محله مرزداران یکی از محله‌های محبوب و شناخته‌شده شمال غرب تهران است. محله‌ای پرطرف‌دار که افرادی زیادی سکونت در این محله را ترجیح می‌دهند. اگرچه این محله را به‌عنوان منطقه‌ای جوان می‌شناسند اما امکانات و دسترسی خوب آن به نقاط شهری مختلف باعث شده تا سکونت در آن بسیار پرتقاضا باشد. اگر ساکن این محله هستید یا رفت‌وآمد زیادی به این منطقه دارید، این مطلب از سفرزون می‌تواند شما را با بهترین رستوران های مرزداران آشنا کند. برای کسب اطلاعات بیشتر تا پایان همراه ما بمانید.

رستوران روکو پارک

رستوران های مرزدارانروکو پارک یکی از محبوب‌ترین رستوران‌های مرزداران است که با ۴.۶ امتیاز و چهار و نیم ستاره جزء برترین رستوران‌های این منطقه است. نظرسنجی‌های ثبت شده درباره رستوران خبر از کیفیت بالای غذاها، پیش‌غذاها و سرویس‌دهی رستوران می‌دهد. به‌خصوص سالاد مخصوص روکو که پرطرف‌دارترین گزینه در منو روکوپارک محسوب می‌شود.

طراحی داخلی محیط رستوران، فضای نشیمن، برخورد مناسب کادر رستوران و قیمت‌های معقول همه از ویژگی‌های خوب این رستوران است که باعث شده رضایت مشتریان را جلب کند. اگر می‌خواهید در مرزداران به یک رستورانی بروید که هم غذای خوب بخورید و هم قیمت غذاها سر به فلک نکشد، احتمالاً روکو پارک پیشنهاد خوبی است. تجربه آن را از قلم نیندازید.

آدرس: تهران، بلوار مرزداران، ۳۵ متری لاله، نبش لاله هشتم

شماره تماس: ۴۴۳۸۴۲۰۰ – ۰۲۱

در سفرزون بخوانید :
کافه های مرزداران: معرفی بیش از ۱۱ کافه‌ی برتر این منطقه

رستوران ایتالیایی جنارو

رستوران های مرزدارانرستوران ایتالیایی جنارو از رستوران‌هایی است که داشتن فضای باز و آزاد حسن انتخاب آن است. محیطی مناسب، گل‌کاری شده، در کنار قسمت سرپوشیده رستوران که مجموعه همه خوبی‌های یک رستوران را در کنار هم دارد. اخلاق و برخورد خوب کارکنان به‌خصوص گارسون‌های رستوران هم نکته مثبت دیگری است. بدون شک از چنین رستوران و فضایی باید انتظار یک غذای خوب را هم داشت که خب انتظار بی‌جایی هم نیست. کیفیت غذاها به‌خصوص پیتزاهای رستوران بسیار بالا است. قیمت باتوجه‌به این کیفیت غذاها قابل‌قبول است و ارزش یکبار رفتن دارد. حتی ممکن است رضایت شما از این رستوران تا جایی باشد که تبدیل به یکی از محبوب‌ترین‌ها شود. امتیاز جنارو بین رستوران های مرزداران ۴.۲ و چهارستاره است.

آدرس: تهران، بلوار مرزداران، ابتدای خیابان ناهید

شماره تماس: ۴۴۲۶۰۰۰۸ – ۰۲۱

رستوران مروارید

رستوران های مرزداران رستوران مروارید هم با ۳.۷ امتیاز و سه و نیم ستاره بین رستوران‌های محبوب مرزداران قرار دارد. رستورانی خوب که باتوجه‌به نظرسنجی‌های اخیری که از مشتریان این رستوران انجام شده، هنوز هم کیفیت غذاهای خود را حفظ کرده است. فضا و طراحی رستوران کمی قدیمی است که این می‌تواند یکی از نکات منفی آن باشد. اما یک نکته منفی دیگر هم در نظرهای گفته شده به چشم می‌خورد که از درخواست انعام کارکنان خبر می‌داد.

البته اینکه بخواهید به صورت داوطلبانه به کارکنان و گارسون‌‌های رستوران انعام بدهید نشان از قدردانی شما برای خدماتی است که دریافت کرده‌اید. اما این موضوع در این رستوران کمی حالت اجباری پیدا کرده است که روی خوشایندی ندارد. اگر نکته‌ای که گفتیم اهمیت چندانی ندارد باید بدانید که مشتری یکی از باکیفیت‌ترین رستوران‌ها خواهید شد. قیمت نسبت به غذاها و کیفیت کمی بالا است.

آدرس: تهران، بلوار مرزداران، بین یادگار امام و اشرفی اصفهانی

شماره تماس: ۴۴۲۴۹۹۶۸ – ۰۲۱

در سفرزون بخوانید :
رستوران های تهران ؛ آشنایی با بهترین رستوران‌های پایتخت

رستوران ایتالیایی ویند

رستوران های مرزداراناین رستوران هم یکی از رستوران های مرزداران است که غذای ایتالیایی سرو می‌کند. کیفیت غذاهای آن خوب، برخورد پرسنل مناسب و سرویس‌دهی سریع و به‌موقع است. علاوه بر کیفیت، حجم غذاهایی که در رستوران ویند نوش جان می‌کنید زیاد و ارزش خرید دارد. فضای داخلی محیط آرام، دلنشین و دنج است. می‌تواند برای میل کردن یک وعده غذای خانوادگی یا دوستانه گزینه خوبی باشد.

همچنین می‌توانید از فضای باز تراس هم استفاده کنید تا غذای خود را در یک محیط آزاد و راحت میل کنید. یکی دیگر از نقاط مثبت این رستوران حضور در اسنپ فود است. می‌توانید در هر زمان و هر مکانی که خواستید، از طریق اسنپ فود وارد صفحه ویند شوید، غذای محبوب و موردعلاقه خود را انتخاب کنید و با پرداخت هزینه، غذا را در محل تحویل بگیرید. به‌این‌ترتیب هر زمانی که بخواهید طعم لذیذ غذاهای ویند را بچشید. فقط کافی است اراده کنید از اسنپ فود وارد منو رستوران شوید، همه چیز برای خرید و چشیدن یک غذای به‌یادماندنی آماده خواهد بود. امتیاز رستوران ویند در نظرسنجی‌های گوگل ۴ از ۵ و چهارستاره است.

آدرس: تهران، مرزداران، بلوار آریافر

شماره تماس: ۴۴۲۰۴۰۴۹ – ۰۲۱

در سفرزون بخوانید :
رستوران های اکباتان | یک شکم گردی حسابی در غرب تهران

رستوران اصیل مرزداران

اگر می‌خواهید هزینه‌های غذا را در نظر بگیرید اما درعین‌حال یک غذای با کیفیت خوب و متوسط میل کنید، خب، رستوران اصیل مرزداران احتمالاً پیشنهاد خوبی می‌تواند باشد. کیفیت تمام غذاهای این رستوران متوسط رو به خوب است. قیمت‌ها مناسب است و همه چیز همان‌طور باید باشد که از یک رستوران خوب انتظار دارید. رستوران اصیل مرزداران با امتیاز ۳.۳ و سه و نیم ستاره جزء گزینه‌‌های متوسط و محبوب است.

آدرس: تهران، بلوار مرزداران، خیابان ایثار، روبه‌روی مسجد

در سفرزون بخوانید :
رستوران های گیشا | معرفی بهترین رستوران های شمال غرب تهران

جمع‌بندی

لیست رستوران‌های فعال در بلوار مرزداران بیشتر از این تعدادی است که از آنها صحبت کردیم اما در این مطلب از سفرزون تلاش کردیم تا بهترین و محبوب‌ترین رستوران‌های منطقه را به شما معرفی کنیم. به طور خلاصه نگاهی به رستوران های مرزداران انداختیم و گلچینی از پرطرف‌دارترین آنها را به شما معرفی کردیم. اگر ساکن مرزداران هستید یا می‌خواهید به این منطقه بروید، انتخاب از بین اسامی رستوران‌هایی که از آنها صحبت کردیم، کار را برای شما آسان خواهد کرد. این بار شما از تجربه خودتان برای ما بنویسید. تجربه خوردن غذا در کدام یک از این رستوران‌ها را داشتید و کدام مورد جلب رضایت شما را در پی داشت؟ اگر جای خالی یک رستوران باکیفیت را در این مطلب حس می‌کنید تجربه خود را با ما در بخش دیدگاه‌ها به اشتراک بگذارید تا در به‌روزرسانی‌های آینده از آنها هم صحبت کنیم.