سایداسفر

بازار بزرگ استانبول از قدیمی­‌ترین و بزرگ‌ترین بازارهای پوشیده در جهان است. قطعا این بازار را در سفر به استانبول نباید از دست داد. اگر عازم استانبول هستید تا در آن کمی از فضای سنتی بازار این شهر عکاسی کنید یا دوست دارید تجربه‌ی زیسته‌ی مشابهی با مردم این شهر داشته باشید، خوب است که در حوالی بازار بزرگ استانبول اقامت کنید. سفرزون در این مطلب بهترین اقامت‌گاه­‌های نزدیک به آن مکان را به شما معرفی می‌­کند تا درست در مرکز یک محله‌ی قدیمی زندگی کنید بدون آنکه حس یک توریست را داشته باشید.

آپارتمان­‌های کاتیرگا کُناک

 Catirga Konak Apartments مجموعه آپارتمان‌های زیبا در نزدیکی بازار بزرگ استانبول
Catirga Konak Apartments مجموعه آپارتمان‌های زیبا در نزدیکی بازار بزرگ استانبول

در خیابانی شیب­‌دار و طولانی، تراس‌­های آپارتمان­‌هایی را می‌بینیم که صورتی، سبز و قرمز هستند. فاصله‌ی این آپارتمان‌ها با بازار بزرگ استانبول با پیاده‌­روی فقط هفت دقیقه است. بعد از گذراندن یک روز و گشت در بازار بزرگ که دو مسجد و دو حمام ترکی دارد و بعد از گشتن در مغازه‌های طلا‌فروشی و ادویه به راحتی می‌توانید به آپارتمان خود در نزدیک بازار برگردید و تا قبل از شام به محل اقامت خود برگردید. بدون ذره‌­ای شلوغی و ترافیک در بالا و پایین این خیابان سنگفرش شده، می­‌توانید در بالکن دنج و گلکاری شده‌ی این آپارتمان بنشینید و از تماشای غروب آفتاب و دریای مرمره لذت ببرید.

موقعیت آپارتمان­‌های کاتیرگا کُناک روی نقشه گوگل


برای دریافت راهنمای سفر به استانبول کلیک کنید.


خانه‌ی کوچک ، جایی زیبا نزدیک به بازار بزرگ استانبول

 Mini House ، تجربه خانه‌های کوچک و شیک در استانبول
Mini House ، تجربه اقامت‌گاهی کوچک و شیک در استانبول

خانه‌ی کوچک (mini house) با بازار بزرگ استانبول ۶۵۰ متر فاصله دارد. مینی هاوس یک جای عالی برای سکونت توریست‌هاست. اتاق‌های این خانه‌ی کوچک با تختخواب­‌های جالب آن، اثاث و لوازم جانبی و مورد احتیاج و ارکیده‌ها و بشقاب‌های پر از میوه آماده‌ی پذیرایی از توریست­ها و گردشگران است. آشپزخانه‌ی نقلی مینی هاوس این امکان را به شما می‌دهد که برای خودتان خوراکی‌های خوشمزه درست کنید و در میدان سلطان احمد در عصرهای دل انگیز استانبول وقت بگذرانید؛ در این میدان در پارک دل انگیز سلطان احمد در عصرهای مملو از جمعیت می‌توانید بر روی نیمکت‌های دور پارک در کنارهای گل­‌های خوشبو بنشینید و با خوردن بورک‌­های خوشمزه‌ی ترکی یک عصر دل‌انگیز را تجربه کنید.

آدرس خانه‌ی کوچک روی نقشه گوگل

سوئیت­‌های کیوبز

Cube Suites ، اقامتگاه لوکس با مدیران خودمانی
Cube Suites ، اقامتگاه لوکس با مدیران خودمانی

این سوئیت­‌ها با طراحی آجری و نورپردازی خیالی و منحصر‌به‌فرد خود یک هتل کاملا راحت را با نمایی شیک و مدرن و معاصر به‌وجود آورده است. سوئیت‌های این مجموعه دارای یک تراس مسقف با ویویی رو به دریاست؛ مکانی فوق العاده برای گذراندن یک بعدازظهر دل‌انگیز با خوردن قهوه‌ی ترکی و چای سیب که توسط مالک صمیمی این مجموعه یوسف سرو می‌­شود. این مکان تنها هفت دقیقه با بازار بزرگ استانبول فاصله دارد. منطقه­‌ای که رستوران‌های شیک و باکیفیت ترکی دارد.

موقعیت سوئیت‌های کیوبز روی نقشه گوگل

هتل الحمبره اپارت

 Alhambra Apart Hotel
Alhambra Apart Hotel

الحمبره عمارتی سفید به سبک دوره‌ی عثمانی قرن ۱۹ است که تنها هشت دقیقه با پیاده‌روی از بازار بزرگ استانبول فاصله دارد. با‌وجود‌آنکه این هتل در بخش قدیمی شهر واقع شده مکانی کاملا آرام و دنج برای اقامت گردشگران است. رستوران محلی ارزان اورتاکلار را برای کباب ترکی گوشت بره، هوموس و نان ترکی آن حتما امتحان کنید. سپس در مسیر برگشت خود باقلوای پر از شیره‌ی عسل و فندق تهیه کنید و از خوردن آن لذت کافی ببرید.

آدرس هتل الحمبره اپارت روی نقشه گوکل

هتل آپارتمان امیرخان

Emirhan Inn Apart Hotel با نمایی رو به تنگه‌ی بسفر
Emirhan Inn Apart Hotel با نمایی رو به تنگه‌ی بسفر

سوییت­‌های هتل آپارتمان امیرخان با عتیقه و فرش‌­ها و پارچه­‌های ترکی مبله شده‌­اند. این اتاق­‌ها بالکن­‌هایی با منظره‌ی مناره‌­ها، مسجد و سواحل دریا دارد. قسمت قدیمی شهر در شبه جزیره‌­ای قرار دارد که توسط دریای مرمره و تنگه‌ی بسفر احاطه شده است و این مکان دقیقا در وسط این محله‌ی تاریخی واقع شده است. دسترسی این محل به بازار بزرگ استانبول بسیار آسان است. بعلاوه مسجد سلطان احمد معروف به مسجد آبی، مسجد ایاصوفیه و قسمت‌های قدیمی شهر در این منطقه است.

آدرس هتل آپارتمان امیرخان روی نقشه

لونا سوییت استانبول

 La Luna Suites Istanbul
La Luna Suites Istanbul

این سوییت­‌ها که تنها ۱۱ دقیقه با پیاده‌روی از بازار بزرگ استانبول فاصله دارد دقیقا در مرکز است و نکته‌ی مثبت در مورد محل این سوییت­‌ها این است که هنوز یک منطقه‌ی گردشگری شلوغ است. بنابراین شما در طول اقامت خود در این مکان حس یک شهروند استانبولی را دارید بدون آنکه احساس کنید که یک توریست هستید. میزبان صمیمی این مجموعه یاووز تجارب خودش را از رستوران­‌های محلی پیشنهاد می­‌کند. در عین حال که تمام سوییت­‌های این مجموعه روشن، باصفا و مدرن هستند اما سوییت‌­های طبقه‌ی بالا را برای خودتان رزرو کنید. این اتاق‌ها تراس‌­هایی مشرف به محله‌ی سلطان احمد و دریای مرمره دارد.

آدرس لونا سوییت استانبول روی نقشه


برای آشنایی بیشتر با دیدنی های استانبول کلیک کنید.


طبیعت گردی

طبیعت گردی

برای مشاهده‌ی تورهای طبیعت گردی سفرزون کلیک کنید.

null

تور استانبول

برای مشاهده‌ی تورهای استانبول سفرزون کلیک کنید.

null

تور یک روزه

برای مشاهده‌ی تورهای یک روزه سفرزون کلیک کنید.

null

تور چند روزه

برای مشاهده‌ی تورهای چند روزه سفرزون کلیک کنید.