سایدا سفر

هتل‌های مجلل و گران‌قیمت و رستوران‌های لوکس در تمام شهرهای بزرگ جهان وجود دارند. این هتل‌ها و رستوران‌ها، مشتری‌های خاص و پروپا قرص خودشان را هم دارند. هزینه‌ی اقامت در چنین هتل‌هایی و یا صرف غذا در رستوران‌های درجه‌ی یک بسیار گران است، اما اگر این هتل‌ها و رستوران‌ها در شهر مسکو باشند، بیش‌تر از آنچه تصور می‌کنید گران هستند. براساس اعلام گروه اچ‌آرجی که هر سال میانگین قیمت‌های هتل‌ها را در سراسر جهان بررسی می‌کند، مسکو بیش‌ترین تعداد هتل‌های گران‌قیمت و لوکس دنیا را دارد. بهترین رستوران های مسکو هم شهرتی کمتر از هتل‌هایش ندارند؛ شهری که پر است از رستوران‌های لوکس و گرانی که با بهترین رستوران‌های اروپا رقابت می‌کنند. در ادامه با مجله‌ی سفرزون همراه باشید تا از گران‌ترین هتل های مسکو و عجیب‌ترین و لوکس‌ترین رستوران‌هایش برای‌تان بگوییم.

بهترین رستوران های مسکو و هتل‌های گران و افسانه‌ای آن ۲
مسکو بیش‌ترین تعداد هتل‌های گران‌قیمت و لوکس دنیا را دارد

گران‌ترین و بهترین رستوران های مسکو

بهترین رستوران های مسکو و هتل‌های گران و افسانه‌ای آن ۳
اقامت در هتل‌های زیبای مسکو و لذت یک سفر پرخاطره

از لوکس‌ترین و بهترین هتل های مسکو گفتیم، نوبتی هم که باشد وقت گفتن از گران‌ترین و عجیب‌ترین بهترین رستوران های مسکو است. در ادامه پنج تا از لوکس‌ترین بهترین رستوران های مسکو را به شما معرفی می‌کنیم.

رستوران توراندوت و یک تجمل کلاسیک

بهترین رستوران های مسکو و هتل‌های گران و افسانه‌ای آن ۳
توراندوت، از لوکس‌ترین رستوران‌های مسکو

یکی از بهترین و احتمالا مجلل‌ترین بهترین رستوران های مسکو  که به سبک باروک توسط معمار مشهور آندره دلوس و با هزینه‌ای در حدود ۵۰ میلیون دلار ساخته شد. ساخت این رستوران که گنجایش پذیرایی از ۵۰۰ مهمان را دارد، شش سال طول کشید. در این‌جا لذیذ‌ترین غذاهای تلفیقی آسیایی- اروپایی سرو می‌شود.

رستوران ماریو ، پاتوق قدیمی میلیونرها

بهترین رستوران های مسکو و هتل‌های گران و افسانه‌ای آن 4
سفر به مسکو یک سفر افسانه‌ای است

یکی از پاتوق‌های ثابت و قدیمی میلیونرها و چهره‌های مشهور روس؛ یعنی کسانی که می‌توانند هزینه‌ی گزاف این رستوران را بپردازند. در پارکینگ رستوران ماریو می‌توانید آخرین مدل‌های فراری را ببینید که توسط نیروهای مخصوص پلیس محافظت می‌شوند.  فضای داخلی این رستوران بسیار شیک است و یک تراس تابستانی فوق‌العاده زیبا دارد. غذای مخصوص سرآشپز رستوران ماریو  و رفتار پرسنل شما هر کسی را وسوسه می‌کند بارها و بارها به این‌جا برگردد.

رستوران وارواری ، یک جای منحصربه‌فرد

بهترین رستوران های مسکو و هتل‌های گران و افسانه‌ای آن ۵
برای تجربه‌ی صرف غذای بی همتا و خاطره‌انگیز به وارواری سر بزنید

اگر بخواهیم برای یکی از بهترین رستوران های مسکو صفت منحصربه‌فرد را به کار ببریم، آن رستوران بی‌تردید وارواری است. همه چیز در رستوران وارواری بینظیر است از غذاهای سنتی که با سلیقه و مهارت مخصوص سرآشپز آناتولی کام با تکینک‌های معاصر آماده می‌شوند تا دکوراسیون آن. فضای داخلی رستوران با طیفی از رنگ‌های قرمز تیره و مشکی، ترکیب شده با  قاشق و چنگال‌های نقره، فوق‌العاده جذاب و دیدنی است. با تم قرمز و مشکی و قاشق و چنگال های نقره. برای تجربه‌ی صرف غذای بی همتا و خاطره‌انگیز به وارواری سر بزنید.

رستوران سیکستی و یک نمای کم‌نظیر

بهترین رستوران های مسکو و هتل‌های گران و افسانه‌ای آن ۷
سیکستی در حال حاضر یکی از بلندترین رستوران‌های اروپا به شمار می‌رود

این رستوران در طبقه‌ی ۶۲ام برج فدراتسیا قرار دارد و نمای پانورامایی بی‌نظیر و نفس‌گیر از شهر مسکو در برابر چشمان‌تان قرار می‌دهد. سیکستی در حال حاضر یکی از بلندترین رستوران‌های اروپا به شمار می‌رود. منوی بین‌المللی این رستوران ترکیبی است از آشپزی روسی، ایتالیایی، فرانسوی و آسیایی، حاصل تجربیات سرآشپز کارلو گِرکو از سفرهایش به کشورهای مختلف و تأثیر گرفتن از فرهنگ‌های غذایی آن‌ها.

کافه پوشکین ، یادآور روسیه‌ی قدیم

بهترین رستوران های مسکو و هتل‌های گران و افسانه‌ای آن ۸
از قدیمی‌ترین رستوران‌های مسکو، کافه پوشکین است

از قدیمی‌ترین بهترین رستوران های مسکو است و پاتوق طبقات بالای جامعه. طراحی داخلی این کافه یادآور خانه‌های اشرافی قرن نوزدهم روسیه است. این رستوران به لطف کیفیت عالی غذا و سرویس‌دهی بی‌نقصش یکی از محبوب‌ترین بهترین رستوران های مسکو است  و جو روسیه‌ی پیش از انقلاب بلشویکی این رستوران، از طراحی منو تا دکور به سبک خانه‌های ییلاقی اشرافی‌اش، بسیار جذاب است. اگر دوست دارید برای یک بار مانند یک نجیب‌زاده‌ی روسی از شما پذیرایی شود و مانند تزار غذا صرف کنید، پوشکین مقصدی ایده‌آل است. اما فراموش نکنید میزتان را از قبل در این رستوران محبوب رزرو کنید.

مجلل‌ترین هتل های مسکو ، اوج زیبایی و آسایش

بهترین رستوران های مسکو و هتل‌های گران و افسانه‌ای آن ۹
تجربه‌ی رویا را در هتل‌های زیبای مسکو لمس کنید

از آن دسته گردشگرانی هستید که لذت و خوشی سفر برایتان مساوی است با اقامت در هتلی درجه یک، گران‌ترین هتل های مسکو بهترین انتخاب برای شما هستند. در ادامه درباره‌ی این هتل‌های فوق مجلل بخوانید. میانگین هزینه‌ی اقامت در این هتل‌ها حدود ۷۰۰ دلار است.

آرارات پارک هیات ، لوکس و زیبا

بهترین رستوران های مسکو و هتل‌های گران و افسانه‌ای آن ۱۰
یکی از لوکس‌ترین هتل های مسکو، آرارات پارک هیات است

یکی از لوکس‌ترین هتل های مسکو است که در قلب این شهر، خیابان نگلین‌نایا  قرار دارد و دسترسی آن به دیدنی‌ها و بهترین مراکز خرید هم عالی است. اتاق‌های هتل با ذوق و سلیقه‌ی تمام طراحی شده‌اند و اتاق کنفرانس مناسب و مجهز هم در این هتل وجود دارد. هتل آرارات پارک یکی از بهترین اسپاهای مسکو را دارد که همراه با استخر، سونا، حمام بخار، حمام رومی، باشگاه، بار میوه و اتاق‌های ماساژ ، یک پکیج سلامت و آرامش تمام عیار را در اختیار گردشگران قرار می‌دهد.

هتل بالتشوگ کمپینسکی ، یک جای تاریخی

بهترین رستوران های مسکو و هتل‌های گران و افسانه‌ای آن ۱۱
هتل بالتشوگ کمپینسکی، یک هتل تاریخی است

یکی از شاخص‌ترین هتل های مسکو است که در خیابان بالتشوگ، روبروی کاخ کرملین قرار دارد. اتاق‌های این هتل تاریخی که اواخر قرن نوزدهم ساخته شده، چشم‌انداز زیبایی از کاخ کرملین و  کلیسای جامع سنت‌بازل را در برابرتان قرار می‌دهد. هتل بالتشوگ ۲۲۷ اتاق  دارد که ۳۶ سوئیت مجهز و بی‌نظیر را هم شامل می‌شود.

گراند هتل مَریوت ، هتلی با تمام امکانات

بهترین رستوران های مسکو و هتل‌های گران و افسانه‌ای آن ۱۲
گراند هتل مَریوت، در مرکز شهر مسکو قرار دارد

هتل مریوت هم از جمله هتل های مسکو است که در مرکز شهر، بلوار پتروکا، و نزدیک به دیدنی‌ها و جاذبه‌های اصلی شهر قرار دارد. این هتل چندین ویژگی دارد که آن را حتی از هتل‌های هم‌رده‌اش متمایز می‌کند، مانند طراحی زیبا و چشم‌نواز، وجود یک مرکز اسپا و سلامت است و مهم‌ترین ویژگی که اختصاص یک خدمتکار شخصی برای هر اتاق است.

ریتزکارلتون مسکو ، یک هتل قرن نوزدهمی

تجربه‌ی یک سفر لوکس در هتل ریتزکارلتون مسکو

این هتل هم در دل شهر مسکو، در خیابان ورسکایا، در ساختمانی قرن نوزدهمی با معماری کلاسیک قرار دارد. مهم‌ترین ویژگی این هتل حفظ و زنده نگه‌داشتن سنت‌های روسی است؛ هنگام ورود به هتل به رسم قدیمی روس‌ها، نان سنتی به همراه کمی نمک به مهمانان تعارف می‌شود. ویژگی دیگر تزئیتات خاص اتاق‌ها با ترکیبی از چوب، مرمر و پارچه‌های نفیس است. این هتل علاوه‌بر اتاق‌های وسیع با متراژ ۴۵۲ متر، سه رستوران، یک لژ در پشت‌بام و چندین اسپا و استخر دارد.

هتل واسپا بارویخا ، گران اما مدرن

بهترین رستوران های مسکو و هتل‌های گران و افسانه‌ای آن ۱۴
هتل واسپا بارویخا از گران‌ترین هتل‌های مسکو است

یکی از گران‌ترین هتل های مسکو است که در دهکده‌ی لوکس بارویخا در ۲۰ کیلومتری مسکو قرار دارد. طراحی این هتل کاملا مدرن است و به تمامی جزئیات اتاق‌ها توجه زیادی شده است.

به جز این پنج هتل، هتل‌های چهار فصل، اینترکانتیننتال، رادیسون رویال، هیلتون لنینگرادسکایا هم از گران‌قیمت‌ترین و بهترین هتل های مسکو هستند که اغلب آنها در مرکز شهر قرار دارند و دسترسی مناسبی به جاهای دیدنی شهر دارند.