رامسر، عروس مازندران، شهری زیبا که همه ساله میزبان صدها هزار گردشگر از سراسر دنیا است. از زیبایی رامسر هرچه بگوییم کم گفتیم. از مناطق کوهستانی تا سواحل زیبا در این ساحل انتظار شما را می‌کشند. البته در رامسر رستوران‌هایی بسیار باکیفیت نیز وجود دارند که انواع غذاهای سنتی و دریایی خوشمزه را که با مواد اولیه تازه تهیه شده‌اند، سرو می‌کنند. اگر عازم رامسر هستید، در این مقاله با ما همراه باشید تا بتوانید طعم غذاهای خوشمزه این عروس شهرهای ایران را نیز بچشید و بهترین رستوران های رامسر را بشناسید.

۱. رستوران خاور خانم | یکی از بهترین رستوران های رامسر

بهترین رستوران های رامسر

همیشه انتخاب اولین رستوران در لیست بهترین رستوران های یک منطقه کار بسیار دشواری است؛ اما در لیست بهترین رستوران های رامسر به‌راحتی می‌توان رتبه اول را به رستوران خاور خانم اختصاص داد. رستوران خاور خانم که در منطقه سرولات رامسر قرار دارد را می‌توان یکی از جاهای دیدنی این شهر دانست! خاور خانم نه در خود رامسر، بلکه در یکی از مناطق اطراف رامسر با نام سرولات قرار دارد.

سرولات جزو مناطق کوهستانی، خوش‌آب‌وهوا و البته بسیار زیبایی است که مسافران برای ییلاق به آن می‌آیند. رستوران خاور خانم نیز از قضا درست کنار یکی از پرتگاه‌های بسیار زیبا قرار دارد. بالکن بزرگ این رستوران دارای میز و صندلی‌های متعدد است و مشتریان برای حضور روی این میز و صندلی‌ها حتی در سرمای زمستان سر و دست می‌شکنند! وقتی که کنار لبه این بالکن بنشینید، می‌توانید از زیباترین مناظر سرولات لذت ببرید. اگر خوش‌شانس باشید و کمی مه هم در منطقه باشد، فضایی شاعرانه و عاشقانه خواهید داشت.

هرچه از فضای زیبای این رستوران گفتیم، بس است! حالا نوبت به صحبت از غذاهای خوشمزه خاور خانم می‌رسد. این رستوران غذاهایی با مواد اولیه بسیار تازه سرو می‌کند. غذاهای این رستوران را همراه با کره و دوغ محلی سرو می‌کنند. حجم غذاهای رستوران خاور خانم بیش از حد انتظار است و قطعاً یک پرس غذا برای یک نفر اضافه خواهد آمد. رستوران خاور خانم انواع غذاهای دریایی، غذاهای سنتی همانند کشک بادمجان و میرزا قاسمی، انواع کباب همانند کباب ترش و انواع مرغ از جمله مرغ شکم‌پر را سرو می‌کند. هر کدام از این غذاها همانند انگشتان یک دست هستند و نمی‌توان بین آن‌ها یکی را انتخاب کرد! تمامی آن‌ها خوشمزه هستند و در چند وعده مختلف باید تک به تک آن‌ها را امتحان کنید!

آدرس: ۲۲ کیلومتری رامسر، در فاصله ۳ کیلومتری چابکسر ، روستای زیبای سرولات

شماره تماس: ۰۹۱۱۳۴۴۴۹۳۴

ساعت کاری: از ساعت ۱۲ الی ۱۷ فقط در وعده نهار

۲. رستوران اکبر جوجه رامسر

خب خب، نوبتی هم که باشد، نوبت به اکبر جوجه می‌رسد. وقتی که عازم شمال می‌شوید، در طول مسیر بارها و بارها با تابلوی رستوران اکبر جوجه مواجه خواهید شد؛ اما فقط تعدادی از این رستوران‌ها جزو شعب اصلی اکبر جوجه به حساب می‌ایند. رستوران اکبر جوجه رامسر از جمله معروف‌ترین شعب اصلی اکبر جوجه در تمام کشور به حساب می‌آید. مرغ‌های این رستوران بسیار تازه هستند و کیفیت عالی دارند. این رستوران یکی از بهترین رستوران های رامسر به حساب می‌آید. با توجه به شهرت و اعتبار رستوران اکبر جوجه، بسیاری از مسافران که می‌خواهند از بابت کیفیت آسوده‌خاطر باشند، اکبر جوجه را برای وعده‌های غذایی خود انتخاب می‌کنند.

اکبر جوجه یک نوع مرغ کوچک است که به اندازه مرغ‌های بالغ نرسیده و گوشتی لذیذ دارد. این مرغ را بعد از پختن در ادویه‌های مختلف، داخل کره محلی سرخ می‌کنند. در نهایت همراه با رب انار محلی همراه با نان یا برنج سرو می‌شود. اکبر جوجه می‌تواند یک وعده غذایی سالم، خوشمزه و همه‌پسند باشد. بسیاری از مسافران حتی در سفر خود چند باری به اکبر جوجه می‌روند تا طعم غذاهای خوشمزه آن را بچشند. طعم این غذا آنقدر خشمزه است که اگر چند بار هم پشت سر هم میل کنید، از طعم آن خسته نمی‌شوید.

آدرس: رامسر، میدان امام خمینی، بلوار امام خمینی رامسر

شماره تماس: ۰۱۱۵۵۲۱۳۹۰۵

ساعت کاری: در دو وعده نهار و شام تا زمان اتمام غذا

۳. رستوران دوستی رامسر

بهترین رستوران های رامسر

به نظرتان رستورانی که نام آن دوستی است، چه سبک و سیاقی دارد؟ به نظرتان فضای داخلی آن چه شکلی می‌تواند باشد؟ خب در حقیقت مدیریت رستوران دوستی تصمیم داشت تا با ارائه دکوراسیونی خاص، فضای رستوران خود را دوستانه‌تر از رستوران‌های دیگر کند. به همین خاطر در فضای رستوران دوستی رامسر خبری از  تزئینات لوکس و گران‌قیمت نیست. به جای آن مدیریت تلاش کرده تا از میز و صندلی‌های سنتی و نورپردازی خاصی استفاده کند تا جو صمیمی به وجود بیاورد. خوشبختانه می‌توان گفت که مدیریت رستوران دوستی رامسر در این کار موفق شده است. با ورود به فضای رستوران، جو صمیمی آن را احساس خواهید کرد.

خوشبختانه پرسنل طوری آموزش دیده‌اند تا حس صمیمیت خاصی را با مشتریان ایجاد کنند. حال که درباره رفتار پرسنل و ظاهر رستوران صحبت کردیم، نوبت به غذاهای رستوران می‌رسد. همان طور که می‌دانید، برای انتخاب یک رستوران به‌عنوان بهترین رستوران های رامسر، علاوه بر زیبایی و رفتار مودبانه، نیاز به غذای خوشمزه و البته باکیفیت نیز است. با توجه به تعداد بالای مشتری‌های این رستوران، می‌توانید از بابت تازگی مواد اولیه آسوده‌خاطر باشید. همچنین غذاهای رستوران دوستی رامسر بسیار خوش‌طعم و خوش‌مزه هستند. در ضمن رستوران دوستی رامسر انواع غذاهای سنتی از جمله غذاهای دریایی، میرزاقاسمی و … را هم سرو می‌کند. البته می‌توانید انواع کباب خوشمزه از جمله کباب ترش نیز سفارش دهید و از آن لذت ببرید.

آدرس: رامسر، میدان امام خمینی، بلوار امام خمینی رامسر

شماره تماس: ۰۱۱۵۵۲۶۱۰۱۲

ساعت کاری: در دو وعده نهار و شام تا زمان اتمام غذا

۴. رستوران برادران رامسر

رستوران برادران رامسر را می‌توان جزو قدیمی‌ترین و بهترین رستوران های رامسر دانست. اگر از مردم محلی درباره بهترین رستوران رامسر سؤال کنید، به احتمال زیاد بسیاری از مردم رستوران برادران رامسر را به‌عنوان بهترین رستوران شهر معرفی می‌کنند. این رستوران ظاهری سنتی دارد و حتی فضاسازی خود را از چندین سال پیش که کار خود را آغاز کرده، تغییر چندانی نداده است. با همین کار سابقه طولانی خود را در زمینه رستوران‌داری به مشتریان نشان می‌دهد. البته که بسیاری از مشتریان نیز عاشق همین حس نوستالژی هستند. جالب اینجاست فقط محیط رستوران نیست که چندین سال است تغییری نداشته، بلکه غذاهای آن نیز همان طعم اول را دارند. بر اساس گفته خود مدیریت رستوران، دلیل این کیفیت، حساسیت او در انتخاب مواد اولیه و همچنین دستورهای سری اوست!

رستوران برادران رامسر فضایی بزرگ دارد و می‌تواند به‌صورت همزمان از بیش از ۳۰۰ مهمان پذیرایی کند؛ اما با این حال باز هم در روزهای تعطیل و ایام پرتردد رامسر، رستوران برادران جای سوزن انداختن ندارد! پس اگر حال و حوصله ایستادن در صف و شلوغی را ندارید، بهتر است روزهای تعطیل قید مراجعه به این رستوران را بزنید. رستوران برادران رامسر پارکینگ دارد و لازم نیست نگران یافتن جای پارک باشید. این رستوران دارای دسترسی بسیار ساده است. پس در کمترین زمان ممکن حتی با پرس و جو از مردم محلی نیز می‌توانید خودتان را به آن برسانید.

آدرس: رامسر ، میدان بسیج، رمک، روبروی بانک صادرات

شماره تماس: ۰۱۱۵۵۲۲۲۴۹۲

ساعت کاری: همه روزه از ساعت ۶ صبح الی ۲۳ شب

۵. رستوران مظاهری رامسر

رستوران مظاهری و پسران از جمله قدیمی‌ترین و بهترین رستوران های رامسر است که در جاده ساحلی به سمت تنکابن قرار دارد. بسیاری از مسافران این رستوران را به‌عنوان بهترین رستوران بین راهی در شمال می‌دانند. رستوران مظاهری ظاهری بسیار ساده و قدیمی دارد و خبری از لوکس‌گرایی و تجهیزات تجملی در این رستوران نیست. اگر به‌دنبال جایی برای میل کردن غذای خوشمزه شمالی هستید و به‌دنبال تجهیزات و لوازم لوکس نمی‌گردید، قطعاً رستوران مظاهری رامسر برای شما بهترین گزینه خواهد بود.

در این رستوران انواع غذاهای ایرانی و سنتی سرو می‌شود. البته باید گفت که تمرکز اصلی مدیریت رستوران روی سرو غذاهای سنتی است. پس اگر دلتان هوس غذاهای دریایی همانند ماهی سفید یا ماهی قزل‌آلا کرده است، حتماً سری به رستوران مظاهری رامسر بزنید. این رستوران فضایی ساده دارد و در دو وعده نهار و شام از مسافران پذیرایی می‌کند. خوشبختانه جلوی رستوران فضای پارک کافی به چشم می‌خورد و لازم نیست نگران جای پارک خودروی خودتان باشید.

آدرس: رامسر ، بلوار امام خمینی، جاده ساحلی به سمت تنکابن

شماره تماس: ۰۱۱۵۵۲۵۲۳۳۸

ساعت کاری: ساعت ۱۲ ظهر الی ۱۳ برای نهار و  ۲۰ الی ۲۳ برای شام

۶. رستوران ملل رامسر

رستوران ملل یکی دیگر از زیباترین و بهترین رستوران های رامسر است. این رستوران در خیابان شهید مطهری قرار دارد و دارای چشم‌اندازی بسیار زیبا به ساحل است. اگر به‌دنبال رستورانی هستید که در فضایی عالی و دوست‌داشتنی قرار داشته باشد، رستوران ملل رامسر برای شما بهترین گزینه خواهد بود. رستوران ملل رامسر موسیقی زنده دارد. به همین خاطر بسیاری از مسافران طرفدار رستوران ملل رامسر هستند.

توجه داشته باشید که در ایام عزاداری، خبری از موسیقی زنده نیست. پس پیش از مراجعه به رستوران ملل رامسر، حتماً تقویم را چک کنید. این رستوران انواع غذاهای سنتی و فرنگی را سرو می‌کند. رستوران ملل رامسر غذاهای خود را با مواد اولیه بسیار تازه تهیه می‌کند. قیمت این رستوران در حد معمول قرار دارد و مدیریت رستوران قیمت‌هایی منصفانه را ارائه می‌دهد.

آدرس: رامسر ، رمک، خیابان شهید مطهری

شماره تماس: ۰۱۱۵۵۲۶۱۸۷۰

ساعت کاری: هر روز از ساعت ۱۱ الی ۲۴

۷. رستوران هتل کوثر رامسر

اگر عازم رامسر هستید، حتماً متوجه می‌شوید که هتل کوثر یکی از بهترین هتل‌های این شهر محسوب می‌شود. این هتل درست در نزدیکی موزه کاخ رامسر قرار دارد و به همین خاطر دارای دسترسی بسیار عالی به جاهای دیدنی رامسر است. بسیاری از مسافران این هتل را فقط به خاطر موقعیت قرارگیری عالی برای اقامت خود انتخاب می‌کنند. از امکانات و دسترسی عالی هتل کوثر که بگذریم، باید بگوییم که این هتل رستورانی بسیار عالی دارد. در این رستوران می‌توانید انواع غذاهای ایرانی و کباب‌های بی‌نظیر را سفارش دهید.

جالب است بدانید که حتی افرادی که داخل هتل اقامت ندارند نیز می‌توانند از این رستوران استفاده کنند. پس اگر در هتل کوثر اقامت ندارید، باز هم می‌توانید از رستوران این هتل استفاده کنید. غذاهای این رستوران از بهترین مواد اولیه تهیه می‌شود و کیفیت عالی دارد. با توجه به اینکه هتل کوثر دارای اعتباری عالی است، هیچگاه به خاطر کیفیت بد غذا، اعتبار خود را خشه‌دار نمی‌کند. پس می‌توانید همیشه با خیال آسوده از رستوران هتل کوثر رامسر استفاده کنید.

آدرس: رامسر ، خیابان رجایی ، نزدیکی موزه کاخ رامسر

شماره تماس: ۰۱۱۵۵۲۱۰۹۷۱

ساعت کاری: در دو وعده نهار و شام تا زمان اتمام غذا

۸. رستوران کشتی رامسر

نام این رستوران را بدون هدف انتخاب نکرده‌اند. وقتی که ظاهر این رستوران را ببینید، متوجه می‌شوید که دلیل نامگذاری آن چیست. در حقیقت رستوران کشتی رامسر را به شکل یک کشتی بزرگ در کنار آب طراحی کرده‌اند. حتی فضای داخلی این رستوران نیز به شکل کشتی‌های قدیمی چوبی طراحی شده است. پنجره‌های گرد شما را به یاد کشتی‌هایی می‌اندازد که در دوران کودکی روی کاغذ نقاشی می‌کشیدیم. این رستوران بی‌تردید جزو بهترین، گران‌ترین و معروف ترین رستوران های رامسر به حساب می‌آید. اگر از مردم محلی درباره لوکس‌ترین رستوران رامسر بپرسید، قطعاً نام این رستوران را به شما معرفی می‌کنند.

البته همان طور که انتظار دارید، چنین رستوران‌هایی گران قیمت هستند و منویی باکیفیت را ارائه می‌دهند. حجم غذاها کمی کمتر از حد انتظار است و قیمت بالایی دارند. با این حال به دلیل فضاسازی بسیار زیبا و البته موسیقی زنده، این رستوران طرفداران بسیاری دارد. در این رستوران از آکواریوم همراه با ماهی‌های زیبا و رنگارنگ نیز استفاده شده است. بد نیست تا حداقل یک وعده غذایی را در این رستوران حضور داشته باشید.

آدرس: رامسر ، جاده ساحلی ، خیابان یاسمن

شماره تماس: ۰۱۱۵۵۲۵۷۳۴۳

ساعت کاری: از ساعت ۱۰ تا ۲۲

۹. رستوران بلوط رامسر

رستوران بلوط از آن جمله رستوران‌هایی است که برای دسترسی به آن باید کمی راه خود را دور کنید؛ اما باور کنید که ارزش آن را دارد. رستوران بلوط در روستایی با نامترسوتای اربه کله واقع شده است. اربه کله به زبان شیرین مازندرانی به معنای ارتفاعات خرمالو است. پس همان طور که می‌توانید تصور کنید، در این روستا درختان خرمالوی بسیاری وجود دارد. همچنین آب و هوای این رستوران خنک و کوهستانی است. برای فرار از گرما و شرجی هوای رامسر در طول تابستان، می‌توانید روی این روستا حساب باز کنید.

رستوران بلوط شباهت بسیاری به رستوران خاور خانم دارد که در ابتدای مقاله به آن اشاره کردیم. این رستوران انواع غذاهای سنتی مازندرانی از جمله باقالی قاتق، مرغ ترش، میرزا قاسمی، ماهی سفید، فسنجون اردک، اپشل ماهی و … سرو می‌شود. جالب است بدانید که در رستوران بلوط رامسر حتی می‌توانید صبحانه محلی نیز سفارش دهید. این رستوران دارای بالکن بسیار بزرگی است که چشم‌اندازی خیره‌کننده را به شما هدیه می‌دهد. پس اگر دلتان می‌خواهد در رستورانی با چشم‌اندازی زیبا غذاهایی خوشمزه مازندرانی میل کنید، رستوران بلوط برای شما بهترین گزینه خواهد بود.

آدرس: رامسر، روستای اربه کله، ۸ کیلومتری رامسر

شماره تماس: ۰۹۲۱۴۹۹۵۸۴۹

ساعت کاری: از ساعت ۸ تا ۲۳

۱۰. رستوران ایتالیایی میلانو رامسر

تا به اینجا مدام درباره رستوران‌های سنتی با انواع غذاهای دریایی صحبت کردیم؛ اما شاید در طول سفر دلتان یک غذای ایتالیایی و فرنگی خواست. در این شرایط چاره چیست؟ این رستوران فضایی بسیار زیبا و دوست‌داشتنی دارد. فضای داخل رستوران را به شکلی بسیار زیبا و خلاقانه دکور کرده‌اند. این رستوران در نزدیکی دریا واقع شده است. همان طور که حدس می‌زنید، رستوران ایتالیایی میلانو انواع غذاهای ایتالیایی را سرو می‌کند. در این رستوران می‌توانید طعم انواع غذهای ایتالیایی از جمله پیتزا، پاستا، پنه و امثال آن را بچشید. سرآشپز مجموعه بسیار ماهر است و غذاهایی بسیار خوشمزه را طبخ می‌کند. یکی از مهم‌ترین دلایل محبوبیت این رستوران آن است تا ساعت ۲ بامداد فعالیت می‌کند. به همین خاطر رستوران ایتالیایی میلانو پاتوقی عالی برای جوانان به حساب می‌آید.

آدرس: رامسر، انتهای بلوار طالقانی، مجتمع تفریحی ساحلی برلیان

شماره تماس: ۰۹۱۱۳۹۱۴۷۸۹

ساعت کاری: از ساعت ۱۴ تا ۲ بامداد

۱۱. کافه رستوران روماک رامسر

کافه رستوران روماک از جمله بهترین کافه رستوران های رامسر است. این کافه رستوران فضایی جذاب و دوستانه دارد. همیشه که نباید به یک رستوران سنتی یا فرنگی رفت و غذایی سنگین میل کرد. گاهی هم دلتان می‌خواهد تا به یک کافه رستوران بروید و یک میان‌وعده ساده و خوشمزه میل کنید. یا حتی یک نوشیدنی سرد یا گرم را در کنار دسری خوشمزه سفارش دهید و از حضور در محیطی دوستانه لذت ببرید. وقتی که نگاهی به لیست بهترین رستوران های رامسر بیاندازید، همیشه نام این کافه رستوران هم به چشم می‌خورد. با وجود آنکه این کافه رستوران همیشه شلوغ است؛ اما جای پارک جلوی آن پیدا می‌شود. در ضمن به یاد داشته باشید که کافه رستوران روماک کنار یکی از شعب بستنی شاد قرار دارد. پس می‌توانید بعد از میل کردن غذا، به‌عنوان دسر به سراغ بستنی شاد بروید!

آدرس: شرق رامسر، فاز یک کمربندی، جنب بستنی شاد، مجتمع احمد

شماره تماس: ۵۵۲۲۰۹۷۷-۰۱۱

ساعت کاری: از ساعت ۱۰ تا ۲۴ بامداد

۱۲. رستوران آرارات رامسر

خب اجازه دهید تا یک رستوران متفاوت را معرفی کنیم. رستوران که چه عرض کنیم، در اصل بسیاری از مردم محلی رستوران آرارات را با نام تهیه غذای آرارات می‌شناسند. رستوران آرارات به نوعی یک کترینگ بزرگ است که غذاهایی بسیار خوشمزه را با مواد اولیه تازه و باکیفیت سرو می‌کند. این رستوران کیفیت غذاهایی بسیار عالی دارد. به همین خاطر حتی مشتریان خانگی و محلی نیز مشتری ثابت رستوران آرارات هستند. این رستوران انواع غذاهای اصیل ایرونی، انواع کباب، غذاهای سنتی و غذاهای دریایی را سرو می‌کند. قیمت غذاهای رستوران آرارات بسیار منصفانه هستند و اصلاً به کسی فشار مالی وارد نمی‌شود. توجه داشته باشید که غذاهای این رستوران سریع تمام می‌شوند. همچنین باید خودتان را برای حضور در صفی طولانی آماده کنید. در نظر داشته باشید که رستوران آرارات غذای بیرون‌بر نیز سرو می‌کند. پس می‌توانید غذای خودتان را بگیرید و به ویلا، خانه یا هتل خود بروید.

آدرس: رامسر، تعاونی، بلوار آیت الله کاشانی

شماره تماس: ۰۱۱۵۵۲۱۶۶۶۹

ساعت کاری: از ساعت ۱۰ تا ۲۴ بامداد

۱۳. رستوران کدبانو رامسر

درباره رستوران‌های مختلف گفتیم؛ اما هیچکدام آن‌ها فضای باز نداشتند. خب مگر می‌شود به رامسر سفر کنیم و از حضور در فضای باز رستوران‌ها لذت نبریم؟ چه کسی دلش نمی‌خواهد تا در باغی دلباز داخل آلاچیق بنشیند و از میل کردن غذاهای خوشمزه شمالی لذت ببرد؟ رستوران کدبانو فضای باز بسیار زیبایی دارد که از تماشای آن هم حال دلتان بهتر می‌شود.

جالب است بدانید که بیشتر مشتریان این رستوران را مردم محلی خود رامسر تشکیل می‌دهند. این رستوران در بین مردم محلی نیز شهرت بسیاری دارد و به همین خاطر می‌توان به کیفیت عالی آن اطمینان داشت. اگر به‌دنبال جایی راحت و زیبا برای برگزاری انواع مهمانی و دورهمی هستید، رستوران کدبانو برای شما بهترین گزینه خواهد بود. مدیریت رستوران نیز با مشتریانی که قصد برگزاری انواع مراسم دارند، به‌خوبی همکاری می‌کند. منوی این رستوران شامل انواع کباب، غذاهای سنتی و اصیل مازندرانی می‌شود.

آدرس: رامسر، فاز یک کمربندی، روبروی ترمینال

شماره تماس: ۰۱۱۵۵۲۲۱۷۵۰

ساعت کاری: از ساعت ۱۲ تا ۲۴ بامداد

۱۴. رستوران سنتی آبشار رامسر

حال که صحبت از رستوران‌هایی با فضای باز به میان آمد، بد نیست که درباره رستوران ابشار نیز صحبت کنیم. رستوران سنتی آبشار رامسر در میان باغی بزرگ و دلباز قرار دارد. این رستوران دارای فضای سبز بسیار زیبا و دوست‌داشتنی است. آنقدر فضای سبز رستوران سنتی آبشار دوست‌داشتنی طراحی شده که مشتریان حتی زمستان هم فقط فضای سبز این رستوران را برای صرف کردن غذا انتخاب می‌کنند.

برای دسترسی به رستوران سنتی آبشار باید خودتان را به شهرک شهرآسر برسانید. این رستوران آلاچیق‌هایی بزرگ دارد که خانواده‌های پرتعداد نیز می‌توانند کنار هم بنشینند و از محیط لذت ببرند. در این رستوران قلیان و سرویس چای نیز سرو می‌شود. پرسنل رفتاری بسیار عالی و مودبانه دارند و غذاها را در کمترین زمان ممکن آماده می‌کنند. قیمت منوی این رستوران نسبتاً گران است؛ اما فضای عالی و کیفیت مناسب غذاها باعث می‌شود تا مشتریان باز هم رستوران سنتی آبشار را انتخاب کنند.

آدرس: رامسر، شهرک شهرآسر، بلوار امام خمینی، مجاورت هتل آپارتمان ترنج

شماره تماس: ۰۹۲۲۴۰۱۷۶۵۲

ساعت کاری: از ساعت ۹ تا ۲۴ بامداد

۱۵. رستوران سرآشپز رامسر

دلتان یک غذای خوشمزه می‌خواهد یا فقط برای تماشای فضای داخلی لوکس یک رستوران را انتخاب می‌کنید؟ اگر دلتان یک غذای خوشمزه می‌خواهد و به فضاسازی لوکس رستوران اهمیت نمی‌دهید، رستوران رستوران سرآشپز برای شما یکی از بهترین رستوران های رامسر خواهد بود. این رستوران میزهای بسیار بزرگ برای خانواده‌های پرجمعیت نیز است. رستوران سرآشپز فضای چندان لوکسی ندارد؛ اما بیشتر روی کیفیت غذاهای خود سرمایه‌گذاری می‌کند. غذاهای این رستوران آنقدر خوشمز‌ه هستند که دلتان می‌خواهد انگشتان خود را نیز بخورید! در رستوران سرآشپز انواع کباب و غذاهای مازندرانی سرو می‌شود که همگی کیفیت بسیار عالی دارند.

آدرس: رامسر، نوربخش، بلوار امام خمینی

شماره تماس: ۰۱۱۵۵۲۲۹۷۲۵

ساعت کاری: از ساعت ۹ تا ۲۳ بامداد

۱۶. رستوران دیجاب رامسر

رستوران دیجاب جزو بهترین رستوران های رامسر است که بیشتر مردم محلی آن را انتخاب می‌کنند. بسیاری از افراد بر این باور هستند که اگر در هنگام سفر قصد پیدا کردن بهترین رستوران آن شهر را دارید، به‌دنبال رستوران‌هایی بگردید که مردم محلی آن را انتخاب می‌کنند. این رستوران‌ها قطعاً بهترین مکان برای میل کردن غذاهای محلی هستند! رستوران دیجاب نیز جزو آن دسته رستوران‌هایی است که شاید بین گردشگران مشهور نباشد. در اصل این رستوران ظاهری بسیار ساده دارد و خبری از تجملات بی‌مورد در رستوران دیجاب نیست. پس اگر به‌دنبال رستورانی شیک هستید که حسابی از شما پول دکوراسیون را بپگیرد! این رستوران برای شما گزینه مناسبی نخواهد بود. رستوران دیجاب انواع غذاهای خوشمزه سنتی را با کیفیت عالی و همان طعم قدیمی ارائه می‌دهد. درب و پنجره رستوران دیجاب چوبی است و حس نوستالژی را می‌توانید احساس کنید.

آدرس: رامسر، خیابان شهید عباس مفرد، بعد از پلاژ ساحل طلایی، جنب بستنی عصر یخبندان

شماره تماس: ۰۹۳۷۷۳۶۵۹۵

ساعت کاری: از ساعت ۱۲ تا ۲۳ بامداد

۱۷. رستوران ایل میلی رامسر

رستوران ایل میلی یکی از رستوران‌های خاص رامسر به حساب می‌آید. این رستوران فضاسازی بسیار شیک و متفاوتی از رستوران‌های دیگر رامسر دارد. به محض ورود به رستوران، تفاوت آن را با سایر رستوران‌های این شهر متوجه خواهید شد. رستوران ایل میلی از جمله رستوران‌های شیک ۵ ستاره و بین‌المللی رامسر به حساب می‌آید.

پس می‌توانید تصور کنید که قیمت منوی غذاهای رستوران ایل میلی از سایر رستوران‌های این شهر تا حدودی بیشتر است. رستوران ایل میلی فضایی مخصوص پارکینگ دارد و لازم نیست نگران امنیت خودرو یا ای پارک باشید. در این رستوران می‌توانید بین انواع مختلف غذا حق انتخاب داشته باشید. از انواع غذاهای اصیل ایرانی، غذاهای سنتی مازندرانی تا غذاهای فرنگی را می‌توانید در رستوران ایل میلی انتخاب کنید. کیفیت غذاهای رستوران ایل میلی در سطح بالایی قرار دارد و از بهترین مواد اولیه تهیه می‌شود. پرسنل رفتاری بسیار مودبانه دارند و از حضور در این رستوران لذت خواهید برد. حتی میز و صندلی‌های رستوران بسیار شیک و راحت هستند و حس خوشی را به شما انتقال می‌دهند.

آدرس: رامسر، ۵ کیلومتری غرب رامسر، سمت تله کابین رامسر

شماره تماس: ۰۱۱۵۵۳۶۶۵۲۳

ساعت کاری: از ساعت ۱۲ تا ۲۳ بامداد

۱۸. کافه رستوران ایتالیایی گوستو رامسر

کافه رستوران ایتالیایی گوستو از جمله معروف ترین و بهترین رستوران های رامسر به حساب می‌آید. اگر از مردم رامسر درباره بهترین رستوران ایتالیایی این شهر بپرسید، قطعاً کافه رستوران ایتالیایی گوستو را به شما معرفی خواهند کرد. حتی از نام این رستوران نیز می‌توانید متوجه شوید که انواع غذای فرنگی و مخصوصاً غذاهای ایتالیایی را سرو می‌کند. منوی پیتزای این رستوران بسیار کامل است و می‌توانید انواع مختلف پیتزا را در آن سفارش دهید. همچنین امکان سفارش انواع غذاهای دیگر از جمله لازانیا، پنه، پاستا و امثال آن نیز وجود دارد.

غذاهایی همانند پنینی و … نیز بسیار پرطرفدار هستند. سرآشپز کافه رستوران ایتالیایی گوستو مهارت بسیار بالایی در آماده کردن غذاهای ایتالیایی با همان طعم اصیل سنتی دارد. در این رستوران خبری از غذاهای ایرونی و کباب نیست؛ اما حسابی می‌توانید از حضور در آن لذت ببرید. قیمت منوی این رستوران کمی از رستوران‌های دیگر بیشتر است؛ اما کیفیت بسیار عالی و مثال زدنی دارد.

آدرس: رامسر، بلوار رزاقی

شماره تماس: ۰۱۱۵۵۲۲۵۴۰۹

ساعت کاری: از ساعت ۱۰ تا ۲۴ بامداد

۱۹. رستوران هتل پارسیان رامسر

بهترین رستوران های رامسر

خب حالا به رستوران هتل پارسیان می‌رسیم. هتل پارسیان همان هتل رامسر قدیم است. این هتل قدمت طولانی دارد و در دوران پهلوی ساخته شده است. هتل پارسیان را بعد از انقلاب تغییر نام دادند.مدتی این هتل بدون استفاده باقی مانده بود. پس از آن به کار خود ادامه داد. بعد از مدتی، هتل پارسیان را بازسازی کردند. همچنین بخشی جدید به آن اضافه شد.

در حال حاضر هتل پارسیان به دو بخش قدیم و جدید تقسیم می‌شود. هتل پارسیان از جمله هتل‌های بسیار لوکس و مجلل رامسر به حساب می‌آید. پس می‌توان انتظار داشت که رستوران این هتل نیز از کیفیت بسیار بالایی برخوردار باشد. هتل پارسیان هیچگاه اعتبار خود را به خاطر سرو غذاهایی با مواد اولیه نامناسب به خطر نمی‌اندازد. به همین خاطر می‌توانید از بابت کیفیت غذاهای این رستوران آسوده‌خاطر باشید. رستوران هتل پارسیان فضایی بزرگ و لوکس دارد و پرسنل به بهترین شکل ممکن از شما پذیرایی می‌کنند. منویی این رستوران بسیار متنوع است و می‌توانید انواع غذاهای ایرانی و فرنگی را سفارش دهید.

آدرس: رامسر، بلوار باهنر

شماره تماس: ۰۱۱۵۵۲۳۱۶۱۶

ساعت کاری: در دو وعده نهار و شام

۲۰. رستوران ماهور رامسر

رستوران ماهور-رستوران های رامسر

رستوران ماهور یکی از بهترین رستوران های رامسر برای چشیدن طعم غذاهای سنتی رامسر است. در حقیقت می‌توان گفت که عطر و طعم غذاهای رستوران ماهور مشابه غذاهای خانگی مردم محلی رامسر است. همین موضوع باعث شده تا رستوران ماهور در بین گردشگران و مردم محلی شهرت پیدا کند. غذاهای این رستوران شاید چندان تزئینات حرفه‌ای نداشته باشد یا اینکه از ظروف گران‌قیمت و دکوراسیون لاکچری استفاده نکرده باشند؛ اما طعم غذاها بسیار خوشمزه هستند و دلتان می‌خواهد تا تمامی غذاهای منو را حداقل یک بار امتحان کنید و طعم آن‌ها را بچشید. پس اگر دلتان یک غذای خوشمزه مازندرانی می‌خواهد، دست دست نکنید و مستقیم به رستوران ماهور بروید. این رستوران در دو راهی سادات شهر قرار دارد.

آدرس: رامسر، دو راهی سادات شهر

شماره تماس: ۰۹۱۱۳۹۱۸۰۳۳

ساعت کاری: در دو وعده نهار و شام

۲۱. رستوران کالیدو رامسر

در نهایت قصد داریم تا رستوران کالیدو را به شما معرفی کنیم. این رستوران از دیگر بهترین رستوران های رامسر به حساب می‌آید. رستوران کالیدو فضای سرپوشیده و روباز دارد و دارای چشم‌انداز زیبا به دریا است. رستوران کالیدو در انتهای بلوار کازینوی قدیم واقع شده است. فضای داخلی این کافه بسیار زیبا و دوست‌داشتنی طراحی شده است. دکوراسیون را به‌صورت خودمانی و دوست‌داشتنی طراحی کرده‌اند و با حضور در رستوران کالیدو صمیمیت خاصی را احساس خواهید کرد. رستوران کالیدو انواع غذاهای سنتی و فرنگی را در کنار منوی کافی‌شاپی سرو می‌کند.

آدرس: رامسر، آخوند، بلوار طالقانی

شماره تماس: ۰۹۹۰۶۷۷۸۰۰۷

ساعت کاری: از ساعت ۹ الی ۲۲

خب دوستان عزیز سفرزون ، با لیست بهترین رستوران های رامسر آشنا شدید. آیا تجربه حضور در هیچ یک را داشته‌اید؟ اگر اینطور است، تجربه خود را با ما و سایر دوستان به اشتراک بگذارید. در ضمن آیا رستورانی را می‌شناسید که نام آن در لیست وجود نداشته باشید و بخواهید آن را به سایر دوستان معرفی کنید؟ نظرات و تجربیات شخصی خود را با ما و سایر دوستان به اشتراک بگذارید.