سایداسفر

تور لبنان و تور مصر از جمله انتخاب‌های پرطرفدار در میان مردمان کشورهای جهان به خصوص کشورهای آسیایی است. سفر به مصر می‌تواند سفر به قلب تاریخ برای شما باشد و سفر به لبنان نیز می‎تواند یک تجربه هیجان انگیز و متفاوت را برای شما رقم بزند. شما می‌توانید هر دو سفر را یکی کرده و بعد از چند روز گشت و گذار در لبنان، به مصر نیز سفر کنید. البته پیشنهاد ما به شما این است که روزهای بیشتری را برای مصر کنار بگذارید! اگر قصد چنین سفر هیجان انگیزی را با تور لبنان و تور مصر دارید، با ما همراه شوید تا با بیشتر با جاذبه‌های گردشگری این دو کشور توریستی آشنا شویم.

جاهای دیدنی مصر

سفر با تور مصر، شما را سوار بر ماشین زمان خواهد کرد! در این کشور جاذبه‌های توریستی قدیمی بسیاری وجود دارد.

اهرام ثلاثه مصر

بدون شک نام آشنا ترین جاذبه گردشگری مصر، اهرام آن است. این اهرام آخرین بازمانده از عجایب هفت گانه جهان به شمار رفته که در گذشته از آن برای نگه داری مقبره فراعنه مصر مورد استفاده قرار می‌گرفته است. این اهرام مرموز توسط مجمسه شگفت انگیز ابوالهول محافظت می‌شود. دقت بالا، معماری نوین و حتی نحوه استفاده از مصالح این اهرام باعث شده بسیاری از افراد ساخت آن را به نیروهای ماوراطبیعی نسبت دهند.

ابوسمبل

مکان دیگری که بازدید از آن را باید حتما در برنامه تور مصر خود قرار دهید، معبد ابوسمبل است. این معبد مربوط به رامسس دوم بوده و در قسمت بیرونی آن مجسمه‌های بزرگ و غول آسا شما را تحت تاثیر هیبت خود قرار خواهد داد. قسمت داخلی معبد نیز با نقاشی‌هایی زیبا و البته مرموز و عجیب و غریب تزئین شده است. 

معبد ابیدوس

این معبد یکی از شگفت انگیزترین گنجینه‌های هنری و تاریخی مصر به شمار می‌رود. معماری این معبد بسیار عظیم و با ابهت است. دیوارها و ستون‌های عظیم که در طول سال‌ها نیز پا برجا مانده‌اند. تماشای دیوار نگاره‌های این معبد ذهن شما را درگیر راز رمز آن‌ها می‌کند و شما را مجذوب خود خواهد کرد.

معبد ابیدوس

سقاره

اهرام ثلاثه تنها اهرام ساخته شده در مصر نیست. اگر در تور مصر سری به شهر قاهره نیز بزنید، در این شهر می‎توانید اهرام سقاره در آن را نیز ببینید. سقاره بزرگ‌ترین گورستان فراعنه مصر به شمار میرود. این هرم جز اولین سازه‌های هرم در مصر به شمار می‎رود، از این رو ظرافت ساخت آن در مقایسه با اهرام دیگر مانند اهرام ثلاثه کمتر است. بر روی دیوارنگاره‎های این هرم، داستان‌های مربوط به اتفاق‌های روزانه نقش بسته است. از این رو اگر یک تور لیدر همراه داشته باشید، در این هرم می‌توانید داستان‌های جالبی را بشنوید.

دیر کاترین مقدس

اگر بازدید از جاهای تاریخی را در اولویت سفر خود قرار داده‌اید، دیر کاترین مقدس یک انتخاب عالی برای شما خواهد بود. این دیر یکی از قدیمی‎ترین صومعه‌های جهان به شمار رفته و در پای کوه سینا واقع شده است. می‌توانید طلوع و غروب زیبای خورشید را نیز در بالای کوه نظاره کرده و از تماشای زیبایی ها لذت ببرید.

دیر کاترین مقدس

جاهای دیدنی لبنان

اگر قصد دارید با تور لبنان سفر کنید، برنامه شما می‌تواند بسیار هیجان انگیز و متفاوت باشد. هیجان، بازدید از جاهای تاریخی و مکان‌های گردشگری طبیعی همگی یک جا در لبنان زیبا جمع شده‌اند. لبنان بهشت شرق و عروس خاورمیانه است و سفر به آن بدون شک یک سفر خاطره انگیز برای شما خواهد بود.

غار جعیتا

یکی از جاذبه‌های گردشگری طبیعی در لبنان، غار جعیتا است. این غار زیبا طولانی‌ترین غار دو قلوی دنیا به شمار رفته و در سال ۲۰۱۱ در لیست عجایب هفت گانه طبیعی دنیا قرار گرفت. غار جعیتا دو غار جداگانه است که به یکدیگر راه دارند. برای بازدید از این غار زیبا می‌توانید سوار بر قایق شده و همراه با راهنما به گوشه و کنار اعجاب انگیز ان سر بزنید. قدمت این غار به میلیون‌ها سال پیش باز می‌گردد.

حمام های رومی

یک آثار تاریخی متفاوت در لبنان که یادگاری از حضور رومیان در این کشور است، حمام رومی است. این حمام معماری متفاوت داشته و در گذشته مکانی برای گردهمایی رومیان به شمار می‌رفته است. این حمام به ۴ بخش تقسیم شده است که در حال حاضر در یکی از بخش‌های آن اجراهای هنری برگزار می‌شود.

خیابان حمرا

نمی‌شود تور لبنان را برگزار کرد و سری به خیابان حمرا، قلب تپنده شهر نزد! این خیابان زیبا که به شانزلیزه بیروت نیز معروف است، دنیایی از رستوران‌ها، کافه‌ها، مراکز خرید و فروشگاه‌های کوچک و بزرگ است. این خیابان در هر ساعت از شبانه روز بیدار و شلوغ است و شما می‌توانید به راحتی و با دسترسی بسیار ساده از آن بازدید کنید.

خیابان حمرا

معبدهای تاریخی بعلک

یکی دیگر از یادگارهای قدیمی رومیان در لبنان، معبدهای تاریخی بعلک است. این مجموعه دارای چندین معبد مختلف از جمله معبد ژوپیتر، معبد باکوس و معبد ونوس است که هر کدام زیبایی و معماری خاص خود را دارند. در این معابد در فصل های خاصی از سال فستیوال‌های بین المللی قرون وسطایی برگزار می‌شود که یک تجربه متفاوت و هیجان انگیز برای هر شخص خواهد بود.