بسیاری از ما ایرانیان به دلایل مختلف، ترکیه را برای سفر خود انتخاب می‌کنیم. اما در میان شهر‌های مختلف این کشور همسایه و زیبا، استانبول طرفداران زیادی دارد. استانبول از دیرباز جزء شهر‌های برتر جهان بوده و هنوز هم همین طور است. شهری ساحلی با آب و هوایی عالی و تفریحات جذاب که هر کس را شیفته خود می‌کند. اما یکی از اساسی‌ترین دلایلی که مسافران، استانبول را برای سفر خود انتخاب می‌کنند، خرید است. استانبول یک شهر نیمه اروپایی و تجاری محسوب می‌شود و مراکز خرید بسیار معروف و بزرگی را در خود جای داده است. یکی از این مراکز خرید، مرکز خرید زورلو سنتر استانبول نام دارد. مرکز خرید زورلو سنتر استانبول بدون شک بهترین و لوکس‌ترین مراکز تجاری، اقامتی، تفریحی و گردشگری در تمام استانبول به شمار می‌آید. با سفرزون همراه باشید تا این مرکز خرید را بهتر بشناسید.

saadatrent

 

مرکز خرید زورلو سنتر استانبول ، لوکس‌ترین مرکز خرید استانبول

مرکز خرید زورلو سنتر استانبول ، لوکس‌ترین مرکز خرید استانبول

اگر یک بار به استانبول سفر کرده باشید، قطعا می‌دانید که این شهر مملوء از مراکز مختلف رنگارنگ است. مراکز خریدی که هر کدام در سطح جهانی برای خود اسم و رسمی پیدا کرده‌اند و اکثر مسافران آنها را می‌شناسند. بعضی از این مراکز خرید فقط در یک زمینه خاص کالا دارند. مثلا یک مرکز خرید را به عنوان مرکز خرید پوشاک درجه یک و دیگری را به لوازم دیجیتال حرفه‌ای می‌شناسند. در این میان، کمتر پاساژی پیدا می‌شود که انواع محصولات با‌کیفیت و برند را در خود جای داده باشد.

در سال ۲۰۱۳ فروشگاهی به مساحت ۱۰۵ هزار متر مربع داخل شهر استانبول احداث شد. پاساژی که با ۱۹۰ فروشگاه، به سرعت توانست علاقه برند‌های معروف دنیا را به خود جلب کند. مساحت وسیع، وجود انواع امکانات رفاهی، خدماتی، تفریحی و اقامتی و موقعیت جغرافیایی عالی، باعث شد تا مرکز خرید زورلو سنتر استانبول سریعا تبدیل به بهترین و لوکس‌ترین مرکز خرید تمام ترکیه شود.

این مرکز خرید در بخش اروپایی استانبول و در نزدیکی مرز بین اروپا و آسیا قرار دارد. آب و هوای این منطقه بسیار ایده‌آل است و مراکز رفاهی مختلف در اطراف آن به چشم می‌خورند.


برای دریافت راهنمای سفر به استانبول کلیک کنید.


مرکز خرید زورلو سنتر استانبول ، یک مرکز خرید چند منظوره

مرکز خرید زورلو سنتر استانبول ، یک مرکز خرید چند منظوره

همانطور که گفته شد، امکانات رفاهی، خدماتی و تفریحی این پاساژ، یکی از دلایل عمده شهرت آن محسوب می‌شود. جالب است بدانید که هتل رافلز، یکی از معروف‌ترین، لوکس‌ترین و گران قیمت‌ترین هتل‌های تمام استانبول نیز داخل مرکز خرید زورلو سنتر استانبول واقع شده است. این هتل لوکس ۵ ستاره با ۱۳۲ اتاق و همچنین ۴۹ سوئیت ویژه، آماده پذیرایی از مهمانان و مسافران گرامی است. چه چیزی برای کسی که به دنبال خرید در استانبول است می‌تواند بهتر از این باشد؟ به این شکل، فاصله محل اقامت شما با لوکس‌ترین برند‌های دنیا تنها چند قدم خواهد بود!

البته علاوه بر این داخل مرکز خرید زورلو سنتر استانبول ، می‌توانید از سالن سینما، سالن کنسرت، سالن تئاتر، شهربازی و سایر امکانات رفاهی و تفریحی استفاده کنید. انگار این مرکز خرید را طوری طراحی کرده‌اند که بتوانید سفر خود به استانبول را تنها محدود به همینجا کنید!

از چه برند‌هایی می‌توانیم در مرکز خرید زورلو سنتر استانبول خرید کنیم؟

مرکز خرید زورلو سنتر استانبول
از چه برند‌هایی می‌توانیم در مرکز خرید زورلو سنتر استانبول خرید کنیم؟

یکی از نقاط قوت این مرکز خرید، تنوع فروشگاه‌های آن است. در این پاساژ شما می‌توانید انواع برند معروف پوشاک بزرگسال، پوشاک کودک، لوازم آرایشی بهداشتی، لوازم برقی، لوازم خانگی، جواهرآلات و لوازم دیجیتال را مشاهده کنید.

خوشبختانه برند‌های جهانی معروف همانند فندی، دیور، لوئیس ویلتون، بربری، لوچه اند گابانا، دیزل، اچ اند ام، منگو، گپ، کوتون، ولنتینو، آلدو، وتیک، دیوارس، آیگنر و غیره به چشم می‌خورند. تمامی این فروشگاه‌ها نمایندگی رسمی هستند و می‌توانید از اصالت خرید خود و قیمت آن مطمئن باشید.

مرکز هنر پی ام سی

مرکز خرید زورلو سنتر استانبول
مرکز هنر پی ام سی

همانطور که اشاره کردیم، در دل مرکز خرید زورلو سنتر استانبول ، سالن تئاتر و سالن کنسرت نیز قرار داده شده است. مرکز هنر پی ام سی را می‌توان یکی از بزرگ‌ترین نمایشگاه‌های هنری تمام استانبول دانست. در این مرکز هنری یک سالن تئاتر با ظرفیت ۷۷۰ نفر و همچنین سالن کنسرتی با ظرفیت ۲۳۰۰ نفر قرار دارد. پیش از سفر خود به استانبول می‌توانید برنامه مرکز هنر پی ام سی را بررسی کنید و در صورتی که برنامه خاصی در این مرکز برگزار می‌شود، حتما آن را رزرو نمایید.

شهر بازی فان لوت

شهر بازی فان لوت

قطعا خرید برای کودکان آنقدر هم لذت بخش نیست. به همین دلیل مرکز خرید زورلو سنتر استانبول برای رفاه حال بازدید کنندگان، شهر بازی فان لوت را احداث کرده است. در این شهر بازی برای کودکان بازی‌هایی همانند پلی استیشن، بولینگ، کارائوکه، لیزر تگ و غیره قرار داده‌‌اند، به این ترتیب شما می‌توانید زمانی را برای تفریح بچه‌های خود در نظر بگیرید تا از خرید کردن خسته و بی‌حوصله نشوند. البته گاهی بزرگ‌ترها نیز کنار فرزندان خود کمی در این شهربازی شیطنت می‌کنند!

سینما ماکسیموم

سینما ماکسیموم

در این مرکز خرید لوکس می‌توانید از دیدن فیلم‌های روز دنیا نیز لذت ببرید. شاید نام سینما ماکسیموم برای شما آشنا باشد. اگر اینطور است، باید بدانید که سینما ماکسیموم یک برند زنجیره‌ای در صنعت سینما به شمار می‌آید. شعب مختلفی از این سینما داخل استانبول مشغول فعالیت هستند اما یکی از بهترین شعب آن، در طبقه زیر همکف مرکز خرید زورلو سنتر استانبول قرار دارد.

این شعبه از سینما ماکسیسوم با ۱۴ سالن عمومی و ۲ سالن اختصاصی، می‌تواند پذیرای ۱۵۴۸ مهمان باشد. سیستم صوتی و تصویری این سینما در حد استاندارد جهانی است و می‌توانید از دیدن فیلم‌های روز دنیا با کیفیت خارق‌العاده حسابی لذت ببرید.

جاذبه‌های اطراف مرکز خرید زورلو سنتر استانبول

جاذبه‌های اطراف مرکز خرید زورلو سنتر استانبول

تمام استانبول پر از جاذبه‌های مختلف تاریخی، فرهنگی و یا تفریحی است. اما در مورد زورلو سنتر باید بدانید که این پاساژ در منطقه بشیکتاش واقع شده است. بشیکتاش منطقه‌ای ییلاقی در استانبول به شمار می‌آید و مناظر طبیعی بسیار زیبایی دارد.

باید بدانید که اورتاکوی، کاخ دولما باخچه، موزه دریایی ترکیه، گالری‌های مختلف هنری، سیزده کلیسا، بیست و هشت مسجد و چندین و چند پارک و فضای سبز مختلف داخل بشیکتاش قرار دارند. همچنین می‌توانید از بازار روز بشیکتاش بازدید کرده و طعم غذای تازه دریایی را بچشید.

چه فصلی را برای بازدید از مرکز خرید زورلو سنتر استانبول انتخاب کنیم؟

چه فصلی را برای بازدید از مرکز خرید زورلو سنتر استانبول انتخاب کنیم؟

اگر به قصد خرید عازم استانبول هستید، باید در مورد فصل‌‌های تخفیف بیشتر بدانید. به صورت کلی چند بازه زمانی وجود دارند که برای خرید مناسب هستند. جشنواره تابستانی، جشنواره زمستانی، عید قربان، روز جهانی مادر و روز جهانی پدر بازه‌های زمانی مناسب برای خرید و بازدید از مرکز خرید زورلو سنتر استانبول هستند.

معمولا جشنواره تابستانی از ۱۲ خرداد تا ۱۰ تیر جریان دارد. برای جشنوراه زمستانی هم از ۲۳ فروردین تا ۱۱ اردیبهشت ماه را باید انتخاب کنید. هرچه در روز‌های انتهایی فستیوال تخفیف خرید کنید، تنوع اجناس کمتر اما تخفیف‌ها بیشتر خواهند بود. در روز‌های ابتدایی محصولات بیشتری در دسترس شما قرار دارند اما تخفیف کمتری به دست خواهید آورد. به عنوان مثال در روز‌های ابتدایی انواع مدل لباس در انواع سایز با تخفیف ۳۰ تا ۴۰ درصدی وجود دارند در حالی که در انتهای فستیوال، تنوع لباس‌ها کم شده و لباس‌های تک سایز با بیش از ۷۰% تخفیف در اختیار مشتریان قرار می‌گیرند.

ساعت کاری مرکز خرید زورلو سنتر استانبول

ساعت کاری مرکز خرید زورلو سنتر استانبول

بازدیدکنندگان برای خرید از این پاساژ، حدود دوازده ساعت در روز فرصت دارند. مرکز خرید زورلو سنتر استانبول از ساعت ۱۰ صبح تا ۱۰ شب پذیرای بازدیدکنندگان عزیز خواهد بود. ایام تعطیل نیز درب این پاساژ به روی بازدیدکنندگان باز است و ساعت کار آن تفاوتی ندارد.

دسترسی به مرکز خرید زورلو سنتر استانبول

آدرس مرکز خرید زورلو سنتر استانبول روی نقشه گوگل

آدرس مرکز خرید زورلو سنتر استانبول: ترکیه، استانبول، محله بشیکتاش، مرکز خرید زورلو سنتر استانبول ، پلاک ۳۴۳۴۰

اگر قصد دارید تا با تاکسی به این مرکز خرید بیایید، از هر جای استانبول با آوردن نام این پاساژ، رانندگان شما را به آنجا خواهند برد. اما همچنین می‌توانید از هرجای استانبول سوار بر متروی خط M2 شده و در ایستگاه Gayrettepe7  از قطار پیاده شوید. از آنجا هم تابلو‌های راهنما شما را به جلوی پاساژ هدایت می‌کنند.

خوشبختانه این پاساژ در نزدیکی میدان تکسیم واقع است، در نتیجه می‌توانید به راحتی خودتان را به میدان تکسیم رسانده، و از آنجا با دیدن تابلو‌های راهنما، به زورلو سنتر بروید.

خب سفرزونی عزیز، حتما دلتان برای بازدید از این پاساژ زیبا پر کشیده. آیا تا به حال از این پاساژ دیدن کرده‌اید؟ به نظرتان واقعا لایق مقام بهترین و لوکس‌ترین پاساژ تمام استانبول است؟ نظرات و تجربیات خود را با ما در میان بگذارید. فراموش نکنید که ما عاشق شنیدن نظرات و پیشنهادات شما هستیم!


برای آشنایی بیشتر با دیدنی های استانبول کلیک کنید.


بگرد، بخند، زندگی کن
تور های سفرزون تور های سفرزون