سایداسفر

بسیاری از آدم‌ها طرفدار سفرهای خارجی و رفتن به کشورهای جدید هستند. کشور‌هایی با ظواهر گوناگون، فرهنگ‌های متفاوت و جذابیت‌های منحصربه‌فرد. یکی از پرطرفدارترین مقاصد گردشگری، خصوصا برای ایرانیان، کشور ترکیه و شهر زیبای استانبول است. به جرات می‌توان گفت که سالانه، حجم زیادی از گردشگران به آنجا سفر می‌کنند و در واقع این کشور، گردشگری پر رونقی دارد. اما علاوه‌بر زیبایی طبیعی، فرهنگ و هنر معماری استانبول، مراکز خرید آن نیز در این استقبال پرشور سهم دارند. استانبول پر از فروشگاه‌هایی است که هر کدام اجناس مورد علاقه گردشگران را عرضه می‌کنند و قدم زدن میان این مراکز خرید، حال خوبی را به آن‌ها می‌دهد. امروز قصد داریم تا مراکز خرید نزدیک میدان تقسیم استانبول را به شما معرفی کنیم. این مراکز، به دلیل نزدیکی به اکثر هتل‌های شهر بسیار محبوب و مشهوراند و می‌توانید پس از یک گشت و گذار چند ساعته، به راحتی به هتل بروید و استراحت کنید. اگر دوست دارید این فروشگاه‌ها را بشناسید و یا با ویژگی‌های هر یک از آن‌ها آشنا شوید، با سفرزون همراه باشید:

کلیک کنید: بلیط هواپیما تهران استانبول

مرکز خرید بی اوغلو ایش استانبول ؛ ارزان و محبوب

یکی از معروف‌ترین و در عین حال پرطرفدارترین مراکز خرید نزدیک میدان تقسیم استانبول مرکز خرید بی اغلو ایش استانبول است. در واقع باید گفت اگر به دنبال یک فروشگاه ارزان قیمت، باکیفیت و با تنوع زیاد در اجناس می‌گردید، مرکز خرید بی‌ اغلو ایش همان جایی است که شما می‌خواهید.

در این مرکز خرید بزرگ می‌توانید مجموعه متنوعی از معروف‌ترین برندهای پوشاک، گیف و کفش و دیگر محصولات را ببینید و آنچه را که می‌خواهید به راحتی پیدا کنید. شلوغ بودن این مرکز خرید، نشان از محبوبیت آن دارد و اکثر ایرانیانی که به استانبول سفر می‌کنند، حتما یک بار به این مرکز خرید جذاب می‌روند.

اگر دوست دارید اجناس باکیفیت و زیبا را از میان بهترین برندها خریداری کنید، حتما به مرکز خرید بی اغلو ایش استانبول سر بزنید.

ساعات کاری: ۹ صبح الی ۲۲ شب.

محدوده قیمتی: ارزان

آدرس مرکز خرید بی اوغلو ایش استانبول : ترکیه، استانبول، خیابان استقلال، میدان تقسیم.

مرکز خرید بی اوغلو ایش | مراکز خرید نزدیک میدان تقسیم استانبول
مرکز خرید بی اوغلو ایش

فروشگاه برندهای معروف در خیابان استقلال

امکان ندارد که نام استانبول را شنیده باشید و چیزی درباره خیابان استقلال آن ندانید. خیابان استقلال محبوب‌ترین و جذاب‌ترین خیابان استانبول است که مجموعه‌ای از دیدنی‌ها و جذابیت‌ها را درون خودش جای داده است.

در این خیابان انواع مراکز خرید نزدیک میدان تقسیم استانبول به چشم می‌خورند که هر کدام ویژگی‌های خاصی را دارند. در این میان اما، فروشگاه برندهای معروف در خیابان استقلال نیز فراوانند.

از جمله این فروشگا‌ه‌ها می‌توان به فروشگاه آدیداس ( Adidas)، زارا (Zara)، منگو (Mango)، کوتون (koton)، ال سی وایکیکی (Lc)، اچ اند ام (H&M) و سفورا (Sephora) نام برد که مشتریان زیادی را به خودشان جذب کرده‌اند.

برندهای معروف در خیابان استقلال
برندهای معروف در خیابان استقلال

مرکز خرید فروم استانبول ؛ یک حراج واقعی

یکی دیگر از مراکز خرید نزدیک میدان تقسیم استانبول که مورد علاقه گردشگران این شهر است، مرکز خرید فروم نام دارد. این مرکز خرید جذاب، به خاطر حراج‌های خوب و پر و پیمانش شهرت دارد. در زمان حراج‌های فصلی مرکز خرید فروم، می‌توانید خرید مفصلی داشته باشید و اجناس خوب و متنوعی را خریداری کنید‌. مشتریان فروم معتقدند که در حراج‌های اواخر اردیبهشت ماه و اوایل خرداد ماه نیز جنس‌های مرغوب، شیک و با کیفیتی را می‌توانید انتخاب کنید که جزو خریدهای محبوبتان به شمار می‌روند.

از دیگر امکانات جذاب این مرکز خرید می‌توان به سالن‌ بولینگ، سالن‌های سینمای imax ، اسکی روی یخ، پارک ژوراسیک، اتاق بازی مخصوص کودکان و رستوران‌های متنوع اشاره کرد. این امکانات به علاوه مغازه‌های جذاب و فروشگاه‌های این مجموعه، فروم را به یک مرکز خرید شاخص در استانبول و نزدیک به میدان تقسیم تبدیل کرده‌اند.

اگر اهل خرید کردن و یافتن حراجی‌های خوب و باکیفیت هستید، حتما مرکز خرید فروم استانبول را انتخاب کنید.

ساعات کاری: ۱۰ صبح الی ۲۲ شب.

محدوده قیمتی: متوسط

آدرس مرکز خرید فروم استانبول : ترکیه، استانبول، محله‌ کوکاتپه، جاده‌ پاشا.

مرکز خرید فروم استانبول | مراکز خرید نزدیک میدان تقسیم استانبول
مرکز خرید فروم استانبول
مرکز خرید فروم استانبول
مرکز خرید فروم استانبول

مرکز خرید جواهر ؛ بزرگترین مرکز خرید اروپا

مرکز خرید جواهر را می‌توان شاخص‌ترین مرکز خرید استانبول دانست که لیست مراکز خرید نزدیک میدان تقسیم استانبول نیز جای می‌گیرد. این مرکز خرید ۱۰ طبقه و بزرگ، بهترین مکانی است که می‌توانید آنچه را که لازم دارید تهیه کنید‌. بسیاری از نمایندگی‌های معروف لباس، کیف و کفش همچون بنتون، ماسیمو دوتی، آدیداس، لیوایز، ریبوک، اسپریت و … در مرکز خرید جواهر وجود دارند و کیفیت فوق‌العاده اجناس آن‌ها باعث می‌شود تا با خیال راحت خرید کنید.

این فروشگاه، تنها به مغازه‌ها محدود نمی‌شود، بلکه شهربازی جذاب و سرپوشیده آن نیز طرفداران زیادی دارد که برای چند ساعت تفریح و سرگرمی عالی است. علاوه‌بر آن سالن‌های سینما و فودکورت‌های متنوع در این مرکز خرید، آن را به یکی از محبوب‌ترین مراکز خرید دنیا تبدیل کرده است.

مرکز خرید جواهر، یک مرکز خرید تمام عیار است که می‌توانید زیباترین اجناس را از آنجا تهیه کنید، جذاب‌ترین تفریحات را تجربه کنید و خوشمزه‌ترین غذاها را در آنجا نوش جان کنید.

ساعات کاری: ۱۰ صبح الی ۲۲ شب.

محدوده قیمتی: رو به بالا

آدرس مرکز خرید جواهر : ترکیه، استانبول، میدان تقسیم، محله شیشلی.

مرکز خرید جواهر | مراکز خرید نزدیک میدان تقسیم استانبول
مرکز خرید جواهر
مرکز خرید جواهر
مرکز خرید جواهر

مرکز خرید ترکوز پاساژ ؛ ارزان قیمت و باورنکردی

مرکز خرید ترکوز پاساژ نیز یکی دیگر از مراکز خرید نزدیک میدان تقسیم ترکیه است که در میان گردشگران این شهر محبوبیت خاصی دارد. شهرت و محبوبیت ترکوز پاساژ به دلیل قیمت‌های ارزان و باورنکردی‌اش شهرت زیادی دارد و بسیاری از گردشگران، آنجا را به عنوان اولین مرکز خرید برای گشت و گذار انتخاب می‌کنند. در اینجا می‌توانید انواع پوشاک مردانه و زنانه را پیدا کنید و مرغوب‌ترین اجناس را با کمترین قیمت بخرید.

تورکوز پاساژ را می‌توانید به عنوان اولین مرکز خرید در استانبول انتخاب کنید و ارزان‌ترین لباس‌ها و سوغاتی‌ها را تهیه کنید. پس تا دیر نشده عجله و آن را در لیست مراکز خرید استانبول یادداشت کنید.

محدوده قیمتی: ارزان

آدرس مرکز خرید ترکوز پاساژ : ترکیه، استانبول، میدان تقسیم، محله استقلال.

مرکز خرید ترکوز پاساژ | مراکز خرید نزدیک میدان تقسیم استانبول
مرکز خرید ترکوز پاساژ

پاساژ چیچک استقلال ؛ تاریخی و نوستالژی

اگر در استانبول به دنبال یک مرکز خرید جذاب می‌گردید که جزوی از مکان‌های تاریخی و دیدنی این شهر نیز به شمار می‌رود، پاساژ چیچک استقلال را انتخاب کنید. پاساژ چیچک از مراکز خرید نزدیک میدان تقسیم ترکیه است که علاوه‌بر یک مرکز خرید معمولی، یک مکان تاریخی و دیدنی جذاب نیز به شمار می‌رود.

پاساژ چیچک، ابتدا در گذشته‌های دور، یک تئاتر بزرگ بوده است که بعدها بر اثر آتش‌سوزی تخریب می‌شود و جای آن را پاساژ زیبای چیچک می‌گیرد. معماری این پاساژ، متعلق به قرن نوزدهم است و با ستون‌های بسیار بلند و پنجره‌های زیبا تزیین شده. نام چیچک به دلیل حضور یک تبعیدی روسی که در گذشته، در آنجا گل می‌فروخت، بر روی این پاساژ گذاشته شد و از آنجایی که چیچک به معنی گل است، یادآور اوست.

در این پاساژ تاریخی دیدنی، مغازه‌های جدید و کوچک و انواع کافه‌ و رستوران‌های ترکی وجود دارند و می‌توانید خوشمزه‌ترین غذاها را در آنجا نوش جان کنید. موسیقی زنده و دلنشین همراه با پاساژ گردی و نوش جان کردن یک غذای خوشمزه، بسیار جذاب و دلنشین است. پس اگر به استانبول سفر می‌کنید، حتما یک بار از پاساژ چیچک استقلال دیدن کنید.

محدوده قیمتی: متوسط

آدرس پاساژ چیچک استقلال : ترکیه، استانبول، خیابان استقلال.

پاساژ چیچک استقلال | مراکز خرید نزدیک میدان تقسیم استانبول
پاساژ چیچک استقلال

شما برای ما بنویسید

آیا از گردش در میان مراکز خرید نزدیک میدان تقسیم استانبول لذت بردید؟ شما چقدر اهل خرید و پاساژگردی در سفرها هستید؟ به نظر شما کدام‌یک از این مراکز خرید جذاب‌ترند؟ سفرزون مشتاقانه منتظر شنیدن نکته‌ها و تجربه‌های ارزشمند شماست.


برای آشنایی بیشتر با دیدنی های استانبول کلیک کنید.