سایداسفر

با چند مورد از رستوران های لواسان آشنایی دارید؟ لواسان یکی از مشهورترین مناطق تهران است. منطقه‌ای که بدون شک تابه‌حال حتی یک‌بار هم که شده نامی از آن شنیده‌اید و آوازه شهرت و جاذبه‌های آن به گوشتان رسیده است. طبیعتی سرسبز و فوق‌العاده، طراحی و معماری شکیل، محله‌های خاص و متفاوت که باعث شده لواسان را جز‌‌ء مناطق لاکچری و به‌یادماندنی تهران بشناسند.

اگر قصد دارید سری به این منطقه خوش‌‌آب‌وهوا بزنید و در بهترین و باکیفیت‌ترین رستوران‌های آن غذایی میل کنید، احتمالاً به لیستی از بهترین رستوران های لواسان نیاز دارید. این مطلب از سفرزون قرار است شما را با بهترین رستوران لواسان آشنا کنیم و راه‌های ارتباطی و دسترسی به آنها را به شما معرفی کنیم. همراه ما باشید تا اطلاعات کامل‌تری از این رستوران‌ها کسب کنید.

رستوران هدیش

رستوران های لواسانهمین ابتدای کار، صحبت از بهترین رستوران‌های لواسان را با معرفی یکی از محبوب‌ترین و باکیفیت‌ترین‌‌ها آغاز کنیم. رستوران و سفره‌خانه هدیش در لواسان که توانسته امتیاز ۵ را بین رستوران‌های معرفی شده در گوگل کسب کند و با پنج‌ستاره، در صدر این رستوران‌ها قرار گرفته است. دور از انتظار نیست از رستورانی در این محله و با این میزان رضایت، یک منوی گران‌قیمت ببینید اما شنیده‌ها و نوشته‌ها حاکی از این است که خوردن یک وعده غذا در این رستوران ارزش هزینه‌کردن دارد! کیفیت غذاها بالا، حجم غذاها زیاد و طراحی مناسب و قابل‌قبولی هم دارد.

فضای رستوران بزرگ و راحت است اما ایرادی که می‌توان از آن گرفت درباره طراحی داخلی و محیطی رستوران است. احتمالاً این طراحی مشتریان را برای تصمیم‌گیری درباره یک رستوران مدرن یا سنتی مردد می‌کند. اما این بلاتکلیفی باعث سلب آرامش نخواهد شد. در بدو ورود با یک لیوان نوشیدنی خنک و مناسب فصل از شما پذیرایی می‌شود. سرویس‌دهی و رفتار کارکنان هم مناسب و خوب است. آلاچیق‌های کولر دار در رستوران تدارک‌دیده‌شده است که فضا را برای لذت بردن از خوردن یک غذای خوشمزه و لذیذ حتی در گرمای تابستان هم آماده کند.

آدرس: تهران، شمیرانات، لواسان، بلوار امام خمینی، مجتمع تجاری هدیش

شماره تماس: ۲۶۵۵۰۹۳۹ – ۰۲۱

رستوران ترمه

رستوران های لواسانرستوران ترمه یکی دیگر از رستوران‌های برتر و پرطرف‌دار لواسان است. رستورانی با ۴.۱ امتیاز و چهارستاره در نظرسنجی‌های سایت گوگل که میزان بالای رضایت مشتریان آن جلب‌توجه می‌کند. یکی از بزرگ‌ترین حسن‌های رستوران ترمه به‌خصوص در دوران کرونا داشتن فضای باز بزرگ و کافی است که باعث شده فاصله تخت‌های رستوران زیاد باشد. این فاصله زیاد محیطی مناسب و تقریباً ایمن را برای سلامت مشتریان فراهم کرده است.

قیمت منو رستوران باتوجه‌به کیفیت و محله‌ای که در آن قرار دارد، قابل‌قبول است اما هنوز بین رستوران‌های اقتصادی این منطقه دسته‌بندی نمی‌شود. در اصل فضای رستوران ترمه را طوری طراحی کرده‌اند بتواند برای تابستان و زمستان محیط مناسبی باشد.

باغچه‌ای که داخل آن آلاچیق‌های مختلف زده شده است و وسایل گرمایشی و سرمایشی برای روزهای متفاوت سال دارد. بدون شک زیبایی و سرسبزی این رستوران نکته‌ای به‌یادماندنی خواهد بود و خاطره دلنشین و خوشایندی برایتان رقم خواهد زد. سرویس‌دهی رستوران و برخورد کارکنان هم نمره قابل‌قبولی می‌گیرد.

آدرس رستوران ترمه: تهران، لواسان، بلوار امام خمینی

شماره تماس: ۲۶۵۶۵۰۱۳ – ۰۲۱

در سفرزون بخوانید :

رستوران بید مجنون

رستوران های لواسان اگر هوس خوردن یک غذای خانگی خوب و باکیفیت را کرده‌اید اما می‌خواهید این غذا را در رستوران و کنار عزیزا‌نتان نوش‌جان کنید، بید مجنون پیشنهاد ما به شماست. یک مکان دنج در لواسان تهران که آشپز اصلی آن خانم میان‌سالی است. ایشان غذاهای رستوران را به سبک خانگی می‌پزند و کیفیت غذاها تا حد قابل‌توجهی بالاست. رستوران بید مجنون بین رستوران های لواسان که در سایت گوگل ثبت شده‌اند ۴.۲ امتیاز رضایت دارد و با چهارستاره در لیست رستوران‌های درجه این منطقه دسته‌بندی می‌شود.

مشتری‌مداری، رفتار مناسب کارکنان، سرویس‌دهی خوب و تنوع و کیفیت بالای غذاهای سرو شده از مزیت‌های دیگر این رستوران است. اگر سراغی از قیمت منوی غذاهای این رستوران هم بگیرید باید به شما بگوییم بین رستوران‌های گران قرار است اما ارزش هزینه‌کردن دارد.

آدرس: تهران، لواسان، بلوار امام خمینی، خیابان ایثارگران، کوچه فرشته یک

شماره تماس: ۲۶۵۵۰۰۷۷ – ۰۲۱

طباخی سرو

رستوران های لواسان این بار درباره یکی از متفاوت‌ترین رستوران‌های لواسان صحبت کنیم. اگر هوس خوردن کله‌پاچه کرده‌اید و در لیست رستوران‌ها و سالن‌های غذاخوری لواسان سراغ یک طباخی خوب می‌گردید، طباخی سرو پیشنهاد خوبی می‌تواند باشد. محیط طباخی شیک، تمیز و متفاوت است و دست‌کمی از یک رستوران ندارد. سرویس‌دهی مناسب، رفتار خوب پرسنل، کیفیت خوب و از همه مهم‌تر، قیمت اقتصادی نسبت به طباخی‌های تهران مهم‌ترین ویژگی‌های این طباخی در لواسان است.

آدرس: تهران، لواسانات، بلوار امام خمینی

در سفرزون بخوانید :
کافه های پاسداران | معرفی ۱۵ کافه برتر پاسداران

رستوران شاندیز صفدری لواسان

رستوران های لواسان صحبت از رستوران شاندیز لواسان را با این تعریف شروع کنیم که از لحاظ کیفیت غذا می‌تواند یکی از پنج رستوران برتر این منطقه باشد. قیمت مناسب، رسیدگی خوب پرسنل و طراحی محیط داخلی خوب دیگر نکته‌های مثبتی است که مجموعه خوبی‌های این رستوران را کامل می‌کند. کنار همه این ویژگی‌های مثبت، کوچک بودن فضا و حضور حشره‌هایی مثل مگس و زنبور در محیط باز رستوران تنها نکته منفی آن است. این رستوران با امتیاز ۴.۴ و چهار ونیم ستاره در لیست جست‌وجوی‌های گوگل ثبت شده و درصد رضایت قابل‌توجهی دارد.

آدرس: تهران، لواسان، خیابان کمربندی شهید رجایی

شماره تماس: ۲۶۵۶۹۳۰۰- ۰۲۱

رستوران گیاهی مهر میترا

رستوران های لواسانکسانی که رژیم غذایی گیاه‌خواری دارند، پیداکردن یک رستوران مطابق میل برایشان کمی است اما ما در لیست رستوران های لواسان این افراد را هم از قلم نینداخته‌ایم! اگر دنبال یک رستوران خوب، باکیفیت و با منوی گیاهی می‌گردید، رستوران مهر میترا پیشنهاد ویژه سفرزون به شماست. امتیاز این رستوران در صفحه جست‌وجوی گوگل ۴.۳ و با چهار ونیم ستاره است که این میزان رضایت خبر از کیفیت بالای آن می‌دهد.

رستوران میترا در سه طبقه یا فضای دلنشین، چیدمان فکر شده و قشنگ محیطی دلچسب برای مشتریان خود فراهم کرده است. اگر دوست داشته باشید غذای خود را در فضای باز میل کنید هم می‌توانید از ایوان رستوران استفاده کنید. سرویس‌دهی خوب، برخورد مناسب کارکنان و تنوع و کیفیت بالا از مهم‌ترین ویژگی‌های آن است. از چنین رستورانی در چنین منطقه‌ای انتظار منوی ارزان که ندارید؟! قیمت‌‌های ثبت شده منو الکترونیکی رستوران گران است اما ارزش یک‌بار تجربه‌کردن دارد.

آدرس: تهران، لواسان، بلوار باستی، نبش بانک شهر

شماره تماس: ۲۶۵۵۱۲۱۲ – ۰۲۱

رستوران گل‌سرا

رستوران های لواسانرستوران گل‌سرا را می‌توان از آن رستوران‌های اقتصادی لواسان دانست. جایی که هم می‌توانید از کیفیت غذاها رضایت داشته باشید و هم قیمت نسبتاً مناسب آن شما را به‌سختی نخواهد انداخت. گل‌سرا در لیست رستوران های لواسان با ۴.۴ امتیاز و چهار ونیم ستاره جزء گزینه‌های خوب است. فضای رستوران بزرگ، سطح تمیزی خوب، سرویس‌دهی مناسب و برخورد خوش کارکنان دیگر نکات مثبت این رستوران است.

آدرس: تهران، لواسان، میدان گلن دوک، بلوار امام خمینی، روبه‌روی خیابان ایثارگران

شماره تماس: ۲۶۵۴۶۰۳۰ – ۰۲۱

رستوران ایتالیایی پرسه

رستوران های لواسانسراغ یک رستوران خوب و رضایت‌بخش در لواسان را می‌گیرید که بتوان در منوی آن سراغی از پیتزا و غذاها فست‌فودی را هم گرفت؟ پس پرسه انتخاب شما خواهد بود. پیتزا مانزو، بیف استراگانوف و استیک فیله مرغ پیشنهاد ویژه ما به شما است که می‌توانید در این رستوران از خوردن آنها لذت ببرید. ثبت سفارش و سرو غذا در این رستوران زمان زیادی نمی‌برد و می‌توانید در سریع‌ترین زمان ممکن غذای خود را سفارش داده و آن را دریافت کنید.

طراحی گرافیک منو و تنوع غذاهای ثبت شده نشان از خلاقیت و کیفیت رستوران است. تمام موارد بهداشتی هم در دوران کرونا با حساسیت و دقت بالایی رعایت می‌شود تا سلامتی مشتریان به خطر نیفتد.

قبل از مراجعه با خودرو شخصی بهتر است بدانید که رستوران جای پارک ندارد و این در کنار همه ویژگی‌های آن، نقطه‌ضعف رستوران پرسه محسوب می‌شود.

آدرس: تهران، لواسان، نرسیده به میدان امام خمینی، بعد از داروخانه مادر، روبه‌روی بانک صادرات

شماره تماس: ۲۶۵۶۹۳۹۵ – ۰۲۱

جمع‌بندی

این مطلب از سفرزون را به صحبت درباره بهترین رستوران های لواسان اختصاص دادیم. وقتی گذرتان به منطقه لواسان افتاد می‌توانید با برای صرف ناهار یا شام به یکی از این رستوران‌ها بروید و با لذت بردن از غذای خوب و خوشمزه آنها، اوقات و ساعاتی خوش و دلچسب برای خود بسازید. شما تجربه میل کردن غذا در کدام یک از این رستوران‌ها را دارید؟ اگر بخواهید رستورانی به این لیست اضافه کنید، کدام رستوران است؟ نظرها و دیدگاه‌های خود را با ما در سفرزون به اشتراک بگذارید.