بهترین رستوران های فرمانیه را می‌شناسید؟‌  این محله یکی از منطقه‌های قدیمی شمال تهران است که قدمت زیادی دارد و از قدیم جزو بهترین و گران‌ترین مناطق تهران بوده است. محله کامرانیه در میانه منطقه فرمانیه، آن را به دو بخش شرقی و غربی تقسیم کرده است، فرمانیه شرقی از حدفاصل چهارراه فرمانیه تا چهارراه کامرانیه ادامه دارد و فرمانیه غربی از چهارراه کامرانیه تا سه را قیطریه در خیابان اندرزگو امتداد پیدا می‌کند.

saadatrent

در این منطقه خوش‌آب‌وهوا سفارت خانه‌های زیادی مانند باغ و سفارت ایتالیا، سفارت هلند، سفارت نروژ و… قرار گرفته است. علاوه بر سفارت خانه‌های زیاد و مهم، رستوران های فرمانیه هم جزو بهترین و جذاب‌ترین رستوران‌های شهر تهران هستند که ما در این مطلب سفرزون قرار است جذاب‌ترین رستوران های این منطقه را به شما معرفی کنیم. اگر در این منطقه زندگی می‌کنید و یا قصد رفتن به این محله زیبا را دارید، بهتر است با بهترین رستوران‌های آن آشنا شوید.

 

کافه رستوران بنلی لانژ

رستوران های فرمانیهاولین اسم در فهرست رستوران های فرمانیه است. «بنلی» یک برند موتورسیکلت ایتالیایی است و ایجا فعالیت خود را زیر نظر این برند آغاز کرده است. همان‌طور که از اسم ایتالیایی این رستوران مشخص است، منو این بنلی پر از غذاهای ایتالیایی است، و برای کسانی که علاقه‌مند به غذاهای بین‌المللی به‌خصوص غذاهای ایتالیایی هستند، این رستوران بسیار جذاب است. محیط این رستوران، طراحی مدرن و منحصربه‌فردی دارد که برای قرارهای دونفره، قرارهای مهم کاری و دورهمی‌های دوستانه و خانوادگی مناسب است. همچنین سقف این رستوران جمع شونده است و این ویژگی باعث شده این مکان جزو بهترین رستوران‌های روف گاردن تهران به شمار برود.

آدرس رستوران بنلی لانژ: اندرزگو، نبش وطن پور جنوبی، پلاک ۱۲/۱(مقابل مرکز خرید سانا) ، ساختمان بنلی

تلفن: ۰۲۱۲۲۲۱۴۱۴۰

در سفرزون بخوانید :
معرفی بهترین کافه های فرمانیه‌: از اصالت تا کافه‌نشینی

رستوران روشا (جاده ابریشم)

رستوران های فرمانیه رستوران آسیایی جاده ابریشم که در طبقه نهم مجتمع روشا قرار گرفته است فضای فوق‌العاده جذاب و متفاوتی دارد. دکوراسیون لوکس با تزیینات خاص که نمایشگر فرهنگ کشورهای آسیایی هستند این رستوران را از دیگر رستوران های فرمانیه متمایز می‌کند. علاوه بر فضای سربسته این مکان روف گاردن جذابی دارد که تجربه لذت بردن از غذای خوش طعم و تماشای منظره فوق‌العاده را برای شما فراهم می‌کند. منوی اینجا پر از غذاهای جذاب آسیایی از کشورهای کره، هند، چین و تایلند است. اگر عاشق تجربه‌کردن طعم‌های خاص هستید حتماً به این رستوران سر بزنید.

آدرس رستوران جاده ابریشم: خیابان فرمانیه، نبش عمار، مجتمع تجاری روشا، طبقه نهم و طبقه R

تلفن: ۰۲۱۲۲۷۵۸۵۲۵

در سفرزون بخوانید :
رستوران های تجریش: معرفی ۱۰ رستوران از بهترین رستوران های تجریش

 

در سفرزون بخوانید :
رستوران های لواسان: گشتی در محبوب‌ترین منطقه تهران

رستوران ستارگان شاندیز

رستوران های فرمانیهیکی دیگر از محبوب‌ترین رستوران‌ های فرمانیه ، رستوران ستارگان شاندیز است. این رستوران انواع غذاهای خوش طعم ایرانی را به شکل سنتی و در سینی‌های مسی سرو می‌کند. این رستوران علاوه بر فضای سربسته، فضای روباز هم دارد و برای دورهمی‌های خانوادگی مناسب است.

آدرس رستوران ستارگان شاندیز: چهارراه فرمانیه. نارنجستان هفتم. پلاک ۱۷

تلفن: ۰۲۱۲۶۱۱۰۴۷۳

در سفرزون بخوانید :
رستوران های تجریش: معرفی ۱۰ رستوران از بهترین رستوران های تجریش

 

رستوران بورسا کباب

رستوران های فرمانیهبورسا کباب نام یکی از محبوب‌ترین غذاهای ترکیه است و نام این رستوران ترکیه‌ای هم به نام این کباب خوش طعم نام‌گذاری شده است. این رستوران در دنیا شعبه‌های زیادی دارد و یکی از شعبه‌های آن در فرمانیه قرار دارد. در منوی این رستوران ترکیه‌ای انواع مختلف پیش‌غذا، کباب‌، سالاد، دسر و نوشیدنی‌های مختلف وجود دارد. همچنین فضای این رستوران شیک و زیباست و برای قرارهای دوستانه و یا دورهمی‌های خانوادگی مناسب است. اگر به غذاهای ترکیه‌ای علاقه‌مند هستید، حتماً به این رستوران سر بزنید.

 

آدرس رستوران بورسا کباب: پاسداران، پایین‌تر از چهارراه فرمانیه، برج آرتمیس، طبقه سوم

تلفن: ۰۲۱۲۶۲۵۳۲۰۵

در سفرزون بخوانید :
رستوران های میرداماد: انتخاب بهترین غذاها در مکان‌هایی فوق‌العاده

رستوران ماتادور

رستوران های فرمانیهیکی دیگر از بهترین رستوران های فرمانیه است. ماتادور (matador) یک کلمه اسپانیایی است و این رستوران هم مانند اسمش برای مشتریان غذاهای مختلف اسپانیایی را طبخ می‌کند. منوی این رستوران پر از غذاهای خوش طعم اسپانیایی است که با منوی رستوران‌های دیگر متفاوت است و  شاید غذاهای این رستوران را در رستوران‌های دیگر نبینید. علاوه بر غذاهای جذاب فضای این رستوران هم جذاب و مدرن است. همچنین تراس این رستوران یکی دیگر از ویژگی‌های جذاب این رستوران است که توجه مشتریان را به خود جلب می‌کند.

آدرس: فرمانیه، نارنجستان هفتم، مجتمع تجاری پارک سنتر، طبقه دوم

تلفن: ۰۲۱۲۲۸۰۰۸۲۲

۰۹۱۲۸۱۸۲۲۴۲

رستوران چاینا اکسپرس

رستوران های فرمانیهبه کسانی که عاشق سوشی و غذاهای چینی هستند رستوران چاینا اکسپرس را پیشنهاد می‌کنیم. این رستوران یکی از رستوران‌های خاص شمال تهران است که غذاهای چینی را باکیفیت بالا و طعمی عالی برای مشتریان طبخ می‌کند. علاوه بر طعم خوب، تزیین غذاهای چینی هم در این رستوران با دقت و ظرافت خاصی انجام می‌شود و لذت خوردن غذا را چندبرابر می‌کند. شما می‌توانید این غذاهای جذاب را به صورت بیرون بر سفارش دهید.

آدرس رستوران چاینا اکسپرس:  فرمانیه، خیابان آریا، مرکز خرید آریا

تلفن: ۰۲۱۲۶۱۱۳۱۸۷ – ۰۲۱۲۶۱۱۳۱۸۸

کافه رستوران سینتیا

رستوران های فرمانیهکافه رستوران سینیتا یک رستوران با فضایی زیبا و متنوع در میان رستوران های فرمانیه است که در آن انواع غذاهای بین‌المللی سرو می‌شود. طعم لذیذ غذاهایی که به زیبایی تزیین شده‌اند در محیط صمیمی این رستوران چندبرابر خوشمزه می‌شود.. یکی از ویژگی‌های جذاب این رستوران این است که  در طبقه روف گاردن قرار دارد و سقف آن متحرک هست. شما می‌توانید این رستوران برای قرارهای دونفره، دورهمی‌های خانوادگی و دوستانه انتخاب کنید.

آدرس رستوران سینیتا: خیابان پاسداران شمالی، پایین‌تر از چهارراه فرمانیه، مجتمع تجاری آرتمیس، طبقه دوم

تلفن: ۰۲۱۲۶۲۵۳۱۰۲

چطور به فرمانیه برویم؟

فرمانیه  در منطقه ۱ شهرداری تهران و شهرستان شمیرانات قرار گرفته است و از شمال به جماران، از جنوب به قیطریه، از غرب به حکمت و از شرق به کاشانک می‌رسد. دسترسی به این منطقه آسان است و برای رفتن به این منطقه می‌توانید از مترو یا اتوبوس استفاده کنید.

برای رفتن به فرمانیه با مترو باید به ایستگاه نوبنیاد بروید، ایستگاه مترو نوبنیاد نزدیک‌ترین ایستگاه مترو به فرمانیه است و اگر تصمیم دارید از اتوبوس‌ها استفاده کنید اتوبوس‌های پایانه لاله به پایانه شهید افشار، اتوبوس‌های شهرک صدف به بلوار صبا و اتوبوس‌های میدان ازگل به میدان تجریش از فرمانیه عبور می‌کنند.

برای رفتن به فرمانیه با خودرو شخصی هم می‌توانید از بزرگراه‌های ارتش و یا بزرگراه صدر به این منطقه دسترسی پیدا کنید و به باکیفیت‌ترین رستوران‌ های فرمانیه منطقه بروید.

جمع‌بندی

حالا با لوکس‌ترین رستوران های منطقه فرمانیه آشنا شده‌اید. دیگر می‌توانید با خیال آسوده انتخاب و برای سپری کردن لحظاتی خاص برنامه‌ریزی کنید. شما تجربه حضور در این رستوران‌ها را دارید؟ اگر به رستوران‌های دیگری هم در این منطقه سرزده‌اید و جایشان در این فهرست خالی است، برایمان بنویسید.