سایداسفر

کشور ترکیه قطب گردشگری خاورمیانه بوده و سالانه میلیون‌ها گردشگر از سراسر جهان برای گشت‌و‌گذار در این کشور فوق‌العاده و زیبا و گذراندن اوقاتی خوش، به‌سوی آن سفر می‌کنند. مردم ایران نیز به دلیل هماسیگی با کشور ترکیه و تشابه فرهنگی، علاقه بسیاری به این کشور دارند و بسیاری از ایرانیان ترکیه را برای تجربه سفری به‌یاد‌ماندنی و گذراندن تعطیلات خود انتخاب می‌کنند. همه ما می‌دانیم که داشتن اقامت رضایت‌بخش در سفر، نیمی از لذت سفر را تکمیل می‌کند. به همین سبب بر آن شدیم تا در این مطلب به معرفی بهترین هتل های ترکیه در شهرهای استانبول و آنتالیا بپردازیم. در این مطلب ضمن معرفی هتل‌ها، در‌خصوص امکانات و خدمات آن‌ها توضیح داده و آدرس و شماره تماس آن‌ها را ارائه کرده‌ایم. از‌این‌رو اگر می‌خواهید در سفر به ترکیه اقامت لذت‌بخش و به‌یاد‌ماندنی را تجربه کنید، در این مطلب همراه ما باشید. 

بهترین هتل های ترکیه
بهترین هتل های ترکیه

بهترین هتل های استانبول ترکیه 

از آنجایی که شهر استانبول محبوب‌ترین شهر گردشگری در ترکیه است، بسیاری در سفر به این کشور، شهر استانبول را به‌عنوان مقصد خود انتخاب می‌کنند، در این بخش قصد داریم ۷ تا از بهترین هتل های ۵‌ستاره استانبول ترکیه را معرفی کنیم. 

هتل جی دبلیو ماریوت استانبول | از بهترین هتل های ترکیه 

در معرفی بهترین هتل های ترکیه اولین هتلی که قصد معرفی آن را داریم، هتل ۵‌ستاره جی دبلیو ماریوت (JW Marriott Hotels) است. این هتل در سال ۲۰۱۹ ساخته شده و در فاصله ۲‌کیلومتری ازخیابان استقلال و میدان تکسیم استانبول قرار دارد. ساختمان هتل جی دبلیو ماریوت ۹‌طبقه بوده و در این ۹ طبقه ۱۳۰ اتاق جای رفته‌اند. از امکانات اتاق‌های این هتل می‌توان به مینی بار، تلویزیون، چای‌ساز و قهوه‌ساز، سرویس بهداشتی و حمام، تهویه مطبوع و… اشاره کرد. برخی از اتاق‌های هتل جی دبلیو ماریوت پاسیو دارند و برخی دیگر دارای تراسی با چشم‌انداز‌های بی‌نظیر هستند. از دیگر امکانات این هتل می‌توان به اتاق‌های جلسه، امکانات تجاری، باشگاه ورزشی، سالن اسپا متشکل از حمام سنتی و سونا، هفت رستوران و کافه تراس، پارکینگ اختصاصی و… اشاره کرد. 

هتل جی دبلیو ماریوت استانبول | از بهترین هتل های ترکیه 
هتل جی دبلیو ماریوت استانبول | از بهترین هتل های ترکیه

هتل جی دبلیو ماریوت استانبول جزو لوکس‌ترین هتل‌های استانبول شمرده می‌شود و فضایی بسیار آرامش‌بخش و دلنشین دارد. چنانجه در سفر به ترکیه به‌دنبال هتلی لوکس با امکانات کامل جهت تجربه اقامتی دلنشین و به‌یاد‌ماندنی هستید، پیشنهاد ما به شما هتل جی دبلیون ماریو خواهد بود. 

آدرس: Kemankeş Karamustafa Paşa, Kemankeş Cd. No:26, 34425 Beyoğlu/İstanbul, Türkiye

شماره تماس: ۹۰۵۳۳۳۸۴۷۹۳۳+

هتل ریتز کارلتون | از مدرن‌ترین و بهترین هتل های ترکیه 

در معرفی لوکس‌ترین، مدرن‌ترین و بهترین هتل های ترکیه، نام هتل ریتز کارلتون (The Ritz-Carlton) را نباید از قلم انداخت. این هتل ۵‌ستاره در منطقه‌ای گردشگری، در میان جاذبه‌های گردشگری جذابی نظیر مسجد سلطان احمد، توپکاپی، مسجد آبی، بازار ادویه و… جای خوش کرده است. هتل ریتز کارلتون استانبول ۱۹ طبقه دارد. از جذابیت‌های بنای این  هتل می‌توان به این امر اشاره کرد که در طراحی و ساخت آن از المان‌های سنتی کشور ترکیه استفاده شده است. به‌عنوان مثال در لابی این هتل دربی عتیقه نصب شده است که قدمت آن به دوره حکومت سلجوقیان باز‌می‌گردد. 

هتل ریتز کارلتون | از مدرن‌ترین و بهترین هتل های ترکیه 
هتل ریتز کارلتون | از مدرن‌ترین و بهترین هتل های ترکیه

هتل ریتز کارلتون استانبول ۲۳۹ اتاق و سوئیت دارد که تمامی آن‌ها به امکاناتی نظیر سرویس بهداشتی و حمام، مینی بار، تلوزیون، تهویه مطبوع، سیستم‌های گرمایشی و سرمایشی، مبلمان کامل و… مجهز هستند. از مهم‌ترین امکانات هتل ریتز کارلتون می‌توان به ترانسفر فردگاهی، پارکینگ اختصاصی، آسانسور، رستوران فضای باز، مرکز تناسب اندام، اسپا، تراس با ویوی بسفروس، خشک‌شویی، سالن ماساژ، حمام ترکی، استخر سرپوشیده، استخر در فضای باز، سالن بیلیارد، سونا و جکوزی، اینترنت وای‌فای رایگان و… اشاره کرد. 

آدرس: Suzer Plaza Askerocagi Caddessi, Elmadağ Cd. No:6, 34367 Şişli/İstanbul, Türkiye

شماره تماس: ۹۰۲۱۲۳۳۴۴۴۴۴+

هتل هیلتون بسفروس | هتلی ۵‌ستاره در منطقه هاربیه استانبول 

مگر می‌شود از بهترین هتل های ترکیه در استانبول سخن گفت و حرفی از هتل هیلتون بسفروس (Hilton Istanbul Bosphorus) به میان نیاورد؟ این هتل ۵‌ستاره، فضایی بسیار لوکس و زیبا دارد و در آن بیش از ۵۰۰ اتاق با کاربرد‌ها و متراژ‌های مختلف جای گرفته‌اند. تمامی اتاق‌های هتل هیلتون بسفروس به امکاناتی نظیر سرویس بهداشتی و حمام، سیستم‌های سرمایشی و گرمایشی، تهویه مطبوع، سشوار، تلوزیون، یخچال، مینی بار و… مجهز هستند. 

هتل هیلتون بسفروس | هتلی ۵‌ستاره در منطقه هاربیه استانبول 
هتل هیلتون بسفروس | هتلی ۵‌ستاره در منطقه هاربیه استانبول

چنانچه در‌خصوص امکانات هتل هیلتون بسفروس بپرسید، باید بگوییم که این هتل دارای امکانات متعدد و کاملی نظیر فروشگاه، خشک‌شویی، آسانسور، رستوران فضای باز، کافی شاپ، پارکینگ، ترانسفر فرودگاهی، گاو صندوق، استخر رو‌باز، باشگاه بدنسازی، سالن ماساژ، سونا و جکوزی، استخر سرپوشیده، زمین تنیس، اینترنت وای فای رایگان و… است. از‌این‌رو در این هتل ۵‌ستاره می‌توانید اقامت دلپذیر و به‌یاد‌ماندنی را تجربه کنید. 

آدرس: Harbiye, Cumhuriyet Cd. No:50, 34367 Şişli/İstanbul, Türkiye

شماره تماس: ۹۰۲۱۲۳۱۵۶۰۰۰+

هتل پارک حیات ماکا پالاس | تجربه اقامتی به‌یاد‌ماندنی در استانبول ترکیه 

از دیگر هتل‌های لوکس و محبوب ترکیه می‌توان به هتل پارک حیات ماکا پالاس (Park Hyatt Istanbul – Macka Palas) اشاره کرد. این هتل ۵‌ستاره در شمار بهترین هتل های ترکیه قرار می‌گیرد و در منطقه‌ای شیک، موسوم به نشان تاشی واقع شده است و به همین سبب نیز در میان گردشگران محبوبیت بسیاری دارد؛ چرا‌که در این منطقه بوتیک‌ها و مغازه‌های متعدد و جذابی دارد که محصولات متنوعی از انواع برند‌های محلی و بین‌المللی عرضه می‌کنند و مقصدی بی‌نظیر برای گشت‌و‌گذار و خرید شمرده می‌شود. 

هتل پارک حیات ماکا پالاس | تجربه اقامتی به‌یاد‌ماندنی در استانبول ترکیه 
هتل پارک حیات ماکا پالاس | تجربه اقامتی به‌یاد‌ماندنی در استانبول ترکیه

در هتل پارک حیات ماکا پلاس دارای چندین واحد اقامتی نظیر اتاق‌های کینگ، سوئیت‌های پرزیندنتال، اتاق‌های پرمیوم و… است. تمامی این اتاق‌های به امکاناتی نظیر سرویس بهداشتی و حمام، سیستم‌های سرمایشی و گرمایشی، تهویه مطبوع، سشوار، تلوزیون، یخچال، مینی بار و… مجهز هستند. از دیگر امکانات و خدمات این هتل می‌توان به پارکینگ اختصاصی، آسانسور برای دسترسی به تمامی طبقات هتل، رستوران، ترانسفر فرودگاهی، گاو صندوق، خشک‌شویی، سالن ماساژ، استخر سرپوشیده، استخر روباز، سونا و جکوزی، باشگاه ورزشی مجهز به تمامی امکانات، اسپا، خدمات پرستاری از کودک، اینترنت وای فای رایگان و… اشاره کرد. 

آدرس: Teşvikiye, Bronz Sk. No:4, 34367 Şişli/İstanbul, Türkiye

شماره تماس: ۹۰۲۱۲۳۱۵۱۲۳۴+

هتل ماندارین اورینتال بسفروس | از محبوب‌ترین و بهترین هتل های ترکیه 

در معرفی بهترین هتل های ترکیه در استانبول نام هتل ماندارین اورینتال بسفروس (Mandarin Oriental Bosphorus, Istanbul) را نباید از قلم انداخت. این هتل جزو لوکس‌ترین، جدید‌ترین و بهترین هتل های ترکیه است و در نزدیکی ساحل قرار دارد؛ از‌این‌رو اتاق‌های آن نیز دارای چشم‌اندازی زیبا از باغ داخلی هتل یا تنگه بسفروس هستند. علاوه‌بر تنگه بسفروس، جاذبه‌های گردشگری محبوبی نظیر جزیره گالاتاسرای و کاخ دلماباغچه نیز در نزدیکی هتل ماندارین اورینتال بسفروس قرار دارند. ساختمان این هتل ۳ طبقه دارد و در طبقات آن در مجموع ۱۰۰ اتاق و سوئیت جای گرفته‌اند. طراحی داخلی اتاق‌ها و سوئیت‌ها بسیار زیباست. در دکوراسیون داخلی آن‌ها از متریال طبیعی نظیر چوب، چرم و فلز استفاده شده است. 

هتل ماندارین اورینتال بسفروس | از محبوب‌ترین و بهترین هتل های ترکیه 
هتل ماندارین اورینتال بسفروس | از محبوب‌ترین و بهترین هتل های ترکیه

تمامی اتاق‌های این هتل به امکاناتی نظیر سرویس بهداشتی و حمام، مینی بار، سیستم‌های سرمایشی و گرمایشی، تهویه مطبوع، تلویزیون، تلفن، سرویس تخت و مبلمان و… مجهز بوده و برای تمامی مهمانان خدماتی نظیر نظافت روزانه اتاق، سرو صبحانه در اتاق و… ارائه می‌شود. از مهم‌ترین امکانات و خدمات ارائه‌شده در هتل ماندارین اورینتال بسفروس می‌توان به استخر روباز، استخر سرپوشیده، صندوق امانات، پارکینگ اختصاصی، خدمات تبدیل ارز،‌ خدمات نگهداری بار و چمدان، اتوشویی، خشک‌شویی، ماساژ، اسپا، مرکز تناسب اندام، سونا و جکوزی، خدمات زیبایی (اسکراب بدن، کوتاهی مو، رنگ مور، مانیکور و پدیکور، آرایش، خدمات ترمیم مو و فیشیال)، حمام سنتی، خدمات ااجاره خودرو، مینی مارکت، کافی‌شاپ، رستوران، بار، اتاق جلسه، امکانات برگزاری جلسه و… اشاره کرد. 

آدرس: Kuruçeşme, Muallim Naci Cd. No: 62, 34345 Beşiktaş/İstanbul, Türkiye

شماره تماس: ۹۰۲۱۲۳۴۹۸۸۸۸+

هتل گرند حیات استانبول | از پر‌طرفدار‌ترین و بهترین هتل های ترکیه 

مگر می‌شود از بهترین هتل های ترکیه در شهر استانبول سخن گفت و حرفی از هتل گرند حیات استانبول (Grand Hyatt Istanbul) به میان نیاورد؟ این هتل ۵‌ستاره جزو لوکس‌ترین و محبوب‌ترین هتل‌های شهر استانبول بوده و مقصدی بی‌نظیر برای تجربه اقامتی به‌یاد‌ماندنی در ترکیه شمرده می‌شود. 

هتل گرند حیات استانبول | از پر‌طرفدار‌ترین و بهترین هتل های ترکیه 
هتل گرند حیات استانبول | از پر‌طرفدار‌ترین و بهترین هتل های ترکیه

اتاق‌های این هتل فضایی مرتب، تمیز و دوست‌داشتنی دارند. تمامی اتاق‌ها به امکاناتی کامل نظیر سرویس بهداشتی و حمام، تخت خواب و مبلمان کامل، سیستم‌های سرمایشی و گرمایشی، سیستم تهویه مطبوع، تلویزیون، یخچال، مینی بار و…  مجهز هستند. چنانچه در‌خصوص امکانات و خدمات هتل گرند حیات استانبول بپرسید، باید بگوییم این هتل دارای امکانات و خدماتی نظیر استخر سرپوشیده، استخر رو‌باز، سونا و جکوزی، حمام ترکی، مرکز خرید، گیفت‌شاپ، پارکینگ اختصاصی، پارکینگ دوچرخه، اسپا با امکانات کامل، اتاق کنفرانس، اتاق جلسات، زمین‌های تنیس در فضای باز، سالن بدنسازی، رستوران، کافی‌شاپ، بار، ایستگاه شارژ ماشین برقی، ترانسفر فرودگاه، خشک‌شویی و اتوشویی، سالن آرایش، خدمات مراسم عروسی و… است. 

آدرس: Harbiye, Taşkışla Cd. No:1, 34367 Şişli/İstanbul, Türkiye

شماره تماس: ۹۰۲۱۲۳۶۸۱۲۳۴+

هتل مارمارا تکسیم | هتلی لوکس در قلب استانبول 

چنانچه در میان بهترین هتل های ترکیه و استانبول به‌دنبال هتلی هستید که در مرکز شهر باشد، پیشنهاد ما به شما هتل مارمارا تکسیم (The Marmara Taksim) خواهد بود. این هتل ۵‌ستاره مشرف به میدان تکسیم استانبول است و پنجره‌های اتاق‌ها و سوئیت‌های آن به‌سوی میدان تکسیم، مرکز شهر و همچنین تنگه بسفر باز می‌شوند. هتل مارمارا تکسیم در سال ۱۹۷۶ تأسیس شد و در سال ۲۰۱۴ تحت باز‌سازی قرار گرفت. امروزه از این هتل به‌عنوان یکی از شیک‌ترین و لوکس‌ترین هتل‌های استانبول یاد می‌شود. 

هتل مارمارا تکسیم | هتلی لوکس در قلب استانبول 
هتل مارمارا تکسیم | هتلی لوکس در قلب استانبول

اتاق‌های این هتل همگی فضایی زیبا و دلنشین دارند و به امکانات کاملی مجهز هستند؛ از‌این‌رو شما می‌توانید اقامت به‌یاد‌ماندنی را در هتل مارمارا تکسیم تجربه کنید. از امکانات و خدمات این هتل می‌توان به استخر روباز، استخر سر‌پوشیده، سونا و جکوزی، خدمات اسپا، ماساژ، مرکز تناسب اندام، رستوران، کافی‌شاپ، بار، حمام سنتی، خدمات زیبایی (اسکراب بدن، کوتاهی مو، رنگ مو، مانیکور و پدیکور، ترمیم مو، فیشیال و…)، پارکینگ اختصاصی، خدمات اتوشویی و خشک‌شویی و… اشاره کرد. 

آدرس: Gümüşsuyu, Osmanlı Sk. No:1 D:B, 34437 Beyoğlu/İstanbul, Türkiye

شماره تماس: ۹۰۲۱۲۳۳۴۸۳۰۰+

بهترین هتل های آنتالیا ترکیه 

آنتالیا از دیگر شهر‌های توریستی ترکیه است که در میان گردشگران، به‌خصوص گردشگران ایرانی، محبوبیت بسیاری دارد. در این شهر هتل‌های بسیار خوبی، با امکانات بی‌نظیر به بهترین شکل از مهمانان میزبانی می‌کنند. در ادامه ۷ تا از بهترین هتل های ۵‌ستاره آنتالیا ترکیه را معرفی کرده‌ایم. 

هتل مکس رویال بلک گلف ریزورت | از بی‌نظیر‌ترین و بهترین هتل های ترکیه استانبول 

در معرفی بهترین هتل های ترکیه در استانبول، اولین هتلی که قصد معرفی آن را داریم، هتل مکس رویال بلک گلف ریزورت (Maxx Royal Belek Golf Resort) است. این هتل یکی از بی‌نظیر‌ترین هتل‌های ترکیه بوده و امکانات و خدمات متنوع و متعدد آن، سبب می‌شود تا مهمانان اقامت رؤیایی و به‌یاد‌ماندنی را در شهر آنتالیا ترکیه تجربه کنند. این هتل محبوب و بی‌نظیر در نزدیکی جاذبه‌های توریستی جذابی نظیر پارک پروانه آنتالیا، کلوب گلف آنتالیا، آمفی تئاتر آسپندوس، پارک سرزمین افسانه‌ها و… قرار دارد. 

هتل مکس رویال بلک گلف ریزورت | از بی‌نظیر‌ترین و بهترین هتل های ترکیه استانبول 
هتل مکس رویال بلک گلف ریزورت | از بی‌نظیر‌ترین و بهترین هتل های ترکیه استانبول

تمامی اتاق‌های این هتل لوکس به امکانات کاملی نظیر  سیستم تهویه هوای مطبوع، سیستم‌های سرمایشی و گرمایشی، تلویزیون صفحه تخت، اینترنت رایگان، کانال‌های ماهواره‌ای، مینی بار، سرویس بهداشتی و حمام، چای‌ساز، قهوه‌ساز، سشوار و… مجهز هستند. از مهم‌ترین مزایا و علل محبوبیت هتل مکس رویال بلک گلف ریزورت ارائه امکانات و خدمات رفاهی و تفریحی فوق‌العاده و متنوع در آن است. از جمله امکانات و خدمات رفاهی و تفریحی هتل مکس رویال بلک گلف ریزورت می‌توان به زمین گلف، زمین تنیس، چندین استخر سر‌پوشیده و رو‌باز، سالن ماساژ و زیبایی، ساحل اختصاصی، تخت و چتر مخصوص ساحل، رستوران با سرو انواع غذا‌های مدیترانه‌ای، ترکی، اروپایی، دریای و… و کافی‌شاپ با سرو انواع نوشیدنی، دسر و کیک در تمامی ساعات شبانه روز، پاکینگ اختصاصی، سالن بدنسازی، قایق تفریحی، زمین بازی مخصوص کودکان، پارک آبی، فروشگاه، صرافی و… اشاره کرد. 

آدرس: Belek Mah. İskele Cad. Maxx Royal Blok No: 21/14 İç Kapı No:, 07505 Serik/Antalya, Türkiye

شماره تماس: ۹۰۲۴۲۷۱۰۲۷۰۰+

هتل لند آو لجندز | از منحصر‌به‌فرد‌ترین هتل های ترکیه 

در معرفی بهترین هتل های ترکیه در آنتالیا نام هتل لند آو لجندز (The Land Of Legends Kingdom Hotel) را نباید از قلم انداخت. این هتل ۵‌ستاره در سال ۲۰۱۶ تأسیس شده و در فاصله ۹۰۰‌متری از تم پارک بند آو لجند و ۲.۳کیلومتری از ساحل کاردیه قرار دارد. هتل لند آو لجندز جزو لوکس‌ترین هتل‌های ترکیه بوده و در میان گردشگران، به‌خصوص زوج‌های جوان محبوبیت بسیاری دارد. این هتل می‌تواند مقصدی بی‌نظیر برای تجربه ماه‌عسلی رؤیایی در ترکیه باشد. 

هتل لند آو لجندز | از منحصر‌به‌فرد‌ترین هتل های ترکیه 
هتل لند آو لجندز | از منحصر‌به‌فرد‌ترین هتل های ترکیه

هتل لند آو لجندز دارای ۴۰۱ اتاق زیبا با طراحی‌های خاص و افسانه‌ای است. این اتاق‌ها شامل ۲۳۵ اتاق دلوکس (Deluxe Rooms)، ۱۴۵ اتاق کانکت دلوکس (Deluxe Connecting Rooms)، به‌علاوه ۲۰ سوئیت و یک سوئیت کینگدم می‌شوند. تمامی اتاق‌های هتل لند آو لجندز دارای بالکن اختصاصی، سرویس بهداشتی و حمام هستند. همچنین اتاق‌های این هتل با امکانات کاملی نظیر تهویه مطبوع، سیستم‌های سرمایشی و گرمایشی، دستگاه قهوه‌ساز، کتری برقی، تلویزیون متصل به شبکه‌های ماهواره‌ای، اینترنت وای‌فای رایگان، مینی بار، صندوق امانات و… مجهز شده‌اند. سایر امکانات و خدمات هتل لند آو لجندز شامل رستوران، کافی‌شاپ، سالن ورزشی، استخر رو‌باز، استخر سر‌پوشیده، حمام ترکی، صندلی ماساژ، زمین بازی کودکان، سرویس پرستاری از کودکان، پارکینگ اتخصاصی، نحوطه دوچرخه سواری و امکان اجاره کردن دوچرخه، سالن بازی‌های ویدیویی، خشک‌شویی، ترانسفر فرودگاهی، صرافی، خدمات کرایه اتوموبیل، خشک‌شویی و… می‌شوند.  

آدرس: Kadriye Mahallesi Atatürk Caddesi No:1, 07506 Serik/Antalya, Türkiye

شماره تماس: ۹۰۲۱۲۳۳۶۵۷۰۰+

هتل گلوریا گلف ریزورت |‌ لذت اقامت در هتلی مشرف به دریا 

سومین هتل از بهترین هتل های ترکیه در آنتالیا هتل گلوریا گلف ریزورت (Gloria Golf Resort) است. این هتل ۵‌ستاره در نزدیکی ساحل قرار دارد و از پنجره برخی از اتاق‌های آن می‌توان چشم‌اندازه خیره‌کننده دریا را تماشا کرد. گردشگران می‌توانند با رزرو این هتل، اقامت رؤیایی و دلپذیری را در ترکیه تجربه کنند؛ چرا‌که هتل گلوریا گلف ریزون علاوه‌بر داشتن فضایی فوق‌العاده و دلنشین، امکانات و خدمات بی‌نظیری ارائه کرده است که در ادامه در‌خصوص آن‌ها توضیح داده‌ایم. 

هتل گلوریا گلف ریزورت |‌ لذت اقامت در هتلی مشرف به دریا 
هتل گلوریا گلف ریزورت |‌ لذت اقامت در هتلی مشرف به دریا

در‌صورت اقامت در این هتل، در اتاق خود از امکاناتی نظیر سرویس بهداشتی و حمام اختصاصی، سیستم‌های سرمایشی و گرمایشی، تهویه مطبوع، کمد دیواری به‌همراه جالباسی، سشوار، وسایل بهداشتی (نظیر مسواک، خمیردندان، حوله و…)، تلویزیون، ماهواره، یخچال، مینی بار و… بهره‌مند خواهید بود. از مهم‌ترین امکانات و خدمات این هتل می‌توان به ساحل اختصاصی، پارک آبی، استخر روباز، استخر سرپوشیده، سونا و جکوزی، زمین فوتبال، سالن ورزشی، تنیس روی میز، رفتینگ، سالن بدنسازی، زمین مینی گلف، زمین تنیس، دارت، بیلیارد، جت اسکی، پارک کودک، خدمات تور شهری و تفریحی، اسپا و ماساژ، کلاس‌های یوگا، چندین رستوران با منو‌های متنوع، کافی‌شاپ، بار، سرویس ترانسفر فرودگاهی، تاکسی سرویس در هتل، حمل چمدان به اتاق و بالعکس، خدمات تور شهری و تفریحی، دفتر خدمات مسافرتی، سالن کنفرانس، صندوق امانات، کافی‌نت، آراشگاه زنانه با خدمات کامل زیبایی، اینترنت وای‌فای رایگان و… اشاره کرد. 

آدرس: Belek Mah. Turizm Cad. No: 12A/A, 07506 Serik/Antalya, Türkiye

شماره تماس: ۹۰۲۴۲۷۱۰۰۶۰۰+ 

هتل وویج بلک |‌ از زیبا‌ترین و بهترین هتل های ترکیه در آنتالیا 

مگر می‌شود از بهترین هتل های ترکیه در آنتالیا سخن گفت و حرفی از هتل وویج بلک (Voyage Belek Golf & Spa Hotel) به میان نیاورد؟ این هتل ۵‌ستاره جزو بی‌نظیر‌ترین هتل‌های ترکیه شمرده می‌شود و هزینه اقامت در آن در مقایسه با سایر هتل‌های ۵‌ستاره آنتالیا، پایین‌تر است. از‌این‌رو چنانچه در سفر به ترکیه به‌دنبال هتلی لوکس با امکانات و خدمات فوق‌العاده و قیمت مقرون‌به‌صرفه می‌گردید، پیشنهاد ما به شما هتل وویج بلک آنتالیا خواهد بود. 

هتل وویج بلک |‌ از زیبا‌ترین و بهترین هتل های ترکیه در آنتالیا 
هتل وویج بلک |‌ از زیبا‌ترین و بهترین هتل های ترکیه در آنتالیا

اتاق‌های هتل وویج بلک فضایی تمیز، زیبا و دلنشین دارند. تمامی این اتاق‌ها به امکاناتی نظیر سرویس بهداشتی و حمام اختصاصی، لوازم بهداشتی (نظیر حوله، دمپایی، مسوارک، خمیر دندان، صابون، شامپو و…)، سیستم‌هی سرمایشی و گرمایشی، تهویه مطبوع، یخال با مینی‌بار شارژ‌شده، سرویس مبلمان و کمد دیواری، تلویزیون، ماهواره و… مجهز هستند. از مهم‌ترین امکانات و خدمات هتل ووج بلک می‌توان به ساحل اختصاصی، استخر سر‌پوشیده، حمام ترکی، ترانسفر فرودگاهی، پارکینگ اختصاصی، آسانسور، تالار‌های چند‌منظوره، سالن کنفرانس، سرگرمی و موزیک در لابی، پارک کودک، سالن بدنسازی، امکانات و فضای مناسب برای ورزش‌های مختلف (تنیس، دارت، پینگ پونگ، بولینگ و…)، سونا و جکوزی، کلاس‌های یوگا، مینی گلف، رستوران و کافی شاپ با منوی متنوع، مرکز اسپا و سلامتی، خدمات ماساژ و… اشاره کرد. 

آدرس: Belek, Günübirlik Caddesi No: 2, 07506 Serik/Antalya, Türkiye

شماره تماس: ۹۰۲۴۲۷۱۰۲۵۰۰+

هتل وویج سورگون | هتلی لوکس در میان جنگلی خرم و انبوه 

از دیگر هتل‌های معروف و محبوب ترکیه در آنتالیا هتل وویج سورگون (Voyage Sorgun Hotel) است. این هتل در شمار بهترین هتل های ترکیه قرار می‌گیرد و علاوه‌بر داران بودن فضایی لوکس، زیبا و دوست‌داشتنی، امکانات و خدمات بی‌نظیری برای مهمانان خود ارائه کرده است. تمامی پرسنل هتل وویج سورگون در تلاشند تا به بهترین شکل از مهمانان میزبانی کرده و اقامت به‌یاد‌ماندنی را برایشان رقم بزنند. 

هتل وویج بلک |‌ از زیبا‌ترین و بهترین هتل های ترکیه در آنتالیا 
هتل وویج بلک |‌ از زیبا‌ترین و بهترین هتل های ترکیه در آنتالیا

چنانچه در‌خصوص امکانات هتل وویج سورگون بپرسید، باید بگوییم که این هتل امکانات و خدمات متعدد و متنوعی نظیر استخر سر‌پوشیده، استخر رو‌باز، استخر ویژه کودکان، سونا و جکوزی، ساحل اختصاصی، سالن بازی کودکان، مرکز اسپا و سلامتی، خدمات ماساژ، باشگاه بدنسازی، فضای مناسب و امکانات لازم برای ورزش‌ها و تفریحات مختلف (نظیر تنیس، بیلیارد، دارت، قایق‌سواری، ورزش‌های آبی، گلف، غواصی و…)، خدمات نگهداری از بچه، رستوران فضای باز با منوی متنوع، کافی شاپ در فضای باز، ترانسفر فرودگاهی، آسانسور، پارکینگ، اینترنت وای‌فای رایگان و… ارائه کرده است. 

آدرس: Manavgat Sorgun Yöresi, Titreyengöl Mevkii, 07600 Manavgat/Antalya, Türkiye

شماره تماس: ۹۰۲۴۲۷۵۶۹۳۰۰+

هتل دلفین امپریال لارا | از بهترین هتل های ترکیه در ساحل دریای مدیترانه 

کم‌لطفی است اگر در معرفی بهترین هتل های ترکیه در آنتالیا، حرفی از هتل دلفین امپریال لارا (Delphin Imperial Lara) به میان نیاوریم. این هتل ۵‌ستاره در منطقه لارا آنتالیا، واقع در نزدیکی ساحل مدیترانه قرار دارد. هتل دلفین امپریال لارا در سال ۲۰۱۲ تأسیس شده و بنای آن معماری منحصر‌به‌فرد و هنرمندانه‌ای دارد. ساختمان این هتل ۹ طبقه است و در طبقات آن در‌مجموع ۷۹۸ اتاق و سوئیت برای اقامت مهمانان جای گرفته‌اند. برخی از اتاق‌ها و سوئیت‌های این هتل دارای چشم‌اندازی خیره‌کننده از دریای زیبای مدیترانه هستند و برخی دیگر، فابی زیبا از شهر آنتالیا را به چشمان مهمانان هدیه می‌دهند. 

هتل دلفین امپریال لارا | از بهترین هتل های ترکیه در ساحل دریای مدیترانه 
هتل دلفین امپریال لارا | از بهترین هتل های ترکیه در ساحل دریای مدیترانه

در‌صورت اقامت در هتل دلفین امپریال لارا می‌توانید از امکانات و خدمات فوق‌العاده‌ای نظیر ساحل اختصاصی، پارک آبی، استخر سرپوشیده، استخر روباز، استخر ویژه کودکان، باشگاه بدنسازی، سالن بازی کودکان، سونا و جکوزی، کلوب شبانه با حضور دی‌جی، تور یا کلاس فرهنگی بومی، امکانات و فضای مناسب برای تجربه ورزش‌ها و تفریحات مختلف (تنیس، بیلیارد، بدمینتون، دوچرخه، قایق‌سواری، ایروبیک، موج‌سواری، غواصی، دارت و…)، مرکز اسپا و سلامتی، خدمات ماساژ، خدمات آرایشی، حمام ترکی، رستوران و کافی شاپ، امکانات برگزاری جلسه، پارکینگ اختصاصی، خدمات اتوشویی و خشک‌شویی، اینترنت وای‌فای رایگان و… بهره‌مند شده و اقامت دلپذیری را تجربه کنید. 

آدرس: Kemerağzı Mahallesi Yaşar Sobutay Bulvarı No:344, Lara Cd., 07112 Aksu/Antalya, Türkiye

شماره تماس: ۹۰۲۴۲۳۲۰۰۷۰۷+

هتل  سوئنو دلوکس بلک | آخرین مورد از بهترین هتل های ترکیه در آنتالیا 

آخرین هتل در میان بهترین هتل های ترکیه که قصد معرفی آن را داریم، هتل سوئنو دلوکس بلک (Sueno Hotels Deluxe Belek) است. این هتل لوکس ۵‌ستاره دارای ۴۲۶ اتاق است. تمامی اتاق‌ها فضایی زیبا، راحت و دلنشین دارند. در تمامی اتاق‌ها و سوئیت‌های هتل سوئنو دلوکس بلک امکانات و تجهیزات کاملی فراهم شده است تا مهمانان اقامت رضایت‌بخشی را در این هتل تجربه کنند. از مهم‌ترین امکانات و تجهیزات موجود در اتاق‌ها و سوئیت‌های این هتل می‌توان به یخچال، تلویزیون، اینترنت رایگان، مینی‌بار، صندوق امانات، سیستم سرمایشی و گرمایشی، تهویه مطبوع، مبلمان، میز، آیینه، کمد لباس، چای و قهوه ساز، تلفن، حمام با دوش و وان، لوازم بهداشتی حمام، دمپایی، سشوار و… اشاره کرد. 

هتل  سوئنو دلوکس بلک | آخرین مورد از بهترین هتل های ترکیه در آنتالیا 
هتل  سوئنو دلوکس بلک | آخرین مورد از بهترین هتل های ترکیه در آنتالیا

امکانات تفریحی و سرگرمی هتل سوئنو دلوکس بلک شامل چندین استخر رو‌باز و سر‌پوشیده، پارک آبی مناسب برای تمامی سنین، زمین گلف، کلاس ایروبیک، بولینگ، زمین تنیس، تور دوچرخه‌سواری، دارد، بیلیارد، باشگاه ورزشی، زمین بازی کودکان و… اشاره کرد. رستوران این هتل نیز در فضایی لوکس از با انواع بین‌المللی، چینی، ژاپنی، فست فود، کبابی، آسیایی، ترکی، محلی، دریایی و چندین سبک از مهمانان میزبانی می‌کند. همچنین شما می‌توانید برای صرف نوشیدنی، به کافی‌شاپ و بار هتل سوئنو دلوکس بلک مراجعه کنید. از دیگر امکانات و خدمات این هتل می‌توان به ترانسفر فرودگاهی، لباسشویی و خشک‌‌شویی، اتوشویی، آسانسور، صندوق امانات، مرکز اسپا، خدمات ماساژ، سالن کنفرانس و همایش، حمام ترکی، گشت شهری و… اشاره کرد. چنانچه در میان بهترین هتل های ترکیه به‌دنبال هتلی لوکس با امکانات بی‌نظیر هستید، پیشنهاد ما به شما هتل سوئنو دلوکس بلک خواهد بود. 

آدرس: Belek, Kadriye_5 sokak No:5/2, 07525 Serik/Antalya, Türkiye

شماره تماس: ۹۰۲۴۲۷۱۰۳۰۰۰+ 

انتخاب شما کدام است؟‌ 

در این مطلب از مجله گردشگری سفرزون به معرفی بهترین هتل های ترکیه در محبوب‌ترین شهر‌های گردشگری آن یعنی استانبول و آنتالیا پرداختیم. آیا از این مطلب لذت بردید؟ در میان هتل‌های معرفی‌شده، انتخاب شما برای اقامت در ترکیه کدام هتل خواهد بود؟ آیا تا‌کنون تجربه سفر به ترکیه و اقامت در هتل‌های آن را داشته‌اید؟ چنانچه پاسخ شما مثبت است، از شما می‌خواهیم که ما را در تکمیل این مطلب یاری رسانده و بهترین هتل های ترکیه را از نگاه خود معرفی کنید.