9.5
امتیاز

نکات مثبت

  • ۲۴۰ واحد پارکینگ بین طبقات دو تا ۷
  • دارای فودکورت با چهار رستوران شیک و لوکس
  • حضور نمایندگی‌ اصلی برندهای جهانی
  • سیستم اطفاء حریق
  • ویو عالی فودکورت به تهران از طبقه نهم
  • وجود سرویس بهداشتی در پاساژ
  • وجود خودپرداز در داخل پاساژ

نکات منفی

  • بیش از اندازه گران و لوکس
  • تنها ۲۶ واحد تجاری در این پاساژ مشغول به کار هستند
  • تنوع کم
  • عدم وجود امکانات رفاهی کافی
  • عدم وجود امکانات تفریحی و فرهنگی
سایدا سفر

تهران، این پایتخت شلوغ و پر هیاهو هر روز در حال پیشرفت است. زمانی که پا در محله‌های گران‌قیمت تهران می‌گذارید، انگار که در یک کشور اروپایی و امروزی قدم گذاشته‌اید. این رویه تا جایی ادامه داشته که می‌توان در همین تهران خودمان، پاساژهایی را پیدا کرد که از نظر لوکس بودن با پاساژهای خارج از کشور قابل رقابت هستند. چند سالی است با همین طرز فکر، پاساژ‌های لوکس، بزرگ و زیبایی در سطح شهر تهران ساخته شده‌اند. یکی از لوکس‌ترین پاساژها، مرکز خرید سام سنتر تهران نام دارد. این مرکز خرید بزرگ، لوکس و جنجالی در خیابان فرشته تهران، یعنی یکی از گران‌ترین محله‌های پایتخت قرار گرفته و مشتریان کاملا مخصوص به خود را دارد. پس با سفرزون همراه شوید تا این مرکز خرید لوکس را بهتر بشناسید.

مرکز خرید سام سنتر تهران، جزیره‌ای لوکس خارج از ایران

مرکز خرید سام سنتر
مرکز خرید سام سنتر

بسیاری از ساکنین مناطق گران قیمت تهران، برای خرید خود، عازم کشور‌های دیگر می‌شدند. دلیل آن هم تنها عدم حضور برند‌های لوکس جهانی در تهران بود. این مساله تا سال ۱۳۹۲ در تهران وجود داشت. اما در همان سال، پاساژی با نام مرکز خرید سام سنتر در تهران افتتاح شد. پاساژی که امروزه آن را به جرات لوکس‌ترین مرکز خرید تهران می‌توان لقب داد.

سام سنتر تهران

زمانی که پا به این مرکز خرید تهران می گذارید، انگار که وارد یک جزیره دیگر شده‌اید. جزیره‌ای که در خارج از ایران قرار دارد. معماری و دکوراسیون داخلی این مرکز خرید، کاملا در حد و اندازه پاساژهای روز اروپایی است. لوکس و لاکچری بودن را حتی می‌توان از در و دیوار این پاساژ متوجه شد.

در سفرزون بخوانید :
پاساژ گلدیس : پاساژ بزرگ و قدیمی غرب شهر

ایران مال تهران ، قطب گردشگری و پنجمین مرکز تجاری بزرگ جهان


برای دریافت راهنمای سفر به تهران کلیک کنید.


همه چیز درباره مرکز خرید سام سنتر تهران

مرکز خرید سام سنتر
سام سنتر تهران

این مرکز خرید در خیابان فرشته تهران قرار دارد. سام سنتر در ۹ طبقه ساخته شده اما تنها ۲۶ مرکز تجاری را در خود جای داده. همین موضوع نشان می‌دهد که شاید این مرکز خرید مکان مناسبی برای یک پاساژگردی ساده نباشد. فروشگاه‌های متنوعی در این مرکز خرید وجود ندارد و تنها باید به قصد خرید از برندهای بسیار لوکس و جهانی وارد اینجا شوید. البته در طبقه نهم این پاساژ، یک فودکورت بزرگ با چهار رستوران مجلل و لوکس قرار دارد. بسیاری از مشتریان تنها به خاطر استفاده از همین رستوران‌های با کیفیت و عالی عازم مرکز خرید سام سنتر تهران می‌شوند.

رستوران مرکز خرید سام سنتر
رستوران مرکز خرید سام سنتر

اما تنها ظاهر و فضای داخلی سام سنتر نیست که باعث شده آن را لوکس‌ترین پاساژ تهران بدانند. بلکه حضور برند‌های معتبر جهانی است که دلیل اصلی تبدیل این پاساژ به یک مرکز خرید مناسب برای سرمایه‌داران تهران است. جالب است بدانید که نمایندگی‌های اصلی برند‌هایی مثل تام فورد، گوچی، مون بلان، چروتی، جواهرات روژه، کت و شلوار میزورا، بولگاری، زگنا و غیره در این پاساژ حضور دارند. پس اگر شما هم به دنبال خرید یک برند اصلی هستید، تنها باید به سام سنتر تهران مراجعه کنید.

جاهای دیدنی اطراف مرکز خرید سام سنتر

موزه دکتر حسابی
موزه دکتر حسابی

پس از پاساژگردی در مرکز خرید سام سنتر ، نوبت این می‌رسد که کمی از جاذبه‌های اطراف آن لذت ببرید. اگر چنین قصدی دارید، باید بدانید که می‌توانید به موزه هنر یا باغ هنر سری بزنید. این باغ در خیابان دکتر حسابی و دقیقا رو به روی موزه دکتر حسابی قرار دارد. همچنین بازدید از موزه دکتر حسابی نیز خالی از لطف نخواهد بود. موزه موسیقی و موزه سینما هم در محدوده الهیه و خیابان ولیعصر قرار دارند. همچنین می‌توانید به مرکز خرید پالادیوم نیز مراجعه کنید که در خیابان مقدس اردبیلی (پیراسته سابق) قرار دارد.

مرکز خرید سام سنتر تهران
در سفرزون بخوانید :
مرکز خرید روشا ؛ لذت خریدی متفاوت در دل پایتخت

مرکز خرید اپال ؛ تجربه خریدی مدرن در فضایی سراسر رنگ و نور

اطلاعات بازدید از سام سنتر

ساعت کار: ۱۰ صبح تا ۲۲:۳۰ شب

هزینه بازدید: رایگان

آدرس سام سنتر : تهران، خیابان فرشته، مرکز خرید سام سنتر

دسترسی : شما می‌توانید از وسیله نقلیه شخصی، مترو، اتوبوس و تاکسی برا رسیدن به آنجا استفاده کنید.

  • وسیله نقلیه شخصی

برای رفتن به مرکز خرید سام سنتر تهران تنها کافیست خودتان را به چهار راه پارک‌وی برسانید. به این منظور می‌توانید از اتوبان صدر وارد مدرس شمال شده و زیر پل پارک وی، مسیر ولیعصر شمال را انتخاب کنید. به علاوه اینکه از سمت چمران شمال هم می‌توانید به همین شکل وارد خیابان ولیعصر شمال شوید. از آنجا که خیابان ولیعصر، جنوبی‌ترین نقطه تهران را به شمالی‌ترین نقطه آن وصل می‌کند، پس از هر جای تهران که وارد خیابان ولیعصر شوید، باید مسیر را به سمت شمال آنقدر ادامه دهید تا به پل پارک‌وی برسید. از آنجا اگر حدود ۸۰۰ متر به سمت شمال بروید، سمت راست خود خیابان فرشته را مشاهده می‌کنید. وارد خیابان فرشته شوید و کمی جلوتر مرکز خرید سام تهران را مشاهده خواهید کرد.

  • مترو

بهترین مسیر دسترسی به مرکز خرید سام سنتر تهران با مترو، پیاده شدن در ایستگاه قیطریه است. ایستگاه قیطریه در خط یک یا همان خط قرمز قرار دارد. فاصله ایستگاه متروی قیطریه تا سام سنتر حدود دو کیلومتر است. پس یا این فاصله را پیاده باید پشت سر بگذراید یا یک تاکسی بگیرید.

  • اتوبوس

اتوبوس بی آر تی ولیعصر دقیقا سر خیابان فرشته ایستگاه دارد. نام این ایستگاه محمودیه بوده و در خیابان ولیعصر قرار دارد. از آنجا هم می‌توانید پیاده یا با تاکسی به مرکز خرید سام سنترتهران برسید.

شماره تماس: ۰۲۱۲۲۰۱۷۵۳۴

آدرس مرکز خرید سام سنتر روی نقشه گوگل

مرکز خرید سام سنتر تهران
مرکز خرید سام سنتر تهران
در سفرزون بخوانید :
مرکز خرید سمرقند: تحفه‌ای کمیاب در غرب تهران

مرکز خرید سانا ، نگینی ارزنده در شمال تهران

چرا سام سنتر را باید انتخاب کنیم؟

مرکز خرید سام سنتر
مرکز خرید سام سنتر
مرکز خرید سام سنتر

خب سفرزونی عزیز، نظر شما در مورد مرکز خرید سام سنتر چیست؟ آیا به نظر شما وجود چنین پاساژ لوکس و شاخصی در تهران الزامی است؟ به نظرتان چند نفر می‌توانند از این مرکز، خرید کنند؟ اگر این همه سرمایه، صرف احداث یک پاساژ بزرگ و عامه پسند می شد، بهتر نبود؟ نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید. فراموش نکنید که ما منتظر نظرات شما هستیم.


برای آشنایی بیشتر با دیدنی های تهران کلیک کنید.