اگر شکمو هستید و دوست دارید که در سفرهای خود انواع رستوران­‌ها را تجربه کنید، باتومی شهر آرزوهای شماست. رستوران های باتومی به راحتی امکان شکم‌گردی را برای شما فراهم می‌کند. رستوران­‌های بسیاری میان رستوران های باتومی وجود دارد که می­‌توانید یکی از آن‌ها را انتخاب و گرسنگی خود را برطرف کنید. سفرزون در این مطلب تعدادی از بهترین رستوران های باتومی را به شما معرفی می­‌کند که در صورت تمایل می‌توانید لذت یک شکم گردی دلچسب را در هرکدام از آنها تجربه کنید.

گلدن پالاس رستورانی مدرن میان رستوران های باتومی

رستوران های باتومی گرجستان ، یک تجربه‌ی عالی ۱
«گلدن پالاس» ، یک رستوران مدرن

وقتی اسم گلدن پالاس را به یک شهروند باتومی بگویید، حتما ظرافت و مدرن بودن به خاطرش می­‌آید. همه چیز در یکی از بهترین رستوران های باتومی مدرن است؛ از دکوراسیون آن گرفته، تا ظروف و سرویس دهی؛ اگر برای غذا خوردن تصمیم گرفتید به این مکان بروید مطمئن باشید با بهترین منوها از غذاهای گرجستانی، ترکیه‌­ای و غذاهای اروپایی رو به رو خواهید شد. در این رستوران هر غذا با نوشیدنی مناسب خود سرو می­‌شود.

در مارکوپولو سیگار کشیدن ممنوع!

رستوران های باتومی گرجستان ، یک تجربه‌ی عالی ۲
رستوران هتل مارکوپولو، غذاهای خاص دارد

تجربه‌ی غذاخوردن در این رستوران با کمک دکوراسیون بسیار عالی و رمانتیک‌اش شما را به زمان زندگی مارکوپولو می‌برد. فضای این رستوران بسیار شبیه به فضای داخلی یک کشتی بزرگ است. این رستوران جذاب در میان رستوران های باتومی نه تنها فضایی منحصر به فرد دارد بلکه غذاهای آن هم از ویژگی­‌های خاصی برخوردار هستند و شما می‌­توانید غذاهای بسیار باکیفیتی را در این رستوران پیدا کنید. روش‌­های آشپزی در این رستوران بسیار خاص هستند و در نتیجه غذاهایی که در آن سرو می­‌شوند بی‌نظیر و خوشمزه هستند. یکی از مهم‌ترین نکات این رستوران این است که سیگار کشیدن در آن ممنوع است.

رستوران قلب باتومی ، غذا در یک رستوران بامحبت!

رستوران های باتومی گرجستان ، یک تجربه‌ی عالی ۳
رستوران هتل مارکوپولو غذاهای خاص دارد

قلب باتومی از بهترین رستوران­‌های این شهر است که در سایت تریپ‌ادوایزر هم امتیاز بالایی دارد. رستوران قلب باتومی (Heart of Batumi) که یک جای خاص و جالب در میان رستوران های باتومی است، به شما این فرصت را می­‌دهد که از طبیعت و فضای شهر لذت کافی ببرید. این رستوران در کنار غذاهای سنتی غذاهای بین­‌المللی را هم در منوی خود به مشتریان ارائه می‌­دهد. فضای این رستوران به‌گونه­‌ای است که وقتی در این رستوران غذا می‌­خورید احساس می­کنید بخشی از خانواده‌ی این رستوران هستید و فقط حس یک مشتری را ندارید. این احساس جالب بدلیل برخورد بسیار گرم کارکنان آن است که در نوع خود بی‌نظیر است.

بار و رستوران کلادز ، صرف غذا با چشم‌انداز عالی

رستوران های باتومی گرجستان ، یک تجربه‌ی عالی ۴
رستوران‌گردی در گرجستان تفریح محبوبی است

دوست دارید که تجربه‌ی غذا خوردن در یک جای بسیار باکیفیت را داشته باشید؟ رستوران کلادز (Clouds) دقیقا همان­ چیزی است که به آن احتیاج دارید.  در این رستوران انواع غذاها از سرتاسر اروپا وجود دارد و به راحتی می‌­توانید انتخاب شخصی خود را از منوی بسیار متنوع این رستوران داشته باشید. چشم‌­انداز این رستوران بی‌­نظیر و فوق العاده است و شما هرگز آن را از خاطر نخواهید برد.

رستوران فان فان  ، یک رستوران ۲۴ ساعته

رستوران های باتومی گرجستان ، یک تجربه‌ی عالی ۵
فان‌فان همیشه به روی مهمانان گشوده است

فان فان مجموعه ای است که هم کافه و هم رستوران دارد. این رستوران هر آن چیزی را که مایل باشید برای شما فراهم می­‌کند. فضای داخلی آن گرم و دوستانه است و به این اجازه را می‌­دهد که به راحتی با خودتان خلوت کنید و از غذا و نوشیدنی خود لذت ببرید. فان‌فان صرف‌نظر از آنکه در چه زمانی از طول روز هستید همواره به روی مشتریان خود باز است.

رستوران پلیون ؛ ناامید برنمی‌گردید!

رستوران های باتومی گرجستان ، یک تجربه‌ی عالی ۶
پلیون، رستورانی با طبخ در جزئیات

«پلیون» (Pelion) در هتل هیلتونیک غذاخوری فوق‌العاده است در میان رستوران های باتومی که بهترین غذاها را در بالاترین سطح خود ارائه می‌کند. در این رستوران می­‌توانید بطور رایگان غذاهای گرجی را امتحان کنید؛ غذاهایی که با دقت در جزیی­‌ترین نکات طبخ می­‌شوند. در منوی این رستوران غذای بین‌­المللی هم وجود دارد. هر انتخابی از منوی این رستوران بطور حتم شما را ناامید نمی­‌کند.

ورونیکا و حس خوب راحتی

طعم خوش غذاهای گرجستان را از دست ندهید

رستوران ورونیکا از آن دست رستوران­‌هایی است که باعث می­‌شود در آن حس خوشایند راحتی را تجربه کنید. وقتی در این رستوران غذا می­‌خورید درست شبیه به حس و حال غذا خوردن در خانه‌ی یکی از دوستان‌تان است. کیفیت غذا در این رستوران هم فوق‌­العاده است. صرف‌نظر از آن‌که سفارش شما غذای گرجی باشد یا غذایی بین‌­المللی فضای رستوران به شکلی است که شما را در جزئیات غرق می‌کند.