شهر کرد یکی از زیباترین شهرهای ایران است که می‌توانید برای سفر انتخاب کنید. این شهر مرکز چهارمحال و بختیاری به حساب می‌آید و جاذبه‌های گردشگری بسیاری دارد. بد نیست پیش از سفر، بهترین رستوران های شهرکرد را بشناسید تا بتوانید برای هر وعده غذایی خود برنامه‌ریزی کنید. در این مقاله بهترین رستوران‌های این شهر را به شما معرفی خواهیم کرد.

رستوران شمال شهر

بهترین رستوران های شهرکرد

رستوران شمال شهر یکی از محبوب‌ترین و بهترین رستوران های شهرکرد به حساب می‌آید .به همین خاطر دارای دو شعبه مختلف در این شهر است. البته جالب اینجا که هر شعبه در یک سر شهر قرار ندارد. بلکه این دو شعبه در فاصله دو کوچه از هم واقع شده‌اند! دلیل آن است که شعبه اول بسیار شلوغ می‌شود و به همین خاطر یک شعبه دیگر افتتاح کردند. همین شلوغی نشان می‌دهد که کیفیت غذاهای این رستوران در سطح مطلوبی قرار دارد همچنین قیمت مناسبی را به مشتریان ارائه می‌دهد.

با توجه به حجم فروش رستوران شمال شهر، می‌توانید از بابت تازگی مواد اولیه نیز آسوده‌خاطر باشید. این رستوران فضایی خانوادگی دارد و دارای محیطی بسیار دوست‌داشتنی و دلنشین است. اگر به رستوران شمال شهر رفتید، بهتر است انواع کباب را سفارش دهید.

نشانی: شهرکرد، خیابان کاشانی،‌نبش کوچه ۶۳

تلفن: ۰۳۸۳۲۲۲۲۹۷۹

رستوران قصر

رستوران قصر شهرکرد در بلوار کاشانی و رو‌به‌روی دانشگاه علوم پزشکی قرار دارد. همیشه رستوران‌های رو‌به‌رو دانشگاه شلوغ هستند و قیمت مناسبی دارند. جالب اینجاست کیفیت غذاهای رستوران قصر آنقدر مناسب است که مشتریان غیردانشجو نیز از بخش‌های مختلف شهر برای میل کردن غذا به رستوران قصر می‌آیند.

این رستوران ظاهری ساده دارد و غذاهای خود را بدون تزئین خاص به‌صورت سنتی سرو می‌کند. با این حال آنقدر غذاهای رستوران قصر خوشمزه هستند که نمی‌توانید از آن بگذرید. قیمت منوی رستوران قصر نیز کاملاً دانشجویی تعیین شده و می‌توانید با خیال راحت غذاهای خوشمزه آن را سفارش دهید. چلو کباب بره رستوران قصر بی‌نظیر است و طعم بسیار عالی دارد.

نشانی: شهرکرد، بلوار کاشانی، رو‌به‌روی دانشگاه علوم پزشکی

سفره‌خانه فردوسی

سفره‌خانه فردوسی را می‌توان یکی از زیباترین و بهترین رستوران های شهرکرد دانست. اگر به حضور در فضایی زیبا علاقه دارید و ترجیح می‌دهید در فضایی زیبا و باصفا غذای خود را نوش جان کنید، بی‌تردید به سفره‌خانه فردوسی بروید. این سفره‌خانه در خانه‌ای قدیمی قرار دارد که قدمت آن به دوران قاجار باز می‌گردد.

فضای داخلی خانه را به‌خوبی بازسازی کرده‌اند. با ورود به داخل رستوران انگار ناگهان دلتان باز می‌شود. در میان عمارت، حوضی فیروزه‌ای به چشم می‌خورد که آن را با گلدان‌های شمعدانی طراحی کرده‌اند. در این رستوران انواع غذاهای سنتی شهرکرد سرو می‌شود. این رستوران را می‌توان قطعاً یکی از بهترین رستوران های شهرکرد دانست. در ضمن فراموش نکنید که داخل این رستوران موسیقی زنده سنتی نیز برنامه اجرا می‌کند.

نشانی: شهرکرد، چهارراه فردوسی

تلفن: ۰۳۸۳۲۲۵۴۳۵۵

رستوران قاشق نقره‌ای

رستوران قاشق نقره‌ای جزو رستوران‌های قدیمی شهرکرد نیست؛ اما در مدت کوتاهی توانسته مشتریان بسیاری جذب کند. این رستوران شاید همانند رستوران‌های قبلی که به شما معرفی کردیم شلوغ نباشد؛ اما کیفیت غذاهای آن در سطح مطلوبی قرار دارد و قیمت بسیار منصفانه‌ای را ارائه می‌دهد. اگر به‌دنبال غذایی خوشمزه و اقتصادی هستید، می‌توانید روی رستوران قاشق نقره‌ای حساب باز کنید.

نشانی: شهرکرد، خیابان کاشانی

سفره‌خانه چوبین

بهترین رستوران های شهرکرد

سفره‌خانه چوبین شاید بهترین رستوران شهرکرد نباشد؛ اما قطعاً باصفاترین سفره‌خانه در تمام شهرکرد به حساب می‌آید. این سفره‌خانه در فضایی دنج با محیط بسیار زیبا واقع شده است. فضای باز این رستوران دنج و دوست‌داشتنی بوده و اصلاً دلتان نمی‌خواهد از آن بیرون بروید. بخش‌هایی را همانند تخت‌های سنتی با کاهگل طراحی کرده‌اند.

فضای کلی سفره‌خانه نیز با کاهگل طراحی شده است. در حیاط می‌توانید شاهد گلدان‌های زیبا، آبنما و فضای سبز باشید. در این رستوران انواع غذاهای سنتی ایرانی از میرزاقاسمی و کشک بادمجان تا غذاهای اصیل چهارمحال و بختیاری سرو می‌شود. قیمت غذاهای این رستوران در سطح منصفانه‌ای قرار دارد. پس بی‌انصافی است که این سفره‌خانه را در لیست بهترین رستوران های شهرکرد قرار ندهیم.

نشانی: شهرکرد، خیابان باهنر، نبش کوچه ۵۰

تلفن: ۰۳۸۳۲۲۵۴۶۳۷

رستوران خوزستان

شهرکرد در استان چهارمحال و بختیاری است پس چه ارتباطی به خوزستان دارد؟ خب گویا این موضوع به شخص مدیریت رستوران ارتباط دارد و به دلایل شخصی این نام را انتخاب کرده است. در هر صورت رستوران خوزستان یکی از بهترین رستوران های شهرکرد به حساب می‌آید. بد نیست بدانید که این رستوران جزو قدیمی‌ترین رستوران‌های شهر نیز محسوب می‌شود.

کیفیت این رستوران همیشه عالی بوده و مشتریان ثابت خود را دارد. در این رستوران می‌توانید هم شاهد حضور گردشگران و هم شاهد مردم محلی باشید. همین موضوع اطر شما را از بابت کیفیت و اصالت این رستوران راحت می‌کند. در این رستوران از بهترین و تازه‌ترین مواد اولیه استفاده می‌شود. رستوران خوزستان انواع کباب، خوراک زبان، ماهیچه و ماهی‌های خوشمزه سرو می‌کند.

نشانی: شهرکرد، بین خیابان ولی عصر و فردوسی

تلفن: ۰۳۸۳۲۲۲۲۸۰۹

خب دوستان عزیز، با بهترین رستوران های شهرکرد هم آشنا شدید. به نظرتان بهترین رستوران این شهر کدام است؟ آیا رستورانی را می‌شناسید که در این لیست وجود نداشته باشد و بخواهید آن را به سایر دوستان معرفی کنیم؟ اگر اینطور است، نام و تجربه خود را در خصوص آن رستوران در بخش نظرات با ما و سایر دوستان به اشتراک بگذارید.