مالزی یکی از مقاصد گردشگری محبوب ایرانیان است. کشوری پیشرفته، زیبا و مسلمان‌نشین که شما را به دنیایی متفاوت از جهان خود دعوت می‌کند. همه چیز در مالزی متفاوت است و برای کسانی که می‌خواهند اولین تجربه سفر خارجی خود را داشته باشند، هم فال است و هم تماشا. آب و هوای استوایی، طبیعت سبز و متفاوت، شهرهایی پیشرفته با هتل‌ها، مراکز خرید و ساختمان‌های چشم‌گیر و انواع تفریحات پرنشاط و درجه یک همه باعث می‌شود که در مالزی هم کلی کیف کنید و هم کلی تجربه به دست آورید. شهربازی سان وی لاگون مالزی هم، به عنوان یکی از پرطرفدارترین جاذبه‌های گردشگری کشور مالزی، حتما به وجدتان خواهد آورد.

saadatrent

 

این پارک برای چندین و چند بار به عنوان بهترین پارک آبی جهان و بهترین جاذبه گردشگری کشور مالزی شناخته شده است و با بخش‌های مختلف، هر آنچه که بخواهید، از نشاط و سرگرمی‌های خانوادگی گرفته تا هیجان و ترس، به شما تقدیم خواهد کرد. با سفرزون همراه باشید تا شهربازی سان وی لاگون مالزی را به طور کامل به شما معرفی کنیم:

پارک سان وی لاگون کجاست؟

شهربازی سان وی لاگون
شهربازی سان وی لاگون

شهربازی سان وی لاگون مالزی، مجموعه‌ای ۳۵ هکتاری و بسیار زیبا است که سالانه حدود دو میلیون گردشگر را به خود جذب می‌کند. این پارک در محله پتالینگ جایا با فاصله‌ای ۱۵ دقیقه‌ای از مرکز کوالالامپور و در کنار یکی از مراکز خرید مورد توجه گردشگران واقع است. سان وی لاگون دارای ۶ بخش جداگانه است که برای همه اعضای خانواده با هر سلیقه‌ای کاملا مناسب است: یک پارک موضوعی با نام نیکلدیون لاست لاگون؛ پارک آبی هیجان‌انگیزی که چند تا از بهترین سرسره‌های دنیا را در خود جای داده ست؛ شهربازی که برای بچه‌ها و بزرگترها بسیار مهیج خواهد بود؛ باغ وحشی با گونه‌های متنوع حیوانات؛ پارک هیجان که باعث می‌شود از ته دل جیغ بکشید و پارک وحشت که حسابی شجاعتتان را به چالش می‌کشد.

سان وی لاگون مالزی
سان وی لاگون مالزی

این پارک که در سال ۱۹۹۲ افتتاح شده است، تا به حال افتخارات زیادی به دست آورده است. شهربازی سان وی لاگون مالزی در سال‌های مختلف به عنوان بهترین جاذبه آسیا انتخاب شده است. قرارگیری در میان ۳ پارک آبی برتر جهان، بهترین پارک تفریحی کودکان، بهترین پارک موضوعی مالزی و … همه تنها تعدادی از جوایز و افتخارات این پارک بزرگ و حیرت‌انگیز است. اگر می‌خواهید از بزرگ‌ترین سرسره آبی جهان، ووووزلا سر بخورید یا در بزرگترین ساحل مصنوعی موج‌دار جهان قدم بزنید و موج‌سواری کنید باید به سان وی لاگون بیایید.

مطمئن باشید برای گشت و گذار در تمام بخش‌های این پارک و لذت بردن از تمام تفریحاتش حتی یک روز کامل هم کافی نخواهد بود. پس اگر راهی کوالالامپور می‌شوید یا دلتان می‌خواهد مقصدی برای سفر بعدی‌تان انتخاب کنید، پارک مهیج، زیبا و سبز سان وی لاگون مالزی را از دست ندهید. در ادامه بخش‌های مختلف این پارک را به شما معرفی خواهیم کرد:

شهربازی سان وی لاگون ، محیطی مناسب برای تفریحی خانوادگی

پارک سان وی لاگون
پارک سان وی لاگون

این شهربازی، یکی از بهترین بخش‌های پارک سان وی لاگون است که می‌توانید با خانواده در آن حسابی خوش بگذرانید. طولانی‌ترین پل معلق مالزی در همین شهربازی قرار دارد. این پل معلق ۴۲۸ متر طول دارد و می‌توانید از بالای آن منظره زیبای پارک را با لذت تماشا کنید و از هیجان قدم‌هایی لرزان بر روی پل معلق لذت ببرید. بازی‌های هیجان‌انگیز دیگری هم در شهربازی سان وی لاگون مالزی وجود دارد. در بازی انتقام دزدان دریایی سوار بر کشتی دزدان دریایی هیجان یک روز طوفانی را تحربه می‌کنید و از چرخش ۳۶۰ درجه کشتی آدرنالین خونتان حسابی بالا می‌رود. بر روی ترن هوایی هیجان‌انگیز شهربازی هم گوشتان پر از صدای جیغ خودتان و اطرافیانتان می‌شود و سرعت را در ارتفاع زیاد تجربه می‌کنید.

پارک سان وی لاگون
پارک سان وی لاگون

شهربازی سان وی لاگون مالزی برای کودکان هم کم نگذاشته است و انواع بازی‌های هیجان‌انگیز کودکان را در اختیار شما و خانواده قرار می‌دهد. تاب گردان سان وی لاگون از آن بازی‌هایی است که می‌توانید در کنار کودکتان سوار شوید و لذت ببرید. می‌توانید در دیگ آپاچی‌ها هم بنشینید و نوع خاصی از چرخ و فلک را تجربه کنید. کندی لند هم محوطه بازی کودکان با کلی وسایل بازی هیجان‌انگیز است که ساعات کودکان را شادتر می‌کند.

شهربازی سان وی لاگون مالزی
شهربازی سان وی لاگون مالزی

شهربازی سان وی لاگون مالزی بخش دیگری هم به نام غرب وحشی دارد که شما را به گشت و گذار در امریکا دعوت می‌کند. می‌توانید در بازی رودخانه خروشان گرند کنیون خود و دوستانتان را سوار بر قایقی کوچک بر روی رودخانه خروشان گرند کانیون تصور کنید و از هیجان و نشاط از ته دل بخندید. در بازی کلرادو اسپلش سوار سرسره آبی بلندی می‌شوید و از فراز و فرود مهیجش لذت خواهید برد. در بوچ کسیدی ترایل هم می‌توانید با خانواده سوار این تاب چرخشی بشوید و لذت ببرید. هر کدام از بخش‌های مختلف شهربازی سان وی لاگون با تم و نام‌های مخصوص برای خود دنیایی دارد که وقتی بعد از یک روز پرنشاط بالاخره پارک تعطیل می‌شود و شما هم می‌توانید دل بکنید و بیرون بیایید احساس می‌کنید سفری متفاوت و مهیج را پشت سر گذاشته‌ا‌ید که بسیار بیشتر از یک روز زمان برده است.

تم پارک نیکلیدون لاست لاگون، تجربه‌ای شاد در کنار شخصیت‌های کارتونی

شهربازی سان وی لاگون
شهربازی سان وی لاگون

کوالالامپور، شهری با برج‌های مبهوت‌کننده زیبا و بزرگراه‌های چشم‌گیر، درست بیخ گوشتان است اما اینجا دنیای زیبای پارک سان وی لاگون است. دنیایی سبز با درختان سر به فلک کشیده‌ که شما را به یاد جنگل‌های انبوه استوایی می‌اندازد. این تازه آغاز ماجراست. نیکلیدون لاست واگون پارکی موضوعی است که با تم برنامه‌های مختلف شبکه ای امریکا تزئین شده است و هم برای کودکان و هم برای بزرگسالان بسیار جذاب خواهد بود. در این پارک شخصیت‌های مختلف کارتونی در ساعات گوناگون به میان مردم می‌آیند و برنامه‌های جذابی اجرا می‌کنند که برای کودکان بسیار جالب توجه است. در این بخش از پارک سرسره‌های آبی مختلفی هم وجود دارد که هر کدام برای خود دنیایی از هیجان است:

بخش آبی باب اسفنجی
بخش آبی باب اسفنجی

بخش آبی باب اسفنجی( spongebob splash advanture)، محیطی با تم کارتون پرطرفدار باب اسفنجی است که تمام اعضای خانواده با قد بیشتر از ۱ متر می‌توانند در آن در کنار باب اسفنجی، با سرسره‌ها، فواره‌ها و آبشارها بازی کنند و لذت ببرند. در سرسره مانسون ۳۶۰ (monsoon 360) سقوط آزاد با سرعتی نزدیک به ۶۰ کیلومتر بر ساعت را در سرسره‌ای مهیج تجربه می‌کنید و می‌توانید حسابی جیغ بکشید. در بخش کودکانه شالاپ شلوپ (splish splash) هم، کودکان می‌توانند با آب که از آسمان و زمین به اشکال مختلف به سر و صورتشان می‌ریزد بازی کنند و لذت ببرند.

شهربازی سان وی لاگون
شهربازی سان وی لاگون

در سرسره کوبارانگو ( KUBARANGO) هم تجربه سر خوردنی باحال از مسیری پرپیچ و خم را خواهید داشت و در کنار هم حسابی می‌خندید. در سرسره خشم جنگل ( jungle fury) می‌توانید در کنار دوستان یا اعضای خانواده بر روی تیوبی گرد بنشینید و از سرسره‌ای پرپیچ و خم سر بخورید و کیف کنید.

بخش‌های دیگر این پارک موضوعی در شهربازی سان وی لاگون مالزی حس جستجوگری و کنجکاوی را بیشتر برایتان تداعی می‌کند. در بخش سرسره‌های باستانی با سرسره‌هایی روبرو می‌شوید که شما را به کاوشی هیجان‌انگیز در میان درختان می‌برند و با شکل و شمایل موجودات باستانی و ترسناک حس کاوشگری را بیشتر در شما زنده می‌کنند. سرسره کبرا کریک ( Cobra Creek)، بوآی کانستریکتور(Boa constrictor) و کروکدیل(Crocodile Gully)هم در این بخش وجود دارد که هیجان را برای شما و خانواده‌تان به اوج خواهد رساند.

پارک آبی سان وی لاگون
پارک آبی سان وی لاگون

در دره کرگدن (Hippo Valley) که همه رودهای پارک آبی به آن می‌ریزند می‌توانید زیر فشار قوی آب حسابی آب‌بازی کنید. سپس می‌توانید از پلکان عجایب ( Wonder Steps) بالا بروید و از منظره بی‌نظیر پارک لذت ببرید و در کمپ جستجوگران (Explorer’s Campsite) استراحت کنید یا پیک‌نیکی لذت‌بخش را در این بخش تجربه کنید. اگر هم اهل نشستن و استراحت نیستید و نمی‌خواهید فرصت اکتشاف این پارک بی‌نظیر و زیبا را از دست بدهید به مسیر کاوشگران (  Explorer’s Trail) پا بگذارید. مسیری طولانی در میان جنگل که با رودهای خروشان، تالاب‌های مرموز و مناظری نفس‌گیر و خیره‌کننده حتما حس زیبایی‌شناسی و کنجکاوی‌تان را ارضا خواهد کرد.

پارک آبی سان وی لاگون مالزی، معروف‌ترین و محبوب‌ترین بخش پارک

پارک سان وی لاگون
پارک سان وی لاگون

خب، خیلی‌ها از شهربازی سان وی لاگون مالزی تنها پارک آبی‌اش را می‌شناسند. این پارک آبی پرافتخار از آن بخش‌هایی است که اصلا نباید از دستش بدهید. چند از خاص‌ترین و جذاب‌ترین وسایلی که می‌توانید در پارک‌های آبی سراسر جهان با آن بازی کنید در این پارک آبی مهیاست. سرسره‌هایی متنوع و هیجان‌انگیز که می‌توانید حسابی از بازی با آن‌ها لذت ببرید. بخش‌های مختلف پارک آبی سان وی لاگون را با نام‌های افریقایی نام‌گذاری کرده‌اند تا جنگل‌های استوایی افریقا را برای شما تداعی کند.

سان وی لاگون مالزی
سان وی لاگون مالزی

یکی از سرسره‌های محبوب پارک آبی سرسره چالش کنگو (Congo Challenge) است که شما را پس از طی مسیری پر پیچ و خم مانند رودخانه کنگو با سر به داخل آب پرت می‌کند. دیگری سرسره صعود کامرون( Cameron Climb) است که در آن از ارتفاع ۱۵ متری سقوط می‌کنید و حسابی لذت می‌برید. در سرسره مارپیتون ( Africa pythons) هم انگار با یکی از دوستانتان توسط مار پیتونی بلعیده شده‌اید و مسیر پرپیچ و خمی را طی می‌کنید. اما اگر می‌خواهید یکی از بزرگترین و مرتفع‌ترین سرسره‌های آبی دنیا را تجربه کنید باید سوار ووووزلا (Vuvuzela) شوید. از برجی ۱۱ طبق می‌پرید و درون آبراه پرپیچ و خمی می‌افتید که شما را به درون سرسره قیفی هیجان‌انگیزی  پرتاب می‌کند که دهان ووووزلای هیولاست. سرسره زیمباوه کوچک ( Little Zimbawe) هم سرسره‌ای جذاب برای کودکان است.

پارک آبی سان وی لاگون
پارک آبی سان وی لاگون

یکی دیگر از تفریحات خاص پارک آبی سان وی لاگون مالزی سینما واترپلکس ۵ بعدی است. با ورود به این سینمای ۵ بعدی علاوه بر افکت‌های ویژه‌ای که در سینماهای ۵ بعدی دیگر وجود دارد بر روی شما آب هم پاشیده می‌شود و افکت‌هایی مانند مه، غبار، نور، لیزر و … هم باعث می‌شود شما احساس کنید دقیقا در همان فضای فیلم هستید و بیشتر لذت ببرید. ساحل موج‌دار کم‌نظیر پارک آبی هم یکی دیگر از بخش‌های اعجاب‌انگیز شهربازی سان وی لاگون مالزی است. تصورش را بکنید. ساحلی دست‌ساز به وسعت ۱۲ هزار متر مربع که گشت‌زنی و تفریح در آن لذتی معادل با لذت نشستن در ساحل دریا دارد. دستگاه موج‌ساز این ساحل مصنوعی، موج‌هایی به ارتفاع ۸ متر تولید می‌کند که جان می‌دهند برای موج‌سواری. چه حرفه‌ای باشید چه یک موج‌سوار آماتور، حتما در این ساحل، این لذت بی‌نظیر را تجربه کنید.

پارک هیجان سان وی لاگون ، برای انواع بازی‌ها و ورزش‌های مهیج

شهربازی سان وی لاگون
شهربازی سان وی لاگون

خب اگر این همه هیجان برایتان کافی نبوده است و از آن‌هایی هستید که دلتان می‌خواهد هر کجا که هستید پرهیجان‌ترین فعالیت‌ها را تجربه کنید  از بین بخش‌های مختلف شهربازی سان وی لاگون مالزی، پارک هیجان یا اکستریم پارک را انتخاب کنید. در این پارک می‌توانید سوار بر طولانی‌ترین زیپ‌لاین مالزی با طولی حدود ۲۰۰ متر در هوا معلق بمانید. همین طور در بانجی‌جامپینگ، هیجان سقوط آزاد را در محیطی به زیبایی شهربازی سان وی لاگون تجربه کنید. تجربه هیجان سرعت باورنکردنی با کارتینگ و پرش‌های پرسرعت در جاده‌ای ناهموار با موتور چهارچرخ هم از دیگر بخش‌های پارک هیجان است. ورزش‌های مهیج دیگری هم اینجا برایتان مهیاست: کایاک‌سواری، پینت‌بال، تیراندازی، صخره‌نوردی و … . اگر هیجان را در پس‌زمینه‌ای از آرامش می‌خواهید زمین گلف هم در اختیارتان است.

سان وی لاگون مالزی
سان وی لاگون مالزی

یکی از خاص‌ترین‌ بازی‌های شهربازی سان وی لاگون که در پارک هیجان فقط پرجرأت‌ترین‌ها را شیفته خود می‌کند بازی جی فورس ایکس است. مرتفع‌ترین اسلینگ شات آسیا، در این پارک منتظر شماست تا شما را با سرعتی باورنکردنی به آسمان پرتاب کند. سوار بر جی فورس ایکس می‌شوید، کمبرندتان را می‌بندید، به پایین کشیده می‌شوید و در یک آن رها می‌شوید. تصورش را بکنید که تنها در عرض دو ثانیه سرعتتان به ۱۲۰ کیلومتر بر ساعت می‌رسد و شاید حتی نتوانید جیغ بکشید.

پارک وحشت سان وی لاگون، ورود ترسو‌ها ممنوع

پارک وحشت سان وی لاگون
پارک وحشت سان وی لاگون

حالا که همه انواع هیجان را تجربه کرده‌اید شاید بد نباشد کمی هم بترسید. البته نمایش‌های ترسناک مخصوص پارک وحشت سان وی لاگون خیلی بیشتر از ” کمی” شما را می‌ترساند. این بخش به قدری ترسناک است که کودکان زیر ۷ سال به آن راه داده نمی‌شوند و کودکان بالای ۷ سال هم باید با بزرگتری به این بخش وارد شوند. در شهربازی سان وی لاگون مالزی در شب هالووین فستیوال شکار ترس هم برگزار می‌شود که ترسناک‌ترین فستیوال در کل مالزی است.

یکی از برنامه‌های پارک وحشت، ماجراجویی شکارچیان روح است. در این ماجراجویی شما را با داستانی ترسناک از عمارت آلدرج در نیویورک آشنا می‌کنند و شما را هدایت می‌کنند تا از این موزه دیدن کنید. پس از خروج از موزه به سوی مترو نیویورک می‌روید و از آنجا سراغ رستوران چینی ژو خواهید رفت و در آخر هم پس از گشت زدن در ساختمان شوم هتل مرکادو در میدان تایمز نیویورک پایان ترسناک این گردش شوم را تجربه خواهید کرد.

باغ وحش سان وی لاگون مالزی، تجربه حضوری بی‌واسطه در کنار حیوانات عجیب

باغ وحش سان وی لاگون
باغ وحش سان وی لاگون

تا اینجای معرفی شهربازی سان وی لاگون مالزی باید متوجه شده باشید که هر کدام از بخش‌های این پارک جذابیت‌های ویژه خود را دارد. باغ وحش سان وی لاگون هم با ۱۵۰ گونه جانوری که از سراسر جهان جمع‌آوری شده است بسیار دیدنی خواهد بود. مخصوصا که در این باغ وحش شما می‌توانید از فاصله ای بسیار کم حیوانات را ببینید و بسیاری از آن‌ها را از نزدیک لمس کنید. نمایش‌های حیوانات هم بخش دیگری از برنامه‌های جالب این باغ وحش است که اگر وقت بگذارید و تماشا کنید خالی از لطف نیست.

باغ وحش سان وی لاگون
باغ وحش سان وی لاگون

هر کدام از حیوانات این باغ وحش در محیطی کاملا شبیه به زیستگاهشان زندگی می‌کنند و شما وقتی کنار این حیوانات قرار می‌گیرید احساس می‌کنید در دنیای آنها قرار گرفته‌اید. شیرها و ببرهای سفید، خرس آفتاب، دم عصایی، سمورآبی، پنتر یا پلنگ سیاه و … همه از حیواناتی هستند که ما با شنیدن نامشان دلمان می‌خواهد برای یک بار هم که شده از نزدیک ببینیمشان. پس این امکان را در باغ وحش زیبای سان وی لاگون از دست ندهید.

باغ وحش سان وی لاگون
باغ وحش سان وی لاگون

بد نیست بدانید که باغ وحش تورهای آموزشی مخصوصی هم دارد که در آن شما با زندگی ۱۵۰ گونه حیوانی که در باغ وحش زندگی می‌کنند بیشتر آشنا خواهید شد. این تورها عموما ۲ ساعت طول می‌کشد در آن علاوه بر دیدن از حیوانات و نمایش جالبشان، یک وعده غذایی، بازی با تاب گردان شهربازی، ماهیگیری با تور و فعالیت‌های جذاب دیگری در انتظارتان است. فقط باید تور را از روز قبل رزرو کنید.

رستوران‌ها و کافه‌های شهربازی سان وی لاگون مالزی

رستوران‌ها و کافه‌های شهربازی
رستوران‌ها و کافه‌های شهربازی

با توجه به اینکه یک روز کامل هم برای گشت و گذار در شهربازی سان وی لاگون کم است و قرار است با آن همه بازی و تفریح حسابی گرسنه شوید آشنایی با رستوران‌ها و کافه‌های این مجموعه هم خالی از لطف نست. مخصوصا که نمی‌توانید خوراکی با خودتان به داخل مجموعه ببرید. سان وی لاگون سه رستوران اصلی دارد: رستوران زولو کوپیتیام که فقط غذاهای مالایی سرو می‌کند. رستوران ساگار با غذاهای هندی و رستوران لایت هوس بیسترو با منویی از غذاهای آسیایی و غربی. ۸ فست فود هم در محوطه شهربازی سان وی لاگون مالزی وجود دارد که چند تا از برندهای مهم فست‌فود مثل برگر کینگ و سابوی هم در این میان به چشم می‌خورد. در هوای گرم مالزی هم بستنی و آبمیوه حسابی می‌چسبد. میان‌وعده‌ای لذت‌بخش را می‌توانید در ۹ کافه شهربازی سان وی لاگون نوش جان کنید.

امکانات شهربازی سان وی لاگون مالزی

برگزاری مراسم متنوع
برگزاری مراسم متنوع

شهربازی سان وی لاگون امکانات متنوع دیگری هم برایتان در نظر دارد. برگزاری مراسم متنوع، کنسرت‌ها و جشن‌های خانوادگی با بهترین کیفیت از این دست امکانات است. در بخش‌های مختلف پارک هم می‌توانید منتظر شخصیت‌های کارتونی مورد علاقه‌تان باشید تا برنامه‌های جذاب خود را اجرا کنند و شما هم بتوانید با آن‌ها ملاقات کنید. در اطراف این مجموعه هم هتل، داروخانه، مرکز خرید و هر آن چیزی که گردشگران به آن احتیاج دارند فراهم است تا گردش و تفریحی همه چیز تمام داشته باشید.

مسیر دسترسی

پارک سان وی لاگون
پارک سان وی لاگون

همان طور که در ابتدای متن هم اشاره کردیم شهربازی سان وی لاگون مالزی از مرکز شهر کوالالاپور فقط ۱۵ دقیقه فاصله دارد. مجموعه سان وی لاگون در ایالت سلانگور مالزی، منطقه پتالینگ جایا، بندر سان وی قرار گرفته است. دسترسی به این بندر از طریق ماشین شخصی به راحتی امکان‌پذیر است. ماشین را می‌توانید در پارکینگ هتل سان وی یا مرکز خرید سان وی پارک کنید. گزینه دیگر هم اتوبوس‌های سریع اقامتگاه سان وی است که برای پارک سان وی لاگون هم ایستگاهی دارد. این اتوبوس‌های رایگان از ۷ صبح تا ۹ و نیم شب آماده خدمت‌رسانی هستند. استفاده از مترو و ال آر تی پترو هم برای آن‌ها که اهل استفاده از وسایل نقلیه عمومی هستند ممکن است.

موقعیت شهربازی سان وی لاگون روی نقشه گوگل

قوانین شهربازی سان وی لاگون مالزی

سان وی لاگون مالزی
سان وی لاگون مالزی

بخش‌های مختلف پارک سان وی لاگون قوانین مختلف و متعددی دارد که در بین بسیاری از پارک‌های آبی و شهربازی‌های دنیا مشترک است. محدودیت سن و قد برای بسیاری از بازی‌های شهربازی وجود دارد. همچنین استفاده از لباس مناسب در پارک آبی که به جایی گیر نکند، دست و پا گیر نباشد و باعث خراش و خرابی سرسره‌ها نشود الزامی است. در پارک وحشت هم نمی‌توانید با لباس‌های خیس وارد شوید. این هم که دیگر لازم به ذکر نیست که رفتارهای آسیب‌زننده و خطرساز در همه جای شهربازی و پارک اکیدا مممنوع است. بردن خوراکی به داخل پارک هم ممنوع است و وسایلتان را هم باید در کمدهایی که اجاره می‌کنید نگهداری کنید.

سان وی لاگون مالزی
سان وی لاگون مالزی

برای ورود به پارک به شما مچ‌بندی می‌دهند که باید در حفظش کوشا باشید. چون شهربازی سان وی لاگون مالزی بسیار پرطرفدار است و ممکن است برای استفاده از هر کدام از سرسره‌ها مجبور شوید صف‌های طولانی را تحمل کنید، در بدو ورود می‌توانید مچ‌بندهای ویژه با هزینه بالاتر تهیه کنید تا لازم نباشد هیچ کجا در صف بایستید. برای تیوب‌هایی که استفاده می‌کنید و چند تا از بازی‌ها هم باید هزینه جاگانه‌‌ای از ورودی بپردازید. برای استفاده از بیشتر بازی‌های پارک هیجان هم، باید هزینه جداگانه پرداخت کنید.

سان وی لاگون مالزی
سان وی لاگون مالزی

در ضمن اگر به هر دلیلی امکان استفاده از هر کدام از سرسره‌ها وجود نداشت و یا به دلیل مناسب نبودن شرایط آب و هوایی نمی‌شد از قسمت‌هایی از پارک استفاده کرد طبق قوانین شما هیچگونه حق اعتراضی ندارید و پولتان را هم پس نمی‌دهند. شهربازی سان وی لاگون مالزی تخفیف‌های زیادی هم در نظر گرفته است از جمله تخفیف ورودی کودکان و تخفیف برای استفاده چند باره از پارک. شما می‌توانید با مراجعه به سایت پارک از ریز تخفیفات و هزینه‌ها و همین‌طور از برنامه‌های ویژه‌ای که در پارک برگزار می‌شود اطلاع حاصل کنید.

بهترین زمان رفتن به پارک سان وی لاگون

شهربازی سان وی لاگون مالزی
شهربازی سان وی لاگون مالزی

شهربازی سان وی لاگون مالزی، در کشوری استوایی قرار دارد که فصل‌های سال تاثیر چندانی در آب و هوای آن نخواهند داشت. در هر فصلی از سال که به مالزی بروید آب و هوا تقریبا گرم و شرجی است اما شاید بهتر باشد فصل باران‌های موسمی که از شهریور تا فروردین را در بر می‌گیرد کمی در رفتن به پارک تعلل کنید. این را هم در نظر بگیرید که ساعت کار پارک از ۱۰ تا ۱۸ است و پارک سان وی لاگون ظرفیت این را دارد که یک روز کامل در آن بچرخید و کیف کنید. پس حتما صبح اول وقت به پارک بروید.

سان وی لاگون مالزی
سان وی لاگون مالزی

شهربازی سان وی لاگون مالزی نمونه‌ای تمام عیار از یک جاذبه گردشگری امروزی است که با سعی و تلاش مردم مالزی توانسته است گردشگران زیادی را به این کشور جذب کند. شما تا به حال به مالزی و پارک فوق‌العاده‌اش سفر کرده‌اید؟ کدامیک از بخش‌های پارک به نظرتان از بقیه جذاب‌تر می‌آید؟ آیا جاذبه گردشگری دیگری در جهان را سراغ دارید که به اندازه پارک سان وی لاگون مهیج و دوست‌داشتنی باشد؟ خاطرات و نظرات خود را با مخاطبان سفرزون به اشتراک بگذارید.


برای آشنایی بیشتر با دیدنی های مالزی کلیک کنید.

بگرد، بخند، زندگی کن
تور های سفرزون تور های سفرزون
تور های سفرزون تور های سفرزون