سایداسفر

وقتی صحبت از شیراز و اصفهان به میان می‌آید، ناخودآگاه به یاد تاریخ، فرهنگ و معماری می‌افتیم. به همین دلیل است که این دو شهر همواره مقصد گردشگران بسیاری از سراسر جهان هستند. در این دو شهر، هتل های معروفی مانند هتل عباسی اصفهان و هتل زندیه به عنوان یکی از بهترین هتل های شیراز فعالیت می‌کنند. گردشگران می‌توانند در این هتل‌ها اقامت خاطره‌انگیزی داشته باشند. در این مطلب قصد داریم به هتل های معروف اصفهان و شیراز بپردازیم.

معروف‌ترین هتل های شیراز

در شهر شیراز هتل های زیادی فعالیت می‌کنند که در ادامه، به برخی از آن‌ها می‌پردازیم. همچنین برای رزرو هتل های شیراز می‌توانید از این لینک اقدام کنید.

هتل زندیه شیراز

هتل مدرن زندیه با حال و هوای ایرانی در قلب شهر شیراز و در مجاورت مجموعه تاریخی زندیه ساخته شده است. این هتل که با ظاهری منحصربه‌فرد و عمیقاً الهام گرفته از معماری تاریخی شیراز ساخته شده است، فضایی چشم‌نواز و آرامش‌بخش را برای مهمانان به ارمغان می‌آورد.

علاوه بر این، ارگ آجری سر به فلک کشیده، کاخ سلطنتی شگفت‌انگیز زند (موزه کنونی)، مسجد باشکوه با مناره‌های آبی لاجوردی درخشان و بازار وکیل باشکوه که از شمال به جنوب شهر امتداد دارد، همگی در دسترس مهمانان هتل زندیه هستند.

هتل هما شیراز

هتل هما شیراز یا هتل اینترکانتیننتال (قبل از سال ۱۳۵۷) یکی از بهترین هتل های شیراز به حساب می‌آید. موقعیت مکانی هتل عالی است؛ چراکه در منطقه‌ای آرام در نزدیکی مراکز تاریخی و تجاری شهر شیراز جای گرفته است. استانداردهای خدمات بین‌المللی در کنار مهمان‌نوازی اصیل شیرازی که شاخص‌ترین شخصیت مردم این شهر است را می‌توان در هتل هما شیراز تجربه کرد.

هتل بین‌المللی پارس شیراز

یکی دیگر از هتل های معروف اصفهان و شیراز هتل پارس شیراز است. هنگام اقامت در هتل بین‌المللی پارس، مهمانان می‌توانند به بسیاری از جاذبه‌های شیراز مانند حمام وکیل دسترسی راحتی داشته باشند. از امکانات هتل می‌توان به تهویه مطبوع، وای فای رایگان و مرکز تناسب‌اندام اشاره کرد.

این هتل دارای سرویس اتاق و دربان است. علاوه بر این، هتل بین‌المللی پارس با ارائه صبحانه رایگان، اقامت شما را دلپذیرتر می‌کند. برای مهمانانی که وسیله نقلیه دارند، پارکینگ رایگان نیز در دسترس است. اگر به دنبال کافه می‌گردید، از رستوران سنتی صوفی، کافه فردوسی یا کافه ژولپ دیدن کنید که همگی در فاصله کوتاهی از هتل بین‌المللی پارس قرار دارند.

شیراز همچنین به‌خاطر گالری‌های هنری بزرگ از جمله فروشگاه هنر هان و گالری هنر که فاصله چندانی با هتل بین‌المللی پارس ندارند، شهرت دارد.

معروف‌ترین هتل های اصفهان

در اصفهان شهر معماری و هنر، هتل های فوق‌العاده وجود دارند. هتل هایی مانند هتل عباسی اصفهان و هتل قصر منشی. در این بخش با این هتل‌ها آشنا می‌شویم. برای رزرو هتل های اصفهان اینجا کلیک کنید.

هتل قصر منشی اصفهان

یکی از بهترین هتل های اصفهان هتل قصر منشی است. پیدا کردن یک بوتیک هتل رمانتیک ایده‌آل در اصفهان کار سختی نیست؛ اگر با هتل قصر منشی آشنا باشید! اتاق‌های هتل دارای یخچال، تهویه مطبوع و وای فای رایگان هستند. همچنین می‌توانید از برخی از امکانات رفاهی ارائه شده توسط هتل، از جمله سرویس اتاق و کافی‌شاپ استفاده کنید. علاوه بر این، مهمانان می‌توانند در طول بازدید خود از صبحانه رایگان هتل بهره‌مند شوند. برای مهمانانی که ماشین دارند، پارکینگ رایگان در نظر گرفته شده است.

بناهای دیدنی اطراف مانند مسجد شاه و کلیسای جامع وانک، هتل قصر منشی را به مکانی عالی برای اقامت در اصفهان تبدیل کرده‌اند. هتل قصر منشی یکی از هتل های معروف اصفهان و شیراز به حساب می‌آید.

اگر به دنبال رستوران فرانسوی هستید، به کافه لاجورد که فاصله چندانی با هتل قصر منشی ندارد، سری بزنید. از دیگر جاذبه‌های اصفهان می‌توان به میدان نقش جهان، مسجد شاه و مسجد شیخ لطف‌الله اشاره کرد.

هتل قصر منشی بهترین‌های اصفهان را در دسترس شما قرار می‌دهد و اقامتی آرام و لذت‌بخش را برای شما رقم می‌زند.

هتل های معروف اصفهان و شیراز1

هتل عباسی اصفهان

یکی دیگر از هتل های معروف اصفهان و شیراز هتل عباسی است. این هتل یک انتخاب عالی برای مسافرانی است که قصد سفر به اصفهان را دارند. در این هتل، محیطی جذاب و امکانات مفیدی برای بهبود اقامت مهمانان در نظر شده است.

با توجه به نزدیکی مکان‌های دیدنی محبوب مانند پل خواجو و کلیسای جامع وانک، مهمانان هتل عباسی می‌توانند به‌راحتی برخی از شناخته شده ترین جاذبه‌های اصفهان را از نزدیک ببینند. اتاق‌های مهمان دارای تلویزیون صفحه تخت، مینی بار و تهویه مطبوع هستند و هتل عباسی با ارائه اینترنت رایگان، آنلاین شدن را آسان می‌کند.

همچنین می‌توانید از برخی از امکانات رفاهی ارائه شده توسط هتل، از جمله دربان و سرویس اتاق استفاده کنید. علاوه بر این، مهمانان می‌توانند در طول اقامت خود از استخر و صبحانه رایگان لذت ببرند. به یاد داشته باشید که با اقامت در یکی از بهترین هتل های اصفهان، می‌توانید به رستوران‌های ایتالیایی، از جمله رستوران و کافه هرمس، کافه لیانا و کافه سینما سکانس دسترسی داشته باشید. از این لینک می توانید رزرو هتل عباسی اصفهان را به صورت آنلاین انجام دهید.

جمع‌بندی

در دو شهر زیبا و تاریخی اصفهان و شیراز همواره هتل های باکیفیتی در حال فعالیت بوده‌اند. از هتل های معروف اصفهان و شیراز می‌توان به هتل زندیه شیراز، هتل بین‌المللی پارس شیراز و هتل قصر منشی و هتل عباسی اصفهان اشاره کرد. برای رزرو این هتل‌ها و دیگر هتل های ایران می‌توانید به اپلیکیشن اسنپ تریپ رجوع کنید.