سایداسفر

عاشق بازی‌های آبی هستید؟ از شنا در استخر و لم دادن کنار دریا خسته شده‌اید؟ به‌دنبال ماجراجویی هستید؟ می‌خواهید هم به خارج از کشور سفر کنید و هم تنی به آب بزنید؟ به‌دنبال یک کشف جدید و هیجان‌انگیز هستید و می‌خواهید همراه با خانواده خوش بگذرانید؟ اگر پاسخ شما به تمام یا حتی یکی از سوالات بالا مثبت است، پیشنهاد سفرزون خرید بلیط بدروم و رفتن به پارک آبی بدروم است. اگر اطلاعاتی درباره‌ی این پارک و امکانات آن ندارید، این مطلب را تا آخر بخوانید و بعد برای خرید بلیط اقدام کنید. با ما باشید.

وقتی از پارک آبی بدروم حرف می‌زنیم، دقیقا از چه حرف می‌زنیم

سرسره‌های معروف پارک آبی بدروم
سرسره‌های معروف پارک آبی بدروم

«در زمینی به ابعاد ۴۰ هزار متر مربع، ۲۵ سرسره‌ی آبی، روخانه‌ای خروشان به طول ۳۵۰ متر، یک استخر مواج، ۴ استخر، یک جکوزی و ۳ رستوران فست فود کنارهم قرار گرفته‌اند.» بله! قابل حدس است که شگفت‌زده شده باشید. این‌ها تمامی مشخصات پارک آبی بدروم است و مطمئن باشید هیچ اغراقی صورت نگرفته است. پارک آبی بدروم یا (ددِمان) یکی از بزرگ‌ترین پارک‌های آبی ترکیه است. این پارک مناسب برای تمامی افراد خانواده و کاملا امن و ایمن و دقیقا منطبق بر استانداردهای جهانی ساخته شده است.

چطور خودمان را به پارک آبی بدروم برسانیم

نمایی کلی از پارک آبی بدروم با فضایی متنوع برای کسانی که هیجان و آرامش را در کنار هم می‌خواهند
نمایی کلی از پارک آبی بدروم با فضایی متنوع برای کسانی که هیجان و آرامش را در کنار هم می‌خواهند

تمامی هتل‌ها در بدروم تور پارک آبی را ارائه می‌دهند. اگر هم نخواستید همراه با تور هتل بروید در میدان اصلی شهر اتوبوس یا تاکسی به مقصد پارک آبی وجود دارد یا می‌توانید تورهای متفرقه را رزرو کنید. از طریق جستجو در اینترنت هم می‌توانید تورهای پارک آبی بدروم را بیابید و رزرو کنید. قیمت بلیط ورودی برای بزرگسالان و کودکان متفاوت است. برای کودکان حدود ۱۸ دلار و برای بزرگسالان حدود ۳۶ دلار است. این قیمت برای ورود به پارک است و هزینه‌ی غذا و نوشیدنی شامل آن نمی‌شود.


در سفرزون بخوانید: مراکز خرید بدروم : خرید دلپذیر در بهشت کرانه‌ی دریای اژه


تمامی رستوران‌های این پارک در ساعات کاری خدمات ارائه می‌دهند و استراحت و لم دادن روی سکوها و صندلی‌های آن‌ها آزاد است.

در پارک آبی بدروم چه هیجاناتی را تجربه می‌کنیم؟

نمایی از سرسره‌های پارک آبی بدروم که سرازیر شدن از آن پر از هیجان است
نمایی از سرسره‌های پارک آبی بدروم که سرازیر شدن از آن پر از هیجان است

در ۲۵ سرسره‌ی موجود در پارک سرسره‌های غول‌پیکری وجود دارند. یک سرسره‌ی بسیار مهیج چرخان هم وجود دارد که اوج هیجان را می‌توانید با آن تجربه کنید. سرسره‌های کوچک‌تری هم برای کودکان وجود دارد. همچنین، برای بچه‌ها بانجی جامپینگ مخصوص و امن هم وجود دارد و آن‌ها می‌توانند با هم‌سالان‌شان بازی و تفریح کنند. همان‌طور که در بالا اشاره شد، رودخانه خروشان به طول ۳۵۰ متر یکی از بزرگ‌ترین رودخانه‌های خروشان مصنوعی است. سقوط آزاد در دریاچه، گودال بزرگ با نورپردازی‌های جذاب و تیوپ کامیکازی با طراحی بسیار وسوسه برانگیزش از دیگر تفریحات این پارک جذاب است.

فضاهایی در پارک آبی بدروم که می‌توانید در آن‌جا آرامش را تجربه کنید
فضاهایی در پارک آبی بدروم که می‌توانید در آن‌جا آرامش را تجربه کنید

اگر شما خیلی اهل هیجان و ماجراجوئی نیستید و بیش‌تر ترجیح می‌دهید در ساحلی زیبا لم دهید و آفتاب بگیرید و مطالعه کنید، از پارک آبی بدروم ناامید برنخواهید گشت. ساحل‌های مصنوعی این پارک آبی متنوع و زیادند و شما می‌توانید بنا به ذائقه‌ی خود در یک از ان‌ها برای ساعت‌ها لم دهید و خلوت کنید. علاوه بر این‌ها، رستوران‌ها و کافه‌های متنوع با منوهای جذاب در این پارک آبی وجود دارند، با گشت و گذار در آن‌ها به‌راحتی می‌توانید از خجالت شکم‌تان در بیاید.

نکات مهم


  • حتما به مقدار کافی پول نقد همراه داشته باشید. ممکن است برای پیدا کردن عابربانک به مشکل بربخورید.
  • اکیدا توصیه می‌شود زیورآلات و وسائل گران‌قیمت خود را در هتل بگذارید و آن‌ها را با خود به پارک نبرید. به دو دلیل: هم در هنگام استفاده از وسائل تفریحی ممکن است باعث آسیب رساندن به شما بشوند، هم حین شنا یا استفاده از سرسره از گردن و دست‌تان بیفتند.
  • حتما ضد آفتاب، کلاه، حوله، عینک افتابی و در صورت علاقه روغن‌های برنزه کننده همراه داشته باشید. اگر فروشگاهی در پارک این‌ها عرضه کند، حتما خیلی گران‌تر از قیمت اصلی‌شان خواهند بود.
  • اجازه ندارید همراه با خود غذا و نوشیدنی به داخل پارک ببرید.
  • دوش‌های آب گرم و سرد در پارک وجود دارند و رایگان هستند. قبل از استفاده از استخرها و قبل از خروج از چارک حتما دوش بگیرید.
  • قبل از شنا، استفاده از سرسره‌ها، سوار شدن روی تیوپ‌ها و گودال‌ها غذای سنگین نخورید. ممکن است حال‌تان بد شود.
  • مراقب کودکان خود باشید. در کنار استخرها وسائل ایمنی برای شنای کودکان عرضه می‌شوند، حتما از آن‌ها استفاده کنید.
  • قبل از لم دادن زیر آفتاب حتما از کرم ضد آفتاب استفاده کنید.