سایداسفر

شاید جاهای دیدنی تهران در دل این همهمه و شلوغی گم شده باشند. اما تنها کافیست چشم برگردانید تا ببینید چطور این پایتخت خسته، با تمام وجود اسباب تفریح و لذت شما را فراهم می‌کند. تقریبا همه ما تهران را به شلوغی، کار و مشغله می‌شناسیم و شاید اگر با جاهای دیدنی تهران بیش از پیش آشنا شوید، دیگر سفر به خارج از شهر را برای تعطیلات آخر هفته انتخاب نکنید. فراموش کردن تفریحاتی که می‌توانید در تهران داشته باشید، کم لطفی بسیار بزرگ در حق این شهر زیبا است. جالب است بدانید که تهران در هر فصل زیبایی‌های منحصربه‌فرد خود را دارد و شما می‌توانید در هر لحظه به نوعی خاص از آن لذت ببرید. پس این بار با سفرزون همراه شوید تا جاهای دیدنی تهران در زمستان را بهتر بشناسید.

جاهای دیدنی تهران در زمستان ، تجربه تهران در لباس سفید

شاید تهران دیگر مثل گذشته بارش برف و باران را تجربه نمی‌کند، اما با این حال، با کوچک‌ترین بارش برف، فضای تهران بسیار عاشقانه می‌شود. پس اگر می‌خواهید بدانید که جاهای دیدنی تهران در زمستان کجا هستند، با ما همراه شوید:

۱- پیست اسکی آبعلی

پیست اسکی آبعلی یکی از معروف‌ترین پیست‌های اسکی ایران است که در ۵۰ کیلومتری شهر تهران قرار گرفته. پیست آبعلی یکی از پیست‌های حرفه‌ای و نیمه حرفه‌ای تهران محسوب می‌شود. به همین خاطر این امکان وجود دارد که حتی افراد آماتور نیز به نوبه خود از این پیست لذت ببرند. از این رو پیست اسکی آبعلی را باید یکی از جاهای دیدنی تهران در زمستان دانست که معمولا بسیار شلوغ و پر هیجان است. این مجموعه مجهز به پنج پیست مختلف اسکی بوده و شما می‌توانید از امکانات مختلفی مثل تله کابین، رستوران و حتی هتل آبعلی نیز استفاده کنید.

آدرس پیست اسکی آبعلی : استان تهران، شهرستان دماوند، رودهن، دهستان آبعلی، جاده هراز

شماره تماس: ۰۲۱۷۶۵۳۲۷۴۳

ساعت بازدید: ۸ صبح تا ۱۵:۳۰ عصر

هزینه بازدید: ۱۶ هزار تومان بابت ورودی

پیست اسکی آبعلی |  جاهای دیدنی تهران در زمستان
پیست اسکی آبعلی

۲- پیست اسکی بین‌المللی دیزین

جالب است بدانید که پیست اسکی دیزین، اولین پیستی بود که در ایران توانست لقب بین المللی را از آن خود کند. پیست اسکی دیزین، مهم‌ترین پیست تهران بوده و جزء معروف‌ترین پیست‌های اسکی خاورمیانه نیز به شمار می‌آید. بسیاری از کسانی که عاشق تفریحات زمستانی هستند، پیست دیزین را انتخاب می‌کنند. دیزین یکی از جاهای دیدنی تهران در فصل زمستان است و شما می‌توانید حتی در هتل یا کلبه‌های چوبی دیزین نیز اقامت داشته باشید. به این طریق قادر خواهید بود یک سفر رویایی را در نزدیکی تهران تجربه کنید. تصور کنید که در کلبه‌های چوبی دیزین با صدای چرق چرق سوختن چوب در شومینه هیزمی بخوابید و صبح با منظره کوه‌های برفی از خواب برخیزید. در دیزین همه چیز برای یک سفر برفی و لذت بخش آماده است.

آدرس پیست اسکی بین‌المللی دیزین : استان البرز، شهرستان کرج، منطقه گاجره

شماره تماس: ۰۲۶۳۵۲۱۵۰۴۱

ساعت بازدید: ۸ صبح تا ۱۵:۳۰ عصر

هزینه بازدید: ۱۵۰ هزار تومان بابت بلیت روزانه

پیست اسکی بین المللی دیزین
پیست اسکی بین المللی دیزین
پیست اسکی بین المللی دیزین
پیست اسکی بین المللی دیزین

۳- پیست اسکی توچال از بهترین  جاهای دیدنی تهران در زمستان

پیست اسکی توچال در شمال تهران قرار گرفته و به سبب دسترسی نسبتا ساده، در زمستان جزء شلوغ‌ترین پیست‌های تهران محسوب می‌شود. پیست اسکی توچال تنها برای اسکی یا برف بازی ساخته نشده. شما می‌توانید از مجموعه تفریحی توچال استفاده کنید و یک روز بسیار خاطره‌انگیز را برای خود رقم بزنید. در مجموعه تفریحی توچال، امکاناتی همچون تله کابین، سورتمه، تله سیژ، بانجی جامپینگ، رستوران و سایر امکانات رفاهی، خدماتی و تفریحی وجود دارند. بسیاری از کسانی که اهل ورزش کوهنوردی هستند، منطقه توچال را انتخاب می‌کنند. همچنین شما می‌توانید به توچال بیایید و تنها از مناظر برفی تهران لذت ببرید. پس توچال را باید یکی از مهم‌ترین جاهای دیدنی تهران در زمستان دانست.

آدرس پیست اسکی توچال : تهران، بزرگراه شهید چمران، خیابان یمن، انتهای خیابان ولنجک، بام تهران

شماره تماس: ۰۲۱۲۴۸۷۵۰۰۰

ساعت بازدید: ۲۴ ساعته

هزینه بازدید: ورودی رایگان

پیست اسکی توچال |  جاهای دیدنی تهران در زمستان
پیست اسکی توچال
پیست اسکی توچال
پیست اسکی توچال

۴- سورتمه تهران

نظرتان در مورد تفریحات هیجان‌انگیزی که باعث ترشح آدرنالین در خون شما می‌شوند چیست؟ اگر به این تفریحات علاقه‌مند هستید، حتما باید سری به سورتمه تهران بزنید. سورتمه تهران در سال ۱۳۹۲ اطراف منطقه دربند افتتاح شد. این مجموعه تفریحی به نوعی شبیه به ترن‌های هوایی است، با این تفاوت که شما به تنهایی بر یک سورتمه کوچک خواهید نشست و در یک ریل پر پیچ و خم حرکت خواهید کرد. مسیر ریل سورتمه تهران دارای یک سراشیبی بسیار تند است. در این سراشیبی سرعت سورتمه به حدود ۴۰ کیلومتر در ساعت می‌رسد. تصور کنید که بر فراز ارتفاعات شمال تهران، بالای یک ریل مرتفع هستید و یک سقوط جانانه را با سرعت زیاد تجربه می‌کنید. طراحی این سورتمه کاملا بر اساس استاندارد‌های روز اروپا است. به همین خاطر حتی در مواقع برف و باران نیز کاملا ایمن خواهد بود. تجربه این سرعت در ترکیب با دیدن مناظر برفی پایتخت، واقعا تبدیل به یکی از فراموش نشدنی‌ترین خاطرات زندگی شما خواهد شد. پس اگر به دنبال جاهای دیدنی تهران در زمستان بودید، حتما سری به سورتمه تهران بزنید. حتی اگر در فصل‌های دیگر از اینجا بازدید کرده‌اید، باز هم این تفریح در زمستان مزه‌ی دیگری خواهد داشت!

آدرس سورتمه تهران: تهران، خیابان دربند، خیابان گلابدره، خیابان الفت، خیابان پندار، خیابان شکیبایی

شماره تماس: ۰۲۱۲۴۵۵۷

ساعت بازدید: ایام هفته از ۹ صبح تا ۱۸ عصر / پنجشنبه‌ها از ۱۰ صبح تا ۲۱ شب/ جمعه‌ها از ۱۰ صبح تا ۲۰ شب

هزینه بازدید: ۲۴ هزار تومان

سورتمه تهران
سورتمه تهران
سورتمه تهران |‌  جاهای دیدنی تهران در زمستان
سورتمه تهران

۵- باغ فردوس یکی از زیباترین جاهای دیدنی تهران در زمستان

باغ فردوس یکی از جاهای دیدنی تهران در زمستان است که قدمت آن به دوران قاجار باز می‌گردد. این باغ زیبا بر اساس سبک چهار باغ سنتی ایرانی ساخته شده. باغ فردوس یکی از دیدنی‌ترین باغ‌های ایرانی است که در قلب تهران و در نزدیکی میدان تجریش قرار گرفته است. شما می‌توانید مدت‌ها مات و مبهوت زیبایی این باغ ایرانی باشید و از فضای داخلی آن لذت ببرید. این باغ در چهار فصل زیبایی‌های منحصربه‌فرد خود را دارد. اما در فصل زمستان، درختان جامه سفید بر تن می‌کنند و سکوت عجیبی بر باغ حکم فرما می‌شود. اما عجله نکنید، این تنها جاذبه دیدنی باغ فردوس نیست. موزه سینما ایران نیز در عمارت دو طبقه همین باغ واقع شده. عمارت باغ فردوس دارای معماری دوره قاجار است که در آن از المان‌های فرنگی نیز استفاده کرده‌اند. پس شما می‌توانید با یک تیر دو نشان بزنید. خوشبختانه درب باغ فردوس تا ساعات پایانی شب به روی بازدیدکنندگان و هنردوستان باز است و می‌توانید از نورپردازی خیره‌کننده درختان برف زده در شب لذت ببرید.

آدرس باغ فردوس: تهران، خیابان ولیعصر، نرسیده به میدان تجریش

شماره تماس: ۰۲۱۲۲۷۰۵۰۰۵

ساعت بازدید: ۹ صبح تا ۲۲ شب

هزینه بازدید: رایگان

باغ فردوس |‌  جاهای دیدنی تهران در زمستان
باغ فردوس

۶- پارک جنگلی لویزان

پارک جنگلی لویزان که برخی از اهالی پایتخت آن را به پارک جنگلی شیان یا بام شیان نیز می‌شناسند، یکی از بزرگ‌ترین پارک‌های جنگلی شمال شرق تهران به شمار می‌آید و جزء ریه‌های مهم تنفسی تهران محسوب می‌شود. این پارک جنگلی در ارتفاعات شمال شرق تهران و در منطقه تهران پارس واقع شده. برای دسترسی به بالاترین نقطه شیان، باید یک جاده نیمه کوهستانی پر پیچ و خم باریک را پشت سر بگذارید. اما در نهایت زمانی که به ارتفاعات شیان می‌رسید، می‌توانید تمام پایتخت را زیر پاهای خود ببینید. منظره بام شیان آنقدر زیبا و دیدنی است که بسیاری از ساکنین تهران، در اینجا ساعت‌ها خیره به افق می‌مانند و از آرامش طبیعت لذت می‌برند. آلودگی در این منطقه نزدیک به صفر است و نسیم خنکی صورت شما را نوازش می‌دهد. اگر کمی دقت کنید شاید چند سنجاب، خرگوش و حتی روباه را در بین درختان ببینید که در حال بازیگوشی هستند. از ارتفاعات شیان در فصل زمستان می‌توانید نظاره گر یک نقاشی زیبا از تهران باشید. در زمستان انگار تهران به خواب می‌رود. همه چیز آرام است و تنها صدای خش خش برف زیر پای شما به گوش می‌رسد. پس اگر به دنبال مناطق بکر و جاهای دیدنی تهران در زمستان هستید، پارک جنگلی لویزان را به گزینه‌های خود اضافه کنید.

آدرس پارک جنگلی لویزان: تهران، اتوبان زین الدین شرق، بلوار هنگام، پارک جنگلی شیان

شماره تماس: ۰۲۱۷۷۴۴۶۸۶۲

ساعت بازدید: ۶ صبح تا ۲۳ بامداد

هزینه بازدید: رایگان

پارک جنگلی لویزان
پارک جنگلی لویزان
پارک جنگلی لویزان
پارک جنگلی لویزان

۷- دشت هویج

حتی بسیاری از ساکنین پایتخت، در مورد جاذبه‌های طبیعی اطراف تهران بی‌اطلاع هستند. این در حالی است که مناطق حاشیه تهران همانند لواسان و فشم، دیدنی‌های طبیعی بسیار زیبایی دارند که می‌توانید از آنها لذت ببرید. یکی از این جاذبه‌های دیدنی اطراف تهران، دشت هویج یا همان دشت گرچال نام دارد. دشت گرچال در منطقه لواسان و در روستای افجه قرار گرفته و یکی از مناطق ییلاقی تهران محسوب می‌شود. این دشت وسیع، یکی از بهترین گزینه‌ها برای کسانی خواهد بود که به دنبال طبیعت‌گردی و کوهنوردی هستند. نزدیکی دشت هویج به تهران باعث شده تا بسیاری از عاشقان طبعیت آن را برای گردش‌های آخر هفته خود انتخاب کنند. این دشت نسبت به ارتفاعات اطراف، گرم‌تر است و به همین خاطر محلیان منطقه از آن برای کشت هویج استفاده می‌کردند. البته الان رونق کشاورزی کمتر شده و دیگر مثل گذشته شاهد مزارع هویج در این منطقه نیستیم. اگر به دنبال یک مکان دنج و خلوت برای برف بازی در زمستان هستید، حتما به روستای افجه و دشت گرچال بیایید.

آدرس دشت هویج تهران: استان تهران، لواسان، روستای افجه

ساعت بازدید: ۲۴ ساعته

هزینه بازدید: رایگان

دشت هویج
دشت هویج
دشت هویج
دشت هویج

۸- پل طبیعت از بهترین جاهای دیدنی تهران در زمستان

چند سالی می‌شود که تهران به پل جدید خود، یعنی پل طبیعت می‌نازد. این پل زیبا که سریعا تبدیل به یکی از جاذبه‌های مهم شهر تهران شده، پارک آب و آتش را به پارک جنگلی طالقانی متصل می‌کند. این پل زیبا که ۳۰۰ متر طول و ۴۰ متر ارتفاع دارد، به دست یکی از بانوان هنرمند ایرانی ساخته شده است. بر فراز پل طبیعت می‌توانید از مناظر مختلف این شهر شلوغ و پر سر و صدا لذت ببرید. شاید شلوغی و سر و صدای اتوبان مدرس، کمی برای بازدیدکنندگان آزار دهنده باشد. اما در فصل زمستان، سکوت همه جا حکم فرما است و آرامش بر منطقه سلطنت می‌کند. شما می‌توانید از ارتفاع ۴۰ متری، مناظر برفی تهران را ببینید و با خوردن یک قهوه داغ، خستگی را از جان به در کنید. پل طبیعت در هر فصل زیبایی‌های منحصربه‌فرد خود را دارد. اما در فصل پاییز و زمستان، می‌توانید شاهد عاشقانه‌ترین مناظر از روی این پل باشید. پس پل طبیعت را هم باید به لیست جاهای دیدنی تهران در زمستان اضافه کنیم.

آدرس پل طبیعت: تهران، میدان ونک، بزرگراه حقانی، بعد از چهار راه جهان کودک، پارک آب و آتش

ساعت بازدید: ۶ صبح تا ۲۴:۳۰ بامداد

هزینه بازدید: رایگان

پل طبیعت |  جاهای دیدنی تهران در زمستان
پل طبیعت
پل طبیعت
پل طبیعت

۹- دربند

دربند نام منطقه‌ای ییلاقی و کوهستانی است که در شمال تهران و بالای میدان تجریش قرار دارد. در گذشته دور، دربند ساکنین محلی خود را داشت و مسیر دسترسی تهران به دربند بسیار دشوار بود. در دوران پهلوی اول، مسیر دسترسی به دربند هموار شد و از آن پس، دربند را یکی از مهم‌ترین جاهای دیدنی تهران دانستند. دربند یک مسیر کوهستانی مال رو است که قابلیت عبور وسایل نقلیه را ندارد. در این مسیر رستوران‌ها و کافه‌های رنگارنگی وجود دارند که با تنقلات ترشی مثل آلوچه، حسابی دل شما را آب می‌کنند! مسیر کاملا کوهستانی و دارای شیبی تند است. اما آنقدر مست صدای شر شر آب رودخانه، مناظر طبیعی و رستوران‌های رنگارنگ خواهید شد، که متوجه نمی‌شوید چه زمانی به بالای کوه رسیدید. کوهنوردان از این مسیر به توچال می‌روند. اما افراد معمولی نیز می‌توانند از طبیعت و رستوران‌های رنگارنگ دربند لذت ببرند. در عین حال در فصل زمستان مه سنگینی بر دربند می‌نشیند. همه جا آرام خواهد بود و مناظر پوشیده از برف شما را مات و مبهوت خود می‌کنند. در زمستان دربند بسیار شلوغ می‌شود و همه برای برف بازی به این منطقه‌ی ییلاقی زیبا می‌آیند. پس دربند را حتما باید جزء بهترین جاهای دیدنی تهران در زمستان دانست.

آدرس دربند: تهران، میدان تجریش، خیابان دربند

ساعت بازدید: ۲۴ ساعته

هزینه بازدید: رایگان

دربند
دربند

۱۰- دریاچه تار

دریاچه تار و هویر یکی از دیدنی‌ترین جاذبه‌های طبیعی ایران است که در نزدیکی تهران قرار گرفته. اگر به دنبال سفرهای چالش‌برانگیز و دیدن مناظر بسیار بکر و خاص هستید، باید حتما سری به دریاچه تار و هویر بزنید. دریاچه تار در دل کوه قرار گرفته. برای دسترسی به این کوه، باید همراه تورهای آفرود شوید و با وسایل نقلیه خاص سفر کنید. این منطقه کاملا کوهستانی است و در ارتفاعات قرار گرفته. در فصل زمستان تمام کوه‌های اطراف پوشیده از برف می‌شوند و آب دریاچه کاملا یخ می‌زند. اسکی روی یخ یکی از تفریحات محبوب کسانی است که فصل زمستان را برای سفر به دریاچه تار و هویر انتخاب می‌کنند. دریاچه تار تنها ۱۰۰ کیلومتر از تهران فاصله دارد و می‌توان آن را جزء جاهای دیدنی تهران در زمستان دانست.

آدرس دریاچه تار: استان تهران، ۳۰ کیلومتری شرق شهرستان دماوند

ساعت بازدید: ۲۴ ساعته

هزینه بازدید: رایگان

دریاچه تار |  جاهای دیدنی تهران در زمستان
دریاچه تار

۱۱- باغ پر‌‌ندگان یکی از جاهای دیدنی تهران در زمستان

باغ پرندگان یکی از جاهای دیدنی شرق تهران است که طرفداران منحصربه‌فرد خود را دارد. در این باغ انواع گونه‌های پرندگان زندگی می‌کنند. اما نکته جالب توجه و در واقع تفاوت اصلی باغ پرندگان نسب به باغ وحش‌های معمول، این است که پرندگان در قفس نگه داشته نمی‌شوند. باغ پرندگان یک فضای بسیار بزرگ را به شکل حیات وحش طراحی کرده و پرندگان می‌توانند آزادانه در آن زندگی کنند. اما برای جلوگیری از فرار آنها، یک توری بسیار بزرگ بر روی باغ پرندگان قرار گرفته. معمولا در فصل بهار یا تابستان، هوای باغ پرندگان بسیار گرم است و ممکن است حتی بوی پرندگان شما را آزار دهد. اما در فصل زمستان، نسیمی خنک بر صورت شما می‌وزد و احساس می‌کنید که در جنگل‌های بومی قدم می‌زنید. با بارش برف، می‌توانید شاهد نشستن دانه‌های یخ بر روی توری بزرگ بالای باغ باشید که تصویر بسیار جالب و دیدنی را خلق می‌کند. پس اگر به دنبال جاهای دیدنی تهران در زمستان هستید، حتما باید سری به باغ پرندگان بزنید.

آدرس باغ پرندگان: استان تهران، بزرگراه شهید بابایی شرق، بعد از خروجی هنگام، لاین کندرو شهرک امید، خیابان کوهستان

شماره تماس: ۰۲۱۷۷۰۷۵۲۱۴

ساعت بازدید: ۹ صبح تا ۱۷ عصر

هزینه بازدید: ۸ هزار تومان

باغ پر‌‌ندگان
باغ پر‌‌ندگان

۱۲- بام تهران

آیا تا به حال اتفاق افتاده که به دنبال یک فضای آرام و دنج باشید تا کمی از شلوغی و همهمه تهران دور شوید؟ بام تهران یکی از دنج‌ترین نقاط این پایتخت شلوغ است که می‌توانید به آن پناه بیاورید. بام تهران در مرتفع‌ترین بخش شمال تهران و در منطقه ولنجک قرار گرفته. از فراز بام تهران می‌توانید تمام تهران را زیر پای خود ببینید. در اینجا نه خبری از صدای بوق است و نه آلودگی، همه چیز آرام است. انگار که بام تهران جزئی از پایتخت نیست. شما می‌توانید ساعت‌ها اینجا روی نیمکت بنشینید و آرامش این شهر بزرگ را نظاره‌گر باشید. در فصل زمستان، تهران جامه سفید به تن می‌کند و به جای دود، بخار از دهان‌مان بیرون می‌زند. صدای خش خش برف زیر پایمان آرامش خاصی به ما می‌بخشد و همه چیز ناگهان عاشقانه‌تر می‌شود. پس اگر به دنبال دنج‌ترین جاهای دیدنی تهران در زمستان می‌گردید، حتما سری به بام تهران بزنید.

آدرس بام تهران: تهران، بزرگراه شهید چمران، خیابان یمن، انتهای خیابان ولنجک

ساعت بازدید: ۲۴ ساعته

هزینه بازدید: رایگان

بام تهران |  جاهای دیدنی تهران در زمستان
بام تهران

۱۳- دریاچه مصنوعی خلیج فارس

دریاچه مصنوعی خلیچ فارس یا همان دریاچه چیتگر، نام یکی از بزرگ‌ترین دریاچه‌های مصنوعی ایران است که در غرب تهران قرار دارد. دریاچه مصنوعی چیتگر تنها یک دریاچه ساده برای دیدن مناظر طبیعی نیست. بلکه به جرات می‌توان گفت که این دریاچه تبدیل به یکی از بزرگ‌ترین و زیباترین مراکز تفریحی تمام پایتخت شده. در این منطقه شما می‌توانید از تفریحات بسیار متنوعی همچون دوچرخه‌سواری، قایق‌سواری، فوتبال حبابی، فوتبال صابونی، فوتبال دستی انسانی، شهر بازی کودکان، شن بازی کودکان، اجرای موسیقی زنده، کارتینگ، پرش آزاد و غیره لذت ببرید. همچنین رستوران‌های بسیار متنوع و بزرگی در این منطقه مشغول به کار هستند تا پس از یک روز تفریح کامل، پذیرای شما عزیزان باشند. برای بازدید از دریاچه مصنوعی چیتگر، می‌توانید هر چهار فصل را انتخاب کنید. اما در زمستان، هوای سرد و برف بازی به همه این تفریحات اضافه می‌شود! پس حتما باید این دریاچه را یکی از جاهای دیدنی تهران در زمستان دانست.

آدرس دریاچه مصنوعی خلیج فارس: همت غرب، شهید خرازی، خروجی دریاچه شهدای خلیج فارس

شماره تماس: ۰۲۱۲۲۲۷۷۷۹۳

ساعت بازدید: ۲۴ ساعته

هزینه بازدید: ورودی رایگان

دریاچه مصنوعی خلیج فارس |  جاهای دیدنی تهران در زمستان
دریاچه مصنوعی خلیج فارس
دریاچه مصنوعی خلیج فارس | جاهای دیدنی تهران در زمستان
دریاچه مصنوعی خلیج فارس

۱۴- باغ ایرانی یکی از زیباترین و عاشقانه‌ترین جاهای دیدنی تهران در زمستان

باغ ایرانی نام یکی از بزرگ‌ترین پارک‌های پایتخت است که در شمال تهران قرار گرفته. این پارک یکی از قدیمی‌ترین پارک‌های تهران محسوب می‌شود و صد‌ها درخت کهنسال در آن زندگی می‌کنند. این باغ دارای المان‌های بسیار منحصربه‌فردی است که آن را تبدیل به یکی از جاذبه‌های زیبای تهران کرده. آب راهی بسیار زیبا در میان این پارک قرار گرفته که در آن همانند حمام فین کاشان، آب بدون پمپ‌های برقی، از فواره‌ها بیرون می‌زند. باغ ایرانی دارای یک عمارت قدیمی یا همان کوشک در دل خود است که امروزه تبدیل به کتابخانه پارک شده. این پارک در ارتفاعات شمال تهران و در منطقه ده ونک قرار گرفته و از آنجا می‌توانید از منظره زیبای تهران نیز لذت ببرید. در پاییز و زمستان حال و هوای پارک بسیار شاعرانه و زیبا می‌شود. پس چه بهتر که باغ ایرانی را نیز جزء زیباترین و عاشقانه‌ترین جاهای دیدنی تهران در زمستان بدانیم.

آدرس باغ ایرانی: تهران، منطقه سه شهرداری، محله ده ونک، کوچه صابری

شماره تماس: ۰۲۱۸۸۲۱۶۲۱۲

ساعت بازدید: ۲۴ ساعته

هزینه بازدید: رایگان

باغ ایرانی
باغ ایرانی
باغ ایرانی |  جاهای دیدنی تهران در زمستان
باغ ایرانی

خب سفرزونی عزیز، به نظر می‌رسد که با خواندن درباره این جاهای دیدنی تهران در زمستان، روز به روز انتظار یک برف جانانه را می‌کشید تا خاطرات زیبایی را به دفتر زندگی خود اضافه کنید. امیدواریم که لحظات بسیار زیبا و خاطره‌انگیزی را در این اماکن تجربه کنید و سفرزون را شریک تمام خنده‌های از ته دل خود بدانید. به نظر شما بهترین گزینه برای تهران‌گردی در زمستان کجاست؟ نظرات خود را با ما در میان بگذارید تا قوت قلب ما باشید!


برای آشنایی بیشتر با دیدنی های تهران کلیک کنید.