سمنان یکی از استان‌های بزرگ ایران است. این استان جاهای مختلف دیدنی دارد که باعث می‌شود همه ساله گردشگران بسیاری از آن دیدن کنند. بسیاری برای بازدید از کویرهای زیبا و برخی دیگر برای مناطق حفظت شده عازم سمنان می‌شوند. به همین خاطر رستوران‌های متعددی در سمنان حضور دارند. در این مقاله قصد داریم تا بهترین رستوران های سمنان را به شما معرفی کنیم تا در انتخاب دچار مشکل نشوید. با ما همراه باشید تا این رستوران‌ها را بهتر بشناسید.

saadatrent

رستوران مجلس افروز

بهترین رستوران های سمنان

اگر از مردم محلی سمنان سؤال کنید که بهترین رستوران سمنان کدام است، قطعاً بسیاری به شما رستوران مجلس افروز را معرفی می‌کنند. این رستوران یکی از معروف‌ترین و بهترین رستوران های سمنان به حساب می‌آید. رستوران مجلس افروز دکوراسیون چندان خاص و لاکچری ندارد؛ اما کیفیت غذاهای آن در سطح بسیار عالی قرار دارند.

در این رستوران می‌توانید بهترین غذاها را با قیمت بسیار منصفانه میل کنید و همین موضوع باعث شهرت هرچه بیشتر رستوران مجلس افروز می‌شود. شاید حتی با دیدن قیمت‌ها متعجب شوید و با خودتان بگویید که آیا واقعاً کیفیت غذاهای رستوران مجلس افروز مطلوب است یا نه؟ اما بعد میل کردن غذا متوجه می‌شوید که سیاست مدیریت رستوران مجلس افروز، سود در فروش بالا است.

نشانی: سمنان، بلوار قدس، کنار هتل قدس

تلفن: ۰۲۳۳۳۳۴۱۴۴۲

رستوران دارچین

اگر از مسافرانی که حتی یک بار به سمنان سفر کرده‌اند سؤال کنید، قطعاً به شما می‌گویند که رستوران دارچین یکی از بهترین رستوران های سمنان است. حتی برخی آن را به‌عنوان بهترین رستوران شهر می‌شناسند. رستوران سنتی باغ شهر فضایی بسیار شیک و دوست‌داشتنی دارد.

وقتی که وارد فضای رستوران می‌شوید، ناخودآگاه جذب آرامش آن خواهید شد. این رستوران در مقایسه با رستوران مجلس افروز به‌مراتب شیک‌تر است. حتی غذاها بر‌خلاف رستوران مجلس افروز با دیزاین بسیار خاص و زیبا سرو می‌شوند. همه این‌ها در کنار کیفیت عالی باعث شده تا مشتریان بسیاری این رستوران را به‌عنوان بهترین رستوران سمنان انتخاب کنند. البته قیمت منوی رستوران دارچین کمی از رستوران مجلس افروز بیشتر است؛ اما این تفاوت چندان محسوس نخواهد بود. در این رستوران از دیزی تا انواع کباب را می‌توانید سفارش دهید و بعد غذا سری به کافه آن بزنید تا دسر نوش جان کنید.

نشانی: سمنان، میدان مشاهیر

تلفن: ۰۲۳۳۳۳۶۲۵۰۰

رستوران سنتی باغ شهر

بسیاری از ما عاشق میل کردن غذا در فضای باز هستیم. اگر شما هم جزو این دسته افراد به حساب می‌آیید، رستوران سنتی باغ شهر یکی از بهترین رستوران های سمنان برایتان خواهد بود. رستوران سنتی باغ شهر فضای سرپوشیده و روباز داخل باغ دارد. در فضای باغ آلاچیق‌های سنتی قرار داده‌اند و در بخش سرپوشیده انواع میز و تخت وجود دارد.

فضای باز باغ بسیار آرام و باصفا است. در هنگام شب، صدای جیرجیرک‌ها به گوش می‌رسد و می‌توانید از ارامش صدای باد در گوشتان لذت ببرید. البته فقط فضای باز و زیبای رستوران سنتی باغ شهر آن را به یکی از بهترین رستوران های سمنان تبدیل نمی‌کند. بلکه غذاهای این رستوران نیز کیفیت بسیار عالی دارند و در ازای آن باید قیمت منصفانه‌ای پرداخت کنید.

نشانی: سمنان، بلوار ۱۷ شهریور

تلفن: ۰۲۳۳۳۳۴۸۴۴۱

رستوران هتل ایرانگردی و جهانگردی

بهترین رستوران های سمنان

حتماً نام هتل‌های جهانگردی در ایران به گوشتان خورده است. این برند هتل‌های زنجیره‌ای تقریباً در تمامی شهرهای توریستی ایران شعبه دارد. ممسافران نیز این برند را به نام خدمات عالی با قیمت بسیار منصفانه می‌شناسند. رستوران هتل گردشگری سمنان نیز کیفیت بسیار عالی دارد و قیمت منصفانه‌ای بابت منوی خود دریافت می‌کند. این رستوران در سه وعده صبحانه، نهار و شام از مهمانان خود پذیرایی می‌کند. همچنین استفاده از رستوران برای عموم مردم آزاد خواهد بود.

رستوران هتل ایرانگردی و جهانگردی یک برند زنجیرهای است و هیچگاه نام خود را خدشه‌دار نمی‌کند. از‌این‌رو می‌توانید بابت کیفیت و تازگی مواد اولیه آسوده‌خاطر باشید. در ضمن باید بدانید که قیمت غذاهای این رستوران از سایر رستوران‌هایی که تا به اینجا به شما معرفی کردیم بهتر است. منوی رستوران هتل ایرانگردی و جهانگردی تنوع بالایی دارد و انواع غذاهای سنتی، ایرانی و بین‌المللی را شامل می‌شود.

نشانی: سمنان، میدان معلم، بلوار بسیج

تلفن: ۰۲۳۳۳۴۴۱۴۳۳

رستوران عمارت بادگیر

سمنان از جمله شهرهای کویری به حساب می‌آید. همانند شهرهای کویری دیگر از جمله یزد، در گذشته از سیستم بادگیر برای خنک‌کردن داخل خانه‌ها استفاده می‌کردند.  رستوران عمارت بادگیر در داخل یکی از همین عمارت‌های قدیمی که از بادگیر به‌عنوان سیستم خنک‌کننده استفاده می‌کردند قرار دارد. همین موضوع باعث شده تا نام رستوران عمارت بادگیر در لیست بهترین رستوران های سمنان قرار بگیرد.

فضای داخلی این رستوران بسیار زیباست. حتی مشتریان رستوران از آن برای گرفتن تصاویر یادگاری استفاده می‌کنند. قدمت این سازه به دوران قاجار باز می‌گردد. در رستوران نیز از میز و صندلی‌های چوبی ساده استفاده شده است. همان طور که می‌توانید تصور کنید، انواع غذاهای سنتی و ایرانی قدیمی در این رستوران سرو می‌شود.

نشانی: سمنان، میدان ابوذر

تلفن: ۰۲۳۳۳۳۶۴۱۰۲

خب دوستان عزیز سفرزون، با بهترین رستوران های سمنان به‌خوبی آشنا شدید. به نظرتان رستوران دارچین بهتر است یا مجلس افروز؟ آیا تجربه حضور در هر دو را داشته‌اید؟ اگر اینطور است، یک مقایسه از این دو انجام داده و با ما و سایر دوستان به اشتراک بگذارید.