن آیا کافه دیگری در کرج را می‌شناسید که به این لیست اضافه کنید؟ نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید.