از آن‌جایی که شهر مشهد یکی از شهرهای توریست پذیر ایران است و در اکثر ایام سال شلوغ و پر از جمعیت است، باید برنامه‌ای دقیق برای گشت و گذار در مراکز خرید مشهد داشته باشیم و ویژگی‌های هر کدام را به‌خوبی بدانیم تا در هنگام خرید و بازدید از آن‌ها بهترین انتخاب را انجام دهیم. به همین دلیل ما در سفرزون فهرستی از اسامی و ویژگی‌های هر کدام از این مراکز خرید را جمع آوری کرده‌ایم تا به شما در انتخاب بازار هدف کمک کنیم. با ما همراه باشید.

saadatrent

سرفصل های مقاله

بازار رضا ؛ بازار سنتی مشهد

اولین انتخاب مسافران و زائران در میان مراکز خرید مشهد ، «بازار رضا»، یکی از قدیمی‌ترین و سنتی‌ترین بازارهای شهر است. این بازار نزدیک حرم امام رضا (ع) است و از خیابان «بیت‌المقدس» شروع و به میدان «۱۷ شهریور» ختم می‌شود. در بازار رضا هرچه بخواهید پیدا می‌کنید؛ هم فال است و هم تماشا. بوی ادویه‌های مختلف و شلوغی از ویژگی‌های این بازار است. در طبقه‌ی دوم بازار رضا، مغازه‌های فیروزه، طلافروشی و صنایع دستی‌ مثل پارچه‌های گل‌دوزی شده قرار دارد. البته قیمت‌های این بازار کمی گران‌تر از جاهای دیگر است.

آدرس بازار رضا مشهد : مشهد، ضلع جنوب شرقی میدان بیت المقدس (فلکه آب)

بازار رضا| بازار سنتی مشهد
بازار رضا| بازار سنتی مشهد

الماس شرق ؛ خرید و تفریح

مجتمع تجاری «الماس شرق» یکی از انتخاب‌های خوب در میان مراکز خرید مشهد برای خرید پوشاک به‌عنوان سوغات است. البته کالاهای این مجتمع کمی از بازار رضا گران‌تر است، اما کیفیت خوبی دارد و همه نوع پوشاک هم در آن پیدا می‌شود. الماس شرق به‌عنوان جایی برای تفریح هم چیزی کم ندارد؛ شهربازی، سینمای چهار بعدی، آکواریوم، آب‌نما، جامپینگ و رستوران‌های مختلف، از جذابیت‌های الماس شرق است. این فروشگاه موقعیت خوبی برای خرید لوازم خانگی با قیمت مناسب دارد. برای خرید لباس به‌عنوان سوغات، مراکز خرید خیابان ۱۷ شهریور هم انتخاب خوبی‌ست و اجناس متنوع و باب سلیقه‌ای در آن پیدا می‌شود. به‌عقیده‌ی بسیاری ارزان‌ترین و بهترین جا برای خرید لباس، مراکز همین خیابان است.

ساعت بازدید: ۹ صبح تا ۲۳

آدرس الماس شرق مشهد : مشهد، انتهای خیام شمالی، منطقه گردشگری سپاد

الماس شرق
الماس شرق

جمعه‌بازار مهرآباد ؛ ارزان‌ترین‌ها

یکی از ارزان‌ترین مراکز خرید مشهد ، «جمعه‌بازار مهرآباد» است. جمعه‌بازار مهرآباد در ابتدای جاده‌ی «میامی» و شمال شرق مشهد قرار دارد و جنس‌های متنوع و ارزانی از لباس گرفته تا دکوری و لوازم خانگی در آن پیدا می‌شود. این بازار مخصوص کسانی‌ست که توانایی خرید در محیط شلوغ را دارند و کلافه نمی‌شوند. در این بازار می‌توانید خشک‌بار، زعفران و زرشک را بدون بسته‌بندی و با قیمت‌های خوب بخرید.در جمعه بازار، حتی فیروزه‌ هم پیدا می‌شود، اما خب! نباید انتظار کیفیت خیلی بالایی داشته‌ باشید.

آدرس جمعه بازار مهرآباد : مشهد، بلوار میامی

جمعه بازار مهرآباد| ارزان و شلوغ
جمعه‌بازار مهرآباد| ارزان و شلوغ

مجتمع تجاری پروما ؛ یکی از چند شعبه

مجتمع تجاری پروما را می‌توان در لیست یکی از پرطرفدارترین مراکز خرید مشهد دانست که انتخاب بسیاری از مسافران خارجی است. پروما مجموعه‌ای از فروشگاه‌های زنجیره‌ای است که در شهرهای مختلفی از ایران شعبه دارد و این شعبه‌ی مشهد رد سال ۱۳۸۳ افتتاح شد. این مجتمع در چهار طبقه بنا شده است و حدود ۲۵۰ واحد فعال دارد. در طبقه‌ی همکف پروما شما هایپرمارکتی بزرگ می‌بینید که ویژه‌ی پروما است و در طبقات دیگر نیز می‌توانید سایر کالاهای مورد نیاز خود را پیدا کنید که از برندهای معروف جهان‌ هستند.

ساعت بازدید: ۹ صبح تا ۱۲ شب به غیر از جمعه‌ها که از ۱۰:۳۰ صبح تا ۱۲ باز است.

آدرس مجتمع تجاری پروما : مشهد، بلوار فردوسی، میدان جانباز

شماره تماس: ۰۵۱۳۷۶۳۷۴۰۱

مجتمع تجاری پروما
مجتمع تجاری پروما

برج تجاری اداری آلتون ؛ یک مجتمع باشکوه

برج آلتون را می‌توان یکی از چشم‌گیرترین مراکز خرید مشهد دانست که کاربری تجاری-اداری دارد. در این برج شعبه‌ای از رستوران معروف پسران کریم، باند هلی کوپتر و یکی از بلندترین پارکینگ‌های طبقاتی وجود دارد. در برج آلتون ۴۰ واحد لوکس اداری-تجاری با متراژهای متفاوت مشغول فعالیت هستند. از بخش‌ها و امکانات مختلف این برج می‌توان به این موارد اشاره کرد:
• آشپزخانه، دو تا سه اتاق، سرویس عمومی و سرویس اختصاصی، کابین دوش اتاق مدیر و سیستم هوای سرد و گرم
• چشم‌انداز بسیار زیبا به شهر مشهد و بارگاه حضرت رضا (ع)
• ارتباط بین طبقات اداری به‌وسیله پله برقی و آسانسور اختصاصی
• لابی بسیار زیبا و مبله شده و قسمت پذیرش و میز اطلاعات
• ۱۰۰ واحد تجاری در چهار طبقه با حضور واحدهای فعال برندهای معروف لوازم خانگی، صوتی تصویری، پوشاک، کیف و کفش

آدرس برج تجاری آلتون مشهد : مشهد، خیابان دانشگاه، بین خیابان دانشگاه ۲۲ و ۲۳

شماره تماس: ۰۵۱۱۸۴۹۱۲۳۵

برج تجاری اداری آلتون
برج تجاری اداری آلتون

مجتمع تجاری زیست خاور ؛ یک دسترسی آسان

از ویژگی‌هایی که زیست خاور را به یک مکان محبوب بین مراکز خرید مشهد تبدیل کرده است، دسترسی آن و نزدیکی به حرم امام رضا (ع) است. این مجتمع چهار طبقه، در یکی از میدان‌های مهم شهر قرار دارد و حتی اگر وسیله‌ی نقلیه‌ی شخصی نداشته باشید، به راحتی از طریق وسایل نقیله عمومی می‌توانید به آن برسید. این مجتمع که در ابتدای خیابان کوهسنگی قرار دارد، میزبان شما است تا بهترین خرید‌های خود را از پوشاک تا خوراکی در این مکان انجام دهید.

آدرس مجتمع تجاری زیست خاور : مشهد، نزدیکی میدان دکتر علی شریعتی

شماره تماس: ۰۵۱۳۸۵۲۴۶۷۳

مجتمع تجاری زیست خاور
مجتمع تجاری زیست خاور

مجتمع تجاری وصال ؛ یک مجتمع تجاری گردشگری

این مجتمع بزرگ در نزدیکی مجتمع الماس شرق بنا شده است و هر دوی این مراکز خرید مشهد با یک تونل به یک‌دیگر ارتباط دارند. مجتمع تجاری گردشگری وصال حدود ۴۰۰ واحد تجاری دارد و در کنار آن واحد رستوران و کافه‌ی این مجتمع پذیرای مسافران و مردم شهر هستند. یکی از زیبایی‌های چشم‌گیر این مجتمع، آب‌نمای آن است که می‌توانید برای لحظاتی طولانی از رقص نور و نوای موسیقی لذت ببرید. از امکانات دیگر این مجتمع می‌توان به این موارد اشاره کرد:
• تعدادی بانک
• تالارهای پذیرایی
• پارکینگ طبقاتی و سایر امکانات و خدمات رفاهی
• فضاهای وسیع و باز با طراحی و معماری زیبا و منحصر به فرد

آدرس مجتمع تجاری وصال مشهد : مشهد ،انتهای بلوار خیام شمالی،بلوار بهارستان

شماره تماس: ۰۵۱۳۷۱۱۵۵۵۵

مجتمع تجاری وصال
مجتمع تجاری وصال

مرکز خرید ویلاژ توریست ؛ همسایه‌ی طرقبه

ویلاژ توریست تنها یکی از مراکز خرید مشهد نیست بلکه مجموعه‌ای تجاری، رفاهی و گردشگری است و نسبت به زمان کوتاهی که افتتاح شده، طرفداران بسیاری پیدا کرده است. این مجموعه‌ی چهار طبقه ۲۶۰ واحد تجاری دارد و آنقدر سرگرمی و امکانات در اختیار شما قرار می‌دهد که از گشت و گذار و خرید خسته نشوید. این مجموعه در نزدیکی پارک جنگلی وکیل آباد قرار دارد و همین بر اهمیتش می‌افزاید. یکی دیگر از زیبایی‌هایی ویلاژ توریست آب‌نمای موزیکال آن است که در طبقه‌ی منفی یک قرار دارد. از طرفی می‌توانید لحظاتی شاد در شهربازی، باشگاه بولینگ و باشگاه بیلیارد این مجموعه سپری کنید.

ساعت بازدید: ۱۰ صبح تا ۱۲:۳۰ شب

آدرس مرکز خرید ویلاژ توریست : مشهد ابتدای جاده طرقبه، ویلاشهر

شماره تماس:

۰۵۱۳۵۵۱۰۹۵۶

۰۵۱۵۵۱۰۰۰۴

مرکز خرید ویلاژ توریست
مرکز خرید ویلاژ توریست

مجتمع خرید آرمان ؛ اقامت و تفریح

این مجتمع به بخش‌های مختلف: اقامتی، تجاری، اداری و تفریحی تقسیم می‌شود و در میان مراکز خرید مشهد معماری و طراحی خاصی دارد. در مجتمع خرید آرمان، حضور رنگ و استفاده از المان‌های طبیعت حس خوبی به بازدیدکنندگان و مسافران می‌دهد. طراحی مدرن این مجموع بسیار مورد توجه است. یکی از ویژگی‌های خاص مرکز خرید آرمان سه دستگاه آسانسور پانورما است که در کنار تفرج‌گاه مجموعه قرار دارد.
مجتمع آرمان بخش های مختلفی دارد که عبارت‌اند از: قسمت اقامتی، تجاری، اداری، تفریحی

از ویژگی های معماری مجتمع آرمان مشهد می‌توان به این موارد اشاره کرد: بهره‌گیری از فضاهای سبز، طراحی مدرن، طراحی نور و نورپردازی، ایجاد جلوه‌های ویژۀ بصری، سیستم مدیریت هوشمند ساختمان، معماری نو و طراحی داخلی مدرن.
امکانات مرکز خرید آرمان مشهد:
فضاهای بازی کودکان و فضای سرگرمی بزرگسالان
عکاس‌خانه سنتی
رستوران صخره‌ای و فودکورت
کافی شاپپارکینگ هوشمند
تاکسی مخصوص مجتمع

تقسیم‌بندی طبقات مرکز خرید آرمان:
طبقه ی همکف و اول: ورودی، لابی، واحدهای تجاری، تفرج‌گاه مرکزی، کافی شاپ، فضای بازی و سرگرمی کودکان و بزرگسالان.
طبقه ی دوم تا هشتم: واحدهای اقامتی، واحدهای مسکونی مشتمل بر ۱۱۹ واحد
طبقه ی منفی دو و منفی سه: پارکینگ و قسمت‌های پشتیبانی

ساعت بازدید: ۹ صبح تا ۱۲ شب

آدرس مجتمع خرید آرمان: مشهد، خیابان نواب صفوی، نرسیده به وحدت، جنب هتل سروش

شماره تماس: ۰۵۱۳۳۳۹۰۳۳۳

مراکز خرید مشهد
تفرجگاه مرکز خرید آرمان

مشهد مال ؛ مرکز خریدی مدرن

مشهد مال را می‌توان یکی از مراکز خرید مشهد دانست که نماد طراحی و معماری مدرن محسوب می‌شود. این مرکز خرید برجی است با قامت ۲۳ طبقه و ۹۰ متر ارتفاع که نمایی زیبا و نورپردازی‌های فوق‌العاده دارد. مشهد مال در کنار واحدهای تجاری هتلی پنج ستاره دارد و با شهربازی سرپوشیده و گسترده‌اش، یکی از کامل‌ترین مراکز خرید شهر است.

امکانات مشهد مال: سالن‌های سینما، دفاتر اداری، پارکینگ طبقاتی

آدرس مشهد مال : مشهد، بلوار سجاد نبش چهارراه خیام (تقاطع خیام و سجاد)

شماره تماس: ۰۵۱۳۷۶۲۴۴۵۷

مشهد مال
مشهد مال

بازار عباس قلی خان ؛ جا مانده از تاریخ

این بازار قدیمی در روند نوسازی و گسترش صحن حرم امام رضا (ع) بخش‌های مختلفی را از دست داده است و در حال حاضر، تنها دو راسته فرش‌فروشان و بازار سرشور در این بازار باقی‌مانده است. بازار عباس قلی خان از تاریخی‌ترین مراکز خرید مشهد است. این بازار روباز در نزدیکی قدیمی‌ترین مدرسه علمیه‌ی شهر قرار دارد و شما می‌توانید اجناس مورد نظر خود را با قیمتی مناسب در این بازار پیدا کنید.

آدرس بازار عباس قلی خان مشهد : مشهد، خیابان نواب صفوی

مرکز خرید کاسپین مد ؛ جایی برای برند بازها

اگر شما هم از عاشقان برندهای مختلف هستید، پیشنهاد ما در میان مراکز خرید مشهد، مرکز خرید کاسپین مد است. شما می‌توانید در این مجموعه به‌راحتی محصولات مورد نظر خود را پیدا کنید. کاسپین مد یکی از شعب مجموعه‌های زنجیره‌ای این فروشگاه است. این گروه عرضه‌کننده ۲۰ برند بین‌المللی از کشورهای ایتالیا، اسپانیا، انگلیس و ترکیه هستند.

آدرس مرکز خرید کاسپین مد مشهد : مشهد، بلوار سجاد، چهارراه بزرگمهر

شماره تماس: ۰۵۱۳۷۶۷۸۶۶۱

مرکز خرید کاسپین مد
مرکز خرید کاسپین مد

مجتمع تجاری فردوسی ؛ همه چیزهایی که لازم دارید

این مرکز خرید وسیع در زمینی به مساحت هفت هزار متر بنا شده است و نمایی مدرن دارد. در این مرکز خرید هر آنچه مورد نیازتان هست پیدا می‌کنید. تنوع کالاها و قیمت‌های مناسب مجتمع تجاری فردوسی را به یکی دیگر از مراکز خرید مشهد که بسیار محبوب است تبدیل کرده. در طبقه منفی یک بازار فردوسی سیسمونی نوزاد و لباس کودک، طبقه همکف پوشاک آقایان و بانوان و در طبقه مثبت یک بورس مانتو و روسری و طبقه دوم لوازم عروس و داماد، ساعت، بدلیجات، طلا و جواهر عرضه می‌شود.

آدرس مجتمع تجاری فردوسی مشهد : مشهد، انتهای سی متری طلاب، نبش میدان مفتح

شماره تماس: ۰۵۱۳۲۵۱۳۰۰۱

مجتمع تجاری فردوسی
مجتمع تجاری فردوسی

بازار گوهر شاد ؛ میراث گوهرشاد

این بازار یکی از موقوفات گوهرشاد است که در سال ۱۳۶۸ توسط اداره کل اوقاف خراسان رضوی بنا شد و سه سال بعد افتتاح شد. این بازار دو هزار و  ۱۰۰ متر مربع وسعت دارد و حدود ۸۴ واحد تجاری در آن مشغول فعالیت هستند. در این مرکز خرید می‌توانید لوازم برقی و خانگی، بلور و کریستال، پارچه، عطر و ادکلن، کفش، سیسمونی نوزاد، لوازم‌التحریر و گرافیک، اسباب بازی، سوغات و… خریداری کنید.

آدرس بازار گوهرشاد : مشهد، آبکوه، بلوار سازمان آب

شماره تماس: ۰۵۱۳۷۲۵۳۷۴۴

بازار گوهر شاد
بازار گوهر شاد

مجتمع تجاری آسمان مشهد ؛ یک خرید دلپذیر

یکی از شاخص‌ترین مراکز خرید مشهد مجتمع تجاری آسمان است که در خیابان ۱۷ شهریور این شهر قرار دارد.

مجتمع تجاری آسمان مشهد، یک مرکز تجاری تفریحی لوکس است که انواع پوشاک و محصولات بسیار شیک را ارائه می‌دهد. در این مجتمع می‌توانید پوشاک، کیف و کفش و … را با خیالی راحت و قیمت مناسب تهیه کنید. علاوه‌بر واحدهای تجاری، در مجتمع آسمان، شهربازی سرپوشیده و رستوران و فست‌فود نیز وجود دارد که می‌توانید بعد از یک خرید عالی، در آنجا استراحت کنید.

یکی از مهم‌ترین ویژگی‌های مرکز خرید آسمان، پارکینگ طبقاتی ۱۸ طبقه آن است که مشکل پارک خودرو را در این منطقه حل کرده است. پارکینگ این مجتمع، بزرگترین پارکینگ طبقاتی ایران است و در کاهش ترافیک منطقه ۱۷ شهریور نقش موثری داشته است.

اگر دوست دارید کالاهای باکیفیت و شیک را از مرکز خریدی جذاب تهیه کنید، حتما به این مجتمع بروید.

ساعت بازدید: ۸:۳۰ صبح تا ۱۰ شب

آدرس مجتمع تجاری آسمان مشهد : مشهد، میدان هفده شهریور، انتهای بازار رضا

مجتمع تجاری آسمان مشهد | مراکز خرید مشهد
مجتمع تجاری آسمان مشهد

مجتمع تجاری کیان سنتر ۱

مجتمع تجاری کیان سنتر ۱ از جمله محبوب‌ترین مراکز خرید مشهد است که تجربه موفق آن باعث شد تا چند سال بعد، مجتمع شماره ۲ کیان سنتر نیز ساخته شود.

این مجتمع تجاری تفریحی محبوب، با ظاهر شیک و مدرن خود جایگاه خاصی در میان گردشگران و مسافران مشهد دارد. در این مجتمع می‌توانید انواع پوشاک، وسایل تزیینی و … را تهیه کنید. به دلیل مرغوب بودن اجناس مجتمع و تنوع محصولات، کیان سنتر بهترین مکان برای خرید سوغاتی و یادگاری نیز به شمار می‌رود.

وجود شهربازی در این مجتمع تجاری باعث شده تا کودکان و نوجوانان نیز لحظات به یادماندنی و جذابی را در آنجا تجربه کنند. پس از یک خرید خوب، می‌توانید در کافه و یا رستوران این مرکز خرید استراحت و یک غذای خوشمزه را نوش جان کنید.

علاوه‌بر این‌ها، وجود هایپر مارکت در کیان سنتر ۱ باعث شده تا افراد به راحتی آنچه را که نیاز دارند تهیه و خریداری کنند.

اگر می‌خواهید با خیال راحت خرید کنید و از آن لذت ببرید، مجتمع تجاری کیان سنتر ۱ در انتظار شماست.

آدرس مجتمع تجاری کیان سنتر ۱: مشهد، بلوار جانبازان، تقاطع خیابان فرامرز عباسی

مجتمع تجاری کیان سنتر ۱ | مراکز خرید مشهد
مجتمع تجاری کیان سنتر ۱

مجتمع تجاری کیان سنتر ۲

پس از موفقیت مجتمع کیان سنتر ۱ در جذب شهروندان و گردشگران مشهد، پروژه مجتمع تجاری کیان سنتر ۲ کلید خورد. این مجتمع نیز مورد علاقه و انتخاب بسیاری از افراد در شهر مشهد قرار دارد و بسیاری از زائران، مشتریان این مجتمع هستند.

انواع محصولات جدید و جذاب و برند‌های معروف را می‌توانید از کیان سنتر ۲ خریداری کنید. این مجتمع نیز دارای شهربازی سرپوشیده است و می‌تواند کودکان و نوجوانانتان را راضی کند. از هایپر مارکت بزرگ این مرکز خرید، می‌توانید هر چه را که نیاز دارید به راحتی و با قیمت ارزان تهیه کنید.

برای یک خرید به یاد ماندنی و کامل، حتما کیان سنتر ۲ را انتخاب کنید.

آدرس مجتمع تجاری کیان سنتر ۲: مشهد، بلوار جانبازان، تقاطع خیابان فرامرز عباسی.

مجتمع تجاری کیان سنتر۲ | مراکز خرید مشهد
مجتمع تجاری کیان سنتر۲

مجتمع تجاری نیکا مشهد ؛ مخصوص برندبازها

از دیگر مراکز خرید مشهد می‌توان به مجتمع تجاری نیکا مشهد اشاره کرد. این مجتمع تجاری با وجود آنکه تازه افتتاح شده، طرفداران زیادی دارد. در مجتمع تجاری نیکا می‌توانید انواع پوشاک و همچنین برند‌های معروف لباس را تهیه کنید و از خریدتان لذت ببرید.

اگر در مشهد به دنبال جایی برای خرید پوشاک شیک و لوکس می‌گردید، مجتمع تجاری نیکا مشهد بهترین گزینه برای شماست.

آدرس مجتمع تجاری نیکا مشهد : مشهد، ضلع شمال شرقی میدان جانباز، جنب مجتمع تجاری پروما‌.

مجتمع تجاری نیکا مشهد
مجتمع تجاری نیکا مشهد

مجتمع تجاری اکسین مشهد ؛ نگین درخشان مشهد

از جمله لوکس‌ترین و تشریفاتی‌ترین مراکز خرید مشهد، مجتمع تجاری اکسین مشهد است که با ظاهری شیک مجلل در این شهر قرار دارد. این مجتمع تجاری با طرفداران بسیارش، همچون نگینی در شهر می‌درخشد و گردشگران برای تجربه یک خرید به یادماندنی، آن را انتخاب می‌کنند.

در مجتمع اکسین می‌توانید انواع طلا و جواهرات، برندها و مارک‌های معروف پوشاک، لوازم خانگی و صوتی و تصویری، موبایل، لوازم عروس و داماد و همچنین محصولات آرایشی را تهیه کنید. در این مجتمع، وجود یک هایپر مارکت بزرگ با تنوع اجناس، باعث شده تا عده زیادی از افراد آن را انتخاب کنند.

فست فود و کافی‌شاپ، رستوران، تالار پذیرایی و پارکینگ سه طبقه نیز از جمله امکانات مجتمع تجاری اکسین مشهد به شمار می‌رود.

برای آنکه همه نیازهایتان را در یک مکان و در کمترین زمان برآورده کنید، مجتمع تجاری اکسین را از یاد نبرید.

آدرس مجتمع تجاری اکسین مشهد : مشهد، شهرک غرب (قاسم آباد)، چهارراه مخابرات.

مجتمع تجاری | مراکز خرید مشهد اکسین مشهد
مجتمع تجاری اکسین مشهد

مجتمع تجاری زمرد مشهد ؛ تجربه یک خرید لذت‌بخش

مجتمع تجاری زمرد مشهد از دیگر مراکز تجاری مشهد است که با کاربری همه جانبه، مورد توجه و علاقه ساکنان و گردشگران این شهر قرار دارد.

در این مجتمع می‌توانید انواع پوشاک، کیف و کفش، جواهرات، لوازم منزل و همچنین صنایع دستی را خریداری کنید. مجتمع زمرد می‌تواند همه سلیقه‌ها را راضی کند و یک خرید  دلپذیر را برایتان رقم بزند. وجود پارکینگ عمومی در این مرکز خرید موجب شده است تا رفت و آمد به آسانی صورت بگیرد.

در این مجتمع می‌توانید در محیطی آرام خرید و آنچه را که نیاز دارید انتخاب کنید.

آدرس مجتمع تجاری زمرد مشهد : مشهد، میدان اول بلوار صیاد شیرازی.

مجتمع تجاری زمرد مشهد
مجتمع تجاری زمرد مشهد

مجتمع تجاری اداری پاژ مشهد ؛ تشریفاتی و مجلل

اگر در مشهد به دنبال یک مجتمع تجاری لوکس و بسیار باشکوه می‌گردید، حتما مجتمع تجاری اداری پاژ مشهد را انتخاب کنید.

این مجتمع عظیم و تشریفاتی با نام مرکز بین‌المللی مالی اقتصادی مشهد نیز شناخته می‌شود و مجموعه‌ای از برترین واحدهای اداری و تجاری را در برمی‌گیرد.

این مجتمع تجاری اداری شامل بخش‌های مختلف از جمله هایپرمارکت، پارکینگ، سالن های سینما و تئاتر، کتاب‌خانه عمومی، کتاب‌خانه دیجیتال برای نابینایان و … می‌شود که آن را در میان گردشگران بسیار محبوب کرده است.

در بخش دیگری از این مجتمع، می‌توانید جایی به نام شهر غذا را ببینید که در آن انواع رستوران‌ها، فست‌فودها و کافی شاپ‌ها وجود دارند. منوی متنوع این مجموعه باعث شده تا افراد با سلیقه و ذائقه‌های گوناگون، با رضایت از آنجا خارج شوند.

اگر در مشهد به دنبال یک مجتمع شیک و مجلل با تمام امکانات می‌گردید، حتما مجتمع پاژ را انتخاب کنید.

آدرس مجتمع تجاری اداری پاژ مشهد: مشهد، میدان جانباز

مجتمع تجاری اداری پاژ مشهد | مراکز خرید مشهد
مجتمع تجاری اداری پاژ مشهد

بازار مرکزی مشهد ؛ از شیر مرغ تا جان آدمیزاد

از دیگر مراکز خرید مشهد می‌توان به بازار مرکزی مشهد اشاره کرد. این بازار بزرگ در مرکز شهر و نزدیکی حرم مطهر امام رضا (ع) قرار دارد. در این مرکز خرید می‌توانید به راحتی سوغاتی مورد نظرتان را با قیمت ارزان پیدا و خریداری کنید.

اهالی مشهد معتقدند که در بازار مرکزی این شهر از شیر مرغ تا جان آدمیزاد پیدا می‌شود. این اعتقاد با ارائه انواع محصولات همچون کیف و کفش، پوشاک، چمدان و لوازم آرایشی و بهداشتی هم‌خوانی دارد.

در بازار بزرگ مرکزی مشهد هر چه را که بخواهید به راحتی می‌توانید تهیه کنید.

آدرس بازار مرکزی مشهد : مشهد، چهارراه شهدا، خیابان ایت الله بهجت.

بازار مرکزی مشهد | مراکز خرید مشهد
بازار مرکزی مشهد

بازار جنت مشهد ؛ بهشت رضوی

از جمله پربازدیدترین مراکز خرید مشهد، بازار جنت مشهد را می‌توان نام برد که به دلیل نزدیک بودن به حرم مطهر، هر روزه میزبان بسیاری از زائران این شهر است.

در این بازار می‌توانید به راحتی پوشاک و کیف و کفش را برای هر رده سنی تهیه کنید و از جنس و کیفیت محصولات مطمئن باشید. کافه‌ها و خوراکی فروشی‌های بازار جنت مشهد، بهترین مکان برای استراحت و نوش جان کردن یک خوراکی خوشمزه است.

بازار جنت با محیط ساده و صمیمی خود، عده زیادی را به سوی خودش کشانده است. شما نیز می‌توانید یکی از بازدیدکنندگان این بازار باشید.

آدرس بازار جنت مشهد : مشهد، خیابان چمران، نرسیده به میدان سعدی، خیابان جنت.

بازار جنت مشهد | مراکز خرید مشهد
بازار جنت مشهد

بازار روس‌ها ؛ قدیمی و دل‌نشین

بازار روس‌ها یکی از سنتی‌ترین مراکز خرید مشهد است که قدمت زیادی دارد و با نام بازار حکیم نیز شناخته می‌شود.

بازار روس‌ها همانطور که از نامش پیداش مخصوص کالاهای روسی است. در آنجا می‌توانید انواع محصولات و کالاهایی همچون دوربین عکاسی و شکاری، ماشین اصلاح، ظروف، اسباب‌بازی، پوشاک و پارچه و … را تهیه کنید. البته باید بدانید که تمامی محصولات بازار روس‌ها، مختص کالاهای روسی نیستند و در میان آن‌ها اجناس دیگر کشورها از جمله چین نیز دیده می‌شود.

از جمله امکانات این بازار می‌توان به نمازخانه، کافه‌تریا، وسایل بازی کودکان و همچنین پارکینگ موتور اشاره کرد.

اگر از قدم زدن در میان بازارهای قدیمی و تماشای آن لذت می‌برید، این بازار مناسب شماست.

آدرس بازار روس‌ها: مشهد، خیابان امام خمینی، بالاتر از خیابان سعدی، رو به روی اداره کل آموزش و پرورش استان خراسان.

بازار روس‌ها | مراکز خرید مشهد
بازار روس‌ها

شما تجربه‌ی خرید از مراکز خرید مشهد را دارید؟ به نظرتان کدام یک از این مراکز خرید کیفیت بالایی در پاسخ‌گویی به نیاز مشتریان دارد؟ اگر مرکز خرید دیگری در مشهد می‌شناسید برای ما بنویسید و نظرات‌تان را با سفرزون در میان بگذارید.


برای آشنایی بیشتر با دیدنی های مشهد کلیک کنید.