زمانی که صحبت از کافه های تهران به میان می‌آید، اصلا مهم نیست که مقصود کدام بخش تهران باشد. در هر بخشی از تهران می‌توانیم شاهد حضور کافه‌های مختلفی باشیم. اما با این وجود، کافه های هر بخش تهران، حال و هوایی منحصر به فرد خود را دارند. به عنوان مثال با حضور در کافه های شمال تهران ، می‌توانید معنای واقعی یک استراحت لوکس را بچشید. اما کافه های غرب تهران چطور هستند؟ این کافه‌ها معمولا جوی بسیار دوستانه و صمیمی دارند. جوی که جان می دهد برای دورهمی‌های خودمانی! فضایی زیبا و دلنشین و افرادی که سر میز همیشگی خود نشسته‌اند. با سفرزون همراه شوید تا کافه های غرب تهران را بهتر بشناسید.

اینجا کلیک کنید: هتل اسپیناس پالاس تهران

کافه های غرب تهران ، کافه‌هایی که در آنجا ساعت‌ها مثل ثانیه ای می‌گذرند

معمولا ساکنین تهران به دلیل ترافیک و شلوغی شهر، ترجیح می‌دهند که در نزدیکی محل سکونت خود یک کافه دنج پیدا کنند. اما حتی ممکن است محل کار شما در غرب و محل سکونت‌تان، شرق تهران باشد. یا حتی امکان دارد کاملا اتفاقی گذرتان به غرب تهران بیافتد. پس چه ساکن غرب هستید و چه به هر دلیلی در این منطقه حضور دارید، بهتر است با برترین کافه های غرب تهران بیشتر آشنا شوید.


برای دریافت راهنمای سفر به تهران کلیک کنید.


کافه رستوران رنسانس

کافه های غرب تهران
کافه رستوران رنسانس

کافه رستوران رنسانس یکی از کافه‌های با سابقه تهران محسوب می‌شود. این کافه به دلیل فاصله کمی که با بیمارستان آتیه دارد، مشتریان زیادی را جذب خود کرده. کافه دارای دو بخش فضای باز و فضای داخلی است. دکوراسیون داخلی کافه بر خلاف نام آن، کاملا مدرن و اروپایی است. در فضای باز مشتریان می‌توانند آزادانه سیگار بکشند. منوی کافه رنسانس فرنگی بوده و سزار سوخاری آن واقعا تعریفی است. پیدا کردن جای پارک مناسب ، یکی از مشکلات این کافه محسوب می‌شود. البته پارک‌بان رستوران، به اندازه چند خودرو، فضای خالی برای مشتریان نگه می‌دارد.

آدرس کافه رستوران رنسانس: شهرک غرب، بلوار دادمان غرب، بعد از بیمارستان آتیه، شماره ۴۱

شماره تماس: ۰۲۱۸۸۵۶۵۶۰۰

ساعت کار: ۷:۳۰ – ۲۴

محدوده قیمتی: خیلی گران

کافه رستوران لانجین ایران‌زمین

کافه های غرب تهران
کافه لانجین ایران زمین

بسیاری از افراد این کافه را به نام کافه قنادی لانجین می‌شناسند. اگر اهل تست کردن شیرینی‌های تازه و خوشمزه هستید، حتما به این کافه قنادی سری بزنید. لانجین در پاساژ ایران زمین و داخل یک قنادی با همین نام قرار دارد. حدود سه الی چهار میز در این کافه وجود دارد. با اینکه خبری از یک فضای بزرگ و مجلل نیست، اما قطعا برای استراحتی کوتاه و صرف یک عصرانه خوشمزه عالیست. حتما باید تارت توت فرنگی این کافه را تست کنید.

آدرس کافه قنادی لانجین ایران زمین: شهرک غرب، مجتمع تجاری ایران زمین، طبقه همکف، واحد۲

شماره تماس: ۰۲۱۸۸۰۷۴۴۳۲

ساعت کار: ۹:۱۵-۲۲

محدوده قیمتی: متوسط

در سفرزون بخوانید :
کافه های شهرک غرب | ۱۵ کافه برتر شهرک غرب

کافه لانجین بلوار دادمان

کافه های غرب تهران
کافه لانجین دادمان

کافه‌ای دیگر با نام لانجین در بین کافه های غرب تهران به چشم می‌خورد. دکوراسیون داخلی این کافه رستوران ترکیبی از کلاسیک و مدرن است و توانسته اصول این سبک ها را به خوبی در دکور خود پیاده نماید. کافه لانجین انواع غذاهای فرنگی خوش طعمی را نیز سرو می‌کند. فضای کافه به دو بخش درونی و بیرونی تفکیک شده. به همین دلیل شما می‌توانید در بخش بیرونی و فضای باز سیگار بکشید. فضای داخلی بسیار شیک و لوکس است. همچنین باید حتما پاستا آلفرودی این کافه را تست کنید. در ضمن جای پارک جلوی کافه اکثرا وجود دارد.

آدرس کافه لانجین دادمان: شهرک غرب، بلوار دادمان، پلاک ۳۶

شماره تماس: ۰۲۱۸۸۰۷۳۲۸۳

ساعت کار: ۷:۳۰-۲۳:۳۰

محدوده قیمتی: نسبتا گران

در سفرزون بخوانید :
بهترین کافه های سعادت آباد | معرفی ۱۵ کافه برتر در سعادت‌آباد

کافه اورامان ، دنج و صمیمی در غرب پایتخت

کافه رستوران اورامان
کافه رستوران اورامان

 

کافه رستوران اورامان با سابقه بیش از ۷ سال مهمان هنرمندان عزیز کشور با محیطی دلنشین و دنج با منوی جدید و کاملا باز و کیفیت عالی و قیمت مناسب و جای پارک محیطی مخصوص قلیون مخصوص خانواده و مجرد های عزیز با امکانات و سرویس دهی عالی،صبحانه،غذای های ایتالیایی و نوشیدنی های گرم وسرد

کافه رستوران اورامان 2
کافه رستوران اورامان ۲

ساعت کار : ساعت ۹ الی ۲۴

شماره تماس :  شهرک غرب خ سپهر گلبرگ سوم انتهای کوچه رضایی غربی
آدرس : ۰۲۱-۸۸۳۶۸۹۲۱

در سفرزون بخوانید :
کافه های پونک: کافه‌های خوب این منطقه برای ساختن یک خاطره به‌یادماندنی

 

کافه مانتی (تبلیغاتی)

کافه مانتی

کافه مانتی یکی از بهترین کافه های پونک به حساب میاد. فضای بزرگ و دنج این کافه با ظرفیت زیاد و دکوراسیون خاص احساس آرامش را برای هر فردی ایجاد میکند. کیک های تازه و با کیفیت این کافه که پخت خودشونه از مهم ترین مزیت های کافه مانتی به شمار می اید. از دیگر امکانات این کافه صبحانه وفست فود با کیفیت است که از طریق تلفن و سایت هم ارسال میشود. از نکات مهم این کافه تهویه مناسب است که دود سیگار و قلیان باعث آزار مشتری نمیشود. اگر به دنبال کافه ای برای پاتوق،دورهمی وتولد میگردید. کافه مانتی میتواند گزینه ی مناسبی باشد.

آدرس کافه مانتی: میدان پونک.میرزابابایی.بلوار عدل شمالی.خیابان کربلایی احمد.پلاک۳
ورودی کافه رو به روی درب اردیبهشت پاساژ بوستان
تلفن ثابت: ۰۲۱۴۴۴۰۲۵۳۵
شماره تماس: ۰۹۰۲۵۷۵۳۳۴۶
صفحه اینستاگرام: cafemantii
ساعت کاری: از ۸ صبح تا ۲۴

 

کافه رستوران بارزیل

کافه های غرب تهران
کافه رستوران بارزیل

کافه رستوران بارزیل قطعا توانسته بین کافه های غرب تهران ، طرفداران زیادی را جذب خود کند. کافه بارزیل را به جرات می‌توان جزء لوکس‌ترین و مجلل‌ترین کافه های غرب تهران دانست. این کافه روز‌های پنجشنبه و جمعه منوی آزاد صبحانه ارائه می‌دهد. سیگار داخل فضای کافه آزاد نیست. منوی غذایی کافه بارزیل فرنگی بوده و تنوع منوی کافه بسیار بالا است. معمولا این کافه برای قرار‌های ملاقات کاری خیلی مهم، مناسب است.

آدرس کافه رستوران بارزیل: سعادت آباد، سرو غربی، بین میدان شهرداری و میدان سرو، خیابان صدف، نبش کوچه آزالیا، پلاک ۲

شماره تماس: ۰۲۱۲۶۷۶۳۳۰۶

ساعت کار: ۸-۲۴

محدوده قیمتی: گران و خیلی گران

در سفرزون بخوانید :
کافه های اکباتان | گشت‌وگذاری در یکی از محله‌های محبوب غرب تهران

کرپ کافه از بهترین کافی شاپ های غرب تهران

کافه های غرب تهران
کرپ کافه

اگر رفتار پرسنل یک کافه برای شما معیار اول به شمار می‌آید، پس حتما کافه کرپ را انتخاب کنید. کافه کرپ با دو شعبه، یکی در سعادت‌آباد و دیگری در قیطریه، مدتی است که طعم جدیدی از کرپ را به مردم تهران ارائه می‌دهد. اصلا لازم به ذکر نیست که حتما باید کرپ‌های صبحانه این کافه را امتحان کنید. دکوراسیون داخلی این کافه کاملا مدرن، شیک، امروزی و دوستانه است. چه منوی غذای فرنگی و چه منوی کافه آن، بین کافه های غرب تهران زبانزد خاص و عام است. در ضمن لازم نیست نگران جای پارک باشید، در این محدوده قطعا می‌توانید جایی مناسب برای توقف وسیله نقلیه خود پیدا کنید.

آدرس کرپ کافه: سعادت آباد، میدان کاج، خیابان سرو شرقی، خیابان مجد، نبش نسترن

شماره تماس: ۰۲۱۲۲۱۴۶۸۱۰

ساعت کار: ۱۰-۲۳

محدوده قیمتی: متوسط و مقرون به صرفه

در سفرزون بخوانید :
کافه های صادقیه: معرفی کافه‌های خوب این منطقه برای اوقاتی خوش

سام کافه

کافه های غرب تهران
سام کافه

کافه سام را می‌توان یک گلخانه بزرگ و لوکس دانست که داخل سوله‌ای شیک با طراحی مدرن قرار گرفته! دکوراسیون سام کافه کاملا زیبا، بدیع و مبتکرانه است. همچنین سالنی بزرگ باعث شده تا صدای همهمه در فضا نپیچد. کیفیت منوی کافه و همچنین منوی غذاهای فرنگی واقعا بالا است. همچنین باید بدانید که غذاهای رژیمی همانند سالاد فیتنس در این کافه ارائه می‌شوند که بین مشتریان، طرفداران زیادی دارند. فضا برای پارک خودرو در اطراف کافه وجود دارد و همین موضوع دسترسی به آن را ساده تر کرده است.

آدرس سام کافه: شهرک غرب – سیمای ایران – ساختمان AB

شماره تماس: ۰۲۱۸۸۵۷۹۵۰۱

ساعت کار: ۸-۲۳

محدوده قیمتی: گران و خیلی گران

در سفرزون بخوانید :
کافه های مرزداران: معرفی بیش از ۱۱ کافه‌ی برتر این منطقه

کافه ویونا

کافه های غرب تهران
کافه ویونا

کافه ویونا توانسته نه تنها بین کافه های غرب تهران بلکه بین کافه های تمام تهران، برند خود را به اثبات برساند. این مجموعه با چندین و چند شعبه در تهران مشغول فعالیت است. یکی از این شعب، در مجموعه پلاتین غرب تهران قرار دارد. به همین دلیل شما برای دسترسی به کافه ویونای غرب می‌توانید از پارکینگ مجموعه استفاده کنید. قرار گرفتن آن در طبقات بالای مجتمع، باعث شده تا ویوی بسیار زیبایی را به مشتریان ارائه دهد. شما می‌توانید از فضای داخلی و یا بالکن کافه استفاده کنید. سیگار کشیدن در بالکن آزاد است. دکوراسیون داخلی کافه کاملا مدرن، امروزی و راحت طراحی شده.

آدرس کافه ویونا: میدان صنعت، خیابان فرحزادی، ابتدای خیابان سیمای ایران، مجموعه پلاتین

شماره تماس: ۰۲۱۸۶۰۹۰۸۲۷

ساعت کار: ۸:۳۰-۲۳

محدوده قیمتی: متوسط و گاهی گران

کافه طهرون، معروف‌ترین بین کافه های غرب تهران

کافه های غرب تهران
کافه رستوران طهرون | از بهترین کافه های غرب تهران

اگر به دهه ۴۰ و ۵۰ میلادی و خودرو‌هایش علاقه‌مند هستید، حتما باید سری به این کافه بزنید. دکوراسیون داخلی کافه طهرون شهرک غرب، بین کافه های غرب تهران واقعا خاص و مثال زدنی است. اکثر میز‌های این کافه به شکل خودروهای دهه ۴۰ و ۵۰ میلادی ساخته شده‌اند. زمانی که پشت این میز‌ها می‌نشینید، انگار که در حال راندن همان خودروها هستید.

آدرس کافه طهرون: شهرک غرب، انتهای بلوار دریا، خیابان فخارمقدم، نبش بوستان دوم غربی، پلاک ۲۴

شماره تماس: ۰۲۱۸۸۰۹۰۰۵۲

ساعت کار: ۱۲-۲۳:۳۰

محدوده قیمتی: گران

کافه ماستا

کافه های غرب تهران
کافه ماستا | کافه های غرب تهران

در بین کافه های غرب تهران ، قطعا فانتزی‌تر و صمیمی‌تر از کافه ماستا ستارخان نمی‌‌توان پیدا کرد. صندلی‌های چوبی رنگارنگ، دیوار آجری رنگ روشن و پرده‌های زیبا که محیط کافه را واقعا دلپذیر کرده‌اند. کافه ماستا که در بازار سنتی ستارخان قرار دارد، علاوه بر قهوه، بستنی و کیک، غذاهای سنتی ساده‌ای مثل املت یا کوکو سبزی را هم به مشتریان ارائه می‌دهد. اگر گذرتان به این کافه زیبا خورد، حتما طعم املت و سبزی خوردن آن را بچشید.

آدرس کافه ماستا: ستارخان، بازار سنتی ستارخان، فاز یک، طبقه بالا، ورودی A، پلاک ۱/۱۱۹

شماره تماس: ۰۲۱۴۴۲۴۶۰۹۴

ساعت کار: ۱۰-۲۲

محدوده قیمتی: متوسط

در سفرزون بخوانید :
کافه های بلوار فردوس | دورهمی و طعم خوب قهوه در غرب تهران

کافه ژوان

کافه ژوان | کافه های غرب تهران
کافه ژوان | کافه های غرب تهران

بسیاری کافه ژوان را تنها به شعبه جردن آن می‌شناسند. اما کافه ژوان با شعبه سعادت آباد توانسته بین کافه های غرب تهران نیز بدرخشد. این کافه دارای فضای داخلی و بیرونی است. برخلاف تصور، در منوی این کافه حتی در بخش فضای باز، خبری از قلیان نیست. پس اگر از صدای قل قل یا دود قلیان خوشتان نمی‌آید، این کافه گزینه بسیار مناسبی خواهد بود. باید حتما طعم صبحانه انگلیسی کافه ژوان را در هوای خنک سحرگاهی بچشید. دکوراسیون داخلی این کافه مدرن، دوستانه و راحت طراحی شده. همچنین با داشتن پارکینگ، آسایش کامل را در اختیار مشتریان خود قرار می‌دهد.

آدرس کافه ژوان: سعادت آباد، ابتدای بلوار دریا، نرسیده به صرافهای جنوبی، پلاک۷۵

شماره تماس: ۰۲۱۸۶۱۲۸۶۴۰

ساعت کار: ۷:۳۰-۲۳:۳۰

محدوده قیمتی: گران

در سفرزون بخوانید :
کافه و رستوران های اپال | معرفی تمام کافه و رستوران های مجتمع اپال

امیر شکلات سعادت آباد

امیر شکلات سعادت آباد | کافه های غرب تهران

همیشه قرار نیست کافه‌های امیر شکلات بزرگ و شلوغ  باشند. گاهی برخی از شعب آن، همانند امیر شکلات سعادت آباد، کوچک، دنج و آرام هستند. این کافه در کنار خیابان قرار دارد و چند میز در بالکن خود جای داده است. بسیاری از مشتریان تنها برای همین میز و صندلی‌ها، این کافه را پاتوق خود کرده‌اند. دکوراسیون داخلی آن ساده، اما صمیمی و دوست داشتنی است. با وجود اینکه فضای کوچکی در اختیار این کافه است، اما منوی بسیار کاملی دارد. همچنین طبیعی است که سیگار کشیدن در فضای بیرون آن محدودیتی ندارد.

آدرس امیر شکلات سعادت آباد: سعادت آباد، بالاتر از میدان کاج، روبروى بیمارستان مدرس

شماره تماس: ۰۲۱۲۲۰۸۰۵۷۴

ساعت کار: ۱۰-۲۴

محدوده قیمتی: متوسط

امیر شکلات تیراژه

کافه های غرب تهران
امیر شکلات تیراژه

همه اهالی تهران شعبه اصلی تیراژه در اشرفی را می‌شناسند. امیر شکلات نیز برای رفاه حال مشتریان خود، مدتی است در این پاساژ فعالیت می‌کند. شاید در نگاه اول تصور کنید که میز و صندلی و دکوراسیون بسیار ساده‌ای دارد. این تنها به دلیل محدودیتی است که در انتخاب مکان برای آنها ایجاد شده. اما کیفیت منوی آن همانند تمامی شعب دیگر، عالی و بی‌نظیر است. سیگار کشیدن به دلیل حضور در تیراژه مجاز نیست و موسیقی خاصی در کافه پخش نمی‌شود. اما معمولا برای استراحت حین گشت و گذار در تیراژه مناسب است.

آدرس امیر شکلات تیراژه: اشرفی اصفهانی، مجتمع تجاری تیراژه، طبقه زیر همکف

شماره تماس: ۰۲۱۴۴۴۹۳۱۳۷

ساعت کار: ۱۰-۲۳

محدوده قیمتی: متوسط

کافه اریکه

کافی شاپ های غرب تهران
کافه اریکه

کافه اریکه یک کافه کوچک در اشرفی اصفهانی است که جان می‌دهد برای هضم دلتنگی‌ها! فضایی آرام، کوچک، دنج با دکوراسیونی چوبی و آرامش بخش همراه با بوی قهوه، که هر غمی را از روح انسان به دور می‌کند. شاید در نگاه اول این کافه، خیلی مطابق ایده آل های شما نباشد، اما پس از اینکه چند بار به آن مراجعه کنید، متوجه فضای گرم و خودمانی آن خواهید شد. بهتر است در این کافه حتما شیک بادام زمینی مخصوص را بچشید.

آدرس کافه اریکه: اشرفی اصفهانی، چهارراه باغ فیض، برج هامون

شماره تماس: ۰۲۱۴۴۲۸۵۲۰۴

ساعت کار: ۱۰-۲۲

محدوده قیمتی: متوسط و گاهی گران

کافه ژیوار

کافه ژیوار

آیا تا به حال شده بخواهید در کافه‌ای باشید که انگار خانه خودتان است؟ کافه ژیوار سعادت آباد همان قدر راحت و خودمانی است. مبلمان راحتی زیبا و فضایی دلچسب و صمیمی که هر کسی را جذب خود می‌کند. منوی این کافه تنها محدود به قهوه نیست. غذاهای فرنگی خوشمزه‌ای را می‌توانید در منوی این کافه بیابید. همچنین فضای مخصوصی برای سیگار کشیدن تعبیه شده که هم دوستان سیگاری راحت باشند و هم دود سیگار دیگران را آزار ندهد. همچنین در منوی این کافه، قلیان نیز به چشم می‌خورد. در ضمن شما می‌توانید با وای فای رایگان و انواع بازی خودتان را در این کافه سرگرم کنید.

آدرس کافه ژیوار : سعادت آباد، بلوار دریا، صرافهای جنوبی، خیابان جندونی(۳۱غربی)، پلاک۵۰

شماره تماس : ۰۹۱۲۱۷۹۶۵۴۸

ساعت کار: ۱۲-۲۴

محدوده قیمتی: گران

در سفرزون بخوانید :
معرفی کافه‌ های یوسف‌ آباد: گشتی در محله قدیمی تهران

کافه لانژ

کافه لانژ

فضای داخلی لانژ واقعا خارق العاده است. این کافه داخل یک باغ بسیار باصفا و بزرگ قرار دارد. صندلی‌های شیک و زیبا و آلاچیق‌هایی که می‌توانید به صورت خانوادگی از آنها استفاده کنید. همه چیز برای یک استراحت و تفریح جانانه آماده است. شما می‌توانید همانند فیلم‌های هالیوودی، روی یک میز و کنار نرده‌های چوبی بنشینید، از منظره یک حوضچه بزرگ لذت ببرید و یک جرعه از چای خود را بنوشید. کافه لانژ را می‌توان یک پیک نیک عالی دانست. در ضمن به دلیل باز بودن فضا، سیگار و قلیان کشیدن در کافه کاملا آزاد است. کافه لانژ را قطعا می‌توان بین کافه های غرب تهران ، با صفاترین کافه دانست. غذاهای این رستوران نیز واقعا با کیفیت است و حتما باید کباب آن را امتحان کنید.

آدرس کافه لانژ: عظیمیه، میدان اسبی، ضلع شمالی پارک ایران زمین

شماره تماس: ۳۲۵۴۹۲۱۲

ساعت کار: ۸-۲۴

محدوده قیمتی: گران

کافه رستوران کارن

کافه رستوران کارن

کافه کارن فضای خیلی کوچکی دارد که بسیار زیرکانه طراحی شده. صندلی چوبی، صندلی راحتی، صندلی‌های چند نفره و حتی میز‌های یک پارچه کنار پنچره، همگی در این کافه برای آسایش بیش تر مشتریان تعبیه شده‌اند. در نتیجه مشتریان با هر سلیقه‌ای که باشند، راضی و خرسند خواهند بود. در این کافه قلیان سرو می‌شود. به دلیل کوچک بودن فضا، شاید دود قلیان مشتریان را آزار دهد. پس اگر با دود قلیان مشکل دارید، این کافه شاید گزینه مناسبی برای شما نباشد. کافه کارن برای دورهمی‌های دوستانه و پاتوق کردن بسیار عالی است. در ضمن غذاهای این کافه رستوران نیز تعریفی بوده و سالاد سزار معروفی دارد.

آدرس کافه کارن:  فردوس غرب، خیابان ورزی شمالی، انتهای کوچه دوم شرقی، ساختمان صبا، واحد یک

شماره تماس: ۰۲۱۴۴۱۶۶۲۳۰

ساعت کار: ۱۱-۲۴

محدوده قیمتی: متوسط و گاهی گران

در سفرزون بخوانید :
معرفی بهترین کافه های گیشا: بازی، شادی، آرامش

کافه رُستا بام لند

کافه رُستا بام لند

کافه رستا در مجموعه بام لند قرار دارد. دکوراسیون داخلی این کافه بسیار دیدنی، صمیمی و فانتزی است. ترکیب رنگی جالب آن باعث می‌شود که داخل کافه احساس ناراحتی نکنید. همچنین تفکیک فضا به دو بخش داخلی و خارجی باعث شده تا مشتریان بر اساس سلیقه خودشان مکانی مناسب را انتخاب کنند. در فضای بیرونی امکان سیگار کشیدن وجود دارد. فضای بیرون کافه بسیار دلنواز و صمیمی است. در ضمن بزرگی فضا باعث شده تا صدای همهمه کسی را آزار ندهد. همچنین منوی غذاهای کافه رستا فرنگی بوده و از کیفیت بسیار بالایی برخوردار است.

آدرس کافه رستا: بزرگراه همت، کاشان جنوب، انتهای بلوار کاشان، خیابان هوانیروز به طرف دریاچه شهدای خلیج فارس، مرکز تجاری تفریحی بام‌لند بلوکB

شماره تماس: ۰۲۱۴۰۴۴۷۴۵۴

ساعت کار: ۷:۳۰-۲۴

محدوده قیمتی: گران

کافه دوکاتی بام لند

کافه دوکاتی بام لند

کافه دوکاتی یکی دیگر از برندهای حاضر در مجموعه بام لند به شمار می‌آید. نام این کافه از برند موتور سازی دوکاتی گرفته شده. از همین رو با دکوراسیونی خلاقانه، مشتریان خود را شگفت زده می‌کند. کف فضای داخلی کافه به شکل آسفالت خیابان طراحی شده. همچنین چند موتور قدیمی و کلاسیک در کافه به چشم می‌خورد. فضای داخلی کافه بسیار مدرن، شیک و خلاقانه طراحی شده. فضای خارجی کاملا معمولی اما شیک و دلباز است. شما می‌توانید در فضای خارجی آن آزادانه سیگار بکشید. منوی رستورانی این کافه، فرنگی و تکمیل است. اما معمولا مشتریان از منوی کافه‌ آن بیشتر تعریف می‌کنند. در ضمن قلیان نیز در این کافه سرو می‌شود.

آدرس کافه دوکاتی: اتوبان همت، ضلع شرقی دریاچه چیتگر، مجتمع بام لند

شماره تماس: ۰۲۱۴۰۴۴۷۱۵۰

ساعت کار: ۸-۲۴

محدوده قیمتی: خیلی گران و لوکس

کافه ویکولو بام لند

کافه های غرب تهران
کافه ویکولو باملند | از بهترین کافه های غرب تهران

کافه ویکولو به جرات یکی از زیباترین کافه های غرب تهران به شمار می‌آید. طراحی داخلی این کافه شبیه به کوچه پس کوچه‌های ایتالیا انجام شده. قطعا مالک این کافه هزینه بالایی را برای طراحی دکوراسیون پرداخت کرده. شما می‌توانید در بالکن و کنار نرده‌ها بنشینید تا بهترین منظره را رو به دریاچه داشته باشید. منوی کافه اینجا بسیار تکمیل و با‌کیفیت است. پرسنل آن آموزش دیده و کاملا حرفه‌ای هستند. میل کردن صبحانه در این کافه حین دیدن چنین مناظری، واقعا خاطره‌ای خوش و به یادماندنی برای شما خواهد بود. در ضمن سیگار کشیدن نیز در این کافه آزاد است.

آدرس کافه ویکولو بام لند: بزرگراه همت غرب ، دریاچه چیتگر ، مجتمع بام لند ، بلوک A

شماره تماس: ۰۲۱۴۰۴۴۷۲۶۱

ساعت کار: ۱۰-۲۳

محدوده قیمتی: خیلی گران و لوکس

کافه گدار

کافی شاپ های غرب تهران
کافه گدار | از بهترین کافی شاپ های غرب تهران

کافه گدار یک کافه بزرگ و صمیمی است که پاتوق اکثر اهالی شهرک اکباتان به شمار می‌آید. فضای باز اما مسقف و بزرگ آن باعث شده تا افراد زیادی برای گپی دوستانه این کافه را انتخاب کنند. در فضای بیرونی سیگار کشیدن آزاد است. منوی کافه از قهوه، دمنوش، کیک تا انواع غذای فرنگی، چیزی کم ندارد. اما قطعا صبحانه انگلیسی آن زبانزد خاص و عام است. اگر نمی خواهید بوی سیگار شما را آزار دهد یا اینکه از وضعیت هوا راضی نیستید، می‌توانید در فضای داخلی کافه بنشینید.

آدرس کافه گدار: شهرک اکباتان ، فاز ٢ ، بین بلوک ١۵ و ١۶ ، بازارچه کوثر ، پلاک ١٨

شماره تماس: ۰۲۱۴۴۶۹۴۳۹۴

ساعت کار: ۹-۲۳:۳۰

محدوده قیمتی: متوسط

کافه رستوران کاوالی

کافه رستوران کاوالی
کافه رستوران کاوالی

کافه رستوران کاوالی جزء شیک‌ترین کافه های غرب تهران به شمار می‌آید. این کافه از ترکیب سبک شرقی و غربی دکور شده و فضای بسیار منحصر به فردی را ایجاد کرده. کیفیت غذا و نوشیدنی‌های آن واقعا مثال زدنی است. همچنین در این کافه می‌توانید از قلیان‌های عربی مخصوص آن نیز استفاده کنید. این کافه رستوران برای قرارهای کاری مهم و رسمی بسیار مناسب است.

آدرس کافه کاوالی : سعادت آباد، یادگار امام جنوب، فرحزاد شمالی، پلاک۲۵

شماره تلفن : ۰۲۱۲۲۱۱۴۹۷۶

ساعت کار: ۱۱-۲۴

محدوده قیمتی: گران

کافه رستوران وی آی پی

کافی شاپ های غرب تهران
کافه وی آی پی

کافه وی آی پی جزئی از مجموعه بزرگ کافه، قنادی و رستوران VIP است که در خیابان ایران زمین شهرک غرب قرار دارد. همانطور که از نام آن مشخص است، کاملا باید انتظار یک کافه لوکس و وی آی پی را داشته باشید. اکثر مشتریان این کافه از افراد رده بالا جامعه به شمار می‌آیند و قرار‌های کاری مهمی در همین کافه برگزار می‌شود. طراحی فضای داخلی رستوران کاملا لوکس، مدرن و امروزی است. کارکنان بسیار محترم و آموزش‌دیده هستند. در ضمن یک پارک‌بان، برای مشتریان این کافه، همیشه جای پارک مناسب را نگه می‌دارد و مراقب خودروی شما است. سیگار کشیدن در این فضا مجاز نیست و فضای بالکن ندارد. همچنین منوی غذایی آن از رستوران وی آی پی تامین می‌شود.

آدرس کافه وی آی پی: شهرک غرب، خیابان ایران زمین، خیابان مهستان، نبش کوچه دوم مجتمع وی آی پی

شماره تماس: ۰۲۱۸۸۵۶۳۹۶۲

ساعت کار: ۱۲-۲۳

محدوده قیمتی: خیلی گران

کافه رستوران باکس کلاسیک

کافه رستوران باکس کلاسیک

باکس کلاسیک را به جرات می‌توان جزء لوکس‌ترین کافه های غرب تهران دانست. کاملا از نام آن مشخص است که طراحی دکوراسیون داخلی این کافه بر اساس سبک کلاسیک انجام شده. این کافه دارای دو طبقه است. در طبقه دوم که به حالت بالکن طراحی شده، یک میز بزرگ خانوادگی قرار دارد. این میز برای جلسات کاری مهم و شلوغ و یا خانواده‌های پر جمعیت بسیار ایده‌آل است. در ضمن غذاهای ایرانی، فرنگی و یا حتی سنتی در منوی این کافه رستوران به چشم می‌خورند. پس هر کس با هر سلیقه‌ای می‌تواند از این کافه لذت ببرد.

آدرس کافه رستوران باکس کلاسیک: تهران، شهرک غرب،  بلوار دادمان، پلاک ۱۷۱

شماره تماس: ۰۲۱۸۸۵۷۰۱۰۲

ساعت کار: ۷-۲۴

محدوده قیمتی: گران

کافه رستوران تهران بین

کافه تهران بین

تهران بین را می‌توان در زمره لوکس‌ترین و مجلل‌ترین کافه های غرب تهران قرار دارد. این کافه که در طبقه نهم برج عرفان قرار دارد، ویوی زیبایی را از سعادت آباد در اختیار مشتریان خود قرار می‌دهد. فضای داخلی کافه کاملا لوکس، سلطنتی و زیبا طراحی شده. همچنین با داشتن پارکینگ اختصاصی، نگرانی مشتریان برای پیدا کردن جای پارک مناسب در شلوغی سعادت آباد را برطرف کرده. منوی این کافه بسیار تکمیل است. از انواع نوشیدنی و دم نوش گرفته تا غذاهای فرنگی خاص و غذاهای ایرانی و سنتی، همه چیز در منوی کافه رستوران تهران بین یافت می‌شود. اگر گذرتان به این کافه خورد، حتما لابستر آن را تست کنید. کیفیت خدمات و غذای این کافه بسیار بالاست و برای قرارهای کاری مهم ایده‌آل است.

آدرس رستوران تهران بین: سعادت آباد، خیابان سرو غربی، خیابان ریاضی بخشایش،کوچه هفدهم، پنت هاوس برج عرفان طبقه ۹

شماره تماس: ۰۲۱۲۲۱۳۱۹۸۱

ساعت کار: ۱۰-۲۳

محدوده قیمتی: خیلی گران و لوکس

خب سفرزونی عزیز، اکنون اگر گذرتان به غرب تهران خورد، می‌توانید در بین کافه های غرب تهران ، بهترین گزینه را انتخاب کنید. حالا ما از شما سوال می‌پرسیم. به نظرتان کافه های کدام یک از بخش‌های تهران لوکس‌تر است؟ آیا  یک کافه ایده آل حتما باید لوکس باشد؟ یا دنج بودن و داشتن فضایی صمیمی کفایت می‌کند؟ نظر و تجربیات خود را با ما به اشتراک بگذارید. فراموش نکنید که ما بی‌صبرانه منتظر شنیدن آن هستیم. پس ما را بیش از این منتظر نگذارید!


برای آشنایی بیشتر با دیدنی های تهران کلیک کنید.