سایداسفر

اصفهان شهر شیرینی‌های خوشمزه است. افراد زیادی گز و سوهان این شهر را به عنوان سوغاتی برای نزدیکان خود خریداری می‌کنند. اما برای تهیه یک سوغاتی مناسب، باید به دنبال بهترین شیرینی فروشی اصفهان باشید. ما کار را برای شما آسان کرده‌ایم. در این مطلب ۱۰ شیرینی فروشی معروف این شهر به همراه آدرسشان را خواهید دید.

 

  1. گز نیکو منش

یکی از بهترین شیرین فروشی‌های اصفهان است که با کمک شیرینی پزان با تجربه و با استفاده از استانداردهای خارجی و داخلی فعالیت می‌کند. این فروشگاه از سال ۱۳۹۴ فعالیت خود را آغاز کرده و اکنون به عنوان یکی از معروفترین مکان‌های فروش گز و سوهان در اصفهان شناخته می‌شود.

آدرساصفهان، میدان نقش جهان، جنب عمارت عالی قاپو، پلاک ۷۰

 

  1. شیرینی عمو قناد

عمو قناد، یکی دیگر از شیرینی فروشی‌های اصفهان است که بهترین مدل‌های شیرینی خشک، خامه‌ای و انواع دسرها را در کنار سوغاتی‌های معروف این شهر به فروش می‌رساند. تمام محصولات این شیرینی فروشی با استفاده از مواد باکیفیت، تازه و مرغوب تهیه می‌شود. البته قیمت مناسب آنها را نیز نباید نادیده گرفت.

آدرساصفهان، خیابان نظر شرقی، کنار بانک مسکن

 

  1. گز کرمانی

معرفی بهترین شیرین فروشی اصفهان1

گز کرمانی در سال ۱۲۸۱ خورشیدی تاسیس شده و تا امروز توانسته کیفیت خود را روز به روز بهتر کند، تا جایی که به یکی از بهترین شیرینی فروشی‌های شهر اصفهان تبدیل شود. تجربه‌های قبلی به کار گرفته شده در پیشرفت این کسب و کار باعث شده تا سیستم‌های تولیدی آن روز به روز بهتر شده و نامش در سراسر دنیا شنیده شود. این شیرینی فروشی با ۱۲۰ سال قدمت، دارای چند شعبه مختلف در اصفهان است.

آدرساصفهان، چهارراه تختی، خیابان عبدالرزاق، دفتر و فروشگاه مرکزی گز کرمانی

 

  1. شیرینی نصف جهان

این فروشگاه در محله نقش جهان قرار گرفته و یکی از بهترین فروشگاه‌های مخصوص تولید کننده گز در این شهر است. به دلیل دسترسی آسانی که به این فروشگاه وجود دارد، اغلب مسافران برای خرید سوغات آن را انتخاب می‌کنند. کیفیت محصولات تولید شده توسط این شیرینی فروشی نیز در سطح بالایی قرار گرفته است.

آدرساصفهان، نقش جهان، خیابان باغ گلدسته، خیابان بهشتی نژاد

 

  1. شیرینی فروشی گلاب

در این شیرینی فروشی می‌توانید انواع خوردنی‌های شیرین و تازه را با بالاترین کیفیت خریداری کنید. به جز این امکان سفارش کیک‌های مختلف با تم‌های تولد، عروسی و … به آن نیز وجود دارد. اگر به دنبال خرید سوغاتی هستید، حتما گز، سوهان و مسقطی این فروشگاه را امتحان کنید.

آدرساصفهان، خیابان پنج رمضان، شیرینی فروشی گلاب

 

  1. شیرینی فروشی سادات

اگر از بومیان اصفهان در مورد شیرینی فروشی‌های باکیفیت شهرشان سوال کنید، مطمئنا سادات یکی از اسامی است که می‌شنوید. کیفیت و تنوع بالای محصولات، رفتار خوب پرسنل و قیمت مناسبی که در این فروشگاه وجود دارد، از ویژگی‌های مثبت آن است. فروشگاه سادات، امکان سفارش آنلاین شیرینی اصفهان را نیز در اختیار مشتریان خود قرار داده است.

آدرس: اصفهان، رهنان، خیابان کهندژ، بلوار امام رضا، خیابان شهدا

 

  1. شیرینی نیوشا اصفهان

شیرینی نیوشا اصفهان  نام یکی از قدیمی‌ترین فروشگاه‌های گز و شیرینی در اصفهان است. نزدیک به ۱۰۰ سال قدمت در این تولید کننده باعث شده تا تجربه زیادی را در زمینه تولید به دست آورده و در نهایت بتواند خود را در میان بهترین‌ها در شهر اصفهان جای دهد. داستان نیوشا برای اولین بار توسط حاج محمدحسین رفیعیان در سال ۱۲۸۸ آغاز و از آن زمان تا کنون رفته رفته بر کیفیت محصولاتش اضافه شد و شعبه‌های مختلفی را در سطح شهر ایجاد کرد.

آدرس: اصفهان، خیابان توحید شمالی، روبروی تالار فرشچیان

 

  1. شیرینی عمو نوروز اصفهان

یکی دیگر از معروفترین شیرینی فروشی‌های اصفهان است که تنوع بالایی از شیرینی‌های سنتی و مخصوص اصفهان را در خود جای داده است. این شیرینی سرا در خیابان عبادت اصفهان واقع شده و از ساعت ۹ صبح تا ۱۰ شب باز است. برای تهیه سوغاتی مخصوص اصفهان عمو نوروز به دلیل قیمت مناسب در کنار کیفیت بالا، می‌تواند انتخاب خوبی باشد.

آدرساصفهان، خیابان موحدی نیا

 

  1. شیرینی فروشی پانته ‌آ

معرفی بهترین شیرین فروشی اصفهان2

این شیرینی فروشی در نزدیکی بیمارستان شهید بهشتی اصفهان قرار گرفته و اکثر مردم این شهر آن را بهترین و درجه ۱ می‌دانند. علاوه بر کیفیت و تازگی، قیمت شیرینی‌های آن نیز در سطح مناسبی نسبت به فروشگاه‌های هم رده قرار گرفته است. پانته آ از ساعت ۹ صبح تا ۸ شب باز است.

آدرساصفهان، شهید مطهری، بین رهبران و صائب

 

  1. فروشگاه گز و شیرینی آریا

این فروشگاه، همانطور که از نامش پیداست، یکی از مکان‌های مخصوص تولید و فروش گز اصفهان است.انواع مختلف گز از گزهای لقمه‌ای، برشی، انگشت پیچ و … توسط ماهرترین شیرینی‌پزان تولید و به فروش می‌رسد. به دلیل معروفیت و فروش بالای محصولات آریا، تمامی گزها به صورت روزانه تولید شده و نرم هستند.این شیرینی فروشی در تمام روزها از ساعت ۸.۵ صبح تا ۹.۵ شب آماده خدمت رسانی به مشتریان است.

آدرساصفهان، میدان آزادی، خ هزار جریب، روبه روی دانشگاه

 

سفارش آنلاین شیرینی اصفهان یا خرید حضوری؟

برخی از فروشگاه‌های شیرینی فروشی اصفهان امکان خرید آنلاین را نیز برای مشتریان خود فراهم کرده‌اند. اما در این شرایط باید از کیفیت آنچه که خریداری می‌کنید، مطمئن باشید. لیستی که ما به آنها اشاره کردیم، شامل گروهی از شیرینی فروشی‌هایی است که می‌توانید روی کیفیتشان حساب کنید و در صورت نیاز با استفاده از سرویس اسنپ فود، شیرینی مورد نظرتان را در هر مکانی که هستید، تحویل بگیرید. شما هم اگر تجربه خرید شیرینی از فروشگاه‌های اصفهان را داشته‌اید، آن را با ما به اشتراک بگذارید.